eagle kirjoitti:
Itse ketjusta voisi todeta, että menee AO'stakin maku kun jotkut vetävät kaiken ylihypetykseen ja pakonomaiseen vertailuun esim. Crosbyyn. AO on AO ja Crosby on Crosby. Vähän kuin Mario on Mario ja Wayne on Wayne(tosin jälkimmäiset ovat sentään edes vähän samantyylisiä pelaajia).
Metsä vastaa.
Ei ollut kohdistettuna millään lailla sinulle henkilökohtaisesti, mutta yleinen toteamus kuitenkin. Toisaalta pelkkää provo en tarkoita olla, kun Crosbyn nostan joskus esille, vaikka se ehkä kärkevästi tapahtuukin. Kyllä minua mietityttää ihan oikeasti, että millainen kaveri tämä Sidney oikein mahtaa olla, kun ei saa joukkuekavereiltaankaan yhtään apuja näin "ajojahdin" kohteeksi jouduttuakaan. Ehkä kannattaisi katsoa peliin, koska joukkueurheilussa ei lopulta voi yksin menestyä, vaikka olisi miten lahjakas.
Sitä paitsi, tuo Ovechkin-Crosby-vastakkainasettelu on luotu kyllä jossain ihan muualla kuin Jatkoajassa ja Washington Capitals -ketjussa, joten turha tänne valitella sen olemassaoloa. Kannattaa muutenkin ottaa kaikki minulta lähteneet Crosby-kuitit ihan huumorilla, koska ymmärrän kyllä miten poikkeuksellinen pelaaja hänkin on.
Ja omista Ovechkin mieltymyksistäni vielä sen verran, että normaalisti vierastan tällaista henkilöpalvontaa kieltämättä yli kaiken, mutta AO on suorastaan räjäyttänyt tajuntani tällä kaudella. En ikinä olisi osannut odottaa sellaisia suorituksia, mitä Ovechkin on tarjoillut. Viimeksi taisin jonkun pelaajan nostaa samalla tapaa korokkeelle Saku Koivun TPS-vuosien aikoihin ja se tapahtui kuitenkin ihan lapsuudessa. En siis suostu pyytelemään anteeksi sitä, että otan huumaa siitä, että suosikkijoukkueessani - tai NHL:ssä ylipäätään - pelaa tällainen pelaaja. Oli Jere Lehtinen miten paljon parempi tahansa.
Joukkue tulee kuitenkin edelleen ensimmäisenä, eikä uutta profiilini "suosikkijoukkuettani" kannata ylitulkita tämän Ovechkin-hehkutuksen valossakaan. Enemmänkin kyseessä on pieniluokkainen sanaleikki Redskinsin suhteen.. Tosin huono sellainen varmaan. No, ei mulla muuta - jatkakaa ärsyyntymistänne rauhassa.