No niin, nyt se varmistui sitten tällasella oudolla, pitkät perinteet omaavalla demokraattisellakin tavalla: MINÄ OLEN PARAS! OLEN VOITTAJA! OLEN VIISINKERTAINEN VUODEN JATKOAIKALAINEN!! HYVÄ MINÄ!! HYVÄ!! TOSI HYVÄ!! OLEN IHAN SAATANAN HYVÄ!! PARAS!!
Laitetaanpa tähän nyt sitten vielä päivitetty kunniataulukko, aikakirjoihin muistiksi, ja vähän herättämään myös tämänkertaisia häviäjiä että minkälaisen megalomaanisen instituution kanssa te yrititte mitellä:
VUODEN JATKOAIKALAISET:
2006 vlad 90 ääntä** (2. sv veinikretski, 3.
@Cobol / Routainen )
...
2013:
@Jaws 16 ääntä* (2.
FASlapsi/ Lexaa )
2014: vlad 18 ääntä* (2. MustatKortit 3. Joppe K )
2015:
@pettter 22 ääntä* (2.
@Everton, 3.
@Cobol / MustatKortit )
2016:
FASlapsi 33 ääntä (2.
@Henkka, 3.
@Pisin Kääpiö 186cm )
2017:
FASlapsi 46 ääntä (2.
@Roger Moore, 3. Van Taimeri )
2018:
FASlapsi 19 ääntä* (2.
@Bosco, 3.
@vilperi )
2019: Pernaveikko 57 ääntä (2. Punamusta, 3.
FASlapsi)
2020:
@Tuamas 34 ääntä (2.
@mikko600, 3.
@Sistis /
@Vanha Len )
2021:
FASlapsi 59 ääntä (2.
@Sistis, 3.
@mikko600 )
2022:
FASlapsi 59 ääntä (2.
@aurora borealis , 3.
@Johnny B. Goode )
Nuo löysin kun etsin otsikoista sanalla "Vuoden", voi olla että muitakin kisoja on ollut mutta ne livahti nyt tutkan alta. Aika paljon on syystä tai toisesta palstalta kadonneita kirjoittajia, osa vissiin ihan nimimerkin vaihdoksista tai ikibanneista johtuvia, mutta ikävämpiäkin juttuja on ollut katoamisten taustalla. Niinku vaikka vedonlyöntitappiosta johtuvia.
Tähtimerkeistä, yhden tähden äänestykset oli tehty sillee että piti ihan kirjoittaa äänestyksen sen nimimerkin nimi, jota äänesti. Näissä oli aina paljon vähemmän äänestäjiä kuin näissä missä voi vaan anonyymisti klikata jotain äänestysvaihtoehtoja. Palstan systeemit ei tainneet ennen vuotta 2016 tämmöstä hienoa äänestyssysteemiä ees mahdollistaa, mutta jostain syystä vuonna 2018 pidettiin myös tämmönen julkinen kirjoitusäänestys, vaikka mahis normaaliäänestykseenkin olisi jo ollut.
Vuoden 2006 äänestys oli joku ihan käsittämätön, suljettu yv-äänestyshomma, jossa Vuoden Jatkoaikalaisen lisäksi valittiin myös muita kategorioita, niinku Vuoden SM-liiga -kirjoittaja, Vuoden NHL-kirjoittaja, Vuoden Kohukirjoittaja ja jopa Jatkoajan toimituksestakin äänestettiin parhaat. Aivan saatananmoinen urakka on varmasti tuon äänestyksen järjestäjällä ollut aikanaan pitää kaikki langat järjestyksessä, varsinkin kun ääniä on ilmeisesti aika helvetin paljon jaksettu kuitenkin antaa.
59 Tolkun Ihmistä, se riittää kaikkia saatanan kahelikerholaisia ja limaisia pervoja vastaan näköjään varsin hyvin. Sitä kyllä hieman ihmettelen, että olisi tuossa ehdokaslistassa ollut paljon ansiokkaampiakin kirjoittajia joita äänestää - siis lähinnä kun katselee noita himmeämmille mitaleille tulijoita, minähän olen tietenkin paras ja tärkein. Siellä on futis-Jeesus
@mikko600 , visailu-Jeesus
@Everton , kaikkia mahdollisia seurantaketjuja kuvaviesteillä ilostuttavaa Jeesus
@Silppuri , palstalla kaikista eniten tykkäyksiä kerännyt Jeesus
@Via Dolorosa , mutta kun ei, meitä hupiukkoja vaan äänestellään. Onneksi sentään toi vitun spämmi-automaatti Saatana
@Roger Moore ei näköjään kiinnosta suurta yleisöä lainkaan, joku tolkku sentään täälläkin.