Vuoden jatkoaikalainen 2023 – finaali

  • 12 775
  • 335

Vuoden jatkoaikalainen 2023

  • Everton

    Ääniä: 73 29,1%
  • FASlapsi

    Ääniä: 67 26,7%
  • Patarouva

    Ääniä: 47 18,7%
  • maken veivi jr.

    Ääniä: 12 4,8%
  • aurora borealis

    Ääniä: 20 8,0%
  • BitterX

    Ääniä: 11 4,4%
  • Individual

    Ääniä: 6 2,4%
  • Steril

    Ääniä: 3 1,2%
  • Rinksu

    Ääniä: 8 3,2%
  • WarWas

    Ääniä: 4 1,6%

  • Äänestäjiä
    251
  • Poll closed .

Kiekoton Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja Alasarjat sekä suomalaiset maailmalla
Olisin listannut sinut alkusarjassa koska mahtavaa tilastoniiloutta sekä hauskoja juttuja änärin puolella, mutta kun sai vaan kolmea niin menin omiin!! Tarkennuksena, en omiin muniin!!
Alat olla vahvoilla ostamaan ääneni. Imartelu ja kehuminen on aina toiminut minuun hyvin. Näin tämän pitääkin mennä, että pääsen valokeilaan, vaikka itseltäni valot sammuivat jo alkusarjassa. Pääsee haistelemaan finaalin tunnelmaa ilman tulospaineita.
 

Iggy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Äänestin @Everton, sillä vuonna 2009 esitin yleiskysymysketjuun kysymyksen, että onko TV-shopin crosstrainer ihan käypä tuote ja siihen ei kukaan vastannut mitään. Paitsi @Everton yli kymmenen vuotta myöhemmin ja epäili sen olevan ihan käypä laite, joten pitihän sitä mennä kokeilemaan ja hän oli oikeassa. Mukavahan sillä on treenata, tulee hiki ja kunto kasvaa. Vähän harmittaa kun kymmenisen vuotta lojui käyttämättömänä (onneksi mahtuu kasattuna sängyn alle, tosin eihän sitä muuten kyseisellä kanavalla mainostettaisi kun se on tuotteiden ainoa kriteeri), mutta kiitos äänestämäni nimimerkin, minä olen nyt erittäin hyvässä kunnossa!
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Alat olla vahvoilla ostamaan ääneni. Imartelu ja kehuminen on aina toiminut minuun hyvin. Näin tämän pitääkin mennä, että pääsen valokeilaan, vaikka itseltäni valot sammuivat jo alkusarjassa. Pääsee haistelemaan finaalin tunnelmaa ilman tulospaineita.
Siellä on jo yksi kenelle testamenttaan ääneni sekä myös ton sinisen paidan pelaaja (itse kun olen YNWA!!)
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Siellä on jo yksi kenelle testamenttaan ääneni sekä myös ton sinisen paidan pelaaja (itse kun olen YNWA!!)
Opettele kirjottamaan, se menee näin: I-N-V-A.
 

Daro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winners
Oma ääneni meni taas @maken veivi jr. Tarvitseeko tästä edes keskustella? Ei tässä mitään taktisesti tarvitse äänestää, kun äänestää parasta mahdollista ehdokasta joka sen on kyllä ansainnut omalla tekemisellään. Huumori on aliarvostettu asia nykypäivänä ja varsinkin se miten sen esittää.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Mä olen kyllä aidosti ihan otettu, että jotkut ovat vielä tässä vaiheessakin minua äänestäneet. Kiitokset teille.

Toisaalta äänestää sitä joku aina Paavo Väyrystäkin, että ei kai tämä sen ihmeellisempää ole.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Mä olen kyllä aidosti ihan otettu, että jotkut ovat vielä tässä vaiheessakin minua äänestäneet. Kiitokset teille.

Toisaalta äänestää sitä joku aina Paavo Väyrystäkin, että ei kai tämä sen ihmeellisempää ole.
Make ja Pave. Kova kaksikko.
 

Daro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winners
Mä olen kyllä aidosti ihan otettu, että jotkut ovat vielä tässä vaiheessakin minua äänestäneet. Kiitokset teille.

Toisaalta äänestää sitä joku aina Paavo Väyrystäkin, että ei kai tämä sen ihmeellisempää ole.
Tosin kannattaa olla skarppina, että ei käy kuin Navalnylle. Tosin oma ääneni ei ole ostettavissa joten ei tässä mitään hätää demokratian kannalta ole.
 

Andji

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulloinkin minkäkin liigan hallitseva mestari
Minkä ihmeen takia tästä äänestetään?

Ehdokkaista vain yksi nimimerkki on itse Jatkoaika. Ehdokkaista vain yksi on Mensan jäsen. Ehdokkaista vain yhdellä on nimimerkissään kolme isoa kirjainta.

Äänestin tyhjää.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Cmon älkää antako ton yhen lapsen taas voittaa. SE ON JO AINAKIN TSILJOONAKERTAINEN VUODEN JATKOAIKALAINEN. Kansa vaatii uutta verta voittajaksi! Äänestäkää siis @Evertonia tai @Patarouvaa älkääkä tuota lurjusta! My GOD mä häpeän teitä!
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Nyt tiiän miltä Uuvatchkinista tuntuu. Kaikki järkevät ihmiset toivoo sen epäonnistuvan ja mokaavan ja muita pahoja asioita tapahtuvan, mutta kun menestystä vain tulee. Toivookohan ÄO8 minun tavallani että toivottavasti en enää tekisi maaleja, en jaksa enää olla tässä mätien tomaattien ja kananmunien maalitauluna, no voi vittu nyt taas vahingossa tein yhden, voi jumalauta. Ja taas on inbox täynnä kuolematoiveita ja muuta soopaa.

MIKSEI KUKAAN AJATTELE MINUA JA OKSENNUSCHKINIÄ?

Vladimir, mene sinä nyt siitä vittuun, sun sympatioita en tarvitse.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Onko täällä vaaliväsymystä!!
Miettikää Manu-fanit, että Wayne Rooney on @Everton kasvatti!! Että ääni hänelle!!
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Ja myös Wäiski ymmärsi vaihtaa sieltä punaisten leiriiin ja loppu on historiaa! No okei tuli kyllä sitten vielä kertaalleen takaisin Evertoniin mutta kuka sitä edes muistaa??
Viimeksi kun kirjoitit pienellä se meni Liverpoolin ketjuun, eli taidat olla LFC-fani todellisuudessa!! Ainakin Merseysiden!!
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Viimeksi kun kirjoitit pienellä se meni Liverpoolin ketjuun, eli taidat olla LFC-fani todellisuudessa!! Ainakin Merseysiden!!
Hengitän paperipussiin ja ajattelin Nemanja Vidiciä että rauhoitun.

Harkitsen jo vakavasti arpovani tuon legendaarisen Tottenham jääkaappimagneettini äänestäjieni kesken.
 

Liitteet

  • IMG_4773.jpeg
    IMG_4773.jpeg
    1,4 MB · kertaa luettu: 52

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Äänestäkää, äänestäkää! Tähän mennessä aktiivisuus ollut kiitettävää, eiköhän mennä ohi viimevuotisesta määrästä yli niin että heilahtaa!

Viikko aikaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös