Turhaan peittelet sitä faktaa, että palkkasit mut mukaan tähän kampanjaan. Ollaan nyt rehellisiä.@Nelfor voitko lopettaa ulinasi, kato nyt mitä sait aikaan!!
Turhaan peittelet sitä faktaa, että palkkasit mut mukaan tähän kampanjaan. Ollaan nyt rehellisiä.@Nelfor voitko lopettaa ulinasi, kato nyt mitä sait aikaan!!
Kaksoisagentti?@Nelfor voitko lopettaa ulinasi, kato nyt mitä sait aikaan!!
Mitä? Käänsitkö takkisi senkin hulttio!Muistakaa, että olen virallisesti testamentannut ääneni nykyään Siniselle, eli ylläoleva taulukko ei ole lopullinen!!
Paremmat voittomahdollisuudet eikä Liverpool ja Liverpoolin Everton ole verivihollisia!!Mitä? Käänsitkö takkisi senkin hulttio!
Voiks tällee tehdä vai?Muistakaa, että olen virallisesti testamentannut ääneni nykyään Siniselle, eli ylläoleva taulukko ei ole lopullinen!!
Me Lion #79:n seuraajat tiedämme monia asioita. Sen lisäksi, että tiedämme, että Turun Kuusamakujalla vietetään usein hienoja ja rauhallisia aamuja, tiedämme myös, että edesmenneet Ronald Reagan ja Frank Sinatra ovat lausuneet seuraavat sanat: "Style is never out of fashion!!" Osaamme tätä prinsiippiä soveltaa myös kampanjoinnissamme, niin se vaan menee.Miks sä tämmösiä kivoja juttuja kirjoittelet etkä nälvi ja lällättele niinku normaalit ihmiset? Ihan ihme käytöstä!!!
Sinä et osaa mitään prinssinnakkijuttuja, olet ihan samanlainen koulukiusaaja ja lällättelijä kuin kaikki muutkin normaalit ihmiset! @Patarouva on ihan eri puuta ku sinä seniilin potkija!!!! Sinä olet Kuusamakujan ulkovaraston takaseinälle unohtunut mätä vanerinpala, siinä missä Patarouva on virheetön pala mitä jalointa douglaskuusta - tai olisi virheetön, jos olisi aikoinaan @redpecka Napakympissä ymmärtänyt omaan edelliseen vinkkiinsä ja erääseen Juhani Tammiseen viitanneen vinkkini - EI TAJUNNU!!! VIRHE, NAARMU TULI DOUGLASKUUSIPALAN PINTAAN!!!Me Lion #79:n seuraajat tiedämme monia asioita. Sen lisäksi, että tiedämme, että Turun Kuusamakujalla vietetään usein hienoja ja rauhallisia aamuja, tiedämme myös, että edesmenneet Ronald Reagan ja Frank Sinatra ovat lausuneet seuraavat sanat: "Style is never out of fashion!!" Osaamme tätä prinsiippiä soveltaa myös kampanjoinnissamme, niin se vaan menee.
No nyt tuli puskista!!minä tottakai
Tami-ketjuun Vuoden jatkoaikalainen -vaalin finaalikierroksen aikaan kerran vuodessa kirjoittamiesi viestien perusteella olisin voinut erehtyä luulemaan noin sinusta! Eli siis toisin sanoen luulemaan, että olet 1) uuvatti ja 2) et ole koskaan kuullutkaan Juhani Tammisesta. Em. viestisi perusteella myös sanonta "Style is never out of fashion!!" lienee sinulle täyttä munkkilatinaa, I assume.Sinä uuvatti taas et ole varmaan koskaan kuullutkaan Juhani Tammisesta
Olen pahoillani, että töpeksin leijonan ja luulin, että viittasit Manu Tammiseen ja presidenttiin. Olen nähnyt tuosta mokasta painajaisia.Sinä et osaa mitään prinssinnakkijuttuja, olet ihan samanlainen koulukiusaaja ja lällättelijä kuin kaikki muutkin normaalit ihmiset! @Patarouva on ihan eri puuta ku sinä seniilin potkija!!!! Sinä olet Kuusamakujan ulkovaraston takaseinälle unohtunut mätä vanerinpala, siinä missä Patarouva on virheetön pala mitä jalointa douglaskuusta - tai olisi virheetön, jos olisi aikoinaan @redpecka Napakympissä ymmärtänyt omaan edelliseen vinkkiinsä ja erääseen Juhani Tammiseen viitanneen vinkkini - EI TAJUNNU!!! VIRHE, NAARMU TULI DOUGLASKUUSIPALAN PINTAAN!!!
Sinä uuvatti taas et ole varmaan koskaan kuullutkaan Juhani Tammisesta, hän on eräs entinen jääkiekon pelaaja joka on vanhemmiten myös valmentajan hommia kokeillut ja sittemmin esiintyi toisinaan telkkarissa kommentaattorina, meepä googlaa kenestä oikein on kyse!
Oletko miettinyt Dr. Philliä vihanhallinnassa?Sinä et osaa mitään prinssinnakkijuttuja, olet ihan samanlainen koulukiusaaja ja lällättelijä kuin kaikki muutkin normaalit ihmiset! @Patarouva on ihan eri puuta ku sinä seniilin potkija!!!! Sinä olet Kuusamakujan ulkovaraston takaseinälle unohtunut mätä vanerinpala, siinä missä Patarouva on virheetön pala mitä jalointa douglaskuusta - tai olisi virheetön, jos olisi aikoinaan @redpecka Napakympissä ymmärtänyt omaan edelliseen vinkkiinsä ja erääseen Juhani Tammiseen viitanneen vinkkini - EI TAJUNNU!!! VIRHE, NAARMU TULI DOUGLASKUUSIPALAN PINTAAN!!!
Sinä uuvatti taas et ole varmaan koskaan kuullutkaan Juhani Tammisesta, hän on eräs entinen jääkiekon pelaaja joka on vanhemmiten myös valmentajan hommia kokeillut ja sittemmin esiintyi toisinaan telkkarissa kommentaattorina, meepä googlaa kenestä oikein on kyse!
no ei tullut!!!111 minä olen aina oikeassa ja olen kaikkia parempi sekä mielipiteeni pitävät aina 110% paikkaansa!!!No nyt tuli puskista!!
Ykköset vaikka niitä oisi vaan kaksi eli Saku Koivun(katkaisi muuten joskus 2006 mailan) numero ei auta yhtään selittelyysi!! Nojooh, joku Mark Messier kai pela skans yhdellätoista, mutta se ei ole tämän viestin pointti!!no ei tullut!!!111 minä olen aina oikeassa ja olen kaikkia parempi sekä mielipiteeni pitävät aina 110% paikkaansa!!!
@FASlapsi laitatko nämä sun opetuslapset kuriin?no ei tullut!!!111 minä olen aina oikeassa ja olen kaikkia parempi sekä mielipiteeni pitävät aina 110% paikkaansa!!!
Ne on edelleen BERLIININMUNKKEJA, senkin tupelo!Em. viestisi perusteella myös sanonta "Style is never out of fashion!!" lienee sinulle täyttä munkkilatinaa, I assume.
NIIN MINÄKIN!!!Olen pahoillani, että töpeksin leijonan ja luulin, että viittasit Manu Tammiseen ja presidenttiin. Olen nähnyt tuosta mokasta painajaisia.
Oletko miettinyt Dr. Philliä vihanhallinnassa?
Annan tässä ensiapuohjeen Itsemurjan ajattelijoilta minkä on ruumislaskenta tehnyt uudestaan!!
ÄLÄ VIE MINUN PELIKIRJAANI!!!no ei tullut!!!111 minä olen aina oikeassa ja olen kaikkia parempi sekä mielipiteeni pitävät aina 110% paikkaansa!!!
Laitetaanko pahemmaksi 666Ykköset vaikka niitä oisi vaan kaksi eli Saku Kouvun numero ei auta yhtään selittelyysi!! Nojooh, joku Mark Messier kai pela skans yhdellätoista, mutta se ei ole tämän viestin pointti!!
Jos ei osaa kahta huutomerkkia niin... Metsänlaita!!
saan myös erektion ilman potenssilääkettä!!!1!1!1666Ykköset vaikka niitä oisi vaan kaksi eli Saku Koivun(katkaisi muuten joskus 2006 mailan) numero ei auta yhtään selittelyysi!! Nojooh, joku Mark Messier kai pela skans yhdellätoista, mutta se ei ole tämän viestin pointti!!
Jos ei osaa kahta huutomerkkia niin... Metsänlaita!!
Älä ala vittuilemaan runkku!!Laitetaanko pahemmaksi 666
Ja turkulaisten (Voittajien kaupunki) äänet kelpaavat itselleni myös finaalikierroksella, senkin tupelo!Ne on edelleen BERLIININMUNKKEJA, senkin tupelo!
Tsemppiä Sinulle!!saan myös erektion ilman potenssilääkettä!!!1!1!1666
Sä siis olet ja et ole Berliininmunkki. Oletkö sä vaan lörtsy ku siellä sitä kai löytyy vai jopa Atomi, mistä minä tiedän Jokerifanien mieltymyksiä...Ne on edelleen BERLIININMUNKKEJA, senkin tupelo!
NIIN MINÄKIN!!!
EN OLE!!!
ÄLÄ VIE MINUN PELIKIRJAANI!!!