Mainos

Vuoden turhin julkkis, Susan Kuronen esittäytyy

• 172 437
  • 857

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Keltainen #27. Kajaanin Hokki.
Orman Mollis kirjoitti:
Söderman puhuu asiaa!! Tee se Matti.. Aiai että nauttisin jos kirja jouduttaisiin markinnoilta pois vetämään!!

Samalla voisi joku tukkia valtakunnan Pyhän Lehmän suun lopullisesti. Ei vittu joku Matti Vanhanen voi olla niin kiinnostava henkilö, että tuota sontaa joka lehti on väärällään. Joku Marika Fingerroos on pyhäkoulutyttö, kun tämä tamma pääsi vauhtiin ja iski sentään luusereimman pääministerin maamme historian aikana. Kohta alkaa se minua vainotaan/mitä pahaa olen ikinä tehnyt kenellekään-itku kun keskusta alkaa paimentaa matamia hiljaiseksi.

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sussukkahan raahasi vanhimman poikansakin julkisuuteen... kivat meille kaikille. Sittemmin juippi on ilmeisesti pysynyt poissa etusivuilta, mutta kauhulla odotan sitä hetkeä, kun tästäkin jannusta revitään kaikki irti tyyliin:

-" Ja miksi sinä Poika Kuronen olet julkisuudessa? "
-" No, kun mun mutsi paiski Vanhasen Masan kaa vähän aikaa ja sit meillä oli tosi paljon sanottavaa niinku Masasta ja niinku oikeestaan kaikesta. Sit multa kysyttiin, kiinnostaisko levyttää ja koska mä oon laulanu koulun kuorossa ja soittanut tarhassa hernepussia ja triangelia, niin mun oli pakko niinku jakaa ajatuksiani laulaen. Mutsi on tukenu mua tosi paljon, se on kans laulanut emäntäkoulun aikoihin keittiössä ja on oikeesti tosi lahjakas. Meiltä tulee duetto joulumarkkinoille..."

Nuorimmat lapset ovat Kuroskan mukaan niin nuoria, ettei vielä tajua mitään. Käsittääkseni nämäkin lapset ovat jo kuitenkin koulussa, joten kivat eväät ja aseet antaa muille julmille lapsille. Nyt olis lasten faijalla aihetta ottaa matami tiukkaan puhutteluun, koska tästä keissistä voi jäädä ihan oikeesti mukavat pikku traumat.

Dieppe

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
solamnic76 kirjoitti:
...ja sitten kuitenkin hipsitään r-kioskille ja kietaistaan keltainen lehdykkä kainaloon, ja kotona päivitellään vähän lisää tätäkin nollajulkkista.

...ja sitten kuitenkin vähän kiinnostaa mitä se Matista sanoo, ja vilkaistaan vaimon lehdestä, tai parturissa seiskasta, että mitä se oikein sanoo.

Tälläsiä me ollaan.

Ei olla. Minä valitsen aina sen iltapäivälehden jossa ei ole kannessa Susan Kuronen tai Marika Fingeroos. Mikäli jompi kumpi tai molemmat paistattelevat molemmissa lehdissä jätän ihan oikeasti lehden ostamatta. Nuo ämmät vaan kuvottavat niin paljon.

cyclone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo
BoredOldLady kirjoitti:
Sussukkahan raahasi vanhimman poikansakin julkisuuteen... kivat meille kaikille. Sittemmin juippi on ilmeisesti pysynyt poissa etusivuilta, mutta kauhulla odotan sitä hetkeä, kun tästäkin jannusta revitään kaikki irti tyyliin:

-" Ja miksi sinä Poika Kuronen olet julkisuudessa? "
-" No, kun mun mutsi paiski Vanhasen Masan kaa vähän aikaa ja sit meillä oli tosi paljon sanottavaa niinku Masasta ja niinku oikeestaan kaikesta. Sit multa kysyttiin, kiinnostaisko levyttää ja koska mä oon laulanu koulun kuorossa ja soittanut tarhassa hernepussia ja triangelia, niin mun oli pakko niinku jakaa ajatuksiani laulaen. Mutsi on tukenu mua tosi paljon, se on kans laulanut emäntäkoulun aikoihin keittiössä ja on oikeesti tosi lahjakas. Meiltä tulee duetto joulumarkkinoille..."

En usko tämän tapahtuvan, sillä pikkubroidi käy tämän pojan kanssa samaa koulua ja on kertonut että kaveri alkaa itsekin olla suhteellisen vittuuntunut mutsinsa tempauksiin ja toivoisi että tämä ymmärtäisi vetäytyä julkisuudesta. Ja kaverille kuulemma vittuillaan tapauksesta enemmän kuin tarpeeksi...

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Kustantaja on ilmoittanut, että tekstiviestit lähtevät kirjasta, mikä menee tänään painoon. Ainakin Hesari tiesi asiasta kertoa.

er_bai_wu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, LOFC, JJK, NYR, S.S. Lazio, v. Sacher-Masoch
Tänään Susan on kovin väsynyt, kuumeessa ja tarvitsee lepoa. Tämä pitää ilmoittaa myös iltapäivälehden sivuilla, tietenkin. Onkos Susan vielä ollut uskossa?

Kapo

Jäsen
Siis hetkinen? Tekstarit lähtevät kirjasta joka menee tänään painoon? Ilman minkäänlaista editointia repäistään vaan osa tekstistä pois. Aika erikoista kirjankustantamista.

Edit. Ja omat paskalehteni luen kahvilassa. Ikinä en niitä osta vaikka olisi tissit kannessa.

Viimeksi muokattu:

Ender00

Jäsen
Dieppe kirjoitti:
Ei olla. Minä valitsen aina sen iltapäivälehden jossa ei ole kannessa Susan Kuronen tai Marika Fingeroos. Mikäli jompi kumpi tai molemmat paistattelevat molemmissa lehdissä jätän ihan oikeasti lehden ostamatta. Nuo ämmät vaan kuvottavat niin paljon.

Ei niin. Itse en osta kumpaakaan ilta-paskaa.

Carlos

Jäsen
er_bai_wu kirjoitti:
Tänään Susan on kovin väsynyt, kuumeessa ja tarvitsee lepoa. Tämä pitää ilmoittaa myös iltapäivälehden sivuilla, tietenkin. Onkos Susan vielä ollut uskossa?

Minulla on ollut pari päivää kurkku hiukan käheä, ei siis kunnolla kipeä mutta hiukan kuitenkin. Ajattelin että se saattaa johtua osittain stressistä tai sitten vaan jostain bakteerista, tai ehkä on muuten vaan kuiva. Kumpikaan iltapäivälehti ei halunnut julkaista sitä etusivullaan, en ymmärrä miksi.

Seurustelin myöskin teini-iässä yhden tytön kanssa, mutta erosimme parin vuoden jälkeen "ystävinä". Siitäkään kumpikaan iltapulu ei kiinnostunut.

Täytyisikö ottaa yhteyttä tasa-arvo valtuutettuun?

Ja nyt olisi muuten korkea aika veikata tosiaan ne seuraavat vaiheet:
- Susan Kurosen uusi rakas on xxx
- Susan Kuronen on onnellinen uudesta suhteestaan, "kaikki on niin paljon helpompaa kuin Matin kanssa"
- Susan Kuronen: "KEVÄTVAUVA"
- Susan Kuronen: "KESÄHÄÄT!"
- Susan Kuronen lähtee kansainväliselle uralle, suunnitelmissa on etelänmatka. "Alkoi tuntua siltä että nyt täytyy lähteä etsimään uusia haasteita. Viikko tai kaksi esim. Mallorcalla voisi tehdä terää"
- Susan Kuronen: "UNELMALOMA!"
- Susan Kuronen kertoo menneisyydestään: "Julkisuusrumba otti voimille, olisin halunnut vain olla rauhassa"
- Susan Kuronen: "Saan useita häirikkösoittoja viikossa, ja tuntuu että minua seurataan".
- Susan Kuronen: "Koira piristi kivasti elämää!"

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Carlos kirjoitti:
- Susan Kuronen: "UNELMALOMA!"
...ja valtakunnan ykköslehti, Seiska, raportoi kärppänä tämän medialehmän jokaista liikettä. Ja sieltähän se väkivaltainen turkkilaismieskin (vitutusketjun antia) voisi löytyä.

brehme_

Jäsen
Suosikkijoukkue
prosenttikiekko
Dieppe kirjoitti:

Tähän ketjuun tulit kuitenkin vierailemaan?

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
tillilihalta Diepelle kirjoitti:
Tähän ketjuun tulit kuitenkin vierailemaan?
No eikö tämä ketju ole nimenomaan avautumista varten... ketjun nimen mukaisesti.

Rocco

Jäsen
Tämän päivän lehdestä hoksasin, että hänellä on MANAGERI!

"En tee tätä julkisuuden takia".

Joo, mihin sitten manageria tarvitset...

keskikatsomo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Titaanit, HIFK, sympatiat aina SaiPalle
No Susa yrittää pitää kynsinhampain kiinni paikastaan otsikoissa.
Seuraava/viimeinen liike lienee että Kuronen alkaa myydä netissä pikkuhousujaan joita hajustaa Matin näkemisestä purskahtanut tehotippa.
Säälittävää, Tavis joka sai maistaa julkisuutta tekee mitä tahansa pysyäkseen siellä.

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
douppi kirjoitti:
No eikö tämä ketju ole nimenomaan avautumista varten... ketjun nimen mukaisesti.

Eikö olisi järkevintä jättää iltapäivälehdet aina ostamatta, tai koittaa keskittyä positiivisempiin asioihin?

Milloin lehdissä ei ole kansia tai juttuja jotka ovat "samalla tasolla" Susan Kurosen liikkeiden kanssa? Siellä on aina juttuja samaa provosoivalla tavalla haettua "kohua" jonka nimenomaisena tarkoituksena on vain myydä lisää lehtiä, oli juttu sitten kuinka "vakava" tai "turha julkkis" tahansa, ja jälleen kerran, nämä nettiaddressit ja suuri avautuminen Susan Kurosta kohtaan vain lisäävät samantyylisten juttujen ja uusien susankurosten ponnahtelua julkisuuteen. Kaltaisesi päivittelijät ja vihaajat, tässäkin ketjussa, pelaavat siis vihollistesi pussiin.

Se taas on hyvä asia, sillä minä rakastan törkyä ja Susan Kurosen kaltaisia naisia.

~Kiitos!

lihaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Luulen, että tämä munahaukka on oikeasti laskelmoiva ja varsin älykäs tyyppi, joka ajattelee tähän tyyliin:

"Toiset paheksuvat ja maksavat, toiset keräävät hillot."

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
lihaani kirjoitti:
"Toiset paheksuvat ja maksavat, toiset keräävät hillot."

Saadanko me muuten sitäkään oikeasti koskaan selville, että kuinka tällä nyt sitten muka rikastuu? Useimmat lehdet ei kuitenkaan maksa haastattelupalkkioita ja kirjailijat ei uskoakseni ole kovinkaan rikkaita, varsinkin jos ammattinimike sattuu olemaan lainausmerkeissä.

Faktoja peliin nyt.

Hemingway

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sapko
pernaveikko kirjoitti:
Saadanko me muuten sitäkään oikeasti koskaan selville, että kuinka tällä nyt sitten muka rikastuu? Useimmat lehdet ei kuitenkaan maksa haastattelupalkkioita

Ja jos maksavat, niin ne ovat niin pieniä, ettei niillä kauan elä. Kuronen tuskin enää itsekään tietää, mitä haluaa. Julkisuus viehättää, mutta sen hinta saattaa nousta kovaksi. Tällä hetkellä Kurosen häikäilemättömyydessä on ehkä vielä jotain ihailtavaakin, mutta vuoden päästä muistetaan enää nimi ja kyseenalainen käytös. Nainen on leimattu pitkäksi aikaa.

ja kirjailijat ei uskoakseni ole kovinkaan rikkaita

Suomessa kirjailijat saavat karkeasti yleistäen muutaman euron (- verot) jokaisesta myydystä kirjasta. Huippumenestyjät (esim. Remes) myyvät jopa yli 100 000 kappaletta, mutta useimmilla myynti jäänee joihinkin tuhansiin. Runoilijat eivät myy kuin kymmeniä tai satoja kappaleita.

Kurosen kioskikirjaa menee varmasti kaupaksi jonkin verran, jos hän onnistuu pysymään otsikoissa sen valmistumiseen saakka. Silkka arvaukseni on, että kaiken mennessä suunnitellusti Kuronen hankkii kirjallaan normikansalaisen yhden tai kahden vuoden palkan tehdystä sopimuksesta ja myynnistä riippuen.

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Oikeasti. Tämän kyseisen lehmän (anteeksi jälleen kerran lehmät) pallinaaman näkeminenkin missä tahansa lehden kannessa vaikka ohimennen ottaa niin kovasti pannuun, ettei rajaa. En tiedä onko kenenkään mediahuoran naamavärkki koskaan vituttanut niin suunnattomasti kuin Susan Kurosen. Epäilen vakaasti, että ei. Mielestäni tämä huomionkipeä luuska on kyllä kaikkien aikojen turhien julkkisten listalla ihan sitä äärimmäistä kärkipäätä.

Voisi melkein tehdä jonkun julkisen vetoomuksen, että kielletään tuota harakkaa esiintymästä julkisuudessa.

Vaikka Vanhanen onkin vässykän oloinen pösilö, niin alkaa todenteolla kallistua sympatiat kaikin voimin hänen puoleen. Onneksi pääsi tuosta nartusta eroon, tiedä millainen haahka olisi ollut pidemmässä suhteessa, kun jaksaa lehdissäkin itkeä noin kovasti.

Pääsinpähän vuodattamaan. Nyt on helpompi olo.

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
mtmela kirjoitti:
Samalla voisi joku tukkia valtakunnan Pyhän Lehmän suun lopullisesti. Ei vittu joku Matti Vanhanen voi olla niin kiinnostava henkilö, että tuota sontaa joka lehti on väärällään. Joku Marika Fingerroos on pyhäkoulutyttö, kun tämä tamma pääsi vauhtiin ja iski sentään luusereimman pääministerin maamme historian aikana.
[OT]Mun mielestä Masa on hoitanut hommansa hienosti esim. verrattuna edeltäjäänsä. Ihan osaava poliitikko, vaikkakin keskustalaiseen tapaan aika HMV. Tosin minä en arvosta eloisaa olemusta lainkaan, jos mielipiteet eivät yhdy omiini tai jos en niitä omaksu[/OT]

Susan Kuronen todella on yksi maailman rasittavimmista "julkkiksista". Myyvätkö hänestä tehdyt uutiset muka todella? Itse en voisi kuvitellakaan lehteä, jonka etusivulla komeilisi se ällöttävä naamavärkki. Pitkävihainen, laskelmoiva ja julkisuudenkipeä akka. Jos ei nouse pinnalle pääministerin vaimona, niin erolla sitten.

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Ted Raikas kirjoitti:
Onneksi pääsi tuosta nartusta eroon, tiedä millainen haahka olisi ollut pidemmässä suhteessa, kun jaksaa lehdissäkin itkeä noin kovasti.
Ei, ei ja vielä kerran ei. Kyllähän Susan on jo sen tason MILF että hattua pitää nostaa. Lisäksi todettakoot että se että saa puoli kansakuntaa "raivon partaalle" on jo suoritus sinänsä. "Minä en ainakaan koskaan ikinä missään osta lehteä jossa xxxxx esiintyy". Ja sitten luetaan kioskilla tai parturissa/kampaajalla jutut kuitenkin. "Joo, mä vaan selaan...". Pointsit MILFille, me like.

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
olkikuukkeli kirjoitti:
Susan Kuronen todella on yksi maailman rasittavimmista "julkkiksista". Myyvätkö hänestä tehdyt uutiset muka todella? Itse en voisi kuvitellakaan lehteä, jonka etusivulla komeilisi se ällöttävä naamavärkki.

Monestako muusta suomalaisesta naisesta, tai miehestä yleensä olet viime aikoina nähnyt Jatkoajassa näinkin pitkän ketjun kuin tämä on?

Petteri Sihvonen ja Billy Tibbetts taitavat olla ainoat.

Rakkaus myy, viha vielä paremmin.

Nikke kirjoitti:
Ei, ei ja vielä kerran ei. Kyllähän Susan on jo sen tason MILF että hattua pitää nostaa. Lisäksi todettakoot että se että saa puoli kansakuntaa "raivon partaalle" on jo suoritus sinänsä. "Minä en ainakaan koskaan ikinä missään osta lehteä jossa xxxxx esiintyy". Ja sitten luetaan kioskilla tai parturissa/kampaajalla jutut kuitenkin. "Joo, mä vaan selaan...". Pointsit MILFille, me like.

Totta joka sana. Oikeasti, tarvitsemme tämän naisen tuleviin tapahtumiimme. Kun oli Masan kanssa, kiinnitin huomiota vain ylpeään prinsessamaiseen onnellisuushymyyn kesäjuhlilla. Nyt kun tämä kohu on noussut, haluan jo leikkiä pääministeri ja morsian-leikkiä...

...kyllä, tähän leikkiin liittyvät alastomuus ja sitominen.

scholl

Jäsen
On erittäin harvinaista, että kustannussopimuksen ennakot olisivat merkittäviä. Eikä peruselämänkertojen painoksetkaan ole Suomessa kovin suuria. Viime aikoinahan on osa kirjoista flopannut aivan täysin. En muista oliko se juuri nimenomaan Tanja Karpelan kirja, mikä ei myynyt juuri lainkaan. Faktaa on siis se, että kaunokirjallisuuden tekijät kuten Ilkka Remes voivat tienata kirjoillaan erinomaisesti, mutta muut kirjoittajat tekevät sitä siksi, että haluavat sanoa jotain ja ovat tilanteessa, missä eivät voi sanomisellaan rahoiksi lyödä.

Kauanko veikkaatte siihen menevän, että Kuronen on Matti Nykäsen kanssa yhdessä?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy