Viestin lähetti JHag
Ei tehdä mitään kun omaa jätkää tökitään? Mitä teki Vopat Kankaanperälle, joka tökkäsi mailalla Luttista? Jeren taklaamana on viety jalat edellä kaukalosta miehiä viime ja tällä kaudella enemmän kuin Kuulan HIFK taklasi yhteensä. Kuulan HIFKin tappelut? Kaikissa oli osapuolena nimenomaan McVävy ja luojan kiitos hän sentään piti mainetta yllä yksin. Taklaajanahan McVävy oli ja on kevytversio Niclas Hedbergistä. Kuulan HIFKissä Markku Hurmetta, toistan: Markku Hurmetta, pidettiin joukkueen kovimpiin taklaajiin kuuluvana pelaajana. Aika kultaa muistot ja nyky-HIFKin itkijät nyyhkivät tämän HIFKin perään muutaman kauden päästä, vaikka meillä pelaisivat kaikki psykopaatit.
Tarkennetaan nyt hieman mitä haen, ettei tehdä tästä ihan näin mustavalkoista vaikka se kivaa onkin.
Olen siis erittäin iloinen jokaisesta kunnon pommista, ja jokaisesta hanskauksesta/halailusta, mm. Vopat-Kanki mättö oli hienoa viihdettä. Erityisesti meikäläistä miellyttää Vopatin uusi tuleminen, hanskat tippuvat lähes aina kun on haastettu. Taklauksia sen sijaan oli alkukaudesta aika kivasti, mutta mielestäni ovat kauden edetessä vähentyneet selkeästi.
Se että en ole täysin tyytyväinen vielä nykytilanteeseenkaan ei tarkoita että kaipaisin pätkääkään takaisin mitään menneiden aikojen joukkueista. En edes sitä -98 ryhmää, aikansa kutakin.
Mitä kritisoin siitä huolimatta, on ihan oikeasti tämä tähtipelaajien suojelu. Jumalation jos Kibeltä lyödään ranne paskaksi, siinä menee about puolet loppukauden maaleista saman tien. Toisin sanoen tätä vaihtoehtoa ei ole varaa nähdä, jolloin olen sitä mieltä että sunnuntaisen viikatteen tyylisistä tapauksista täytyy tulla samantien kunnolla pataan. Topon kanssa olisi voinut saada itsekin kuonoon, mutta olisi silti ollut sen arvoista. Viesti on pakko saada perille.
Ja vielä semmoinen pieni täydennys että minä siis en ole näitä ryminä-koulukunnan kannattajia varsinaisessa mielessä. Prioriteetit menee about tässä järjestyksessä:
1. Hienoa JÄÄKIEKKOA
2. Menestystä
3. Fysiikkaa ja äijäilyä ja vittumaisuutta
Eli ihan hyvällä tiellä tämänkautinen HIFK on, mutta vaadin enemmän. Pahoittelen jos joillakin menee papana sen takia että en ole heidän kanssaan samaa mieltä.