Vuoden jatkoaikalainen 2023 – finaali

  • 13 493
  • 335

Vuoden jatkoaikalainen 2023

  • Everton

    Ääniä: 73 29,1%
  • FASlapsi

    Ääniä: 67 26,7%
  • Patarouva

    Ääniä: 47 18,7%
  • maken veivi jr.

    Ääniä: 12 4,8%
  • aurora borealis

    Ääniä: 20 8,0%
  • BitterX

    Ääniä: 11 4,4%
  • Individual

    Ääniä: 6 2,4%
  • Steril

    Ääniä: 3 1,2%
  • Rinksu

    Ääniä: 8 3,2%
  • WarWas

    Ääniä: 4 1,6%

  • Äänestäjiä
    251
  • Poll closed .

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ketjun avausviestissä ei mainita, miten kahden tai useamman ehdokkaan saadessa sama määrä ääniä menetellään. Nyt kun tilanne, jossa kaksi (2) ehdokasta kärjessä saa saman määrän ääniä näyttää hyvinkin mahdolliselta, ajattelin esittää oheisessa luetelmassa muutamia vaihtoehtoja menettelyyn tuollaisessa tilanteessa:

  • Järjestetään arvonta, kuten presidentinvaalissa (@Steril suorittaa sen haluamallaan tavalla ja ilmoittaa tänne voittajan).
  • Eniten ääniä saanut ehdokas, joka ei ole @FASlapsi, julistetaan voittajaksi, FASlapsen toiveita mukaillen.
  • Lasketaan yhteen "99+"-klubilaisten aka. Tami-allianssin saamat äänet ja (luultavana lopputulemana) julistetaan, henkilövaalille poikkeuksellisesti, ehdokkaiden ryhmä voittajaksi.
  • @Steril julistaa itse itsensä voittajaksi, koska on tehnyt ansiokasta työtä vaalin järjestäjänä.
  • @Steril julistaa voittajaksi ehdokkaan, jota on itse äänestänyt (@aurora borealis).

Joten siinä, arvon veljet ja siskot, on mun prinsiipit ns. "pattitilanteen" ratkaisuun!! Have a Great Saturday Evening!!
Nämä oli kaikki ihan saatanan typeriä ehdotuksia, mutta suostun niihin kaikkiin kunhan en vain enää saa kuudetta Vuoden Jatkoaikalainen -titteliä riesakseni. Olenko koskaan muuten maininnut, että olen viisinkertainen - kyllä, luit oikein, VIISINKERTAINEN - Vuoden Jatkoaikalainen? Ai mitä, mitenkö sellainen voi olla edes mahdollista? No en minä tiedä. Minä vain olen niin saatanan hyvä ja hauska ja hyvä Vuoden Jatkoaikalaisuudessa ja hyvä ja älykäs ja jotain muitakin asioita olen kyllä ihan varppina.

Mutta säkki se on minunkin pohjassani! Ja se säkki on sellainen että ei sinne enää kuudetta titteliä mahdu. ANTAKAA SE NYT JUMALAUTA JOLLEKIN TOISELLE, IHAN KELLE VAIN, JA IHAN MILLÄ KEPULIKONSTEILLA TAHANSA JOS EI DEMOGRAMOFONINEN TAPA ONNISTU!
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nämä oli kaikki ihan saatanan typeriä ehdotuksia, mutta suostun niihin kaikkiin kunhan en vain enää saa kuudetta Vuoden Jatkoaikalainen -titteliä riesakseni. Olenko koskaan muuten maininnut, että olen viisinkertainen - kyllä, luit oikein, VIISINKERTAINEN - Vuoden Jatkoaikalainen? Ai mitä, mitenkö sellainen voi olla edes mahdollista? No en minä tiedä. Minä vain olen niin saatanan hyvä ja hauska ja hyvä Vuoden Jatkoaikalaisuudessa ja hyvä ja älykäs ja jotain muitakin asioita olen kyllä ihan varppina.

Mutta säkki se on minunkin pohjassani! Ja se säkki on sellainen että ei sinne enää kuudetta titteliä mahdu. ANTAKAA SE NYT JUMALAUTA JOLLEKIN TOISELLE, IHAN KELLE VAIN, JA IHAN MILLÄ KEPULIKONSTEILLA TAHANSA JOS EI DEMOGRAMOFONINEN TAPA ONNISTU!
Tää alkaa olla jo aika epätoivoista. Eikö olisi mukavampi voittaa kunniakkaasti kuin tällä tavoin?
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tää alkaa olla jo aika epätoivoista. Eikö olisi mukavampi voittaa kunniakkaasti kuin tällä tavoin?
Montako kunniakasta voittoa sulla olikaan? Mulla on viisi.

AIJAIJAIJAIJAI EEPPINEN PALO!!!
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
"I'm five-time, five-time, five-time Over Timer of the Year! Can you dig it, Sucka!"
 

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Oikeastaan kaikki hyviä ehdokkaita, ihan jokainen. Kun sydämeni ei syki vain kirjoitushetken tuplasarjakärjelle, katson velvollisuudekseni valita parhaista parhaan. BitterX - rautaista asiantuntemusta eritiysesti Euroopan ja Venäjä hyökkäyksen ja sen seurausten osalta, mutta myös älykästä kommentointia huumoria unohtamatta ketjusta toiseen.

Se toki on sanottava, että HPK:n kannattamista en vieläkään ymmärrä, mutta kaikkea ei kukaan käsitä. Ihmisillä on pimeytensä ja tärkeää on, että valoisampi puoli lopulta voittaa.

Suuri kiitos ja kumarrus, arvon @Cobol ! Arvostan kovasti sanojasi. Arvostan aivan poikkeuksellisen paljon ja yritän nyt selittää miksi.

Yksi parhaista asioista tämän palstan "löylyhuoneessa" on se, että täällä omia selkäytimeen iskostuneita ja lähes kiveen hakattuja näkemyksiä haastetaan. Jos on avoin muillekin näkemyksille, on aina riski, että oppii jotakin uutta. Olen yrittänyt olla vastaanottava, ja uskoisin, että olen sitä kautta aavistuksen onnistunut leventämään putkikatsettani.

Ainoastaan mitättömän harvoin täällä hyökätään henkilöä vastaan (täysin sitä ei tietenkään voi välttää, koska joskus tunteet inhimillisesti kuohahtavat), vaan täällä keskustellaan ja väitellään asioista. En tiedä palstaa tai somea, jossa keskustelu hankalistakin poliittisista asioista olisi likikään niin laadukasta, kuin täällä. Ei siis lähelläkään.

Olen pohtinut, että mistä keskustelun poikkeuksellisen korkea laatu sitten johtuu, ja olen tullut siihen tulokseen, että kyse on muutamien johtavien kirjoittajien henkilökohtaisesta panoksesta korkeatasoisen keskustelukulttuurin luomisessa. Näitä johtavia, aktiivisia kirjoittajia on vain muutamia ja yksi niistä on juuri @Cobol .

Kerhon kannattaminen. Niin, valehtelisin, jos väittäisin ettei tässä viime vuosikymmenten aikana olisi kerran jos toisenkin käynyt mielessä, että miksi helvetissä en ole syntynyt Madridissa ja kasvanut kannattamaan Realia. Viimeksi varmaan muutama tunti sitten. Elämä olisi hirveän helppoa. Mutta sitten taas... Ei ikinä. Huomattavasti palkitsevampaa on se, kun Pääkaupunkiseudun metia tuomitsee meidät huonoina aikoina divariin ja / tai konkurssiin - koska siitä noin viiden vuoden päästä voitetaan taas mestaruus. Toivottavasti Jokerit pian nousee, Jaffala saadaan vallattua takaisin Venäjältä ja meilläkin ajat hieman taas paranee, niin päästään katsomaan häviääkö Kerho Areenalla enää koskaan.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Niinpä, miksi pilata viiden kunniakkaan voiton historiaa hakemalla kuudetta voittoa näin epätoivoisesti?
Mistä olet keksinyt että olisin voittanut aiemmat tittelini kunniakkaasti? Voitin ne YLIVOIMAISESTI, ja MURSKAAVASTI, ja KUNNIAKKAASTI, ja TÄYSIN SUVEREENISTI, mutta en kunniakkaasti.

Montas sulla olikaan niitä titteleitä? HAHAHHAHA AIJAIJAIJAI EEPPINEN PALO VAAN JATKUU, SOITTAKAA JOKU PALOAUTOLLE HEI TÄÄLLÅ @Nelfor PALAA IHAN SOIHTUNA
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Jos elämä olisi kuin Aku Ankka niin ehdottaisit selvästi, että äänestäkää Riitta Hanhea tai Taavi Ankkaa.
Ptyh!! Eka ois nainen kenen kanssa en kestäisi sekuntiakaan ja toinen mies ketä en jaksaisi edes sekuntia kuunnella!!
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Mutta siis niin joo minä kyllä oikeasti tosiaan elän sen voimalla että minut valitaan Vuoden Jatkoaikalaiseksi. Kohta minä varmaan kuolen. Tuokaa preveleitä haudalle.
Juuri tämän takia äänestän sinua kaikessa! En halua vertasi käsiini!! Niin se vaan menee!! Br, F
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jos elämä olisi kuin Aku Ankka niin ehdottaisit selvästi, että äänestäkää Riitta Hanhea tai Taavi Ankkaa.
Ihan sama kunhan ette äänestä Roope Ankkaa, maailman rikkainta ja parhainta tyyppiä jolle KAIKKI MUUT ON IHAN SAATANAN KATEELLISIA!!
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Juuri tämän takia äänestän sinua kaikessa! En halua vertasi käsiini!! Niin se vaan menee!! Br, F
Sinä olet ainoa jonka sallin minua äänestävän! Kaikki nuo muut ovat KOULUKIUSAAJIA!!!
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mistä olet keksinyt että olisin voittanut aiemmat tittelini kunniakkaasti? Voitin ne YLIVOIMAISESTI, ja MURSKAAVASTI, ja KUNNIAKKAASTI, ja TÄYSIN SUVEREENISTI, mutta en kunniakkaasti.

Montas sulla olikaan niitä titteleitä? HAHAHHAHA AIJAIJAIJAI EEPPINEN PALO VAAN JATKUU, SOITTAKAA JOKU PALOAUTOLLE HEI TÄÄLLÅ @Nelfor PALAA IHAN SOIHTUNA
Voitit kunniakkaasti, mutta et kunniakkaasti, vaikka sanoit edellisessä ja tässä viestissä, että voitit kunniakkaasti? Alkaa olemaan Bidenin tasolla tämä touhu.

Mä tykkään olla liekeissä, olen silloin parhaimmillani.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Voitit kunniakkaasti, mutta et kunniakkaasti, vaikka sanoit edellisessä ja tässä viestissä, että voitit kunniakkaasti? Alkaa olemaan Bidenin tasolla tämä touhu.

Mä tykkään olla liekeissä, olen silloin parhaimmillani.
En ole sanonut ikinä yhtään mitään! Olen mykkä! Kirjoittanut olen joskus jotain jonnekin, mutta KOSKAAN EN OLE KIRJOITTANUTKAAN MITÄÄN MIHINKÄÄN!
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ihan sama kunhan ette äänestä Roope Ankkaa, maailman rikkainta ja parhainta tyyppiä jolle KAIKKI MUUT ON IHAN SAATANAN KATEELLISIA!!
Höpö höpö. Muutama rosvo haluaa Roopen rahat, mutta ei kukaan ole Roopelle kateellinen. Roope on onnekas, kun hänellä on sukulaisia, jotka tykkäävät hänestä ja pari alipalkattua alaista, jotka ovat hänelle lojaaleja. Pohjimmiltaan Roopelaisella on hyvä sydän ja läheiset tietävät sen, vaikka hän kuinka kiukuttelisi.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Nyt on kunnon vaaliväittelyä!! Keep rocking!!
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Tämä katkera ulina sai minut hyppäämään mestarin bandwagoniin. Olen lentokala.
Ylläoleva ulina kuulostaa kolmosläppärillä tehtyä ulinointia!!
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Höpö höpö. Muutama rosvo haluaa Roopen rahat, mutta ei kukaan ole Roopelle kateellinen. Roope on onnekas, kun hänellä on sukulaisia, jotka tykkäävät hänestä ja pari alipalkattua alaista, jotka ovat hänelle lojaaleja. Pohjimmiltaan Roopelaisella on hyvä sydän ja läheiset tietävät sen, vaikka hän kuinka kiukuttelisi.
Miks sä tämmösiä kivoja juttuja kirjoittelet etkä nälvi ja lällättele niinku normaalit ihmiset? Ihan ihme käytöstä!!!
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös