Vitutusketju

  • 930 100
  • 4 722

Drewiske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Olen tällä kaudella käynyt paikan päällä katsomassa kaksi ottelua:

09.02 Pelicans - Ilves (1-7)
28.02 HIFK - Pelicans (6-1)

Ihan kiitettävästi olen onnistunut liveottelut valitsemaan. Lienee parempi, etten mene lähellekään jäähalleja ennen ensi syksyä.
 

Lanu Spa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Gustafsson ole hyvä äläkä tule enään maalille.
En yllättyisi, jos ura päättyisi tämän Pelicans visiitin jälkeen. Harvoin sitä näkee näin huonolla tekniikalla varustettua ja kankeaa maalivahtia. Kaikesta päätellen Gussen kroppa vetelee ihan viimeisiä. Tästä hankinnasta voi kyllä Lelulle antaa harvinaista kyllä miinuksen. Tiedettiinköhän ollenkaan mitä saatiin, kun päätettiin hankkia?
 

Kk22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Avalanche
En yllättyisi, jos ura päättyisi tämän Pelicans visiitin jälkeen. Harvoin sitä näkee näin huonolla tekniikalla varustettua ja kankeaa maalivahtia. Kaikesta päätellen Gussen kroppa vetelee ihan viimeisiä. Tästä hankinnasta voi kyllä Lelulle antaa harvinaista kyllä miinuksen. Tiedettiinköhän ollenkaan mitä saatiin, kun päätettiin hankkia?
Kyllä. Pitkään olen päässäni yrittänyt puolustella kaveria ja ajatellut positiivisesti, mutta enään ei pysty..
 

LKKK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Palstalla on paljon "Vittu kaikki on paskaa vs Tää on mun jengi" kommentteja, riippuen tuloksesta. Pelin sisälle ei ei aina nähdä.

Kritiikki on aiheellista, KUN se on aiheellista. Tänään monesta osa-alueesta kovinkin aiheellista.

Kaikkia taustoja tän illan esityksille ei tiedetä. Jos oltais lokakuussa, niin kyllähän osa tästä esityksestä jo valmennuksen siirtäisi sivuun, kun mökkitikan harrastajan pakettikin on vielä Kesoilin myyntitelineessä.

Nännit pystyyn ja Zamboni jäälle. Eteenpäin!

PS. IFK oli parempi,tänään.
PPPSSSS. Gustafssonin tasoinen maalivahti ei kuulu SM-liigaan. Oliko Lelulta pakkohankinta? Todennäköisesti.
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
PPPSSSS. Gustafssonin tasoinen maalivahti ei kuulu SM-liigaan. Oliko Lelulta pakkohankinta? Todennäköisesti

Vaikea sanoa. On ollut hyvä ja todella huono. Alussa oli parempi kun nyt. Ihan kuin kaveri lukisi tätä palstaa. :)
 
Suosikkijoukkue
Kärpäsen Karelin.
Tiedettiinköhän ollenkaan mitä saatiin, kun päätettiin hankkia?
Voisin kuvitella Gussen olleen ns. pakkohankinta, kun eipä noita veräjänvartijoita tainnut markkinoilla vapaana ihan jonoksi asti olla. Eipä Nikkilälläkään oikein olisi voitu mennä Jassen loukkiaikaa eikä Gussen sopparin aikoihin tainnut olla vielä tietoa taivaanlahjasta nimeltä Niklas Kokko.

En todellakaan ihmettelisi, jos ura päättyisi tähän kauteen.
 
Suosikkijoukkue
Pelicans, Darts, LA Rams, AD99
Olen tällä kaudella käynyt paikan päällä katsomassa kaksi ottelua:

09.02 Pelicans - Ilves (1-7)
28.02 HIFK - Pelicans (6-1)

Ihan kiitettävästi olen onnistunut liveottelut valitsemaan. Lienee parempi, etten mene lähellekään jäähalleja ennen ensi syksyä.

Heh. Oma saldo tähän asti:

28.10.2023 Sport - Pelicans 5-1
03.02 Sport - Pelicans 3-2 ja.
28.02 Hifk - Pelicans 6-1

Maaliero: 4-14.
Pisteet: 1/9.
 

Nikez4

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans,Boston,Newcastle
Heh. Oma saldo tähän asti:

28.10.2023 Sport - Pelicans 5-1
03.02 Sport - Pelicans 3-2 ja.
28.02 Hifk - Pelicans 6-1

Maaliero: 4-14.
Pisteet: 1/9.
Itse kävin katsomassa ensimmäisen pelin tälläkaudella kun otettii pataan tapparalta 4-0. Tänään menossa jälleen paikanpäälle ei mitenkään erityisen vahvat fiilikset eilisen jälkeen. No jos nyt saataisiin edes se yksi maali:).
 

Turkoosilintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat savolaesjoukkueille
Itse kävin katsomassa ensimmäisen pelin tälläkaudella kun otettii pataan tapparalta 4-0. Tänään menossa jälleen paikanpäälle ei mitenkään erityisen vahvat fiilikset eilisen jälkeen. No jos nyt saataisiin edes se yksi maali:).
Mä oon ollut paikalla huomattavasti useammassa voittoon kuin tappioon päättyneessä vieraspelissä tällä kaudella, tänään menossa Nokia-areenalla tasapainottamaan tätä tilastoa.

Edit: Siis tasapainottamaan sitä, että paikalla on vain tappioita todistaneita :D Toi mun muotoilu kuulostaa melkein siltä kuin sanoisin meneväni ottamaan mukaan tappiopelin tasapainottamaan nähtyjä voittoja :D
 

Kk22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Avalanche
Justiinsa.. tällä parivaljakollahan sitä mestaruuksia varmaan voitetaan. Toivottavasti edellinen huutelija on tyytyväinen.
Tunnekuohussa ja pienessä kaljassa pitäisi laittaa foorumi itseltä säppiin. Eihän tämä hyvä tilanne ole, mutta eiköhän Kokko ole pian takaisin askissa.
 

K.O

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans
Heh. Oma saldo tähän asti:

28.10.2023 Sport - Pelicans 5-1
03.02 Sport - Pelicans 3-2 ja.
28.02 Hifk - Pelicans 6-1

Maaliero: 4-14.
Pisteet: 1/9.
Mäkin voisin listata omani tähän ihan muodon vuoksi, vaikkei edes v*tutakaan :D

13.9.23 Tappara- Pelicans 4-0, 0p
23.9.23 Pelicans- Jukurit 0-4, 0p
29.9.23 Pelicans - Sport 2-4, 0p
30.9.23 Hifk- Pelicans 1-2 VL (Ainoa rankkarimaalimme nähty livenä!!!), 2p
20.10.23 Pelicans-Lukko 6-3, 3p
21.10.23 HPK-Pelicans 1-3, 3p
26.10.23 Pelicans-TPS 2-3 VL, 1p
4.11.23 Jyp- Pelicans 1-4, 3p
2.12.23 Pelicans- Jyp 2-1, 3p
9.12.23 Pelicans - Ilves 3-5, 0p
26.12.23 Jukurit- Pelicans 4-1, 0p
28.12.23 Pelicans - Ässät 5-2, 3p
06.1.24 Pelicans- KooKoo 6-2, 3p
20.1.24 Pelicans- Tappara 4-2, 3p
27.1.24 Jyp-Pelicans 2-1, 0p
23.2.24 Pelicans- Kärpät 2-3 ja., 1p
... eli 16 matsia tähän mennessä 25p eli piste k.a on ollu 1,56 mun näkemissä. Ihan kohtuullinen! Ja vielä kaks koitosta runkosarjassa..
(29.2.24 Tappara- Pelicans XX- XX, ?
2.3.24 Pelicans- Lukko XX- XX, ?)
 

Snacilep

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Leijonat, Ukraina
Meikäläisellä ollut tällä kaudella ihan hyvä tuuri käytyjen pelien suhteen.

16.9.23 Pelicans - Kärpät 4-1 3p
1.2.24 Pelicans - KooKoo 7-3 3p
17.2.24 TPS - Pelicans 1-3 3p

Seuraava tulee olemaan ensi viikon JYP-peli.
 

Kalaleipä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Pitää se kai sitte itekki listata, vaikka tää oiski posiketjun kamaa

10.1 Pelicans - Saipa 5-1 3p
26.1 Pelicans - HPK 4-0 3p
7.2 Pelicans - Kalpa 3-0 3p
21.2 Pelicans - Jukurit 5-3 3p

Eli 12p/12p ja kaksi Niklas Kokko nollapeliä
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Perättäisinä päivinä Saukkosta ja Mertarantaa meidän peleissä. Haistakaa ny maikkari jo vittu.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Jaaha fake news tämä mikään Mertzi ole vaan Waheeb. Onneksi...
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Voisiko ton JJ:n lähettää paluupostissa sinne mistä tulikin. On aivan paska!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös