Vuoden jatkoaikalainen 2021 – karsinta

• 23 425
  • 106

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kriisi-Espoo
Miten tää peli jatkuu nyt?

Itte järjestän vaalikakkukahvit seiskakannella ja voittobileet jatkuu 11. kannen diskossa. Kaikille äänestäneille ilmainen drinkkilippu.
Ajattelin tehdä paremmalla ajalla äänestyksen, johon jokainen halukas saa äänestää omaa suosikkiaan kymmenestä yhden kerran (yksi ääni jokaisella käytössä) ja voittaja on eniten ääniä saanut joka julkaistaan 15.1. Äänestysaikaa on siihen päivään saakka ja äänestys alkaa, noh, luonnollisesti siitä hetkestä kun saan sen tehtyä.

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
@vilpertti , Elämänmakuiset postaukset saavat aina hyvälle tuulelle nykyisessä somemaailmassa.
Tarkoitit varmaan sitä yhtä halpaa kopiota, en oo kauheasti postaillut ja jos joku tulee mun viesteistä hyvälle tuulelle, joudun suosittelemaan terapiassa käyntiä.

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
@Everton pitäisi diskata, tämä jatkoajan itseoikeutettu Danny kuuluu elämäntyö-palkintoa saamaan, ei mihinkään trendikategoriaan.

ace

Jäsen
Tarkoitit varmaan sitä yhtä halpaa kopiota, en oo kauheasti postaillut ja jos joku tulee mun viesteistä hyvälle tuulelle, joudun suosittelemaan terapiassa käyntiä.
Kiitos korjauksesta, sinun tuotantoa en tunne ties vaikka olisit äänen ansainnutkin. Terapiassa minun pitäisi käydä äänestyksessä huolimatta.

@vilperi lle siis oli tarkoitus antaa ääni, taitaa olla myöhäistä korjata.

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
@Everton pitäisi diskata, tämä jatkoajan itseoikeutettu Danny kuuluu elämäntyö-palkintoa saamaan, ei mihinkään trendikategoriaan.

Jos näin on, niin voisitko sinä siinä tapauksessa olla minun Armini?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy