Vopat avautuu

  • 11 471
  • 124
Suosikkijoukkue
Ipa, ipa, ipa, ipaa...
Re: Re: Arvoisa sinä itse, TM

Viestin lähetti TM


Jään odottelemaan, millä tavalla Tappara jatkossa tuodaan esiin Ilveksen sivuilla.

Miksi sitä (tapparaa)pitäisi tuoda ollenkaan esille Ilves.com:missa? Vai tarkoitatko että jos mainitaan sana Tappara, tulee sen lauseen ja kappaleen sisältö tarkastuttaa Tapparan edustajalla. Tota liksää tota viituasta pohjoskoreaan... Tää kuulosta edelleen siltä. Se Metso siä hämeenpuistossa vois olla oiva paikka, kus siä on kirjoja, missä kerrotaan kuinka lehdistö ja sanavapaus toimii. No perusta pualue, voita vaalit, perusta diktatuuri, niin saat haluamas sensuurin ja Tappara sanan pois kaikista negatiivisista yhteyksistä.
 

susi

Jäsen
Re: Ystävät hyvät

Viestin lähetti Velaatan kanuuna
Ziljoona kärpästä ei voi olla väärässä. Tappara on nimetty SM-liigan pahimmaksi kahvajoukkueeksi ja suomalaisen jääkiekkoilun syöpäläiseksi jo Jalosen, Vopatin, Henrikssonin ja satojen kiekkoa seuraavan kannattajan toimesta.

Mikä olisikaan ollut äännestyksen tulos jos Tappara olisi liigassa esim. sijoilla 7-11..

Tapparan pelelä on itse tullut pitkään seurattua ja kyllähän se pelityyli esim. Rauno Korven aikana oli paljon kauheamman näköistä. Silloin vaan ( eli tarkoitan nyt 90-luvulla) ei menestytty joten ei sitä vastustajien tahoilta myöskään pahemmin kritisoitu. Ja miksi olisikaan, Tapparaltahan oli katos helppo saada pisteet kotiin. Nyt parin kauden aikana jolloin Tappara on noussut liigan kärkijoukkueeksi on tämä Tappara-vastaisuus alkanut nostamaan päätään oikein urakalla. Ensin alkaen turhautuneista Ilves-kannattajista aina muiden liigajoukkueidenkin kannattajiin saakka. Joten siitä pinnat ilvesläisille, olette onnistuneet elämäntehtävässänne.

Kun joukkue menestyy, alkaa tulla kyllä kaiken maailman arvosteluja joukkuetta kohtaan. Tämänhän ovat saaneet kokea Tappara aikaisemmin 80-luvulla, Jokerit ja TPS aikanaan, NHL:sta New Jersey jne. Mikäpä tässä olisikaan parempaa jos tämä Tappara-vastaisuus tietäisi sitä, että Tappara vihdoin ja viimein palaa kultamitaleille.

Nämä valitukset Tapparan kahvauksesta eivät enää oikein edes jaksa turhauttaa meikäläistä. Ja kuvitelmat Suomen jääkiekon tuhosta Tapparan menestymisen takia pistää kyllä meikäläisen naaman aikamoiseen virneeseen. Tulkoon vaan tuho jos se tietää Tapparan mestaruutta! Mulle on tärkeintä, että Tappara voittaa, ei se hyväksyvätkö muut sen miten Tappara voittaa. Sille minulla ei ole mitään merkitystä.
 
Viimeksi muokattu:

useless

Jäsen
Suosikkijoukkue
ilves tampere
No, TM

Ehditkö sinä, TM, tehdä mitään muuta kuin riehua täällä jatkoajan palstalla? Vähän vaikuttaa, TM, ettet ehdi/halua. Lue vaikka kirja tai mene lenkille.
 

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Re: TM edelleen

Viestin lähetti stuba


Oletko sinä siis sitä mieltä että joukkueen omalla kotisivuillaan julkaisemissa haastatteluissa ei saisi olla kommentteja muista joukkueista? Tuohan on Vopatin mielipide, ei koko Ilveksen!

Saa toki haastatteluissa olla kommentteja muistakin joukkueista vaikka kuinka paljon. Tampereella on Tappara/Ilves vastakkainasettelu hyvin voimakasta ja kaikki mahdolliset seikat, mitä jomman kumman joukkueen taholta kilpailijasta tuodaan esiin, jäävät mieleen joko positiivisella tai negatiivisella tavalla. Tottakai tässä ketjussa on kyse Vopatin mielipiteestä eikä koko Ilveksen mielipiteestä mutta Vopat edustaa kuitenkin Ilvestä hänkin.

Viestin lähetti stuba


Uskoisin että Ojasen Jannekaan ei tykkää kaikista joukkueista tai vastustajapelaajista. Jos Janne moittisi jotakuta Tapparan sivuilla julkaistussa haastattelussa, olisiko se sinusta väärin?

Riippuisi tietysti siitä, kuinka voimakkaasti Janne moittisi jos moittisi. Ei sellaista pelajaa ole olemassakaan jonka mielestä kaikki vastustajat ovat miellyttäviä. Kuitenkin tärkeintä on se että miten ajatuksensa tuo julki silloin kun kyseessä on haastattelu joka menee kaikkien lajia seuraavien tietoon. Mielipiteensä voi jokainen ilmaista joko kohteliaasti tai sitten vähemmän kohteliaasti.
 
Suosikkijoukkue
Ipa, ipa, ipa, ipaa...
Re: Re: TM edelleen

Viestin lähetti TM


Mielipiteensä voi jokainen ilmaista joko kohteliaasti tai sitten vähemmän kohteliaasti.

Ja kuitenkin hyökkäsit asiasta kirjoittanutta toimittajaa vastaan? Et mielipiteen esittäjää, koska toimttaja oli manipuloinut tämän mielipidettä? Et vaan pelkää Vopattia, kun et uskalla sitä valehtelijaks haukkua?

Jos asiaan takas, niin löytyykkö miestä TM? Vastaa nyt kysymykseen joka on aijemmin Tapparan miehille esitetty. Vihelletäänkö koukut pois vai ei? Levennetäänkö kaukaloo? Seiso sanojesi, mielipiteidesi ja joukkueesi takana. (vai oletko sittenkin vain Olli, paljon puhetta vähän tekoja, Jokinen) [kait sitä ny Olliakin tartee vähän pistää...]
 

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Re: Re: Re: TM edelleen

Viestin lähetti Tarinankertoja


Ja kuitenkin hyökkäsit asiasta kirjoittanutta toimittajaa vastaan? Et mielipiteen esittäjää, koska toimttaja oli manipuloinut tämän mielipidettä? Et vaan pelkää Vopattia, kun et uskalla sitä valehtelijaks haukkua?

Kyseinen toimittaja omalta osaltaan tuli Jatkoaikaan mukaan kirjoituksellaan ja kirjoitin hänelle muutaman kommentin. On varmasti fakta että nauhalla on se Vopatin haastattelu joten en valehtelijaksi toimittajaa syytä. Kuitenkin se haastattelun tekemisen ajankohta jää kysymysmerkiksi samoin kuin se, millaisella tuulella Vopat on ollut haastattelua antaessaan. Jos esim. haastattelu on tehty jäähallissa hävityn pelin jälkeen niin on olemassa mahdollisuus että Vopatin antamissa kommenteissa on hieman pahanolon tunnetta mukana jne. Se todistaja juttu siinä vastineessani toimittajalle oli kyllä turha, sen myönnän.
[/B][/QUOTE]


Jos asiaan takas, niin löytyykkö miestä TM? Vastaa nyt kysymykseen joka on aijemmin Tapparan miehille esitetty. Vihelletäänkö koukut pois vai ei? Levennetäänkö kaukaloo? Seiso sanojesi, mielipiteidesi ja joukkueesi takana. (vai oletko sittenkin vain Olli, paljon puhetta vähän tekoja, Jokinen) [kait sitä ny Olliakin tartee vähän pistää...] [/B][/QUOTE]

Minun puolestani kaukalo voi olla joko nykyisen kokoinen tai isompikin, ihan sama minulle. Tuomarilinjasta keskusteleminen ei oikeastaan johda mihinkään joten en ota siihen kantaa tässä vaiheessa.
 

Ex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Nyt alkaa vituttaa jo ihan sumeesti. Kahvakeskustelu on paisunut jo suorastaan infernaalisiin mittoihin.

Joku peräänkuulutti tapparalaisten mielipiteitä kahvauksesta ja tuomarilinjasta. Tässä tulee: Olen itse tälläkin foorumilla tuonut esille ajatuksen nollatoleranssista. Joka kerta kun kepillä pelataan muuta kuin kiekkoa/mailaa mies boksiin! Ja kyllä, kannatan myös leveää kaukaloa takaisin Hakametsään. Kahva ei ole Tapparan vaan liigan ongelma. Ja Tappara ei perkele soikoon kahvaa sen enempää kuin muutkaan! Sen mukaan mennään mitä kaukalossa sallitaan. Olisipa todellakin upeaa nähdä J.Ojanen ja A.Barkov viilettämässä kaukalossa ilman selkäreppua!

Tosin mielestäni liigapelit ovat jo pitkään näyttäneet tismalleen samalta. Sikäli siis ongelmaa jokseenkin ylidramatisoidaan. Kahvaa esiintyy, totta, mutta missä määrin onkin jo eri asia. Toistaiseksi ainakin olen nauttinut tälläkin kaudella joka pelistä jonka olen nähnyt. Toki asiaa auttaa sekin että Tappara on nuo pelit voittanut.

Ja tässä tullaankin nyt asian ytimeen: Menestyjiä kadehditaan aina! Niinkuin susikin totesi, näytti peli viimeisen Korven visiitin aikana oikein saakelisti riettaammalta, mutta ketä se kiinnosti kun Tappara otti kuitenkin turpiinsa? Muistaako kukaan kuinka täällä (tai Kiekkopesässä) itkettiin Tepsin huomattavasti vähemmistä jäähymääristä muihin verrattuna? Eihän kukaan voinut pelata niin paljon muita siistimmin! Selvä salaliitto! Entä muistaako kukaan miten HIFKin rikollista pelitapaa kauhisteltiin oikein urakalla? Viis siitä että niille vihellettiin enemmän jäähyjä kuin muille, kun niille olisi pitänyt viheltää ainakin kolme kertaa enemmänkin! Jokereiden menestyksestä nyt puhumattakaan! Niillähän on kaikki voitettu vääryydellä ja Hjalliskin on niin ruma!

Kun totuus on se, että harvoin on liigassa nähty niin ylivoimaista jengiä kuin IFK -98! Siellähän oli perhana pakistokin kuin änärijoukkueesta kerrassaan! Äkkiä tulevat mieleen ainakin nimet Rafalski, Lydman, Kultanen... Hitto niitä nyt enää muista, mutta IFKn miehet (ja naiset) varmasti muistavat paremmin. Päälle vielä hirviömäinen hyökkäys maagisessa kunnossa olevan Calounin johdolla. Mutta totta h-e-l-v-e-t-i-s-s-ä ne voitti sen mestaruutensa vääryydellä ja sikailulla! Viiriinkin olisi pitänyt pistää maininta moisesta epäkohdasta!

Entä Tepsi sitten? Harvoin näkee niin hyvin hoidettua organisaatiota kuin Turussa. (Että minun pitääkin joutua sanomaan tämä!) Mutta mikkihiiriähän ne kaikki siellä ovat, ja ovat mokomat vielä ostaneet tuomaritkin! Niidenkin viireihin pitäisi laittaa maininta "ostettu mestaruus"!

Ja tässäkin kylmä totuus on se, että rikkominen ei ole koskaan kuulunut turkulaisten tavaramerkkeihin. Ei tarvitse rikkoa kun on nopea ja taitava jengi. Mutta kateellisten mielestä aina on jokin vialla. Jollei mikään muu niin sitten ulkonäkö.

Nyt kun Tappara jyrää sarjakärjessä aseinaan armoton luistelu, karvaus, taklaukset ja vihdoin ja viimein myös tasainen neljän ketjun käyttö, niin totta v**ussa se tapahtuu laittomin keinoin, tai vähintäänkin rumin keinoin! Kahvaa, estämistä, roikkumista, hakkaamista, puremista --> suoranaista epäjääkiekkoa! Kahvara on ilmiselvästi jääkiekon turma! Hallit tyhjenevät! Kukaan ei nauti ja aurinkokin on pilvessä!

Kun tosiasiassa muiden jengien faneja vain hatuttaa (ilmaisut kevenevät kun raivo hellittää) kun omat suosikit ovat helisemässä jo omalta alueelta saakka kun Tappara käy aggressiivisesti kiinni. Totta kai Tappara käyttää mailaa muuhunkin kuin kiekon siirtelyyn, mutta niin tekevät teidänkin puhtoiset kuoripoikanne, perkele! (Ei se raivo vielä hellittänytkään!)

Minä olen ensimmäisenä hurraamassa jos Liiga ikinä ilmoittaa uudesta nollatoleranssi-linjastaan mailankäytön suhteen! Kohta perään hurraisivat myös Ojaset, Helmiset, Vujtekit, Calounit ja monet muut. Sen sijaan kaikki eivät hurraisi. Nimittäin piste-erot kasvaisivat entisestäänkin, ja uskoisinkin että Tappara olisi entistä tukevammin liigan piikkipaikassa kiinni, vanavedessään ainakin Jokerit, HPK ja TPS.

On näitä itkemisiä tosiaankin kuultu maailman sivu, mutta kaikesta panettelusta huolimatta kenelläkään ei ollut otsaa väittää että TPS, HIFK tai Jokerit olisivat kuuluneet sarjataulukossa kymmentä pykälää alemmalle sijalle! Mutta nyt sekin on nähty! Tokihan Tapparan sijoitus olisi tuo kymmenes tälläkin hetkellä elleivät Barkov, Ojanen, Pirnes, Hassinen ja kumppanit kahvaisi niin maan perusteellisesti! Käsijarrullahan ne kaikki maalitkin on tehty. Ja Draper on torjunut jokaisen nollapelinsä maila vastustajien kainalossa. Ja Hovi samaten. Ja jos vahinko nyt sattuu keväällä ja Tappara ansaitsee uuden mestaruusviirin, niin jos edes tällä kerralla siihen tulisi se maininta siitä kahvauksesta...

On se tosiaankin kumma, kun viime kaudella Tappara pelasi lähes täsmälleen samoilla kavereilla ja täsmälleen samojen valmentajien opeilla, niin kukaan ei pitänyt Tapparaa mitenkään erityisesti muita rumemmin pelaavana jenginä!

Olen pettynyt joihinkin Ilveksen kannattajiin. Itse olen aina arvostanut Ilvesläistä pelikulttuuria, ja toivonut Ilvekselle menestystä kunhan se ei tapahdu Tapparan kustannuksella. (Ja kolmossuosikki on ollut aina HPK - Hämäläinen kiekko kunniaan, nääs). Mutta näyttää siltä että vastustajan kunnioitus ei ulotu aina katsomoon saakka. Sääli. Itse ainakin osaan antaa arvoa myös vastustajien suorituksille. [Siitä puheenollen: Aivan upeita ne kaksi Kärppä-maalia eiliseltä HN-katsaukselta!] Mikä siinä on niin vaikeaa tunnustaa, että tällä hetkellä Tapparan karvaus- ja taklauspeli on vain niin murhaavan tehokasta, että monilla on ihmettelemistä? Eikä hyökkäyksessäkään nyt ihan pelkkiä puukäsiä ja virvelinheittäjiä vilistä? Kunnia sinne minne kunnia kuuluu. Sarjaa ei ole koskaan johdettu yli 20 pelin jälkeen pelkästään kahvaamalla. Eikä johdeta nytkään.

Ugh. Olen puhunut, ilmeisesti enemmänkin kuin tarpeeksi, mutta joskus kyllä korpeaa raskaasti ja on pakko avautua. Nyt en edes viitsi oikolukea tekstiäni, antaa palaa vaan!

Hyvää viikonloppua kaikille tasapuolisesti!
 

axe

Jäsen
Mittasuhteet tällä keskustelulla ovat kyllä aivan järjettömät ja koko ajan kasvavat vain järjettömimmiksi. Mikään pelityyli ei koskaan ole vienyt multa iloa katsella jääkiekkoa. Olen nähnyt kaunista peliä ja vähemmän kaunista peliä, voittoja ja häviöitä, mutta aina se on ollut kivaa. Tällä hetkellä pelistä on puoli nautintoa poissa, kun ottelussa kuin ottelussa, Tapparan kanssa tai ilman, kyttää itsekin vain joka ainutta mahdollista rikettä mitä kaukalossa tapahtuu ja millainen haloo siitä saataisiin aikaan, jos tuo olisi ollut Tapparan pelaaja.

Eikä se tästä tosiaan mihinkään muutu ennen kuin sijoitukset taulukossa muuttuvat. Surullisena näistä ketjuista voi lukea jo lukuisia kommentteja kuinka silloin-ja-silloin pääsee viimein näkemään Tapparan livenä "ja sitten voin antaa oman mielipiteeni kahvaako vai ei". Niin... kun asenne on jo tuo, että menenpä tarkkailemaan asiaa, niin taatusti tulet myös sitä kahvausta näkemäänkin. Aivan jokaisessa kiekko-ottelussa kun ne mailat pelaavat muutakin kuin kiekkoa. Ja kun sen tekee Tappara, jonka KAIKKI muiden joukkueiden valmentajia ja pelaajia myöten ovat sanoneet pahimmaksi kahvaajaksi, niin tässähän on vahvistus. Näit sen itse. Toisaalta ehkä näet jokaisessa muussa pelissä yhtä pahaa tai pahempaakin mailankäyttöä, mutta sitähän sinä et tarkkaillut.

Ja yhtä taatusti olet pilannut itseltäsi jääkiekkonautinnon ja voit liittyä kuoroon huutamaan "EN ENÄÄ IKINÄ MEE KATTOON TUPPURAN PELII ON SE NIIN KAUHEETA KAHVAAMISTA HYI HYI".

Tosin näyttäähän tuo olevan niinkin, että koirat haukkuu mutta karavaani eikun kulkee. Kaikki huomio on hyvää huomiota.

----

Toisena pointtina kun en jaksa kaivaa missä ketjussa se alunperin oli, saattoi jopa olla tässäkin.

Miksi tämä haloo nousi Vopatin lausunnoista? Miksi kaikki löysivät tästä tuen omille näkemyksilleen? Miksi Kucharchikin kommentit eivät herättäneet samaa mielenkiintoa? Joku taisi jopa sanoa Kucharchikin valehdelleen tai kaunistelleen mielipidettään Tapparasta, koska niin pelaajat tekee. Miksei Vopat tehnyt niin? Miksi Vopat laukoi totuuden mutta Kucharchik kaunisteli? Miksei Vopat liiotellut tai kosiskellut omia fanejaan sanoillaan? Miksei? Kysyy axe, 6-wee.
 
Vastaus Paavo Puomilalle

Paavo Puomilan vastineesta minulle:
Kysyn vaan, että mikähän mahtaisi olla motiivi oman maineeni pilaamiseen tämän haastattelun takia? Teen kaikki haastattelut nauhurin avulla, joten tarvittaessa minulla on todistusaineisto Vopatin sanomisista.

Vopat kertoo haastattelussa omat mielipiteensä jämäkästi ja asiallisesti, eikä vastaa parin sanan lauseilla, kuten jotkut muut pelaajat saattavat tehdä. Se, että Vopat ei pidä Tapparasta, ei anna sinulle Snowraven oikeutta loata minua, vaikka et samaa mieltä olisikaan. Se, että kannatan Ilvestä ei sumenna arvostelukykyäni haastatteluita tehdessäni ja kirjoitan asiat ilves.comiin juuri niin kuin haastateltava ne minulle kertoo. Se, että tässä tapauksessa on mukana myös käännös, ei vaikuta asiaan millään tavalla - kyllä ulkomaalaisetkin saavat selville, jos haastattelua on "muunneltu".

Todella erikoista kommenttia ihmetellen...

Paavo Puomila
ilves.com

Omasta mielestäni kommenttini ei ollut mitenkään herjaava tai asiaton, tai ainakaan sitä ei ollut tarkoitettu sellaiseksi. Taisin ilmaista itseni väärin, koska en todellakaan tarkoittanut, että haastattelua olisi varmasti manipuloitu. Tämä oli vain olettamus. Ja voin olettaa, näin koska olen sen verran nähnyt tätä loanheittoa, että osaan epäillä kaikkea, tässä tapauksessa sitten ihan aiheettomasti. Ihmettelenpä vain tätä Vopatin kommenttia. Tietysti on henkilöitä, otka eivät tietyistä joukkueista/pelaajista pidä, mutta joka tapauksessa ihmettelen vain. Silti olisin halunnut tietää, kuten edellisessä viestissäni tulikin ilmi, että mitä mieltä Vopat oli viime kaudella, pelatessaan Pelicanseissa juuri Tapparaa vastaan?

Mutta haluan välittää anteeksipyyntöni Paavo Puomilalle, jos kommenttini on ymmärretty väärin ja täten loukannut häntä.
 

rapster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kolarin Turmio
Re: Vastaus Paavo Puomilalle

Viestin lähetti Snowraven
Taisin ilmaista itseni väärin, koska en todellakaan tarkoittanut, että haastattelua olisi varmasti manipuloitu. Tämä oli vain olettamus.

Viestin lähetti Snowraven

Mutta haluan välittää anteeksipyyntöni Paavo Puomilalle, jos kommenttini on ymmärretty väärin ja täten loukannut häntä.

Okei, tämä keskusteluhan ei liity meikäläiseen yhtään mitenkään, mutta en malttanut olla tekemättä hassua johtopäätelmää noista kahdesta kommenteista. Miten tuon nyt enää voi väärin ymmärtää?

Tässä ketjussa lukemiini juttuihin hämmentyneenä voisin noin yleisesti mainita, että meno alkaa saamaan kohtalaisen vainoharhaisia piirteitä... yksi näkee joka paikassa anti-tappara-aivopesua, vääristelyä ja manipulointia, toinen taas on alkanut pelkäämään muidenkin joukkueiden rikkeitä, koska ajatella nyt jos Tappara olisi niistäkin vastuussa...sissus. Relatkaa vähän kaverit, varsinkin se yksi Tapparan Mies. Ei näistä jutuista pysyvää harhaa tarvi päähänsä asentaa, vaikka jo valmiiksi Tapparaa kannattaisikin :D (ja pari muuta hymiötä vielä perjantain kunniaksi). Elämähän on kuitenkin vain laiffia.
 

valdo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Edinburgh Capitals, Hibernian FC, Arsenal
Snowraven

Miehen teko. Anteeksipyytäminen on monasti vaikeaa ja varsinkin julkisesti. Paavon tuntien eiköhän tää oo tässä. Jatketaan toisten aiheiden parissa ja hemmetin hyvää viikonloppua kaikille jopa sinulle TM.
 

Matti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Viikonlopuksi rentoutumaan

Eiköhän nyt kaikki voitaisi hieman höllätä, ja lähteä ilmeisesti aika talvisen viikonlopun viettoon ja unohtaa vähäksi aikaa tämä aihe (eittämättä se vielä nousee useammankin kerran pintaan, mutta silti). Miellyttävää viikonloppua kaikille.
 

Huuhaa

Jäsen
Tajutkaa Tappara-fanit jo!

Teidän Tappara-fanien on ERITTÄIN helppo turvautua tuohon puolustukseen, että KAIKKI Teidän mielestänne valittavat Tapparan kahvaamisesta VAIN muka sen takia, että Tappara on kärjessä.... Lapsellinen väite....

Onkin melko koomista seurattavaa, kun noin 10 epätoivoista Tappara-fania yrittää kaikin keinoin puolustella joukkuettaan käytännössä kaikkien muiden liigajoukkueiden faneilta.... :D :o
 

Skeletor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, urheilullisesti avoin sarja
Re: Tajutkaa Tappara-fanit jo!

Viestin lähetti Huuhaa

Onkin melko koomista seurattavaa, kun noin 10 epätoivoista Tappara-fania yrittää kaikin keinoin puolustella joukkuettaan käytännössä kaikkien muiden liigajoukkueiden faneilta.... :D :o

Onpa muilla liigajoukkueilla sitten suppeat kannattajakunnat.

Hyvää viikonloppua!
 

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Huuhaa: En minä ainakaan epätoivoinen ole, korkeintaan olen ollut hieman kiihtynyt viime aikoina siitä propagandasta jota Tapparaa vastaan tällä palstalla ammutaan. Sinä taidat ainakin olla vähän sellainen tuuliviiri joka aina seuraa niiden mukana jotka ovat enemmistön puolella. Satunpa muistamaan senkin kun viime kaudella olit kääntymässä Tapparan palstalla Tappara-faniksi ja läheltä piti ettet myös niin tehnytkin. :D
 

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Hyvää viikonloppua

Matille, Valdolle ja muillekin hyvää viikonloppua. Huomenna ainakaan minä en tässä viestiketjussa rasita itseäni kun olen Espoossa.
 

AJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
TM, älä viitsi

Se on ihan yksi paskan hailee mitä Ilveksen sivuilla, joku turhautunut Ilvespeluri vuodattaa. Täysin ymmärrettävää, että johonkin se saamattomuus on purettava. On aina helppo hakea syitä omaan mitättömyytensä vastustajasta.

Tämä naurettava kahvakeskustelu on toinen, joka on hymyilyttänyt, etten sanoisi naurattanut. Tuomarit ovat ne, jotka suunnan kaukalossa määräävät ja piste. Jos kahvaus sallitaan, miksei sitä käytettäisi? Tappara kahvaa hyvin ja tehokkaasti, todennäköiseti Tappara harrastaa sitä eniten SM-liiga joukkueista. Mutta onhan se vaan helvetin tyhmää narista jostain taitokiekosta (kyllä Tappara senkin taitaa paremmin kuin useimmat joukkueet, tervetuloa katsomaan kun Barkovit pelistä toisen kieputtaa vastustajat solmuun) ja sen kuolemasta. Pisteet (ja raha) ratkaisevat, tavoitteisiin pyritään sallituin keinoin, eli niin pelataan kuin tuomarit sallivat. Jos kova tuomareiden sallima pelityyli ei miellytä, onhan aina ringette.

Joten TM, koirat räksyttää, karavaani jatkaa kulkuaan, kärjessä vaeltaa kameli nimeltä Kahvara rumalla tyylillään. Perässä sipsuttelee kauniilla puhtaalla askelluksellaan muita kameleita, mutta välimatka sen kun kasvaa, varsinkin tähän samasta kylästä kotoisin olevaan vanhaan arvokkaasti matelevaan kameliin.
 

ippe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Huuhaa

On erittäin helppo turvautua faktaan, eikö?
10 epätoivoista Tapparafania? Haluatko että kerron mitä mieltä olen sinusta? Et ole ainakaan epätoivoinen, mutta...
Käytännössä kaikkien liigajoukkueiden faneilta? Siis käytännössä lauma ipalaisia höystettynä muutamalla hönnystelijällä. Kun lukee koko tämän viestiketjun läpi, huomaa että täällä puhutaan myös Jokerit-HIFK fanien välillä mitä erikoisimmin sanakääntein. Itseasiassa en heidän kommenttiensa tason jälkeen pysty ottamaan mitään heidän kirjoittamaa jääkiekkoon liittyvää kommentia tosissaan.

Olet huuhaa siis sitä mieltä että nyt tässä ketjussa maamme kiekkoasiantuntijat kertovat yhdestä suusta kuinka Tappara on syyllinen ja siksi johtaa liigaa? Minä kun luulin että tälläkin keskustelupalstalla pyörii paljon enemmän räkänokkia kuin asiantuntijoita. Taitaa asiantuntijoiden työsaroilla olla melkoisesti vapaa-aikaa, kun viitsivät tämmöisiä väittelyitä seurata ja vieläpä kommentoida.


Olen kyllä ymmällään, miksei puolustus, jossa pelaa neljä maajoukkueringeissä pyörinyttä pakkia, voisi oikeasti pitää maalinedustaansa puhtaana, ja turvata maajoukkuemaalivahdin vartioimaa häkkiä. Tarvitaanko selittelyksi kahvaaminen, jotta ymmärretään Janne Ojasen 26 pistettä 24 pelissä? Jannehan on tehnyt samantyylisen pistesaldon jo 11 kaudella Tapparassa.
Tappara on ollut liigan tehokkain ylivoimajoukkue ja pitkälti siksi tehnyt kolmanneksi eniten maaleja. Onko se Tapparan kahvauksen ansiota, että vastustaja ottaa jäähyn, josta Tappara rankaisee? Näyttäkää se maali jonka Jyrki Välivaara on tehnyt kahvaamalla.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
ILVES
Tapahtui 17.11.01 Ilves-Ässät ottelun toisella erätauolla

Viestin lähetti TM
Kuitenkin se haastattelun tekemisen ajankohta jää kysymysmerkiksi samoin kuin se, millaisella tuulella Vopat on ollut haastattelua antaessaan. Jos esim. haastattelu on tehty jäähallissa hävityn pelin jälkeen niin on olemassa mahdollisuus että Vopatin antamissa kommenteissa on hieman pahanolon tunnetta mukana jne. Se todistaja juttu siinä vastineessani toimittajalle oli kyllä turha, sen myönnän.

Voi olla, ettet laske minua puoluettomien todistajien joukkoon suosikkiseurani takia, mutta kirjoitan tämän jutun silti.

Toisella erätauolla olin Puomilan läheisyydessä. Erätauon päätyttyä eräs toinen Ilves.comin mies (nimeä en viitsi paljastaan) kysyi Puomilalta, otettaisiinko Vopat seuraavalla kerralla tenttiin ja Puomila vastasi myöntävästi. Kuten TM voit huomata täältä, Ilves ei hävinnyt tuota peliä. Kuten voit edelleen huomata, Ilves ei ole pelannut tuon pelin jälkeen yhtään peliä, ei kotona, eikä vieraissa kyseisen ottelun jälkeen. Jos tuo Puomilan ja erään toisen henkilön nopea sananvaihto pitää paikkaansa (kuten pitääkin), on tuo haastattelu tehty kuin tehtykin kuluneella viikolla. Joko uskot tai sitten et, minä en siihen voi vaikuttaa.

Hyvää viikonloppua ja onnea kaikesta huolimatta huomiseen peliin sinne naapurin puolellekin.
 

tsei_tsei

Jäsen
Re: Re: Ystävät hyvät

Viestin lähetti Tarinankertoja

"Kahvakeskustelu tuntuu aina käänytyvän syyttelyksi, ja ne joita syytetään pulustautuvat. JOTENKA kertokaas nyt Tapparan miehet, pitäisikö joka koukku viheltää? Pitäisikö Tampereen kaukaloa suurentaa taks vanhoihin mittoihin? Pitäisiko kaikki kiekkottoman miehen estämist viheltää?

Sen kun toteette, että vihelletään pois vaan meirän puolesta"

Okei, mun mielipiteet. Jokaista koukkua ei pidä viheltää. Tampereen kaukaloa ei pidä suurentaa. Kaikki kiekottoman miehen estämiset pitäisi viheltää. Viimeiseen vaikeuden tekee blokkipelit. Estäjän pitää siis selvästi liikkua estettävän eteen tai hänen on käytettävä esimerkiksi mailaa estämiseen.
 

tsei_tsei

Jäsen
Re: Tajutkaa Tappara-fanit jo!

Viestin lähetti Huuhaa
Onkin melko koomista seurattavaa, kun noin 10 epätoivoista Tappara-fania yrittää kaikin keinoin puolustella joukkuettaan käytännössä kaikkien muiden liigajoukkueiden faneilta.... :D :o

Öö.. siis aluksi avataan kaksi ketjua Tapparan kahvaamisesta ja vaaditaan omien fanien kommentteja. Sitten kun kommentoi, niin sekin on väärin. Mielestäni tässä keskustelussa on ollut hyviä ja vähän vähemmän hyviä argumentteja molemmilta puolin. Luulin, että tämän palstan tarkoitus oli juuri keskustelu. Mutta ilmeisesti palstaa pidetään nykyään chattiviestien ja Pena-vitsien mekkana.
 

topivl

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Ex

Kun totuus on se, että harvoin on liigassa nähty niin ylivoimaista jengiä kuin IFK -98! Siellähän oli perhana pakistokin kuin änärijoukkueesta kerrassaan! Äkkiä tulevat mieleen ainakin nimet Rafalski, Lydman, Kultanen... Hitto niitä nyt enää muista, mutta IFKn miehet (ja naiset) varmasti muistavat paremmin. Päälle vielä hirviömäinen hyökkäys maagisessa kunnossa olevan Calounin johdolla. Mutta totta h-e-l-v-e-t-i-s-s-ä ne voitti sen mestaruutensa vääryydellä ja sikailulla! Viiriinkin olisi pitänyt pistää maininta moisesta epäkohdasta!



No pakkohan tätä on kommentoida vaikkei liity ketjun aiheeseen ollenkaan. Maalivahdit: Sakari Lindfors, Tim Thomas. Puolustajat: Bob Halkidis, Santeri Heiskanen, Mikko Jokela, Jere Karalahti, Jarno Kultanen, Pertti Lehtonen, Kaj Linna, Jani Nikko, Lauri Puolanne, Brian Rafalski, Kari Rajala, Kimmo Timonen. Hyökkääjät: Olli Ahonen, Jan Caloun, Johan Davidsson, Miika Elomo, Markku Hurme, Olli Jokinen, Kari Kalto, Mika Kortelainen, Tom Laaksonen, Christian Ruuttu, Jarkko Ruutu, Toni Sihvonen, Marko Tuomainen, Mikko Vesterinen.
Lydman taisi tulla seuraavana vuonna Tapparasta..
 

Huuhaa

Jäsen
Viestin lähetti TM
Huuhaa: En minä ainakaan epätoivoinen ole, korkeintaan olen ollut hieman kiihtynyt viime aikoina siitä propagandasta jota Tapparaa vastaan tällä palstalla ammutaan. Sinä taidat ainakin olla vähän sellainen tuuliviiri joka aina seuraa niiden mukana jotka ovat enemmistön puolella. Satunpa muistamaan senkin kun viime kaudella olit kääntymässä Tapparan palstalla Tappara-faniksi ja läheltä piti ettet myös niin tehnytkin. :D

No joo. En nyt sanoisi, että se oli lähelläkään, eikä kaikkea mitä kirjoitan kannata ottaa aina niin tosissaan....

Ei minulla ole Tappara-faneja vastaan TODELLAKAAN mitään henkilökohtaista. Asiathan tässä riitelee, ja minun mielipiteeni ovat minun mielipiteitäni, enkä käsittääkseni ole tässä kahvausasiassa todellakaan yksin. Joka tapauksessa, toivotan myös minäkin, niin TM:lle, kuin muillekin Tappara-faneille, kuin myös muillekin, jotka tämän kirjoittamani viestin lukevat, niin oikein hyvää viikonloppua!
 

Optimisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Heh heh

Kiitos, TM, että tarjoat niin monelle tämän viestiketjun lukijalle; jatka samaan malliin!

Näiden viestiketjujen tarkoitus ei ole esittää faktoja vaan mielipiteitä, ja läppää on lupa heittää! Hyvä, että jotkut osaavat kirjoittaa viestinsä kieli poskessa, kuten TM! Ei niitä tarvitse ottaa niin vakavasti...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös