Vuoden turhin "julkkis" 04

  • 11 264
  • 105
Suosikkijoukkue
Kaunein kaikista!
Julkkis?

Ääneni saa kuka tahansa "salarakas", joka ilmoittautuu lehtien palstoilla. Kuvottavaa tyrkytystä.


Inhoaa Snadi.


P.S. Antti Tuiskusta, HIFK:sta tahi Aku Ankasta saa pitää kuka tahansa ja kuinka intohimoisesti tahansa eikä siihen pitäisi muilla olla nokan koputtamista.

Jämpti on näin!
 

JanJ

Jäsen
Vuoden turhimpia julkkiksia....
- Tuomo Nobody olisi ehdolla, jos olisi ollut vielä sen verran Jasminin kanssa että ihmiset olisivat oppineet sukunimenkin.
- Antti Tuisku toki, ilman omia apuja keinotekoiselle tähtitaivaalle teinien idoliksi mutta seuraavan Idols-kisan alkaessa harva enää muistaa rovaniemeläistä kaupan kassaa.
- Matti ja Mervi. Matti oli ennen julkkis aiheesta, nyt aiheetta.
- Hybrid Childrenin Jasse olisi ollut hyvä valinta, mutta nyt ne tekivät levyn jota tullaan myymään ainakin kaksinumeroinen määrä.
 

Dieppe

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti Gellner
Hohhoijaa, kuinka te aikuiset ihmiset viitsittekin joukolla hyökätä 12 vuotiaan lapsen kimppuun? Hei, kamoon.

Olen täysin samaa mieltä. Nuorilla/lapsilla on aina ollut ja tulee aina olemaan omat suosikkinsa. Meidän ei tarvitse niistä pitää, mutta voimme toki suoda lapsille ilon ihailla haluamiaan suosikkeja.

Lapsiaan rakastavan isän velvollisuuksiin kuuluu taipua tyttären tahtoon pitää autoradiossa se kanava päällä, jossa Antti laulaa. Meillä poikamiehillä, joita tässä iässä myös vanhoiksi pojiksi kutsutaan, on sen sijaan oikeus vaihtaa kanavaa ja hihitellä itsekseen Matin ja Tepon tahdissa, kuinka Predator joutuu samanaikaisesti kehäkolmosen ruuhkassa kuuntelemaan Antti Tuiskua.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Viestin lähetti goldenawe
Omat osakkeeni nousevat päästyäni lööppeihin ns. nimijupakkaskandaalin aikana. Lokaa roiskittiin ulkonäöstä, nimistä, persoonallisuuksista, tukan väristä ja elämästä ylleesä.

Poho Joseen ei mahtunut kahta samannimistä solistia ja siksi toinen heistä muutti Hämptoniin.

Kaipaamaan jäivät fanini Uleaborgin liepeillä.

Viestin lähetti goldenawe
Äänestän vuoden turhimmaksi julkkikseksi Predatoria joka nousi otsikoihin suuren Tuisku-skandaalin aikana.

Predator ammensi yleisen moraalinvartijana oppejaan pyhäkoulusta perhe-elämään, ja esitteli myöhemmin Me Naiset-lehdessä olohuoneensa videopelinurkkaa. Henkilövahingoilta vältyttiin, vain peltiä ruttaantui. Kävijämäärät ovat nousseet viime vuodesta.

Entäs jos Kärppis ei olekaan 12-vuotias? Ehkä pukeudunkin yleensä kilttiin? Varmaa on vain että viimeistään keskiviikkona alkaa taas kaljakin maistua.

Viestin lähetti Gellner
Hohhoijaa, kuinka te aikuiset ihmiset viitsittekin joukolla hyökätä 12 vuotiaan lapsen kimppuun? Hei, kamoon.

Viestin lähetti Birkku
Olen täysin samaa mieltä. Nuorilla/lapsilla on aina ollut ja tulee aina olemaan omat suosikkinsa. Meidän ei tarvitse niistä pitää, mutta voimme toki suoda lapsille ilon ihailla haluamiaan suosikkeja.

No julkisuuden takia tietysti! Siinähän tuli juuri onnistuttua!

Moinen paheksuntanne tienaa juuri parhaillaan lööppipalstametrejä tuhansien uteliaiden kuluttajien taskusta.

Paheksuntaan kommentoisin notta "krokotiilin kyynel".
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti goldenawe
Äänestän vuoden turhimmaksi julkkikseksi Predatoria joka nousi otsikoihin suuren Tuisku-skandaalin aikana.




Nii mutku enhän minä ole mikään julkkis! Joten ei minua voi äänestää.
Eix julkkis ole sellainen kansan HYVIN

tuntema hörhöilijä? Minua taas, siis sitä oikeata "minääni", ei tunne tällä palstalla monikaan.
Sitäpaitsi yhtä hyvin minä voin olla 12-vuotias - netissä on helppo valehdella ja keksiä ihme stooreja virtuaaliminästään.

Ja nyt mä laitan tilanteen kunniax soimaan Gimmelii.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
oli lisättävä tähän omaan ketjuun tämä: Tällä listalla useasti mainittu Niina Juurakko ei näköjään vieläkään osaa pitää suutaan kiinni. Tänään pitää poseerata molemmissa iltapäivälehdissä. Ei herran jestas sentään kun kaipaa julkisuutta noin paljon. Iltalehdessä annetaan anteeksi ja sanomissa ollaan uudessa asunnossa. Ensi viikolla on varmaan kihlat tämän uuden jannun kanssa ja Marika Fingerässi on huomenna iltasanomissa: Ikävöin yhä Vesaa!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös