Ei väittänytkään. Yritin säästää vaivaa ja se oli siinä viestissä kaikille niille jotka ajattelevat niin. Heitä todella nimittäin on. Se olisi pitänyt selventää, mutta jännä että itse Pakkipari ei tähän puuttunut, vaan sinä. Luin muuten nyt vasta Grooven avauksen. Se oli miellyttävän kyseenalaistava.Vipu kirjoitti:Ei Pakkipari väittänyt, että menestys olisi yksin W:n ansiota.
No minä varmasti herätän täällä monenlaisia mielikuvia ja olen varma että suurin osa niistä ei ole minua kohtaan myönteisiä. En voi mitenkään uskoa etteivätkö tällaiset mielikuvat aiheuttaisi tietynlaista ennakkosuhtautumista kirjoituksiini.Vipu kirjoitti:Sinä kritisoit hänen määritelmäänsä voittavasta vahdista. Kritisoit vielä sanomalla, että mielipidekysymys tms., mutta itse argumentoit väitteesi aivan samalla tyylillä. Muutenkin Pakkiparille esittämästäsi vastineesta sai sellaisen kuvan, että yritit vesittää kaikki hänen argumenttinsa, jotka puoltivat sitä, että Sinuhe on voittava vahti. Kun kerran itsekin hyvin tiedät, että kyse on mielipide/tulkintaeroista, niin miksi kuitenkin jaksoit vielä uudelleen perustella oman mielipiteesi paremmuutta Pakkiparille, vaikka kantasi oli tullut selväksi jo aiemmassa viestissäsi.
Sama suomeksi: Pakkipari kirjoitti mielestäni erittäin osuvan kuvauksen siitä, millainen on voittava veska. Puutuit lähes jokaiseen tekstissä esitettyyn kohtaan, mutta perustelit ne kuitenkin tyylillä "tulkintakysymys". Tämän vuoksi onkin hyvin vaikea uskoa, että Wallinheimo ei olisi sinulle jonkinlainen pakkomielle. Ainakin tuosta ko. vastineesta saa valitettavasti sellaisen kuvan.
Minun tarkoitukseni ei ollut hyökätä Pakkiparia vastaan, usko huviksesi. Se oli sinun käsityksesi sanomastani. Toin asiani ilmeisesti väärin esille. Yritin kyseenalaistamalla kaikki Pakkiparin perustelut, sanoa vain sen kuinka subjektiivisella pohjalla ne ovat. Samoin halusin jakaa ansion menestyksestä tasaisemmin koko joukkueelle. Olen yrittänyt kertoa kuinka vaikea minun tätä asiaa on perustella, mutta näemmä sinä kuulut niihin harvoihin, jotka lopulta ymmärtävät mitä ajan takaa.
Eli näin. Kiitos ymmärryksestä ja pahoittelut vääristä käsityksistä. Kyllä se Pakkiparikin mua taitaa ymmärtää.Vipu kirjoitti:Tarkoitusperäsi ovat varmasti hyvät, kyllä minuakin vituttaa jonkun asian sokea hypettäminen. Mutta mutta, tässä asiassa sain ainakin tekstistäsi totaalisen väärän kuvan, jos tarkoituksesi ei ollutkaan lytätä Pakkiparin tulkintaa, vaan kyseenalaistaa fanien (muiden kuin Pakkipari) ylläpitämää sinuhekulttia.