Oliko Antti Tuisku julkisuudessa ennen Idolssia? Eipä tainnu olla.Viestin lähetti Kärppis
Antti ei todellakaan ole mikään ns. "tekojulkkis". Tekeekö se että Antti osallistui Idolssiin hänestä "tekojulkkiksen"?
Viestin lähetti Kärppis
B) Pitäisikö Antin olla ruma että hän saisi olla suosittu? Kauneus on katsojan silmissä. Tietenkin Antti on hyvännäköinen, eikö hän saisi olla? Minusta tuo syiden kaivaminen on ihan turhaa. sanoisit nyt vain ihan suoraan että olet kateellinen Antille, sillä sitä näytät olevan.
Viestin lähetti snailcake
Oliko Antti Tuisku julkisuudessa ennen Idolssia? Eipä tainnu olla.
Viestin lähetti snailcake
Olenko väittänyt, että Antin pitäisi olla ruma tai kaunis. Totesin vain että ne pitävät siitä koska se on niin söpö. Niiden mielestä, ei minun. Miksi olisin Antille kateellinen? Taidat itse olla?
Viestin lähetti Kärppis
Ei ollut, mutta Antista olisi tullut julkkis muutenkin, ilman Idolsiakin.
Viestin lähetti Kärppis
Antti tekee omaa juttuaan ja minä ainakin arvostan sitä.
Viestin lähetti Predator
Miten ihmeessä sinä olet tullut tähän johtopäätökseen?
Nyt olisi todella kiva kuulla sinun perustelujasi tähän asiaan.
Saman "ajatuskaavan" mukaan myös Jani Wickholmista olisi tullut valtakunnallinen julkkis ilman Idolsia, vai? Tai itse koko kisan voittaneesta lappeenrantalaisesta trukkikuskista? Vai?
Onx Oulu maiilman napa?
Viestin lähetti Korhonen
Ja mikähän tämä Antin "oma juttu" mahtaa olla? Taitaa Antti tehdä sitä juttua mitä levy-yhtiön pomot sanovat ja tuota samaa juttua tekeviä artisteja taitaa löytyä joka ikisestä länsimaasta kymmeniä.
Viestin lähetti Kärppis
Antti olisi vain tehnyt biisin ja lähettänyt sen levy-yhtiöön.
Viestin lähetti Kärppis
Antti on lahjakas laulaja/esiintyjä. Antti olisi vain tehnyt biisin ja lähettänyt sen levy-yhtiöön, siinä se. Ei kauhean vaikeata ymmärtää, vai onko?
Viestin lähetti Predator
jonkin söpön Antti Tuiskun ITSETEKEMÄ biisi on cd:llä?
Viestin lähetti Predator
Montakohan menestysbiisiä se Antti on nyt ITSE tehnyt? Sinähän korostit tuota "Antti olisi vain tehnyt biisin"....
Viestin lähetti Mazza
Oikeassa elämässä tällainen sivuutettaisiin (ainakin toivottavasti) pelkällä hyväntahtoisella hymähdyksellä...
Viestin lähetti Mazza
12-vuotiaan Antti Tuisku-fanin
Viestin lähetti Mazza
Aika turhaa on myöskin aikuisten äijien vängätä tällaisesta asiasta nettipalstoilla 12-vuotiaan Antti Tuisku-fanin kanssa. Oikeassa elämässä tällainen sivuutettaisiin (ainakin toivottavasti) pelkällä hyväntahtoisella hymähdyksellä...
Ei mitään. Jatka valitsemallasi tiellä.Viestin lähetti Kärppis
Alkaa tuo ikä-rasismi ärsyttämään. Mitä huonoa on 12-vuotiaassa Antti Tuisku-fanissa?
Viestin lähetti goldenawe
annos Beatlesiä, Elvistä, Beethovenia ja Tapsa Rautavaaraa tekisi varmasti hyvää.
Viestin lähetti Kärppis
Kuka on sanonut etten kuunteke esim. Beethovenia tai mitään noista mainitsemistasin bändeistä/artisteista?
Viestin lähetti Mazza
Aika turhaa on myöskin aikuisten äijien vängätä tällaisesta asiasta nettipalstoilla 12-vuotiaan Antti Tuisku-fanin kanssa. Oikeassa elämässä tällainen sivuutettaisiin (ainakin toivottavasti) pelkällä hyväntahtoisella hymähdyksellä...
Viestin lähetti goldenawe
Minulla ei ole muuten housuja jalassa!
Viestin lähetti Kärppis
Antti ei ole tehnyt yhtään biisiä ensimmäiselle levylleen. Hän kyllä haluaisi tehdä omiakin biisejä seuraaville levyilleen. Antilla on varmasti lahjoja tehdä biisejä itsekin ja hei, sehän on vain hyvä asia. Tyhmää tuo negatiivisuus.