Vuoden jatkoaikalainen 2022 – finaali

  • 7 760
  • 143

Vuoden jatkoaikalainen 2022

  • Cobol

    Ääniä: 19 7,5%
  • Turha Kaukalo

    Ääniä: 7 2,7%
  • Iisoppi

    Ääniä: 11 4,3%
  • Johnny B. Goode

    Ääniä: 26 10,2%
  • Everton

    Ääniä: 24 9,4%
  • mikko600

    Ääniä: 20 7,8%
  • Roger Moore

    Ääniä: 15 5,9%
  • FASlapsi

    Ääniä: 59 23,1%
  • Via Dolorosa

    Ääniä: 7 2,7%
  • Patarouva

    Ääniä: 21 8,2%
  • aurora borealis

    Ääniä: 42 16,5%
  • Silppuri

    Ääniä: 4 1,6%

  • Äänestäjiä
    255
  • Poll closed .

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
On kyllä jännää seurata, tuleeko vaalien tuloksen julkaisun jälkeen isotkin mellakat. Vallataanko eduskunta? Pressanlinna? Jääkö Elokapinalliset jalkoihin Mannerheimintiellä? Pamputetaanko, ja kuinka lujaa?
Julistan Pohjois-Karjalan itsenäiseksi valtioksi, ellei @Everton voita!
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Aluksi olin ilman muuta äänestämässä @Roger Moore , mutta sitten muistin ettei rogeri tiennyt Kesän festarit -ketjussa kuka on Alan Walker.

Ääneni meni siis @FASlapsi. Tosin en tiedä tietääkö faslapsikaan kuka on Alan Walker vai luuleeko hän Walkerin olevan sukua Luke Skywalkerille.
Totta kai tiedän kuka on Alan Walker. Hän on Alan Shearerin veli, ja Luke Skywalkerin isä.
Ja taas kunniamaininta! STOP THE COUNT !! Olen kunniamainintasarjan voittaja in case epäselvää !! Niin se vain menee, kuten veli "Antsa " sanoisi - i assume!
Saat minulta tästä yhden kunniamaininnan lisää, näin, ota tästä, tapu tapu, hyvin se sujuu hei! Tosi sympaattista hei!
Elämme eittämättä mielenkiintoisia aikoja. Näkisin, että tässä on ennen kaikkea vastakkain uudistusmieliset ja konservatiivi (t)

FAS-Lapsen päästessä "valtaan" on muun muassa huhuttu moderaattoritiimin puhdistuksista, joissa on tarkoitus siivota kaikki corseihin ja muihin edistyneisiin tilastoihin hurahtaneet liberaalit pois tieltä, ja palauttaa teksti-tv:n vaikutusvalta sinne 90-luvun tasolle.
Kun minä taas voitan, pukeudun vuoden ajan teettämääni samettiseen, siniseen kokovartalohaalariin, johon on kytketty muutamia vilkkuvia valoja, ja jonka selässä lukee FASLAPSI VIISINKERTAINEN VUODEN JATKOAIKALAINEN JA MENSA-KERHON JÄSEN JA SIIHEN LOPETA EIKU SIIS ÄLÄ NÄITÄ ENÄÄ KIRJAILE SIIHEN LOPETA SIIHEN JÄSENEEN JA KUMITA NYT VITUN PAVIAANI POIS NOI TEKSTIT MITÄ OOT KIRJOTTANU MIKSÄ KIRJOTAT VAAN LISÄÄ KOKO AJAN HEI HALOO LOPETA NO VITTU ANNA OLLA.

Ajattelin myös teettää itselleni jonkinlaisen kruunun ja valtikan, mutta en vielä ole keksinyt minkälaisia ne voisivat olla. Ja semmosen vitun omituisen kultapallon haluan kanssa, semmosen mikä jossain vanhoissa tauluissa on jostain syistä kuninkailla ja tämmösillä käsissään kun ne istuskelee valtaistuimillaan ja hallitsee alamaisiaan ja ovat kaikkia muita kaikella tavalla parempia.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Elämme eittämättä mielenkiintoisia aikoja. Näkisin, että tässä on ennen kaikkea vastakkain uudistusmieliset ja konservatiivi (t)

FAS-Lapsen päästessä "valtaan" on muun muassa huhuttu moderaattoritiimin puhdistuksista, joissa on tarkoitus siivota kaikki corseihin ja muihin edistyneisiin tilastoihin hurahtaneet liberaalit pois tieltä, ja palauttaa teksti-tv:n vaikutusvalta sinne 90-luvun tasolle.

Kun poikani (me sun ) voittaa, NWO saa billlebergeineen potkut perseelle ja alkaa kansan vallan aika !! - Niin se vain on ! Team Moderatorsille onw way ticket Pohjois-Korseaan !! in case epäselvää !!
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kun poikani (me sun ) voittaa, NWO saa billlebergeineen potkut perseelle ja alkaa kansan vallan aika !! - Niin se vain on ! Team Moderatorsille onw way ticket Pohjois-Korseaan !! in case epäselvää !!
Mee nyt nukkuu vitun kalkkis, kukaan ei jaksa enää noita sun Tami-hörhökerhon horinoita! Nykyaikana pukeudutaan samettisiin kokovartalohaalareihin, tai vaihtoehtoisesti kirkkaanvihreisiin lateksihihoihin ja huudetaan nyrkkeilykehässä CHA CHA CHA! Eikä kiusata jotain seniiliä eläkeläisvaaria! Vaan kaikkia tasapuolisesti!
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mee nyt nukkuu vitun kalkkis, kukaan ei jaksa enää noita sun Tami-hörhökerhon horinoita! Nykyaikana pukeudutaan samettisiin kokovartalohaalareihin, tai vaihtoehtoisesti kirkkaanvihreisiin lateksihihoihin ja huudetaan nyrkkeilykehässä CHA CHA CHA! Eikä kiusata jotain seniiliä eläkeläisvaaria! Vaan kaikkia tasapuolisesti!

Tuu sääkin tamihörhökerhoon !!
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tämä on mediapeliä. Kaikki tietävät että jos minä ja @FASlapsi olisimme olleet kahdestaan vaalien toisella kierroksella, niin silloin minä olisin voittanut.
Kyllä tässä median suhteen jokin haiskahtaa. Itse olen pistänyt merkille, kuten jo tuolla pölhöpopulismivapaassa Tamin tribuuttiketjussa ohimennen aamupäivityksessä mainitsinkin, että valtamedia on ollut hyvinkin hiljaa näistä vaaleista. Lähestyvistä leikkimielisistä eduskuntavaaleista kyllä puhutaan ja lähes kaikesta muusta taivaan ja maan väliltä. Herää kysymyksiä, onko vallankahvassa pitkään paistatellut @FASlapsi ostanut median hiljaisuuden valtavan vaalikassansa turvin ja vaikuttaisiko näiden vaalien voimasuhteisiin laajempi, kritiikkiä pelkäämätönkin medianäkyvyys ja tutkiva journalismi? Ranskan veljet sanoisivat: "C'est la politique".

Parhain terveisin,
aurora borealis
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Nä "oikeat" yrittää tulla meidän reviirille!! Saa kokeilla, kunhan ensin juoksee vähän Karikon lenkkiä, lämii Parkin kentällä to name o few!!
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Nä "oikeat" yrittää tulla meidän reviirille!! Saa kokeilla, kunhan ensin juoksee vähän Karikon lenkkiä, lämii Parkin kentällä to name o few!!
Damn right!! Lisäksi vähimmäisvaatimuksena 99+ viestiä voittajien ketjuun, saa ilmoitella kun omat viestimäärät ovat tämän kusirajan ylittäneet!! Minä jään odottamaan ko. hetkeä!! S
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Yritän kauheesti etsiä tuosta ehdokaslistalta sitä nimimerkkiä ”Tami-ketju”, joka johtaa tätä kisaa, mutta en millään löydä sitä. Löydän vain itseni, ylivoimaisesta johdosta, ja sitten tuolla on jotain niitä hörhöjä jotka kokoontuvat päivittäin pilkkaamaan seniiliä vanhusta ja hänen hankaluuksiaan atk-laitteiden, orastavan dementian ja menneisyydessä elämisen kanssa. Onko niistä joku tämä ”Tami-ketju?” Vai miten tämä menee? Tulkaa joku hakemaan multa tää viisinkertaisen Vuoden Jatkoaikalaisen klubitakki, niin mä tuun sinne lämpimään seniilinkiusausohviisiin jakelemaan näitä viisauksia! Minä olen tämä näytelmä, te olette ehkä jotain paloja, PIENIÄ paloja! No vitut te olette edes mitään palasia. Olette pölyä. Pieniä hilsehaituvia Tretjakin punaisella pelipaidalla.

Ystävällisin terveisin,
Juhani Tamminen
Jääkiekkoleijona numero seitsemänkymmentäyhdeksän





Back hand
Fore hand
Michael Jackson
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Nowittu. Mun äänethän pitäis triplata koska olin 2/3 vuatta poliittisen vainon takia vankileirillä epäinhimillisissä olosuhteissa, sekä tämän jälkeen viälä tuplata koska oon piilottanu ne kaikki hassunhauskat Tamiketjut.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
tämän jälkeen viälä tuplata koska oon piilottanu ne kaikki hassunhauskat Tamiketjut.
Tästä pitäisi pikemminkin antaa negatiivisia ääniä!! Br, AB, joka ei ole turvautunut ketjujen eikä käyttäjien piilottamiseen vielä kertaakaan palstaurallaan
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Yritän kauheesti etsiä tuosta ehdokaslistalta sitä nimimerkkiä ”Tami-ketju”, joka johtaa tätä kisaa, mutta en millään löydä sitä. Löydän vain itseni, ylivoimaisesta johdosta, ja sitten tuolla on jotain niitä hörhöjä jotka kokoontuvat päivittäin pilkkaamaan seniiliä vanhusta ja hänen hankaluuksiaan atk-laitteiden, orastavan dementian ja menneisyydessä elämisen kanssa. Onko niistä joku tämä ”Tami-ketju?” Vai miten tämä menee? Tulkaa joku hakemaan multa tää viisinkertaisen Vuoden Jatkoaikalaisen klubitakki, niin mä tuun sinne lämpimään seniilinkiusausohviisiin jakelemaan näitä viisauksia! Minä olen tämä näytelmä, te olette ehkä jotain paloja, PIENIÄ paloja! No vitut te olette edes mitään palasia. Olette pölyä. Pieniä hilsehaituvia Tretjakin punaisella pelipaidalla.

Ystävällisin terveisin,
Juhani Tamminen
Jääkiekkoleijona numero seitsemänkymmentäyhdeksän
Kaikki tämä brändin päälle kuseskelu huomioiden olet kerännyt yllättävän paljon ääniä, joka kyllä herättää monenlaisia kysymyksiä järjestelmän toimivuudesta!! AB
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Tuli ainakin annettua siltä kannalta oikealle veijolle ääni, että ei ainakaan mennyt millekään väsähtäneille tami vitsihuumori kekkuloijille.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
...
Ajattelin myös teettää itselleni jonkinlaisen kruunun ja valtikan, mutta en vielä ole keksinyt minkälaisia ne voisivat olla. Ja semmosen vitun omituisen kultapallon haluan kanssa, semmosen mikä jossain vanhoissa tauluissa on jostain syistä kuninkailla ja tämmösillä käsissään kun ne istuskelee valtaistuimillaan ja hallitsee alamaisiaan ja ovat kaikkia muita kaikella tavalla parempia.
Käykö kumipillu ja jellyjortikka kultapallosta ja valtikasta... ja kruunuksi Ron Jeremyn kasvokuva silmänreijillä naaman päälle....
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Käykö kumipillu ja jellyjortikka kultapallosta ja valtikasta... ja kruunuksi Ron Jeremyn kasvokuva silmänreijillä naaman päälle....
Nuo kuulostaa enemmänkin erään näillä näkymin himmeämmille mitaleille päätyvän nimimerkin varusteiksi. Minä olen tyylikäs ja arvokas herrasmies, enkä limainen perverssi. Enkä myöskään vanhusten kiusaaja.

Jaa, nyt tosin taitaa olla pronssimitaliskabassa sellainen tilanne että limainen perverssi ja herra tietovisa jakavat kolmatta mitalisijaa. Vanhusten kiusaaja on toisena, ja minä arvokas ja tyylikäs herrasmies, kosmopoliitti maailmanmatkaaja, Mensa-kerholainen ja Viisinkertainen Vuoden Jatkoaikalainen tietenkin johdan aivan ylivoimaisesti.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Nuo kuulostaa enemmänkin erään näillä näkymin himmeämmille mitaleille päätyvän nimimerkin varusteiksi. Minä olen tyylikäs ja arvokas herrasmies, enkä limainen perverssi. Enkä myöskään vanhusten kiusaaja.
...
Juu - ei meitä saa kiusata!
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Minä olen tyylikäs ja arvokas herrasmies
Mikäli Xenforon tarjoama palstasofta mittaisi myös annettujen ja vastaanotettujen komplimenttien määrää (saattaa toki mitatakin, mutta em. statistiikkaa ei vain meille käyttäjille paljasteta), arvelisin erään tribuuttiketjun kirjoittajineen olevan kirkkaasti tyylikkyydessä ja arvokkuudessa kärjessä. Myös palstan Kärppäyhteisö, jota näissä vaaleissa omalta osaltani edustan, on tunnettu pääsääntöisesti asiallisesta käytöksestään ja vähäisestä provosoinnistaan. Tästä on kiitoksia sadellut muiden seurojenkin kannattajilta.

Tämän viestin kirjoitushetkellä vaikuttaa, että kantavaksi teemaksi näissä vaaleissa on muodostunut ummehtuneen status quon ja muutoksen välinen kamppailu. Äänestyksen alkuvaiheessa opposition ehdokkaiden välillä havaittiin ääntenjakautumista, joka luonnollisesti satoi valtaapitävän eliitin laariin. Sen jälkeen @aurora borealis on kuitenkin kohonnut entistä selvemmin muutosta vaativien äänestäjien eräänlaiseksi yhtenäisyyden ehdokkaaksi (engl. unity candidate).

Tämä muutosta vaativa yhtenäinen rintama koostuu intohimoisista äänestäjistä, jotka ponnistavat erilaisista sosioekonomisista taustoista, eri puolilta maata (Helsinki, Espoo, Turku, Tampere, Seinäjoki, Pori, Oulu jne.), kannattavat eri urheiluseuroja ja ovat poliittisesti niin oikealta, vasemmalta kuin keskeltäkin. Joukossa on myös palstalla erittäin arvostetun käyttäjän maineessa olevia naisäänestäjiä, joiden arvostelukykyyn luotan tässä(kin) asiassa!

Myös ruohonjuuritasolla kampanjamme on energinen ja kaikessa tekemisessä paistaa intohimon lisäksi vahva me-henki! Viesti kentällä on ollut positiivinen, status quon alkuvaiheen johtoasemaa ei olla pelästytty ja sitä on lähdetty määrätietoisesti kutistamaan ja lopulta ohittamaan. Nykyisten valtaapitävien suorittamia äänestäjien demonisointiyrityksiä ei olla pelästytty, vaan niistä on pikemminkin ammennettu voimavaroja ja niille on hyväntahtoisesti jopa naureskeltu. Töitä ollaan valmiita paiskimaan nykyisen järjestelmän puitteissakin pitkäjänteisesti. Nykyisessä järjestelmässähän kaksi eniten ääniä saanutta ehdokasta eivät siis kohtaa toisiaan enää jatkokierroksella, vaikka eniten ääniä saanut ehdokas jäisi alle puoleen hyväksytyistä äänistä meneillään olevalla kierroksella. Tämä vaikuttaisi suosivan erityisesti status quoa.

Pitkän viestin päätteeksi haluan tiivistetysti muistuttaa, että kaikki muutosta haluavat anti-faselilaiset voimat ovat tähän alati kasvavaan liikkeeseen tervetulleita!

Parhain terveisin,
aurora borealis
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös