Vuoden turhin julkkis, Susan Kuronen esittäytyy

  • 171 938
  • 857

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
Itselläni on ollut nykyinen puhelimeni reilut puoli vuotta, enkä ole poistanut yhtään ns. oikeaa tekstaria, jotain Sedun kuppiloiden mainoksia ym. Miksi nähdä vaivaa, ei vuonna 2007 voi olla puhelinta, mihin mahtuu joku 20 tekstiviestiä...

Toisaalta, olen enemmän puhelu- kuin teskstari-ihmisiä.

Niin ja ettei tämä nyt mene ihan hurskasteluksi, niin voin taata teille, että tulen lukemaan Kurosen kirjan ja nauramaan ääneen Vanhaselle.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Konsta Kepuli kirjoitti:
Edit: Pakko vielä lisätä että tuo kirjan nimi "Pääministerin morsian" on aivan levoton herja.

Oikeahan opuksen nimi olisi ollut "Pääministerin pano" mutta kustannus Oy Etunoja valitsi hieman hienomman version.
 

scholl

Jäsen
dude kirjoitti:
Itselläni on ollut nykyinen puhelimeni reilut puoli vuotta, enkä ole poistanut yhtään ns. oikeaa tekstaria, jotain Sedun kuppiloiden mainoksia ym. Miksi nähdä vaivaa, ei vuonna 2007 voi olla puhelinta, mihin mahtuu joku 20 tekstiviestiä...

Niin no itse saan toista tuhatta tekstiviestiä kuussa, joten joskus tekee mieli poistella niitä. 20 tekstiviestiähän tulee muutamassa tunnissa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Viihdeuutisissa haastateltiin juuri S. Kurosta ja häneltä kysyttiin, tuliko idea tai aloite kirjan väsäämisestä häneltä itseltään vai kustannusyhtiöltä, johon Kuronen kieltäytyi kommentoimasta. Edelleen on kuulemma syviä tunteita Vanhasta kohtaan. Eli panettaa. Panemisen tunnehan se syvin tunne on kaikista.
 

Viljuri

Jäsen
scholl kirjoitti:
Niin no itse saan toista tuhatta tekstiviestiä kuussa, joten joskus tekee mieli poistella niitä. 20 tekstiviestiähän tulee muutamassa tunnissa.

Tämä lienee hieman epäuskottavaa, koska Communicatorin tai vastaavan haltijoina latailemme sähköposteja suoraan luuriin, vai mitä?

Junassa kannettavaan tietokoneeseen jne...

Kavereidenkin "tule baariin" viestit ovat nykyään pääosin sähköposteja, eiks jee? ;)
 

kovalev

Jäsen
avatar kirjoitti:
Pääministerin Hoito olisi ollut mielestäni sopivin nimi kirjalle.
Tai " Pääministerin harakiri "

Tai " Pelto jota kepulainenkaan ei kyntänyt (tarpeeksi) "

Otsikon alla kuva jossa Kuronen näyttää pitsiverhoiltua peppuaan ja hymyilee.

Sääliksi käy Masaa, ensin työ ja sitten huvit. Mutta kun on " Tasavallan mittainen " niin eihän se housuissa pysy.
 

Redbull

Jäsen
MTV:n uutisissa tuli pari seikkaa, jotka pistivät mietityttämään;

1) 9kk(?) ja yli 200 lehtijuttua on tälle tapaukselle suomen mittakaavassa hurja määrä!

2) Kuroselle (nimikin vituttaa) raha, julkisuus jne. ei ole kuulemma pääasia. Tärkeämpää on asian selvittäminen. Ja ketähän se oikeasti enään kiinnostaa tai on koskaan kiinnostanut?

3) Uskon, että tämä juttu ei jää vielä tähänkään. Kolumnistina tai jopa TV-paskatähtenä Kuronen voisi olla kuumaa kamaa.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Redbull kirjoitti:
2) Kuroselle (nimikin vituttaa) raha, julkisuus jne. ei ole kuulemma pääasia. Tärkeämpää on asian selvittäminen. Ja ketähän se oikeasti enään kiinnostaa tai on koskaan kiinnostanut?

Kyllä se julkisuus taitaa olla se pääasia. Kirjamyynnillä Kurosen on turha kuvitellakaan rikastuvansa. Suomessa ei oikeatkaan kirjailijat rikastu ihan terävintä kärkeä lukuunottamatta ihan sen takia että pienessä maassa kirjoja ei niin paljon myydä. Hyvä saavutus kirjailijalla on pari tuhatta myytyä kirjaa, ja tuohon lukemaan Kuronen ei tule missään nimessä yltämään. Kustannussopimuskaan ei mikään kovin suuri ole kun kyseessä on tuollainen pikkukustantamo.
Rahaa Kuronen saa sen mitä saa roskalehdiltä; Seiskalta ja Katsolta. Kovin moni muu lehti ei maksa haastatteluista. Pysyäkseen lööpeissä Kurosen kannattaisi nyt alkaa seurustella jonkun julkkiksen, pikkujulkkiskin riittää, kanssa. Siinä sitä taas riittäisi kirjoitettavaa.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Joo-o. Myös täällä tuo mediahoro saa sitä kaipaamaansa mediahuomiota. Eiköhän tuo golddigger saa oman tositv-ohjelman, juontokeikkoja esmes lehmänpaskan pituusheiton mm-kisoihin, misspotathalme 2007 kisoihin etc etc... Sadat uudet äidit antavat tänä vuonna syntyville tyttärilleen Susanna nimen...
Kurosen kirjan ostaneille kirjan ostopäätös voisi olla vaikka lähete lähimmälle suljetulle osastolle.
Ketä kiinnostaa; - no, tulihan tuo oma korsikin kannettua tuon mediahoron mediahuomio paskaläjään...
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Holocaust kirjoitti:
Kurosen kirjan ostaneille kirjan ostopäätös voisi olla vaikka lähete lähimmälle suljetulle osastolle.
Minä ainakin ostan, tuskin maltan öitäni nukkua kun odotan tuota yhdeksättätoista päivää. Päiväkirjamerkintöihin, tekstareihin ja maileihin perustuva lukuromaani ja tietokirja samoissa kansissa, ja vieläpä parissa kuukaudessa ihan itse tehty. Tuohon ei moni "tieteilijä" ole pystynyt.
Sitäpaitsi kirjasta saattaa selvitä Susanin mainitsema morsiammisuus paremmin. Se on nykyään jotenkin toisenlaista kuin ennen, ei tarvita sormuksia ym. lupauksia kun voi olla morsian. Hän nimittäin oli omasta mielestään selkeästi Vanhasen morsian.

Terveisin koo
 

jeke

Jäsen
Redbull kirjoitti:
2) Kuroselle (nimikin vituttaa) raha, julkisuus jne. ei ole kuulemma pääasia. Tärkeämpää on asian selvittäminen. Ja ketähän se oikeasti enään kiinnostaa tai on koskaan kiinnostanut?
kuumaa kamaa.

Kyllähän tuo paljastuskirja on äärettömän mielenkiintoinen juttu, turha kait sitä on kiemurrella. Kuronen julkaisee kirjasta pelkät kannet, ja koko median kerma on paikalla. TV-uutisissa haastateltiin kokenutta Hesarin
politiikan toimittajaa, ja hän myönsi, että hiukan hävettää olla paikalla, mutta pakko on olla kuitenkin asian merkittävyyden vuoksi. Nythän politiikan toimittajat pähkäilevät täyttä häkää kirjan merkityksestä vaaleihin ja viihdeosastot tekevät sitten omat juttunsa.

Asian mielenkiintoa muuten tuskin vähentää se, että Susan ei ole mikään ruma suttura, vaan itse asiassa varsin viehettävä, fiksun oloinen ja melko seksikäskin. Mahdetaankohan päästä makuhuoneeseen Clinton-kohun tapaan?

Tuo Viihdeuutisten tekemä haastattelu muuten löytyy Maikkarin netti-tv:stä, ja se on erinomainen. Siinä kysellään muun muassa, että aikooko Susan esimerkiksi paljastaa, onko Matti hyvä sängyssä. Tähän Kuronen kiemurtelee jotakin tyyliin, että ei hän vissiin ihan niin pitkälle mene.
 

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Eiks tässä nyt haise joku muukin? Tuntuu liiankin sopivalta, että maailman seksikkkäin ministeripatsas sais vetoapua ex vosultaan sattumalta. Minusta tässä välittyy laskelmoitu diili. Siinä kun Ahtisaari taputteli itsensä linnaan karjalanpiirakoilla, yrittää vanhanen ripsipiirakkaa taputtelemalla valtaan ja vaalivoittoon. Ei välttämättä tyhmempi yritys, kun ottaa huomioon tämän kansan otsalohkojen sisäisen avaruuden, siellä on solu juuri ja juuri huutoetäisyydellä toiseen, ehkä.

Entäpä sitten simpsakka milfimme? Jos skenario soolovedätyksestä pätis, olis se uinu ainakin johonkin liiviin noin prospektimielessä, joku Kanervan Ike nyt on tässä mielessä esim. liiankin helppo tapaus näiden antaa ymmärtää jne. hempukoiden käsissä, Voisi jopa olettaa, että kiertopalkinto olis jo menossa, jos mentäis normaalin kaavan mukaan, mutta mutta, tätä peliä pelaa selvästi joukkue jolla on pelikirja ja missio(tässä osin täytyy vain toivoa, ettei pääty niikuin eräs toinen missio) ja kyllä se väistämättä Vanhasen missiolta vaikuttaa.

