Vuoden jatkoaikalainen 2023 – finaali

  • 12 869
  • 335

Vuoden jatkoaikalainen 2023

  • Everton

    Ääniä: 73 29,1%
  • FASlapsi

    Ääniä: 67 26,7%
  • Patarouva

    Ääniä: 47 18,7%
  • maken veivi jr.

    Ääniä: 12 4,8%
  • aurora borealis

    Ääniä: 20 8,0%
  • BitterX

    Ääniä: 11 4,4%
  • Individual

    Ääniä: 6 2,4%
  • Steril

    Ääniä: 3 1,2%
  • Rinksu

    Ääniä: 8 3,2%
  • WarWas

    Ääniä: 4 1,6%

  • Äänestäjiä
    251
  • Poll closed .
Onko koskaan muuten mietitty, että tämä olisi vasta semifinaali ja sitten finaaliin kaksi eniten ääniä saanutta, jotta voittajalle tulisi väkisin yli 50 % äänistä finaalissa? Tai, että tämän kierroksen jälkeen olisi finaalin toinen kierros.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Onko koskaan muuten mietitty, että tämä olisi vasta semifinaali ja sitten finaaliin kaksi eniten ääniä saanutta, jotta voittajalle tulisi väkisin yli 50 % äänistä finaalissa? Tai, että tämän kierroksen jälkeen olisi finaalin toinen kierros.

Luulisin, että tämä vaatisi Jatkoajan perustuslakiin muutoksen ja sen hyväksymiseen vaadittaneen kirjoittajista 5/6 enemmistön.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Onko koskaan muuten mietitty, että tämä olisi vasta semifinaali ja sitten finaaliin kaksi eniten ääniä saanutta, jotta voittajalle tulisi väkisin yli 50 % äänistä finaalissa? Tai, että tämän kierroksen jälkeen olisi finaalin toinen kierros.
Tätä on mietitty hyvinkin paljon, sillä ainakin omat kannattajani ovat jo pidemmän aikaa puhuneet kentällä ns. Superfinaalin tarpeesta. "KISS"-periaatteen mukaisesti ja munkkilatinaa vältellen, aionkin ehdokkaana ja finalistina pitää em. termiä esillä!! Tiedän- en luule, että FASlapsen esittämä kaino toive jonkun muun ehdokkaan voitosta voisi tuon avulla onnistua.

Tuo vaatisi kuitenkin sen, että asia olisi alusta asti selvillä ja siksi sitä ei viime kerrallakaan toteutettu kesken vaaliruljanssin.

Annoin ääneni Evertonille ihan vain siksi, että taistosta tulisi tasainen!
Äänestys, jossa tulos paljastetaan vasta lopuksi voisi olla myös mielenkiintoinen uudistus. Ei taida tosin palstasofta välttämättä tämmöisiin edes taipua nykyisellään. Itse en ole liiemmin kyselyitä teettänyt, joten en tosin mene varmaksi vannomaan.

Tällä kertaa erona viime vuoden finaaliin on se, että tulosta voi vilkaista jo ennen äänensä antamista. Tuokin vaikuttanee taktikointiin.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Suosikkijoukkue
Kärpät
Muista päätyö äläkä alennu syömään katkarapuleipiä katkarapukatsomossa!!
THE Ketjuun tulossa uutta sisältöä jatkossakin, joten pysykää kuulolla!! AB
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Omat ehdokkaat ei päässeet jatkoon mutta varasijoilta nappasin äänen maken veiville kun löytyy yhteistä kannatuspohjaa urheilussa
Yhteisen kannatuspohjan urheilussa perusteella päätöstä tekevät, erityisesti ns. Puolen Suomen kannattajat/äänestäjät/nimimerkit, huomioikaa tämä äänestyspäätöksessänne:

EvertonKooKoo
FASlapsiSaiPa
PatarouvaÄssät
maken veivi jr.Manchester United
aurora borealisKärpät
BitterXHPK
IndividualSaiPa
SterilKiekko-Espoo
RinksuHPK
WarWasÅIFK
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Yhteisen kannatuspohjan urheilussa perusteella päätöstä tekevät, erityisesti ns. Puolen Suomen kannattajat/äänestäjät/nimimerkit, huomioikaa tämä äänestyspäätöksessänne:

EvertonKooKoo
FASlapsiSaiPa
PatarouvaÄssät
maken veivi jr.Manchester United
aurora borealisKärpät
BitterXHPK
IndividualSaiPa
SterilKiekko-Espoo
RinksuHPK
WarWasÅIFK

Kaikkien jalkapallokirjoittajien pitäisi tietää kyllä ketä äänestää!
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ihan ensiksi haluan kiittää niitä, jotka ovat minua äänestäneet. Vähän urpilaisena tulen kilpailun jo alettua huutelemaan. En ole jaksanut pahvikuvaani raahata kentälle edes tuonne Ässien osastoon. Ihan tarpeeksi ovat varmaan joutuneet minua vuoden aikana muutenkin näkemään.

Omaa ääntäni en ole vielä antanut, koska odotan, jos kisa on tiukka niin pääsen lopussa vielä ratkaisemaan pelin ja jään historiaan salaperäiseksi valitsijaksi kuten mystinen valitsijamies 1956 presidentinvaalista.

Olette kaikki hienoja ihmisiä sekä äänestäjät että äänestettävät.

Erityiskiitos @WarWas pyyteettömästä vaalityöstäsi.
 
Viimeksi muokattu:

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ah, olen helpottunut. Tuntuu kuin Jupiter olisi tipahtanut pois harteiltani, nyt kun näyttää vääjäämättömästi siltä että olen jälleen saanut kansan syvät rivit tottelemaan minua ja äänestämään @Everton voittoon. Enää ei tarvitse olla täydellisenä esimerkkinä ja jumalankuvana kaiken maailman uuvateille ja torspoille - no, tokihan minä silti yhä olen täydellinen esimerkki ja jumalankuva, mutta ei olisi pakko jos ei tahdo.

Uskon ja toivon etten myöskään enää jonkun muun vihdoin voittaessa tämän homman saisi satoja ellen peräti kymmeniä yksityisviestejä joka päivä, joissa minulta pyydetään apua ja tukea ja viisautta rahvaan typeriin ongelmatilanteisiin ja murheisiin. Luulen ja tiedän, että tulen kuitenkin yhä saamaan satoja ellen peräti kymmeniä yksityisviestejä, joissa minua vain vuolaasti ylistetään milloin mistäkin syystä. Niitä on aina mukava lukea vaikka tiedänkin jo aivan hyvin olevani täydellinen ja paras ja hauskin ja kaikella tavalla vain totaalisen ylivertainen ihminen.

Jotkut ilkeät kusipäät vielä selkeästi tahtovat tehdä minulle kiusaa ja antavat ääniään minulle, mutta teidän kiusauksenne ei tule osumaan maaliin! Minä olen määrännyt kaikki muut äänestämään Evertonia, ja he tottelevat minua, ja minä tulen viimein saamaan rauhan. Lähden Sanna Marinin kanssa reissaamaan ympäri maailmaa, puhumaan soopaa urpoille jotka maksavat soopani kuuntelemisesta aivan liikaa, ja välillä käyn esittelemässä paljasta selkääni jossain suomalaisessa palkintogaalassa. Jauho tulee virtaamaan kuin viini, ja viini tulee pölisemään kuin jauho!

MINÄ JUON NYT JAUHOJA!
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jaaha, FASlapsi kerää taas ääniä, ketkä sitä oikein äänestää?

Sitä ihmettelen. Miltei kukaan ei häntä ainakaan myönnä äänestävänsä, mutta ääniä vain silti satelee koko ajan lisää.
Tällaista on kosmopoliitin maailmanmatkaajan elämä. Aina löytyy niitä kateellisia paviaaneja, jotka purkavat omassa elämässään epäonnistumisen aiheuttaman mielipahan kiusaamalla elämässä onnistuneempia yksilöitä. Vaikka minä kuinka määrään, niin jotkut ihan kiusallaan silti äänestävät minua yhä. Osa ihan varmasti siksi, koska ovat pahantahtoisia kiusanhenkiä, mutta osa ehkä vain siksikin että minä nyt vain kerta kaikkiaan olen maailman paras ihminen. Se on vähän niinku mahtava, kirkas Aurinko vetää puoleensa jotain vitun typeriä kivenmurikoita vaikkei se varmasti itse niitä murikoita tahtoisi itseään kohti vetää, mutta luonto on lakeineen julma ja säälimätön.

Tätä on mietitty hyvinkin paljon, sillä ainakin omat kannattajani ovat jo pidemmän aikaa puhuneet kentällä ns. Superfinaalin tarpeesta. "KISS"-periaatteen mukaisesti ja munkkilatinaa vältellen, aionkin ehdokkaana ja finalistina pitää em. termiä esillä!! Tiedän- en luule, että FASlapsen esittämä kaino toive jonkun muun ehdokkaan voitosta voisi tuon avulla onnistua.

Tuo vaatisi kuitenkin sen, että asia olisi alusta asti selvillä ja siksi sitä ei viime kerrallakaan toteutettu kesken vaaliruljanssin.


Äänestys, jossa tulos paljastetaan vasta lopuksi voisi olla myös mielenkiintoinen uudistus. Ei taida tosin palstasofta välttämättä tämmöisiin edes taipua nykyisellään. Itse en ole liiemmin kyselyitä teettänyt, joten en tosin mene varmaksi vannomaan.

Tällä kertaa erona viime vuoden finaaliin on se, että tulosta voi vilkaista jo ennen äänensä antamista. Tuokin vaikuttanee taktikointiin.
Ei ole väliä miten sääntöjä väännellään tai käännellään, lopulta käy kuitenkin aina sillä tavalla kuten minä haluan. Suostun siis kaikkeen ehdotettuun vilunkipeliinkin, minä en pelkää mitään enkä ketään. Olen Aurinko.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Mä tuuppasin ääneni Fasupalalle, vaikka toisin olikin ohjeistettu. En nimittäin tiedä keitä nää muut edes on, jotain tami-imitaattoreita kai.
Paitsi @WarWas on kyllä peukuttanu mun juttuja, se on hyvä poika.
 

vanukas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Sebastian Ahon kiekkokoulu
Siirtorajalla ei tullut sitten parempiakaan jatkoaikalaisia. Kyllä taso on nykyään matala. 90-luvulla oltiin sentään maailman toiseksi paras foorumi.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Siirtorajalla ei tullut sitten parempiakaan jatkoaikalaisia. Kyllä taso on nykyään matala. 90-luvulla oltiin sentään maailman toiseksi paras foorumi.
Sää sekotit jääkiekon ja jääkiekkofoorumin keskenään, tässä on enemmin kirjaimia!!
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Mä tuuppasin ääneni Fasupalalle, vaikka toisin olikin ohjeistettu. En nimittäin tiedä keitä nää muut edes on, jotain tami-imitaattoreita kai.
Paitsi @WarWas on kyllä peukuttanu mun juttuja, se on hyvä poika.
Mind your own Jukka poika!!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös