Itkettääkö kun et ole listalla? Viron syytä!!Kaikki on tosi huonoja.
Ei niin pulleasta setelinipusta voinut kieltäytyä. Sori siitä @Roger Moore !Itkettääkö kun et ole listalla? Viron syytä!!
Sinä olet ainoa joka minua saa äänestää! Kaikki muut minua äänestäneet on koulukiusaajia ja hirveitä ihmisiä muutenkin! Jokeri-fanejakin varmaan!!!!!@FASlapsi , koska Team Moderators ei ole finaalissa!!
Minähän sinua juuri nimitän vähän väliä Jokeri-faniksi. Yrittäisit edes hävetä sitä Jokerifaniutta!!Sinä olet ainoa joka minua saa äänestää! Kaikki muut minua äänestäneet on koulukiusaajia ja hirveitä ihmisiä muutenkin! Jokeri-fanejakin varmaan!!!!!
Et ainaskaan mua :DEmmmmmmpäs kerro, kenet klikkasin. Mutta vaikea valinta. Omaa ehdokasta, useampi varjomode-toveri jne. Ei huonoa porukkaa.
Onneksi jäljellä on vielä tuhansia potentiaalisia äänestäjiä! Vasta 59 antanut tähän mennessä äänensä.Et ainaskaan mua :D
Miten tämä voi saada äänen minun ylitse kun juuri minä olen viimeaikoina vaalityön lisäksi pitänyt THE ketjua pystyssä? Kysympä vaan!!@aurora borealis sai ääneni luonnollisesti, keep rocking!! Veli @WarWas saa säälipisteet.
Kiitos äänestäsi!! Ykkösketjun veljeen voi luottaa näilläkin pelikentillä ( Vuoden JA:lainen -vaali)!! Jatkan keinumista ( rocking)!! AB@aurora borealis sai ääneni luonnollisesti, keep rocking!! Veli @WarWas saa säälipisteet.
Et ainaskaan mua :D
Muista päätyö äläkä alennu syömään katkarapuleipiä katkarapukatsomossa!!Kiitos äänestäsi!! Ykkösketjun veljeen voi luottaa näilläkin pelikentillä ( Vuoden JA:lainen -vaali)!! Jatkan keinumista ( rocking)!! AB
Sitä ihmettelen. Miltei kukaan ei häntä ainakaan myönnä äänestävänsä, mutta ääniä vain silti satelee koko ajan lisää.Jaaha, FASlapsi kerää taas ääniä, ketkä sitä oikein äänestää?
Tämä on sitä sanonko minkä valtion äänestystä!!Sitä ihmettelen. Miltei kukaan ei häntä ainakaan myönnä äänestävänsä, mutta ääniä vain silti satelee koko ajan lisää.
Kiitos paljon. Taidan kylläkin tietää kuka laittoi lapun sisään ja te ette edes tiedä nikkiä koska en minäkään :DItsensä äänestäminen olisi vähän mälsää, joten annanpa jo tässä vaiheessa ääneni lisäkseni ainoalle finalistille, joka ei varmuudella ole äänestänyt ainakaan itseään. Lisäksi on mälsää, jos joku on nollilla. Sauvoin siis juuri ääneni jäsenelle @WarWas
EDIT: ja mönkään meni tämäkin. "Joku" sattui nimittäin samaan aikaan äänestämään WarWasia ja hän nousi näiden kahden äänen ansiosta ryminällä tuloslistauksessa ylöspäin.