Mitään Lewisky herutusta tästä on turha odottaa, juuri tämän yhteistuumaisuuden vuoksi, Clintonin kohdalla se oli vaan tyhmä tyttö, joka ei ymmärtäny omaa parastaan ja päätyi vastakkaiseen asemaan Billin kanssa ja sitä kautta paljastelemaan elimellisiä asioita.

Koomista on kyllä yksituumaisuus millä täällä Susannaa kurotellaan, ja ollaan niin varmoja, etten minä kyllä moiseen ansaan astuis, tosiasiassa kaikki täälläkin(kaksilahkeiset) astuis, mitään ajattelematta ja astuis samalla siihen ansaan, olenpa aistivinani täällä jopa eroottissävytteistä päiväuni haaveiluakin karskien rivien välissä, joten eihän tämä nyt ihan turha typy voi olla.

Minä taas näen niin, että Matti tässä näytelmässä näyttelee sitä eloisaa aidanseivästä, mikä hän onkin (metodi näyttelijöitä siis), mutta se vaikein ja haastavin rooli on tällä typysellämme, joka tahtoo antaa exälleen, mitä itse ei voinut, vaalivoiton, mutta samalla esittää hylättyä haavoittunutta jaloa neitoa, joka taas tahtoo käsitellä kipeän eron pettymykset julkisuuden kautta rakkaansa kanssa, koska aidanseipään kanssa jäi aktia lukuunottamatta kaikki mitä piti selvittää selvittämättä ja lopulta vielä pitää puhdistaa se oma maine, ettei tässä mitään hutsuja olla ja vielä jossain siellä taustalla pitäisi säilyttää joku yhteys siihen kuka oikeasti on.

Saaneeko lopuksi marssia nauraen koko matkan pankkiin?
 

scholl

Jäsen
Viljuri kirjoitti:
Tämä lienee hieman epäuskottavaa, koska Communicatorin tai vastaavan haltijoina latailemme sähköposteja suoraan luuriin, vai mitä?

Kavereidenkin "tule baariin" viestit ovat nykyään pääosin sähköposteja, eiks jee? ;)

Ei. Kuulun siihen sukupolveen, jotka totesivat 90-luvun alkupuolella, että sähköpostit ovat homojen hommaa.

Kannettavaa käytän kuten juuri nytkin, mutta en lue läheskään joka päivää enää nykyisellään sähköposteja. Siihen alkoi mennä liikaa aikaa, joten nykyään luen niitä harvemmin, mutta enemmän kerralla ja ne suuret määrät, missä on cc:tä heitetty, jäävät usein kokonaan katsomatta. Pitää vähän miettiä, miten kannattaa työskennellä.

Ja työasioissa tosiaan ei tule tekstiviestejä, vaan ne ovat viestitystä ystävien ja perheenjäsenten kesken.

Communicatoria en käytä ja tuskin tulen koskaan käyttämään.
 

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Okei, Kuronen vetää roolia pysyäkseen julkisuudessa, päästäkseen piireihin ja ehkä jopa vähän rahoillekin. Olen edelleen sitä mieltä, että mikäs siinä, jos kerran kehtaa. Taaplataan tyllillämme kohti tavoitteitamme. Näyttää siltä, että Kurosen palkanmaksaja on lähiaikoina Suomen Kansan Hönöt OY.


jeke kirjoitti:
Asian mielenkiintoa muuten tuskin vähentää se, että Susan ei ole mikään ruma suttura, vaan itse asiassa varsin viehettävä, fiksun oloinen ja melko seksikäskin.

Ensimmäinen (viehättävä) ja kolmas (melko seksikäs) ovat makuasioita, mutta mistäs helvetistä tuo toinen (fiksun oloinen) tulee?
 

jeke

Jäsen
BitterX kirjoitti:
Ensimmäinen (viehättävä) ja kolmas (melko seksikäs) ovat makuasioita, mutta mistäs helvetistä tuo toinen (fiksun oloinen) tulee?

Minä olen saanut fiksun kuvan haastatteluista, joita hän tv-kameroiden edessä antaa ihan esimerkillisellä otteella. Tietysti noista Susanin tempauksista ja toimista, ja niistä fiksuusanalyysia tehtäessä voi olla hyvinkin montaa mieltä. Mutta itse tosiaan käytin sanaa 'fiksun oloinen', jollaisen kuvan hän esitymisessään mielestäni antaa.
 

HABS #11

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pelicans, Antikale Lahko
Radiossa oli äsken juttua tästä Kurosesta. Mediakin on alkanut ottaa jo asiaa huumorilla. Iltasanomien(?) toimittaja on kysynyt kuroselta: " tavoitteletko kirjalla finlandia palkintoa".

Eilisissä uutisissa juttua mediajulkisuudesta ja rohkeasti jo väitetiin että 7 päivää lehti pyörittää koko suomen mediakenttää. Siis onko ihmiset todella näin tyhmiä? Taidan tilata suomen kuvalehden vittuiluksi seiskalle ja kuroselle.
 

Yläpesä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
scholl kirjoitti:
Oikeasti? Itse olen ollut käsityksessä, että kun puhelin on täynnä niin ihmiset painavat deleteä. Siis sehän vaatii hirvittävän työn kirjata ne ylös.

Ei niitä tarvi käsin kirjoitella mihinkään. Kaikki tekstarit voi tallentaa palvelua tarjoaville saiteille.

Nokian lifeblog
http://r2.nokia.com/nokia/0,,88344,00.html

http://digitoday.fi/page.php?page_id=9&news_id=20058555

Treasuremytext
http://www.treasuremytext.com/cgi-bin/WebObjects/TreasureMyText.woa

Smsbackup
http://in.mobile.yahoo.com/smsbackup.html

Ja voin kertoa, että on kovaa vauhtia yleistymässä, joskaan ei kenen tahansa espoolaisen läskipohjakengänkuluttajan kohdalla.
 

scholl

Jäsen
jeke kirjoitti:
Asian mielenkiintoa muuten tuskin vähentää se, että Susan ei ole mikään ruma suttura, vaan itse asiassa varsin viehettävä, fiksun oloinen ja melko seksikäskin.

Ei ole rumia naisia - vain liian vähän alkoholia. Siinä vaiheessa kun itse huomaan, että rumuus on kadonnut, täytyy kyllä lopettaa alkoholin käyttö kokonaan. Sinä olet jo päässyt sinne 5+ promilleihin. Kannattaa toki nyt hankkia se Ruben Stiller -ohjelman haastatteluvideo ja palauttaa itsesi todellisuuteen. Siitä näet, että Kuronen on paitsi typerä, surkuhupainen niin ei myöskään yhtään hauska. Eikä seksikäs, eikä viehättävä, vaan ärsyttävä ja pukeutuminen on mallia retale. Tosin sopii Masalle kun Masakin ajaa muistaakseni Toyotalla.

Master Chief kirjoitti:
Eli toisin sanoen sulla ei ole varaa sellaiseen?

Sinuna keskittyisin huolehtimaan vain siitä omasta tekemisestäsi. Sen jälkeen voidaan vertailla lompakoita ja katsoa, että kuinka monen communicatorin verran kukin käteistä keskimäärin kantaa. Sitten voit kokeilla haastaa, mutta täytyy todeta, että schollilla on kohta kolmenkymmenen vuoden kokemus aika kovasta kulutusjuhlasta, joten harvoin kyllä kannattaa lähteä shoppailussa haastamaan. Perse kestää ns. kovalla kokemuksella.
 

scholl

Jäsen
Yläpesä kirjoitti:
Ei niitä tarvi käsin kirjoitella mihinkään. Kaikki tekstarit voi tallentaa palvelua tarjoaville saiteille.

Voihan veden päällä ajaa autollakin, mutta yhtä vähän järkeä. Maailmassa on paljon asioita, jotka ovat mahdollisia, mutta älyttömiä.
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
scholl kirjoitti:
Tosin sopii Masalle kun Masakin ajaa muistaakseni Toyotalla.
Olen vieläkin sitä mieltä, että Vanhanen avioeron jälkipyykeissä ajeli harmaalla Renault Scenicillä.
 

solamnic76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlos Tevez... siis punaistako pitää kumartaa?
Kuronen ownaa meidätkin. Tämäkin ketju on kasvanut kuin demarin rahanjako vaalien alla, mutta tämänkin palstan keskustelun seurauksena keskustelua käydään työyhteisöjen kahvipöydissä, ja yhdessä nyökytellään ja todetaan kuinka karmea karjakko on kyseessä...

...ja sitten kuitenkin hipsitään r-kioskille ja kietaistaan keltainen lehdykkä kainaloon, ja kotona päivitellään vähän lisää tätäkin nollajulkkista.

...ja sitten kuitenkin vähän kiinnostaa mitä se Matista sanoo, ja vilkaistaan vaimon lehdestä, tai parturissa seiskasta, että mitä se oikein sanoo.

Tälläsiä me ollaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös