Nyt oli pakko vetää kotiinpäin, ja ääneni sai ässäosion keskeiseksi äitihahmoksi (ja tämä ihan siis 100% hyvällä) nimenomaan parin viime vuoden aikana noussut @Patarouva, joka on käsittääkseni tunnettu ja arvostettu myös palstan muissa osissa
No kuka se on?Aluksi olin ilman muuta äänestämässä @Roger Moore , mutta sitten muistin ettei rogeri tiennyt Kesän festarit -ketjussa kuka on Alan Walker.
Ääneni meni siis @FASlapsi. Tosin en tiedä tietääkö faslapsikaan kuka on Alan Walker vai luuleeko hän Walkerin olevan sukua Luke Skywalkerille.
No kuka se on?
Ed Sheeranin serkku.No kuka se on?
Minulta usein kysytään, mikä on parasta siinä että tulee vuosi toisensa jälkeen valituksi Vuoden Jatkoaikalaiseksi. Parasta siinä ei ole pelkkä vuodesta toiseen tuleva ylivoimainen murskavoitto, vaan häviäjien katkerat, ulinan takaa vuodetut kyyneleet. Niiden avulla minä jaksan yli vaikeiden aikojen. Kiitos! Kiitos!!
KIIITOOOOS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jos voitat yli kuudella maa... siis pisteellä niin tämä on pelleilypeli, siis äänestys!!Minulta usein kysytään, mikä on parasta siinä että tulee vuosi toisensa jälkeen valituksi Vuoden Jatkoaikalaiseksi. Parasta siinä ei ole pelkkä vuodesta toiseen tuleva ylivoimainen murskavoitto, vaan häviäjien katkerat, ulinan takaa vuodetut kyyneleet. Niiden avulla minä jaksan yli vaikeiden aikojen. Kiitos! Kiitos!!
KIIITOOOOS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jos voitat yli kuudella maa... siis pisteellä niin tämä on pelleilypeli, siis äänestys!!
Äänet @Patarouva lle ovat mielestäni kuitenkin ääniä jollekin muulle kuin pölhöpopulismille.Farssihan tästä näyttää muodostuvan kun kaikenmaailman hupiukot, @FASlapsi etunenässä, saa ääniä. Palstalaiset on ilmeisesti jonkin sortin uuvatteja kun tuollainen pölhöpopulismi uppoaa kansaan?
Villit huhut kertovat, että tämän hetken kärkinimistä myös @aurora borealis olisi palstavuosiensa aikana kirjoittanut muutaman ei-pölhöpopulistisen viestin.Äänet @Patarouva lle ovat mielestäni kuitenkin ääniä jollekin muulle kuin pölhöpopulismille.
My GOD täällähän on ehdolla tuttuja, @Turha Kaukalo @Patarouva @aurora borealis sekä @Roger Moore
Kaikki hienoja ihmisiä. Saattaa olla että annoin ääneni jollekkin heistä. Tai sitten en...
Tämä on mediapeliä. Kaikki tietävät että jos minä ja @FASlapsi olisimme olleet kahdestaan vaalien toisella kierroksella, niin silloin minä olisin voittanut.
Elämme eittämättä mielenkiintoisia aikoja. Näkisin, että tässä on ennen kaikkea vastakkain uudistusmieliset ja konservatiivi (t)On kyllä jännää seurata, tuleeko vaalien tuloksen julkaisun jälkeen isotkin mellakat. Vallataanko eduskunta? Pressanlinna? Jääkö Elokapinalliset jalkoihin Mannerheimintiellä? Pamputetaanko, ja kuinka lujaa?
No, ihan yhtä usein kuin ennenkin ja ihan normaalia tahtia...... Pamputetaanko, ja kuinka lujaa?