Wallinheimon alkukausi

  • 5 770
  • 53

Korppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tuuletukset ja showmeininki ovat vaan hyvä lisä mahtavaan torjuntatyöskentelyyn.
Itse olen ihmetellyt Wallinheimon tapaa mennä ränni-/päätykiekkoihin.
Aika monesti Sinkku pelaa tilanteen jollain tavalla ylivarovasti tai flegmaattisesti. Muutama tukala tilanne syntyy lähestulkoon joka pelissä.
Ilmeisesti tarkoitus on välttää kiekkojen vippaamista yli laidan tai suoraan laukaisusektorille?
 

FiveHole

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Kraken, Giants
Korppi kirjoitti:
Itse olen ihmetellyt Wallinheimon tapaa mennä ränni-/päätykiekkoihin.
Aika monesti Sinkku pelaa tilanteen jollain tavalla ylivarovasti tai flegmaattisesti. Muutama tukala tilanne syntyy lähestulkoon joka pelissä.
Ilmeisesti tarkoitus on välttää kiekkojen vippaamista yli laidan tai suoraan laukaisusektorille?
Osaltaan voi varmaankin antaa tuosta syytä kenttäpelaajille, välillä tuntuu että puolustajatkin ajattelevat: "Kas, the Sinkku ehti kiekkoon, kyllä se aina nuo pari vastustajan karvaajaa hoitaa, mennäänpäs tänne keskialueelle odottamaan pystysyöttöä!" ja kas, Wallinheimo on auttamattomasti yksin. Tämä ei toki ole aina se tilanne, jotain outoa tuossa W:n rännipelaamisessa kyllä on. Niitä viime kaudella usein nähtyjä kiekko-yli-laidan -vippejä mies varmaan varoo, ehkä jopa liikaa.
 

sean

Jäsen
Köpi kirjoitti:
Tänäänkin pahin pyöritys lähti Arsin veltosta aloituksesta.

Kyllä Sinkun huonosta kiekollisen pelin luvusta lähti 5-10 tilannetta joissa oltii omassa päässä hukassa, joka kerta kun sinkku on mailankanssa kiekkoa tavoittelemassa miehestä aistii kauaksi pelon mikä miehen sisällä jyllää noissa tilanteissa. Pisin Pelicans mylly toki lähti Asrin huonosta aloituksesta.
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
sean kirjoitti:
Kyllä Sinkun huonosta kiekollisen pelin luvusta lähti 5-10 tilannetta joissa oltii omassa päässä hukassa, joka kerta kun sinkku on mailankanssa kiekkoa tavoittelemassa miehestä aistii kauaksi pelon mikä miehen sisällä jyllää noissa tilanteissa. Pisin Pelicans mylly toki lähti Asrin huonosta aloituksesta.

Niin kyse olikin siitä pahimmasta pyörityksestä, joka päättyi sitten Koivun jäähyyn, vai mitä? Ei kyse siitä, että Wallinheimonkin yllättävän heikosta mailapelistä tulee melkein joka pelissä jotain häslinkiä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös