Vuoden turhin "julkkis" 04

  • 11 259
  • 105

Spac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sarı ve siyah, HIFK, Ketterä
Täysin turha julkisuuden henkilö on mielestäni Pulssiakin juontanut, ja nyt myöhemmin V.I.P.-seikkailuohjelmassa sekoileva Jaajo!
 

Nahkaparturi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiseeraan TuToa
Marika "annoin Vesa Keskiselle" Fingeroos. Ehdottomasti.

Tuossa eron aikaan satuin näkemään Ilta-Paskan lööpin: Vesa jätti minut tyhjän päälle! Kirjoittaako I-P myös niistä, jotka oikeasti ovat jääneet tyhjän päälle?
 

tilkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Capitals, Bruins, #19
Re: Re: Antti Tuisku

Viestin lähetti Kärppis
Antti ei todellakaan ole mikään ns. "tekojulkkis". Tekeekö se että Antti osallistui Idolssiin hänestä "tekojulkkiksen"?
Oliko Antti Tuisku julkisuudessa ennen Idolssia? Eipä tainnu olla.


Viestin lähetti Kärppis

B) Pitäisikö Antin olla ruma että hän saisi olla suosittu? Kauneus on katsojan silmissä. Tietenkin Antti on hyvännäköinen, eikö hän saisi olla? Minusta tuo syiden kaivaminen on ihan turhaa. sanoisit nyt vain ihan suoraan että olet kateellinen Antille, sillä sitä näytät olevan.

Olenko väittänyt, että Antin pitäisi olla ruma tai kaunis. Totesin vain että ne pitävät siitä koska se on niin söpö. Niiden mielestä, ei minun. Miksi olisin Antille kateellinen? Taidat itse olla?
 

Kärppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Re: Re: Re: Antti Tuisku

Viestin lähetti snailcake
Oliko Antti Tuisku julkisuudessa ennen Idolssia? Eipä tainnu olla.

Ei ollut, mutta Antista olisi tullut julkkis muutenkin, ilman Idolsiakin.



Viestin lähetti snailcake
Olenko väittänyt, että Antin pitäisi olla ruma tai kaunis. Totesin vain että ne pitävät siitä koska se on niin söpö. Niiden mielestä, ei minun. Miksi olisin Antille kateellinen? Taidat itse olla?

Minä ainakin pidän Antista, koska Antti laulaa niin hyvin ja muutenkin. Antti osaa tanssia, huomaa, paremmin kuin kukaan muu suomalainen artisti. Antti tekee omaa juttuaan ja minä ainakin arvostan sitä. Antin söpöys on kyllä todella ihana juttu, mutta en minä hänestä vain siksi tykkää. Antti on karismaattinen ja mahtava persoona ja lahjakaskin vielä. Maanläheinen ja hauska. Voiko parempaa esikuvaa enää toivoa?

On todella monia syitä miksi olla kateellinen Antille. No, mainitaan nyt vaikka se että koska Antti on todella lahjakas, laulamisessa ja esiintymisessä muutenkin.

Minä en ole mitenkään kateellinen Antille, tai no pakkohan sitä on olla vähän, kun Antti vaan on niin ihana. Tietenkin sitä toivoisi itsekin olevansa niin hyvä ja mahtava ihminen kuin Antti. Minä arvostan Anttia, artistina ja ihmisenä.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Re: Re: Re: Re: Antti Tuisku

Viestin lähetti Kärppis
Ei ollut, mutta Antista olisi tullut julkkis muutenkin, ilman Idolsiakin.






Miten ihmeessä sinä olet tullut tähän johtopäätökseen?
Nyt olisi todella kiva kuulla sinun perustelujasi tähän asiaan.

Saman "ajatuskaavan" mukaan myös Jani Wickholmista olisi tullut valtakunnallinen julkkis ilman Idolsia, vai? Tai itse koko kisan voittaneesta lappeenrantalaisesta trukkikuskista? Vai?

Onx Oulu maiilman napa?
 

TKO

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, NFL
Re: Re: Re: Re: Antti Tuisku

Viestin lähetti Kärppis
Antti tekee omaa juttuaan ja minä ainakin arvostan sitä.

Ja mikähän tämä Antin "oma juttu" mahtaa olla? Taitaa Antti tehdä sitä juttua mitä levy-yhtiön pomot sanovat ja tuota samaa juttua tekeviä artisteja taitaa löytyä joka ikisestä länsimaasta kymmeniä.

Minuakin kyllä kiinnostaa mitä kautta Antista ja muista Idols-osallistujista olisi tullut julkkiksia ilman Idolsia?
 

Kärppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Re: Re: Re: Re: Re: Antti Tuisku

Viestin lähetti Predator
Miten ihmeessä sinä olet tullut tähän johtopäätökseen?
Nyt olisi todella kiva kuulla sinun perustelujasi tähän asiaan.

Saman "ajatuskaavan" mukaan myös Jani Wickholmista olisi tullut valtakunnallinen julkkis ilman Idolsia, vai? Tai itse koko kisan voittaneesta lappeenrantalaisesta trukkikuskista? Vai?

Onx Oulu maiilman napa?

Antti on lahjakas laulaja/esiintyjä. Antti olisi vain tehnyt biisin ja lähettänyt sen levy-yhtiöön, siinä se. Ei kauhean vaikeata ymmärtää, vai onko?

Jani Wickholm on mitätön kitaran rämpyttäjä. Ihan eri luokkaa kuin Tuiskun poika.
Niin ja Hannasta vielä. Hanna olisi varmaankin pysynyt trukkikuskin hommissa jos ei olisi älynnyt osallistua Idolssiin. Mutta hei, mistä sen voi tietää.

Joo, ensiksi; minä en asu Oulussa. Kyllähän Oulu voi olla maailman napa jos herra niin haluaa, älä kysy sitä minulta. Oulu on kyllä mahtava paikka, sitä en voi kieltää, mutta minä en ainakaan pidä Oulua maailman napana.
 

Kärppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Re: Re: Re: Re: Re: Antti Tuisku

Viestin lähetti Korhonen
Ja mikähän tämä Antin "oma juttu" mahtaa olla? Taitaa Antti tehdä sitä juttua mitä levy-yhtiön pomot sanovat ja tuota samaa juttua tekeviä artisteja taitaa löytyä joka ikisestä länsimaasta kymmeniä.

Sinulla ei taida olla kovinkaan hyvää käsitystä siitä mitä Antti tekee ja mitä ei. Antti tekee juttua mitä haluaakin tehdä, on aina halunnut. Hänellä on todella hyvä syy olla ylpeä itsestään, vaikkei hän suosiollaan ylpeilekään. Antti on oikea ihminen.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Antti Tuisku

Viestin lähetti Kärppis
Antti olisi vain tehnyt biisin ja lähettänyt sen levy-yhtiöön.


Juu tämä ihan helppoa ymmärtää.

Montakohan menestysbiisiä se Antti on nyt ITSE tehnyt? Sinähän korostit tuota "Antti olisi vain tehnyt biisin"....

Onko sinulla ihan aikuisten oikeesti YHTÄÄN ideaa ja hajua siitä, millainen rumba käydään läpi, ennenkuin jonkin söpön Antti Tuiskun ITSETEKEMÄ biisi on cd:llä?
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Re: Re: Re: Re: Re: Re: FF hyökkää

Viestin lähetti Kärppis
Antti on lahjakas laulaja/esiintyjä. Antti olisi vain tehnyt biisin ja lähettänyt sen levy-yhtiöön, siinä se. Ei kauhean vaikeata ymmärtää, vai onko?

Ei tässä muutakaan enää keksi... Menee usko ihmisiin muuten.
 

Wilzu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Antti Tuisku

Viestin lähetti Predator
jonkin söpön Antti Tuiskun ITSETEKEMÄ biisi on cd:llä?

Ei tarvinne olla kovinkaan suuri ennustaja kertoakseen, että tuota tuskin koskaan tapahtuu. :D

Tästä johtuen itsestäänselvä valintani vuoden turhimmaksi julkkikseksi on A. Tuisku.
 

Corkscrew

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Aika turhaa on myöskin aikuisten äijien vängätä tällaisesta asiasta nettipalstoilla 12-vuotiaan Antti Tuisku-fanin kanssa. Oikeassa elämässä tällainen sivuutettaisiin (ainakin toivottavasti) pelkällä hyväntahtoisella hymähdyksellä...
 

Kärppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Antti Tuisku

Viestin lähetti Predator
Montakohan menestysbiisiä se Antti on nyt ITSE tehnyt? Sinähän korostit tuota "Antti olisi vain tehnyt biisin"....

Antti ei ole tehnyt yhtään biisiä ensimmäiselle levylleen. Hän kyllä haluaisi tehdä omiakin biisejä seuraaville levyilleen. Antilla on varmasti lahjoja tehdä biisejä itsekin ja hei, sehän on vain hyvä asia. Tyhmää tuo negatiivisuus.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Viestin lähetti Mazza
Oikeassa elämässä tällainen sivuutettaisiin (ainakin toivottavasti) pelkällä hyväntahtoisella hymähdyksellä...

Alkuun, hyväntahtoinen hymähdys :)

Turhin on edelleenkin se ikämies, joka kesänaikana pääsi lööppeihin, yhtäturhan J.Mäntylän siivellä, riitoinen M.Vainion ja kouheron kera.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Viestin lähetti Mazza
Aika turhaa on myöskin aikuisten äijien vängätä tällaisesta asiasta nettipalstoilla 12-vuotiaan Antti Tuisku-fanin kanssa. Oikeassa elämässä tällainen sivuutettaisiin (ainakin toivottavasti) pelkällä hyväntahtoisella hymähdyksellä...

Kyllähän Jatkoajassa saa asiasta kuin asiasta väitellä kun se kerran nostaa täällä melkoiseen julkisuuteen...ja onhan se julmaa jos 12-vuotiaan käsitys musiikkimaailmasta on kauniiden mainosten ja suurten levy-yhtiöiden sumuttama. Saahan Tuiskua fanittaa mutta annos Beatlesiä, Elvistä, Beethovenia ja Tapsa Rautavaaraa tekisi varmasti hyvää.

Aiheen mukaisesti kohta alkaa liikkua pedofiilihuhuja jne, joku aikuisista äijistä tilittää esim. ankeaa lapsuuttaan.

Ketä lyötiin ensin?
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Viestin lähetti Kärppis
Alkaa tuo ikä-rasismi ärsyttämään. Mitä huonoa on 12-vuotiaassa Antti Tuisku-fanissa?
Ei mitään. Jatka valitsemallasi tiellä.

Antin uraa tarkkaan seuraavana voisit ilmoittaa minulle vaikka yksityisviestillä heti kun niitä omia biisejä alkaa olla markkinoilla. Lupaan ostaa levyn välittömästi kun Antti yhdenkin oman biisin julkaisee. Biisin kuuntelua en voi luvata.
 

Kärppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Viestin lähetti goldenawe
annos Beatlesiä, Elvistä, Beethovenia ja Tapsa Rautavaaraa tekisi varmasti hyvää.

Kuka on sanonut etten kuuntele esim. Beethovenia tai mitään noista mainitsemistasin bändeistä/artisteista?
 
Viimeksi muokattu:

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Viestin lähetti Kärppis
Kuka on sanonut etten kuunteke esim. Beethovenia tai mitään noista mainitsemistasin bändeistä/artisteista?

Tsemppiä Kärppis. Toivottavasti kuuntelet.

Minulla ei ole muuten housuja jalassa!
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Mazza
Aika turhaa on myöskin aikuisten äijien vängätä tällaisesta asiasta nettipalstoilla 12-vuotiaan Antti Tuisku-fanin kanssa. Oikeassa elämässä tällainen sivuutettaisiin (ainakin toivottavasti) pelkällä hyväntahtoisella hymähdyksellä...

Ai jaa, onko sinulla omia, itsesiitettyjä lapsia, jotka nyt ovat teini-iässä?
Nimittäin aikuiset ihan aikuisten oikeesti joutuvat Tuisku & Milloin Mikäkin Huisku On "IN"-tapausten (lue = omien teinilastensa kaa) näihin kiistoihin osallistumaan. Ei voi mitään. Se on The Must. Ja se on The Must sen takia, kun esiteini-ikäiset harmittavan usein omituisesti olettavat, että he saavat esim. luvattomasti lainata jommankumman vanhemman gäsmin (jossa ei ole mitään estoja) ja sitten tehdä kamalat puhelinlaskut vaikkapa äänestämällä jotakin Huiskua jossakin kisassa... tms. Ja kukahan maksaa ne "viulut"?

Tämä äijä vänkäsi (siis yritin kokeilla "kohteena olleen" 12-vuotiaan vastausvalmiuksia) hetken aikaa ihan sen takia, kun kuvittelin vihdoinkin löytäneeni hieman "erilaisen teinin".
Olin näköjään väärässä. Ja nykyään mitään esiteinejä aikuisen miehen ei edes kannata "haastatella" ", ei edes vahingossa. Se tulkitaan heti jotenkin alaikäiseen sekaantumiseksi.
Joten se siitä.

edit: olkaas kundit varovaisia, mitä täällä alaikäisille puhutte...
 
Viimeksi muokattu:

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti goldenawe


Minulla ei ole muuten housuja jalassa!

Nii ja mitä sitten? Ilmoita vaikka vasta sitten jotakin uutta nuorelle tytölle, kun et ENÄÄ tee vaippoihin.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Äänestän vuoden turhimmaksi julkkikseksi Predatoria joka nousi otsikoihin suuren Tuisku-skandaalin aikana.

Predator ammensi yleisen moraalinvartijana oppejaan pyhäkoulusta perhe-elämään, ja esitteli myöhemmin Me Naiset-lehdessä olohuoneensa videopelinurkkaa. Henkilövahingoilta vältyttiin, vain peltiä ruttaantui. Kävijämäärät ovat nousseet viime vuodesta.

Entäs jos Kärppis ei olekaan 12-vuotias? Ehkä pukeudunkin yleensä kilttiin? Varmaa on vain että viimeistään keskiviikkona alkaa taas kaljakin maistua.
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Antti Tuisku

Viestin lähetti Kärppis
Antti ei ole tehnyt yhtään biisiä ensimmäiselle levylleen. Hän kyllä haluaisi tehdä omiakin biisejä seuraaville levyilleen. Antilla on varmasti lahjoja tehdä biisejä itsekin ja hei, sehän on vain hyvä asia. Tyhmää tuo negatiivisuus.

Samalla tavalla kuin bluesilla on saumoja voittaa mestaruus tällä kaudella. Tuisku on miespuolinen kikka. Paskaa musaa kauniiseen pakettiin käärittynä ja myy kuin häkä.

Levy-yhtiökin on sen verran fiksu ettei antanut lappalaisen siwan kassan yrittää tehdä omia piisejä. Parempi vain mutkia muita ison rapakon takaa ja korjata teineiltä viikkorahat pois.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hohhoijaa, kuinka te aikuiset ihmiset viitsittekin joukolla hyökätä 12 vuotiaan lapsen kimppuun? Hei, kamoon.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös