Vuoden jatkoaikalainen 2021 – karsinta

  • 23 017
  • 111

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Kuka voitti viime vuonna ja onko jossain nähtävissä kaikki voittaneet vuosien varrelta vai onko kaikki kunniataulut mensan officen seinällä siinä BB-osallistujien vieressä?
Katsoin tuon nyt kun kysyit ja @Tuamas voitti viime vuonna aika selvin lukemin. Officen seinältä löytänee sitten varmaan loput.
 

Daro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Ducks, KalPa, KuPS, BVB ja Eagles
@mikko600 - varmaan kovin futisfani ja tietäjä varsinkin Britti futiksesta. Pakko arvostaa isosti. Kokoajan tulee jotakin uutta juttua kovasti fanittavan Castlen osalta. Hattua päästä.

@maken veivi jr. - vaikka väärää joukkuetta kannattaakin niin, viestien perusteella voisin käydä vaikka kaljalla hänen kanssaan. Ei tarvitsisi pelätä sitä jos haukkuisin hänen kannattamansa joukkueen ihan pystyyn. Huumoria luulisi ainakin olevan mukana.

Kolmatta en osaa laittaa järjestykseen, koska siihen olisi niin monta vaihtoehtoa.
 

Elazi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings
aika hiljaista on ollut oma osallistuminen palstalla, mutta pitää laittaa äänet jakoon kuitenkin, oli se @mikko600 visa niin hieno. Siinä siis ensimmäinen maininta.

Toinen menee @Turha Kaukalo lle, juoksuketjussa tuli seurattua projektia, mutta huolestunut olen kun ei ole hetkeen tullut päivitystä. Olethan pysynyt liikkeellä? Itse en ole, työkiireet on verottanut kesästä asti ja lokakuusta tähän päivään vain 50 juoksukilometriä alla. Kieltämättä hatuttaa ja paljon.

Kolmas ääni @FASlapsi , kyllä se 20 pistettä yössä vielä tulee, luotetaan siihen. Pidetään hype yllä, karavaani kulkee ja koirat haukkuu!
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Toinen menee @Turha Kaukalo lle, juoksuketjussa tuli seurattua projektia, mutta huolestunut olen kun ei ole hetkeen tullut päivitystä. Olethan pysynyt liikkeellä? Itse en ole, työkiireet on verottanut kesästä asti ja lokakuusta tähän päivään vain 50 juoksukilometriä alla. Kieltämättä hatuttaa ja paljon.

Homma jatkuu! Tuli aika paha ylirasitustila tuossa syksyllä mutta toipuminen etenee jos ei vauhdikkaasti niin PK-vauhdilla. Luulin nääs että olen yhä nuori ja treenasin liikaa. Ajattelinkin, että hankin kohta itselleni valmentajan, ettei mene enää överiksi.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Omat ääneni menevät seuraavasti:

@redpecka Varmaan kaikki olennainen sanottu. Käytti huikean määrän aikaa omasta elämästään viime talvena tuohon maantietovisaan, mistä on siitäkin jo kaikki olennainen sanottu. Vaikuttaa myös hienolta ja huumorintajuiselta veikolta muutenkin.

@Kauko Viisas Tähän palstaguruun sain kunnian "tutustua" sattumalta tuon samaisen maantietovisan yhteydessä. Erittäin fiksuja mielipiteitä, vanhaa elämänviisautta ja huumorintajua sekoitettuna yhteen. Monia hyviä keskusteluita käyty yksityisviestein ja toivottavasti monia sellaisia on myös edessä. Samaan aikaan sekä "isähahmo" että hyvä palstatoveri. Kunnioitan suuresti.

@heketsu88 Myös sympaattiselta vaikuttava kaveri, käyty hyvää ja rakentavaa keskustelua ja on antanut fiksun kuvan itsestään. Kunnioittaa muita kirjoittajia ja tsemppasi minuakin parina vaikeana hetkenä. Ottaa myös kantaa moniin asioihin, tietää monista asioista ja aktiivinen visailija eri teemoissa.

Myös lukemattomia muita hyviä kirjoittajia ja persoonia jotka olisi voinut mainita, mutta valitettavasti listalle mahtuu vain rajallinen määrä.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Noniin, äänestetääs. Tosiaan hankala nimetä pelkästään kolme kun palstalla on paljon hyviä kirjoittajia, mutta pistetääs nyt äänestäen:

@CuJo#31 , tässä oikeastaan samat perustelut kuin Cujolla minun kohdallani, eli paljon samoja mielenkiinnon kohteita ja hyviä keskusteluita on saatu aikaiseksi. Metsolat, Bondit to name a few. Varmasti siviilissäkin mainio mies, I assume?

@Via Dolorosa , hauskan oloinen heppu ja asiakirjoittaja. Lisäksi jaksaa taistella typeryyttä vastaan erään nimeltämainitsemattoman venäläisjoukkueen osiossa.

@Niilo , pakko antaa ääni Niilolle Bond-ketjun takia. Yksi sen ketjun primus motoreita ja on niin omistautunut Bondeille että välillä on meinannut heittää työpuhelimen jorpakkoon että saisi katsella leffan rauhassa. Erityispisteet vielä siitä että kertoi joskus heijastaneensa kännykän näytön auton tuulilasiin kun tuli työkeikka, pystyi seuraamaan Ruudun kautta leffaa. Lisäksi on seurannut leffaa pelkän jatkoajan seurannan kautta, ihailtavaa omistautumista!

Tässä minun prinsiippini tähän aiheeseen.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
My GOD veli @Roger Moore mä kiitän kommentistasi. Simply Greit. Nyt täytyy kyllä häpeäkseni tunnustaa että en ole saanut aikaiseksi mennä katsomaan No Time to Die -leffaa. Pitäisi kyllä saada sekin katsottua
 
K

Kiekkokatsoja

Josko on hyvä/tietävä jossain, mutta myös epäasiallinen tai ylimielinen osaa kirjoittajista kohtaan, niin se ei ole mun silmin hyvä juttu.
Laitanpa tähän (vetaisen ihan karvahatusta) kolme jäsentä ehdolle, joita ketään ei vielä ole esitetty. Plussaa heillä on se, että en ole nähnyt heiltä epäasiallista kirjoitusta muita palstalaisia kohtaan.
@Glove
@Iisoppi
@Sue
Ehkäpä jatkopaikka top-10 joukossa ei toteudu, mutta on ainakin mainittuna kirjoittajat, positiivisessä mielessä.
Ja varmasti löytyy tuosta tulevasta top-10 äänestyslistasta monta hyvää ehdokasta.
 

ace

Jäsen
@CuJo#31, Mielenkiinnonkohteet tuntuvat olevan lähellä omiani.

@Everton , Herran (?) elämäntyö Sekalaisten kysymysten ketjussa purskauttaa joka kerta niinsanotusti kahvit näppäimistölle. Toivottavasti pysyy tsemppi tallella jatkaa loputonta urakkaa.

@vilpertti , Elämänmakuiset postaukset saavat aina hyvälle tuulelle nykyisessä somemaailmassa.
 

Avuton tunari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vähän kaikki.
Äänestetään seuraavia nimimerkkejä:

1. @Lapajäähän

Loistavaa ja kriittistä korona keskustelua ilman turhaa pelkoa tai syylistämistä.


2. @Mr Sharpshooter

Jaksaa pitää yllä Manageripeliä, vaikka managereita puuttuukin. Loistavaa työtä.

3. @Mängimies

Hyvää ja laadukasta kirjoitusta vuodesta toiseen.
Ilo lukea varsinkin maajoukkueihin liittyviä kirjoituksiasi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös