Vuoden jatkoaikalainen 2021 – karsinta

  • 23 021
  • 111

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
@nummenkallio Varsinkin Etelä-Kymenlaakson lippua vahvasti heiluttava rokkikukko, jonka kanssa voisi hyvin käydä tuopposella, jos toisellakin. Puhuu kauniisti fanittamistaan orkestereista ja lyö sopivin väliajoin uutta liekkiä Kaakon derbyn hiillokseen.
Ihan tässä tulee roska silmään. Niin kauniisti sanottu tällaisesta kusipäästä. Sydämelliset kiitokset!
 

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Kyllä mun kolmikko on

@mikko600

Visailu, jalkapallolle omistautuminen ja laadukas keskustelija. Hyvässä hengessä kuittailua muille, mutta aina toisia kunnioittava.

@Proffa_20

Kesän EM-kisat oli kyllä todellinen kohokohta. Loistavaa analyysia ja toisia kunnioittava keskustelutyyli. Saksan ja Hollannin jalkapallosta olen hänen kirjoituksista oppinut lisää.

@heketsu88

Kyllä tuon Historiavisan järjestäminen ja Viisuosaaminen vie kirjoittajan TOP-3:seen. Toisia kunnioittava kirjoitustyyli.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Kyllä tämä äänestys menee osaltani ManU-lasien perusteella.

@Barney koska hänen ManU-lasinsa ovat kirkkaat ja niissä vahvuudet ovat juuri kohdallaan!
@Jeffrey n raybaneissa on aika voimakas peiliominaisuus, eli pokeri ei petä tiukoissakaan tilanteissa ja omien takana pysytään. Ai miten tämä liittyi mihinkään laseihin? En tiedä, mutta myös farkkushortseista plussaa.
@mikko600 n ManU-lasit eivät oikeastaan ole lasit, vaan sellainen kokonaamavisiiri. Ja sen pleksi ei ole pleksi, vaan kolme milliä paksu vaneri. Pusuja!
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Huh sentään jo näistä kannatusäänistä.. jos olisin yhtään tämän ujompi poika, niin en tiedä miten solmussa olisinkaan, kun nytkin jo sitä tuntee tarvetta mennä ujopissalle :D herranjumala millaisten nimimerkkien joukkoon minut on äänestetty, kiitos siitä!

Itse en lähde nimeämään ketään, kun en jotenkin osaa ja ennen kaikkea en halua arvottaa..
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pakko mennä Jokerit/KHL osioon, koska ei tule oikeastaan luettua enää muuta.

Seuraavien kirjoittajien kanssa olen 99,5% kirjoituksien sisällöstä täysin eri mieltä ja välillä se saman jankkaminen raastaa, mutta se ei kuitenkaan poista sitä faktaa, että älykkäät ihmiset ansaitsevat aina tunnustusta. Mun mielestä tällä äänestyksellä ei haeta omaa ns. lempikirjoittaa, eikä jutuista tarvitse olla samaa mieltä, vaan enemmänkin kirjoittajaa, kuka osaa perustella oman kantansa ja mielipiteensä:

Siksi valintani osuu anti-KHL-porukasta @V-G- ja @C.Orr iin. Erimielisyyksistä huolimatta, ei tee heikkoakaan myöntää, että jannut perustelevat näkemyksensä perusteellisesti.

Sitten kolmantena Ilmalan tehtaan virallinen ketjunavaaja @Valle
 

redpecka

Jäsen
Prkl kun tuli lähdettyä antamaan varjoääniä, ei ikinä pitäisi laittaa kun kumminkaan kaikki ei siinä tule mieleen. On harmittanut pari päivää nyt.

Jotta saan mielenrauhani edes jotenkin tässä gatessa takaisin niin annan pari varjoääntä lisää, nämä ei siis vaikuta mihinkään. Elikäs tietsikka-asioissa aina avuliaat ja asiansa osaavat @Nelfor ja @magnum37 . Nelfor muutenkin kuuluu kalustoon ja jaksaa aina olla kehittelemässä Jatkista paremmaksi modeketjussa asiallisilla ehdotuksillaan.

Kiitos ja anteeks. Nyt menen peiton alle enkä häiriköi enää tässä ketjussa. Jatkakaa.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Laitetaas nyt

@redpecka
Tullut vastaan vain jalkapallon liveseurannassa mutta ilmeisesti ansioitunut muuallakin :). Tuntuu olevan aina hyvällä tuulella ja puhut jotain hämäriä omia juttujaan joita en ymmärrä kun me muut kitistään jostain tuomarista tai keksitään mukahauskoja juttuja joista mikko6000 näkee punaista.

@Fordél
Rehellisesti sanottuna minua on myös hieman ärsyttänyt kun kaveri käy joka futispuolen joukkueketjussa lyömässä analyyseja sillä eihän sellaiseen ole täällä totuttu. Olen kieltämättä joskus väsyneenä ja turhautuneena vähän turhaan viatonta kaveria rummuttanut. Mutta siis jatketaan eteenpäin. Oikeasti kyllä arvostan näkemyksiäsi.

@Mojo
Ainakin koronaketjussa ja politiikkaketjuissa kaverilta tulee hyviä asianmukaisia juttuja. Jostain syystä jäänyt vahvasti nimimerkki mieleen hyvistä kirjoituksista.

Varjoäänet; kaikki ManU-ketjun ihanat toverit. Ilman teitä olisin nauranut paljon vähemmän.
Jatkukoon hassuttelu, vaikka Mikko600 ei siitä aina tykkää ja hänelle, rakkaalle viholliselle myös kunniamaininta :)
 
Viimeksi muokattu:

CreaseMonkey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
1. ääneni saa @heketsu88

Hänen Historia-visansa on tuonut minulle paljon iloa ja olen kovin odottanut uutta kierrosta. Visailun järjestämisestä on varmasti aika iso vaiva.

2. ääneni saa @Fiftie

Ykkösketjun vaikuttaja. Henkilö, jolle tasalakit heittävät hattuaan ilmaan metsän laidassa, kun eivät Kupittaalle pääse. Hänen avullaan, muiden ohessa, pysyn kärryillä Tamin aivoituksista.

3. ääneni saa @Cobol

Asiallinen kirjoittaja, joka mielestäni pyrkii perustelemaan mielipiteensä. Vaikuttaa sekä vapaan että kiekkopuolella.
 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
1. @Sistis Tarvitseeko tätä edes perustella? Materiaalia löytyy Koronaketjusta ihan riittävästi. Ketjun järjen ääni.. Ei provosoidu, vaikka vettä löydään kiukaalle molemmilta laidoilta. Ja näin tilastoihin "hurahtaneena" ja niitä tekevänä, mieltä lämmittää tuo erilaisten laskelmien tekeminen, siitä missä mennään nyt ja missä kenties tulevaisuudessa.

2. @redpecka Alkuvuoden maantietovisan risteilyisäntä, löysi mitä erilaisempia tapoja, miten hämätään kilpailijoita valtioiden muotoja arvuutellessa, vaikka oma tieni katkesi jo pudotuspelien "kättelyvaiheessa", kun vastaan tuli ylivoimainen vastustaja. Niin hauska niitä oli pähkäillä.

Lisäksi keventää sopivasti tunnelmaa SaiPa-osoissa, näiden, SaiPan kannalta katsottuna, synkkien ja raskaiden aikojen vallitessa, kun tämä kausi on mennyt, lievästi sanottuna, ihan vihkoon. Näin vähän siistimmin sanottuna.

3. @Cobol Pitää päänsä kylmänä politiikkakeskusteluissa, vaikka palstan vasen siipi yrittää kovasti välillä hiillostaa. En ole kaikista poliittisista asioista k.o. nimimerkin kanssa lähellekkään samoilla linjoilla, mutta tuo asiallinen ote ja hyvät perustelut joka kommenttiin on se, mikä minua miellyttää .

Monta muutakin loistavaa persoonaa olisi tähän kolmikkoon ollut ehdolla, mutta näillä mennään nyt.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Mestis- puolelta muutama RoKi nosto :

1. @jmexel
2. @Lokkinen

Vaikea laittaa mihinkään järjestykseen kun molemmat tuottaa täyttä asiatekstiä tuonne viesti toisensa perään (Ainoa joka syöttää tuonne jotain jonninjoutavaa paskaa taitaa olla allekirjoittanut itse. Hah.)

3. @FASlapsi - Niin sinnikkäästi jaksanu unelmoida siitä 20- pisteestä.
 

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Hmm... Tältä vuodelta mieleen jääneitä palstalaisia on aika vähän. Annan vain yhden äänen.

@Fiftie Perusteluna saavutukset: Ykkösketjuun nouseminen kaikkien metsän laidassa parkuvien keskeltä.

Toinen ääneni on optiolla. Mikäli suomalaiset sen 20 pistettä tekee, niin @FASlapsi saa ääneni.

Kyllähän se niin on, että saavutuksiahan tällaiset nimitykset vaativat, eikä muita ole jäänyt mieleen, kuin Fiftien kovaakin kovempi meriitti.

Hassuttelua tämä ei ole. Olen vakaasti tätä mieltä. Jokainen saa toki omat saavutukset ilmoittaa näin halutessaan ja kokee ansaitsevansa äänen, koska jotain on varmasti mennyt ohitse.
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Hmm... Tältä vuodelta mieleen jääneitä palstalaisia on aika vähän. Annan vain yhden äänen.

@Fiftie Perusteluna saavutukset: Ykkösketjuun nouseminen kaikkien metsän laidassa parkuvien keskeltä.

Toinen ääneni on optiolla. Mikäli suomalaiset sen 20 pistettä tekee, niin @FASlapsi saa ääneni.

Kyllähän se niin on, että saavutuksiahan tällaiset nimitykset vaativat, eikä muita ole jäänyt mieleen, kuin Fiftien kovaakin kovempi meriitti.

Hassuttelua tämä ei ole. Olen vakaasti tätä mieltä. Jokainen saa toki omat saavutukset ilmoittaa näin halutessaan ja kokee ansaitsevansa äänen, koska jotain on varmasti mennyt ohitse.

Kiitos maininnasta!! - Fiftie
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
No niin, arvoisat palstalaiset. Joulu lähestyy, ja myös äänestysaika hupenee kovaa vauhtia. Tässä perjantai-illan ratoksi *tit-ti-dii* tämänhetkinen pistetaulukko! Kymmenen parasta siis jatkoon uudelle finaalikierrokselle.

1. @mikko600 15p
2. @redpecka 10p
3. @FASlapsi 8p
4. @Fiftie 6p
@Roger Moore 6p
6. @Turha Kaukalo 5p
@heketsu88 5p
@Sistis 5p
@V-G- 5p
10. @Proffa_20 4p
@Cobol 4p
12. @BOL 3p
@PataJaska 3p
@Pisin Kääpiö 186cm 3p
@Virveliä kainaloon 3p
@Everton 3p
@Mängimies 3p
18. @heavy 2p
@Frankie 2p
@Patarouva 2p
@Flonaldo 2p
@Kauko Viisas 2p
@Mr.Fox 2p
@Barney 2p
@C.Orr 2p
26. @Loorz15 1p
@El Gordo 1p
@Krepo 1p
@vetti 1p
@Postinjakaja 1p
@axe 1p
@vilperi 1p
@DAF 1p
@Zohan 1p
@Spine 1p
@Unkka 1p
@SamSal 1p
@Walkin 1p
@peterra 1p
@RäpyläRepe 1p
@Czescku 1p
@aurajoki 1p
@Salama44 1p
@Byvajet 1p
@VilleLeino 1p
@Osmo Rapeli 1p
@Individual 1p
@Steril 1p
@Tifosi 1p
@peksa 1p
@Kutšerov 1p
@nummenkallio 1p
@-Ville- 1p
@Jeffrey 1p
@Domi28 1p
@Taccutucca 1p
@M10 1p
@Valle 1p
@Fordél 1p
@Mojo 1p
@Naamavelli 1p
@jmexel 1p
@Lokkinen 1p

Vielä kaksi viikkoa aikaa äänestää suosikkisi finaaliin. Kiitos äänestämisestä ja hyvää perjantai-illan jatkoa sekä joulun odotusta!
 

redpecka

Jäsen
Kuka voitti viime vuonna ja onko jossain nähtävissä kaikki voittaneet vuosien varrelta vai onko kaikki kunniataulut mensan officen seinällä siinä BB-osallistujien vieressä?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös