Vuoden Jatkoaikalainen 2024

• 12 845
  • 279

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS, Varjomodet
Viisi ääntä ansaitsi sijan yhdeksän, joten kaikki kenellä oli neljä menee finaaliin kuten yleisurheilussa!!
Voisiko finnaalissa mahdollisesti olla kuusi yritystä, kolmen ensimmäisen jälkeen tiputetaan neljä heikointa pois? Olisi ns. urheilujuhlan tuntua.

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
Post-rock/ Post-punk
Viime kauden sensaatiomaisen finaalipaikan uusiminen jäi nyt haaveeksi, mutta kiitän silti saamastani yhdestä kunniamaininnasta ja toivotan finalisteille onnea. Kampanjatiimini teki upeaa ja väsymätöntä työtä sen eteen, että polarisoituneessa yhteiskunnassa myös sillanrakentajat ja konsensusihmiset saisivat äänensä kuuluviin. Narinkkatorin vaaliteltallamme kävimme aiheesta monta hyvää keskustelua kansalaisten kesken, siis heti sen jälkeen, kun olimme ensin joutuneet tappeluun viereisten telttojen kommunistien ja Totuuspuolueen kanssa. Työ kuitenkin jatkuu paremman palstan ja paremman Suomen puolesta, kunhan olen vastannut oikeudessa syytteisiin pahoinpitelyn yrityksestä, vahingonteosta, tuhopolton suunnittelusta ja herjauksesta, jossa kyseenalaistettiin niin kommunistien vaaliohjelma, että Outi Alasen näyttelijänura. Esitutkinnassa olevan anniskelurikkomuksen kiistän kuitenkin jyrkästi. Ohikulkijoille tarjottuun glögiin saattoi vahingossa joutua mukaan hieman terästystä, mutta tällä hetkellä kukaan kampanjatiimistäni ei muista olleensa kyseisenä päivänä teltalla. Kyllä tämä oli ennen kaikkea torjuntavoitto. Siihen, että ollaanko finaalissa jälleen mukana vanhoilla meriiteillä, emme ota kantaa.

MegaForce

Jäsen
Oma kampanjani koki valitettavasti täydellisen vaalijäätymisen, eikä yksikään ääni tai maininta löytänyt tietään minun nimimerkkiäni kohti. Tiimini on jo laatimassa salaliittoteorioihin perustuvaa raporttia siitä, miten vaalijärjestelmä saattoi pettää näin pahasti, alustavat syytökset kohdistuvat algoritmeihin, huonoon karmapisteiden hallintaan ja mahdollisesti myös itse äänestyksen järjestäjään.

Tiimini kokoontuu myöhemmin analysoimaan tätä historiallista mahalaskua ja pohtimaan, onko jatkossa järkevää laittaa kaikki panokset ilmapallokampanjaan ja S-ketjun energiajuomien kylkeen. Toivotan finalisteille onnea ja muistutan, että heidän äänimääränsä jäävät aina vaivaamaan heitä enemmän kuin minun äänten puutteeni jää vaivaamaan minua.

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Oma kampanjani koki valitettavasti täydellisen vaalijäätymisen, eikä yksikään ääni tai maininta löytänyt tietään minun nimimerkkipni kohti. Tiimini on jo laatimassa salaliittoteorioihin perustuvaa raporttia siitä, miten vaalijärjestelmä saattoi pettää näin pahasti, alustavat syytökset kohdistuvat algoritmeihin, huonoon karmapisteiden hallintaan ja mahdollisesti myös itse äänestyksen järjestäjään.

Tiimini kokoontuu myöhemmin analysoimaan tätä historiallista mahalaskua ja pohtimaan, onko jatkossa järkevää laittaa kaikki panokset ilmapallokampanjaan ja S-ketjun energiajuomien kylkeen. Toivotan finalisteille onnea ja muistutan, että heidän äänimääränsä jäävät aina vaivaamaan heitä enemmän kuin minun äänten puutteeni jää vaivaamaan minua.
Vanhoilla näytöillä täällä ei juhlita, no vittu pari kylläkin :D
Uutena on palstan piristysruiske tämä mies kuka ei saa ikinä kiekkoa.

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, SJK, Jussittaret
Oma ehdokkaani pääsi näköjään finaaliin. Enkä viitsi täydelliseksi mulkuksi muuttua ja vaihtaa ääntä kriittisellä hetkellä :) Joten @maken veivi jr. voi hurrata jo yhdelle äänelle ja saa ääneni kun finaali koittaa.

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oma ehdokkaani pääsi näköjään finaaliin. Enkä viitsi täydelliseksi mulkuksi muuttua ja vaihtaa ääntä kriittisellä hetkellä :) Joten @maken veivi jr. voi hurrata jo yhdelle äänelle ja saa ääneni kun finaali koittaa.
Odota kun tulee SUURI FINAALI!! Mä tosiaan odotan penaltteja ja jos tosiaan arvailujeni mukaan ainakin kaksi saa penalttia niin keskustelu lässähtää ainakin jos lapsukainen ei voi osallistua siihen.

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kriisi-Espoo
Odota kun tulee SUURI FINAALI!! Mä tosiaan odotan penaltteja ja jos tosiaan arvailujeni mukaan ainakin kaksi saa penalttia niin keskustelu lässähtää ainakin jos lapsukainen ei voi osallistua siihen.
Pitäisikö vaalien finaalitapahtumaa lykätä? Eihän se minun persettä kutita kun en finaalissa (odotetusti) ole mukana, mutta viehän se vähän fiilistä jos tyyliin neljäsosa koko porukasta sattuisi olemaan kaltereiden takana.

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
Post-rock/ Post-punk
Tiimini kokoontuu myöhemmin analysoimaan tätä historiallista mahalaskua ja pohtimaan, onko jatkossa järkevää laittaa kaikki panokset ilmapallokampanjaan ja S-ketjun energiajuomien kylkeen.
Mä olin kerran jakamassa duunipaikan tempauksessa ilmapalloja, niin olivat sen päivän todellinen hittituote. Jos siihen kylkeen laittaisi vielä energiajuomankin, niin kyllä sillä kampanjalla pitäisi tulla äänisaalista kuin saavista. Tosin se jengi, joka niitä haki ei vielä silloin ollut äänestysikäisiä.

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tässä olisi jo ehditty äänestää ja yksi mies ei sotaa kaipaa eiku yksi mies kaipaa sotaa tjsp!

BTW tuliko se miljoona perille?

Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
On se perkele kun kansa haluaa antaa triplaääniä ja äänestää uudelleen heti kun vaan paikka aukeaa, niin tämä yksi Stalin tulee heti taas paikalle hylkäämään äänet!!!

Ja kiitos @Valle ja muut. Kiitollisena otan äänet vastaan.

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Olen samaa mieltä tuosta blokkiutumisesta, mutta mielestäni eilinen tapaus ei liity siihen mitenkään. Jos haetaan reaalimaailman esimerkkiä, niin kuvitellaan baari, jonka nurkassa istuu henkilöitä oluen äärellä. Yksi heistä avautuu vaikeasta tilanteestaan ja mielenterveysongelmistaan, mutta kaikkien yllätykseksi ensimmäisenä suunsa avaa henkilö, joka vähättelee ongelmaa ja käskee ryhdistäytymään erittäin suorasukaisesti. Tämän jälkeen muut, kertojan mukaan ymmärrettävästi, pillastuvat haukkujan päälle.

Syljen lentäessä ja keskustelun kuumentuessa eräs seurueen jäsenistä alkaa besserwisseröimään ja yrittää riitelyn keskellä ehdottaa, ettei tällaisista asioista tarvitsisi avautua baarissa. Jälleen, hyvin ymmärrettävästi, muut hyökkäävät nyt tämän viiden pennin filosofin kimppuun.

Järjestyksenvalvojan viedessä porukkaa pihalle sivulliset päätä pyöritellen antavat jostain kumman syystä sympatiat rohkeasti ongelmistaan kertovan puolustajille, eivätkä tarinan kahdelle epäasiallisesti käyttäytyneelle tyypille.

Terveisin nimimerkki: Sivustaseuraaja

Mä en jaksa kelailla edelliselle sivulle katsomaan ketkä sinne finaaliin valittiin, mutta tällä erittäin hyvin kuvatulla esimerkillä julistaisin suoraan @Alejandro n voittajaksi. Vai onko se tämän vuoden voittaja, kun viesti on tänään kirjoitettu. No kuitenkin.

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
En tainnut päästä, kun on vaan yksi ääni tällä hetkellä :( Olen niin loikkaantunut...
Saatiin näköjään saman verran ääniä, tai ei kai tässä monikkomuotoa tarvitsisi käyttää. Olisi ollut häpeä jäädä nollille. Viime vuonna allekirjoittaneen kohdalla ei tainnut mahtua edes yhden käden sormiin se valtaisa saalis, mutta kai tämä menee normaalin vaihtelun piikkiin.

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Voisiko finnaalissa mahdollisesti olla kuusi yritystä, kolmen ensimmäisen jälkeen tiputetaan neljä heikointa pois? Olisi ns. urheilujuhlan tuntua.
Älä nyt yritä vaikeuttaa liikaa. TSIISUS!!

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
Post-rock/ Post-punk
Mä en jaksa kelailla edelliselle sivulle katsomaan ketkä sinne finaaliin valittiin, mutta tällä erittäin hyvin kuvatulla esimerkillä julistaisin suoraan @Alejandro n voittajaksi. Vai onko se tämän vuoden voittaja, kun viesti on tänään kirjoitettu. No kuitenkin.
Tässä he, jotka työntyivät finaalin asti.

tres11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Spåra ja K-Espoo
Saatiin näköjään saman verran ääniä, tai ei kai tässä monikkomuotoa tarvitsisi käyttää. Olisi ollut häpeä jäädä nollille. Viime vuonna allekirjoittaneen kohdalla ei tainnut mahtua edes yhden käden sormiin se valtaisa saalis, mutta kai tämä menee normaalin vaihtelun piikkiin.
Meitsin syntymästäkään ei tarvitse käyttää monikkomuotoa, sain nimittäin yhden pisteen ja nollahan tarkoittaa kuollutta. Roikottivat jo roskiksen päällä, mutta päättivät vielä heittää meikäläisen keskoskaappiin. No eivät ole pisteet tässä vuosien varrella paljon nousseet, sen voin sanoa...

(1)
  • Tykkää
Reactions: Mojo

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Meitsin syntymästäkään ei tarvitse käyttää monikkomuotoa, sain nimittäin yhden pisteen ja nollahan tarkoittaa kuollutta. Roikottivat jo roskiksen päällä, mutta päättivät vielä heittää meikäläisen keskoskaappiin. No eivät ole pisteet tässä vuosien varrella paljon nousseet, sen voin sanoa...
Sullahan onjo 11 pistettä mikä aika hyvä saavutus jos 0-10.

Suosikkijoukkue
Kärpät
Mielenkiinnostahan se piti katsoa, että kuinka lähellä oli oma pääseminen finaaliin. Läheltä liippasi, nimittäin jos saamani kunniamaininnatkin olisivat olleet ääniä, olisi tie finaaliin ollut kolmatta kertaa putkeen auki.

Lisäksi, jos en nyt aivan väärin muista, jokainen minua tällä kertaa äänestänyt tai kunniamaininnan antanut oli asialla ensimmäistä kertaa. Nämä olivat siis itselleni aivan uusia tukijoita, vaikkakin toki nimimerkkeinä hyvinkin tuttuja ja ovat anonyymisti minua saattaneet finaalissa aiemmin äänestää. Vielä kerran kiitos teille äänistänne ja kunniamaininnoistanne kera mukavaa luettavaa olevien perusteluiden!

Hauskaa siellä finaalissa on aina tavannut olla, joten pitäkäähän finalistit hauskaa ja kisa loppuun asti viihdyttävänä! Finaalissa tukemani nimimerkin paljastan sitten vasta finaaliketjussa.

Br, AB

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hauskaa siellä finaalissa on aina tavannut olla, joten pitäkäähän finalistit hauskaa ja kisa loppuun asti viihdyttävänä! Finaalissa tukemani nimimerkin paljastan sitten vasta finaaliketjussa.

Br, AB
Kiitos äänestäsi!!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy