Vuoden jatkoaikalainen 2022 – finaali

  • 7 761
  • 143

Vuoden jatkoaikalainen 2022

  • Cobol

    Ääniä: 19 7,5%
  • Turha Kaukalo

    Ääniä: 7 2,7%
  • Iisoppi

    Ääniä: 11 4,3%
  • Johnny B. Goode

    Ääniä: 26 10,2%
  • Everton

    Ääniä: 24 9,4%
  • mikko600

    Ääniä: 20 7,8%
  • Roger Moore

    Ääniä: 15 5,9%
  • FASlapsi

    Ääniä: 59 23,1%
  • Via Dolorosa

    Ääniä: 7 2,7%
  • Patarouva

    Ääniä: 21 8,2%
  • aurora borealis

    Ääniä: 42 16,5%
  • Silppuri

    Ääniä: 4 1,6%

  • Äänestäjiä
    255
  • Poll closed .

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Nyt oli pakko vetää kotiinpäin, ja ääneni sai ässäosion keskeiseksi äitihahmoksi (ja tämä ihan siis 100% hyvällä) nimenomaan parin viime vuoden aikana noussut @Patarouva, joka on käsittääkseni tunnettu ja arvostettu myös palstan muissa osissa
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
28 plus bondin äänet Tammiselle, joten johdossa!!
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Aluksi olin ilman muuta äänestämässä @Roger Moore , mutta sitten muistin ettei rogeri tiennyt Kesän festarit -ketjussa kuka on Alan Walker.

Ääneni meni siis @FASlapsi. Tosin en tiedä tietääkö faslapsikaan kuka on Alan Walker vai luuleeko hän Walkerin olevan sukua Luke Skywalkerille.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Aluksi olin ilman muuta äänestämässä @Roger Moore , mutta sitten muistin ettei rogeri tiennyt Kesän festarit -ketjussa kuka on Alan Walker.

Ääneni meni siis @FASlapsi. Tosin en tiedä tietääkö faslapsikaan kuka on Alan Walker vai luuleeko hän Walkerin olevan sukua Luke Skywalkerille.
No kuka se on?
 

mr hat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Pallo-Veikot
@Everton sai ääneni, varsinainen kolmen nimen lista aiemmin tuli myöhässä mutta ainoa heistä tähän selvinnyt
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Farssihan tästä näyttää muodostuvan kun kaikenmaailman hupiukot, @FASlapsi etunenässä, saa ääniä. Palstalaiset on ilmeisesti jonkin sortin uuvatteja kun tuollainen pölhöpopulismi uppoaa kansaan?
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Minulta usein kysytään, mikä on parasta siinä että tulee vuosi toisensa jälkeen valituksi Vuoden Jatkoaikalaiseksi. Parasta siinä ei ole pelkkä vuodesta toiseen tuleva ylivoimainen murskavoitto, vaan häviäjien katkerat, ulinan takaa vuodetut kyyneleet. Niiden avulla minä jaksan yli vaikeiden aikojen. Kiitos! Kiitos!!

KIIITOOOOS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Minulta usein kysytään, mikä on parasta siinä että tulee vuosi toisensa jälkeen valituksi Vuoden Jatkoaikalaiseksi. Parasta siinä ei ole pelkkä vuodesta toiseen tuleva ylivoimainen murskavoitto, vaan häviäjien katkerat, ulinan takaa vuodetut kyyneleet. Niiden avulla minä jaksan yli vaikeiden aikojen. Kiitos! Kiitos!!

KIIITOOOOS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Minä. Olen. Vuoden. Kunniamainintalainen.

Ei kestä.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Minulta usein kysytään, mikä on parasta siinä että tulee vuosi toisensa jälkeen valituksi Vuoden Jatkoaikalaiseksi. Parasta siinä ei ole pelkkä vuodesta toiseen tuleva ylivoimainen murskavoitto, vaan häviäjien katkerat, ulinan takaa vuodetut kyyneleet. Niiden avulla minä jaksan yli vaikeiden aikojen. Kiitos! Kiitos!!

KIIITOOOOS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jos voitat yli kuudella maa... siis pisteellä niin tämä on pelleilypeli, siis äänestys!!
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Täs ny on vaikean äärellä, ku mieli tekis äänestää useampaa... edelleen...

Niinpä sitten... kunniamaininnan ansaitsevat @Everton, @Johnny B. Goode, @Patarouva ja @Cobol - eikä minulla ole muitakaan finalisteja kohtaan mitään pahaa sanottavaa... Niin no, @FASlapsi... äääähh, antaa nyt olla kuitenkin...
Varsinaisen ääneni saa kuitenkin palstasisaremme @Iisoppi ilman alkukarsintaa kummempia selityksiä.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Farssihan tästä näyttää muodostuvan kun kaikenmaailman hupiukot, @FASlapsi etunenässä, saa ääniä. Palstalaiset on ilmeisesti jonkin sortin uuvatteja kun tuollainen pölhöpopulismi uppoaa kansaan?
Äänet @Patarouva lle ovat mielestäni kuitenkin ääniä jollekin muulle kuin pölhöpopulismille.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Äänet @Patarouva lle ovat mielestäni kuitenkin ääniä jollekin muulle kuin pölhöpopulismille.
Villit huhut kertovat, että tämän hetken kärkinimistä myös @aurora borealis olisi palstavuosiensa aikana kirjoittanut muutaman ei-pölhöpopulistisen viestin.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tämä on mediapeliä. Kaikki tietävät että jos minä ja @FASlapsi olisimme olleet kahdestaan vaalien toisella kierroksella, niin silloin minä olisin voittanut.

Älä ilkeile omalle pojalleni !! Teetettiin äidin kanssa sille sellanen plakaatti että hän on Manse-kerhon jäsen, kun niin kovasti tykkää Ilveksestä mutta lukihäiriöisenä luulee nyt kuuluvansa Mensaan . Äiteensä kanssa juotiin aika paljon silloin raskauden kriittisinä vaiheina, siis viinaa, tai no lantrinkit päälle. Ei saa kiusata !
 

Malmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sympatiat: DIF
On kyllä jännää seurata, tuleeko vaalien tuloksen julkaisun jälkeen isotkin mellakat. Vallataanko eduskunta? Pressanlinna? Jääkö Elokapinalliset jalkoihin Mannerheimintiellä? Pamputetaanko, ja kuinka lujaa?
Elämme eittämättä mielenkiintoisia aikoja. Näkisin, että tässä on ennen kaikkea vastakkain uudistusmieliset ja konservatiivi (t)

FASLapsen päästessä "valtaan" on muun muassa huhuttu moderaattoritiimin puhdistuksista, joissa on tarkoitus siivota kaikki corseihin ja muihin edistyneisiin tilastoihin hurahtaneet liberaalit pois tieltä, ja palauttaa teksti-tv:n vaikutusvalta sinne 90-luvun tasolle.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös