Tuomarin näkökanta, jos kiinnostaa...
Katselin oikein "sillä" silmällä Tappara-Ässät peliä, että yritin löytää niitä Tapparan "sikailuja", "kahvauksia" tai "huitomisia", noh löytyihän niitä. Mutta ei yhtään enenpää kuin Ässiltä tai muiden joukkueitten peleistä tällä kaudella. Ko. ottelussa ainoa poikkeuksellinen kiekottoman mihen "kahvaus" oli Ässä pelaajan tekemä, eikä tilanteesta tullut jäähyä, so what! Noita tulee ja menee niin ratikoita Turussa. Tappara nyt sattuu olemaan sarjan kärjessä niin pitää keksiä jotain jolla mollataan heitä. Viime kaudella itkettiin Tps:n kärjessä ollessa että Tps saa paljon vähemmän jäähyjä, tuomarit suosii heitä. Muuta vuosi sitten haukuttiin Hifk sikajoukkueeksi, S&W:tä teloitusjoukkueen johtajiksi.
Tämä sama oravanpyörä jatkaa menoaan aina vaan.
Olen samaa mieltä että kahvaukset pitää saada pois, ja huitomiset ym jotka ei kuulu jääkiekkoon. Mutta sitten alkaa sama itku käännetynä, v**tu mitä kiekkoo kun ei mitään saa tehdä, tuomarit h*m*ja kun ei anna ottaamiestä.
Eikös se näin mene?
No asia vähän karkasi alkuperäisestä. Vopat itkee toisessa artikkelissa (kas kummaa paikalliskilpailijan omalla sivulla), ja samaan aikaan Kuharcik (tai sinne päin) kertoo Jatkoajan jutussa näin: Luulen, että Tappara on ykkönen. Minun mielestäni he pelaavat parasta jääkiekkoa SM-liigassa. Tappara on mielestäni pahin vastustaja, ja tänä vuonna myös Jokerit. Olemme pelanneet heitä vastaan kahdesti ja hävinneet. Kaikki ovat vaikeita vastustajia, ei sillä ole merkitystä ketä on vastassa. Joskus voi olla helppoa pelata Tapparaa vastaan, mutta joskus. Joskus Lappeenranta voi olla helppo vastus, mutta joskus ei. Se riippuu aina tilanteesta”, Tomas kertoili alkukauden fiiliksistään sekä ehti siinä sivussa myös mainita manselaiset suurimmaksi mestarisuosikiksi.