Vitutusketju

  • 931 484
  • 4 722

Jägen_pelsut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kovin todennäköisenä en pidä että ulkopuolelta olisi tulossa apuja ylivoimaan eikä Niemelän pelikirjaan kuulu kaiken uusiksi laittaminen, joten miehet kentällä ovat jatkossakin nämä. Hyvä että edes kakkosylivoimaan on saatu Bryggman.

Jos tuonne rosteriin nyt se yksi moukari ollaan saamassa, nin selkeästi suurin kysymysmerkki kevättä ajatellen tulee olemaan juuri ylivoiman toimivuus. Pelirohkeutta toivoisi runsasta yv-vastuuta kellottaville.
Kyllä tuossakin kädet riittää hyvään yvvehen, mutta kun kiekkoa ei toimiteta maalille. Lasch-Kral-Lasch-Kral-Lasch hakee syöttöväylää-Kral-Lasch yrittää syöttää ja pakin mailaan ja purku.

Kral vaan rohkeammin hakisi vetoa ja survottaisiin kiekko ylivoimalla maalin edestä maaliin. Tai ainakin saadaan rikottua av muoto jolloin niitä syöttö paikkoja aukeaa Laschille.
 

play_on

Jäsen
Suosikkijoukkue
dirty dozen
Kyllä tuossakin kädet riittää hyvään yvvehen, mutta kun kiekkoa ei toimiteta maalille. Lasch-Kral-Lasch-Kral-Lasch hakee syöttöväylää-Kral-Lasch yrittää syöttää ja pakin mailaan ja purku.

Kral vaan rohkeammin hakisi vetoa ja survottaisiin kiekko ylivoimalla maalin edestä maaliin. Tai ainakin saadaan rikottua av muoto jolloin niitä syöttö paikkoja aukeaa Laschille.
Välillä Kral toki siirtää kiekon toiselle laidalle, mutta tuo on käytännössä ihan nolla-nollaa ja syöttöseinänä seisomista koko viivapeli.
 

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ryan Lasch, #24
Oli kyllä turhauttava peli. Onneksi Ifk ei saanut ku 1 pisteen Lukolta, ollaan ihan hyvillä sijoilla vieläkin, kyl tää tästä.
 

JaromirLager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ei liity peliin mitenkään ja mitäs siitä nyt valittamaankaan kun homma kulkee mutta pakko jostain määkiä. Vituttaa tuo tän hetkinen pelicans storen meininki. Toinen toistaan rumempia rävellyksiä tuutataan ulos. Nytkin oli tullut joku "Aatun veivi" paita joka oli luvalla sanoen ihan saatanan ruma. En edes aio sanoa mitään tosta nimestä, voi luoja sentään:D.
Kauas on tultu niistä ajoista kun oli Sinne Storen kanssa yhteistyötä ja tuotteet oli semmosia mitä oikeasti kehtasi käyttää. Ihan huvikseen selasin fanikaupan instagram sivua vuoteen 2019 ja kaiholla totesin että noita kledjuja joku oikeasti voisikin käyttää.
Ymmärrän että rahaa ei ole kellään ja on niin sanotusti helppo ratkaisu printata jostain pakistanista tilatulle paskalle paidalle viidessä minuutissa kehitelty printti. Itse vaan haluaisin nähdä että noi tuotteet tehtäisiin oikeasti laadukkaasti ja aikaa kestävästi silleen että niillä luotaisiin arvoa niin seuralle kuin vaatteen käyttäjällekin.
Mallia voisi ottaa vaikka Ilveksestä tai ihan oman kaupungin rajojen sisältä Labasta ja Fc Lahdesta.
Mielestäni molemmilla todella tyylikkäitä tuotteita. Toki lahella oma graafikko kukaka suurin piirtein ruokapalkalla rakkaudesta lajiin suunnittelee noita tuotteita mutta silti.
Kaiken a ja o olisi pitää homma simppelinä, pelsulla kuitenkin upeet värit joilla oikeesti sais hienoja tuotteita aikaan. Nyt nuo fanikaupan söherrykset aiheuttaa lähinnä myötähäpeää enkä ainakaan itse ostaisi niitä muuta kuin tukemismielessä.
 

Nilkkarallia

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ei liity peliin mitenkään ja mitäs siitä nyt valittamaankaan kun homma kulkee mutta pakko jostain määkiä. Vituttaa tuo tän hetkinen pelicans storen meininki. Toinen toistaan rumempia rävellyksiä tuutataan ulos. Nytkin oli tullut joku "Aatun veivi" paita joka oli luvalla sanoen ihan saatanan ruma. En edes aio sanoa mitään tosta nimestä, voi luoja sentään:D.
Kauas on tultu niistä ajoista kun oli Sinne Storen kanssa yhteistyötä ja tuotteet oli semmosia mitä oikeasti kehtasi käyttää. Ihan huvikseen selasin fanikaupan instagram sivua vuoteen 2019 ja kaiholla totesin että noita kledjuja joku oikeasti voisikin käyttää.
Ymmärrän että rahaa ei ole kellään ja on niin sanotusti helppo ratkaisu printata jostain pakistanista tilatulle paskalle paidalle viidessä minuutissa kehitelty printti. Itse vaan haluaisin nähdä että noi tuotteet tehtäisiin oikeasti laadukkaasti ja aikaa kestävästi silleen että niillä luotaisiin arvoa niin seuralle kuin vaatteen käyttäjällekin.
Mallia voisi ottaa vaikka Ilveksestä tai ihan oman kaupungin rajojen sisältä Labasta ja Fc Lahdesta.
Mielestäni molemmilla todella tyylikkäitä tuotteita. Toki lahella oma graafikko kukaka suurin piirtein ruokapalkalla rakkaudesta lajiin suunnittelee noita tuotteita mutta silti.
Kaiken a ja o olisi pitää homma simppelinä, pelsulla kuitenkin upeet värit joilla oikeesti sais hienoja tuotteita aikaan. Nyt nuo fanikaupan söherrykset aiheuttaa lähinnä myötähäpeää enkä ainakaan itse ostaisi niitä muuta kuin tukemismielessä.
Paljosta samaa mieltä. Mut sit on myös mietittävä et paljonko esim sinne-X yhteistyöstä jäi käteen? Tuo nykyinen toiminta näyttäytyy aika matalakuluiselta, jolloin tuotteista jää enemmän omaan käteen.

Loppupeleissä kuinka moni aikuinen ostaa Pelicans-vaatteita ihan käyttöön, vai onko suurin osa merchin käyttäjiä ala-aste ikäisiä? Joita taas 'Aatun veivi' varmasti puhuttelee ihan eri svääreissä kun meitä täällä palstalla. Ei kannata panostaa juttuihin joiden ei oleta suuresti liikuttavan kassaa. Toki ei mulla tietoa ole, pelkkää oletusta storen asiakaskunnasta.

Mut mites esim lahtiblogi? Se kai linkittyy jotenkin muotsikkaan? Mun mielestä heissä ja Pelicansin viestinnässä yhdistyy paljon samaa. Paikallisien toimijoiden yhteistyö olisi fiksua. Onko ikinä ollut mitään Muotsika x Pelicans yhteistöitä? Vois olla aika raikasta.
 

FeedTheMule

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Detroit Red Wings
Ei liity peliin mitenkään ja mitäs siitä nyt valittamaankaan kun homma kulkee mutta pakko jostain määkiä. Vituttaa tuo tän hetkinen pelicans storen meininki. Toinen toistaan rumempia rävellyksiä tuutataan ulos. Nytkin oli tullut joku "Aatun veivi" paita joka oli luvalla sanoen ihan saatanan ruma. En edes aio sanoa mitään tosta nimestä, voi luoja sentään:D.
Kauas on tultu niistä ajoista kun oli Sinne Storen kanssa yhteistyötä ja tuotteet oli semmosia mitä oikeasti kehtasi käyttää. Ihan huvikseen selasin fanikaupan instagram sivua vuoteen 2019 ja kaiholla totesin että noita kledjuja joku oikeasti voisikin käyttää.
Ymmärrän että rahaa ei ole kellään ja on niin sanotusti helppo ratkaisu printata jostain pakistanista tilatulle paskalle paidalle viidessä minuutissa kehitelty printti. Itse vaan haluaisin nähdä että noi tuotteet tehtäisiin oikeasti laadukkaasti ja aikaa kestävästi silleen että niillä luotaisiin arvoa niin seuralle kuin vaatteen käyttäjällekin.
Mallia voisi ottaa vaikka Ilveksestä tai ihan oman kaupungin rajojen sisältä Labasta ja Fc Lahdesta.
Mielestäni molemmilla todella tyylikkäitä tuotteita. Toki lahella oma graafikko kukaka suurin piirtein ruokapalkalla rakkaudesta lajiin suunnittelee noita tuotteita mutta silti.
Kaiken a ja o olisi pitää homma simppelinä, pelsulla kuitenkin upeet värit joilla oikeesti sais hienoja tuotteita aikaan. Nyt nuo fanikaupan söherrykset aiheuttaa lähinnä myötähäpeää enkä ainakaan itse ostaisi niitä muuta kuin tukemismielessä.

Erittäin hyvä huomio ja tosiaan Sinne Storen yrittäjistä toinen oli ammatiltaankin graafikko joten tuo selittänee sen mitä tarkoittaa kun ammattilainen suunnittelee grafiikan ja paljon on myös siitä kiinni, kuinka laadukas tuo itse vaate on mihin painatus tulee.

Nuo nykyiset Cliguen ja Craftin vaatteet ovat kuin Seppälän kuvastosta 2000-luvun alkupuolelta ja sitä ei hyvätkään grafiikat konvehdiksi tee.

Yksinkertainen on kaunista ja siihen yhdistettynä oikeasti itse vaatteen laatu vrt. IFK ja J. Lindeberg niin kuluttaisin mielelläni rahaa ihan myös vapaallakin pidettäviin Pelicans -asusteisiin.
 

surfa

Jäsen
Loppupeleissä kuinka moni aikuinen ostaa Pelicans-vaatteita ihan käyttöön, vai onko suurin osa merchin käyttäjiä ala-aste ikäisiä?
Aivan varmasti ostaa arkikäyttöönkin, jos vaate on maulla suunniteltu ja hyvälaatuinen. Vaatesuunnittelua on niin monenlaista, että sillä ei juuri ole merkitystä mitä siellä nurkassa lukee.

Itse käytin aiemmin jopa hetkittäin työnantajan Firman X mainostuotteita, ihan vaan siitä syystä, että vaikka ne mainostuotteita olivatkin, niin merkki oli usein riittävän pienellä, osa vaatteista varsin hyvän näköisiä ja promo shopissa hinta oli todella kilpailukykyinen.

Ai niin. Ne Pelicansin nykyiset rytkyt ei kyllä tosiaan pääsääntöisesti ole sellaisia mitä viitsisi päällään vapaaehtoisesti pitää.
 
Suosikkijoukkue
Kärpäsen Karelin.
Ei liity peliin mitenkään ja mitäs siitä nyt valittamaankaan kun homma kulkee mutta pakko jostain määkiä. Vituttaa tuo tän hetkinen pelicans storen meininki. Toinen toistaan rumempia rävellyksiä tuutataan ulos. Nytkin oli tullut joku "Aatun veivi" paita joka oli luvalla sanoen ihan saatanan ruma. En edes aio sanoa mitään tosta nimestä, voi luoja sentään:D.
Kauas on tultu niistä ajoista kun oli Sinne Storen kanssa yhteistyötä ja tuotteet oli semmosia mitä oikeasti kehtasi käyttää. Ihan huvikseen selasin fanikaupan instagram sivua vuoteen 2019 ja kaiholla totesin että noita kledjuja joku oikeasti voisikin käyttää.
Ymmärrän että rahaa ei ole kellään ja on niin sanotusti helppo ratkaisu printata jostain pakistanista tilatulle paskalle paidalle viidessä minuutissa kehitelty printti. Itse vaan haluaisin nähdä että noi tuotteet tehtäisiin oikeasti laadukkaasti ja aikaa kestävästi silleen että niillä luotaisiin arvoa niin seuralle kuin vaatteen käyttäjällekin.
Mallia voisi ottaa vaikka Ilveksestä tai ihan oman kaupungin rajojen sisältä Labasta ja Fc Lahdesta.
Mielestäni molemmilla todella tyylikkäitä tuotteita. Toki lahella oma graafikko kukaka suurin piirtein ruokapalkalla rakkaudesta lajiin suunnittelee noita tuotteita mutta silti.
Kaiken a ja o olisi pitää homma simppelinä, pelsulla kuitenkin upeet värit joilla oikeesti sais hienoja tuotteita aikaan. Nyt nuo fanikaupan söherrykset aiheuttaa lähinnä myötähäpeää enkä ainakaan itse ostaisi niitä muuta kuin tukemismielessä.
Tämä.

Haluan myös taas kerran varoittaa pelatuista pelipaidoista kiinnostuneita henkilöitä myös tämän lafkan toiminnasta, nuttujen osalta täytyy olla tarkkana. Pakasta vedettyjä syystä X käyttämättä jääneitä pelipaitoja myydään game worneina ilman mitään sen enempää tietoa paidasta muuta kuin, että " kopista se on tullut niin pelattu paita se on ".

Hinta toki on ns. pelatun paidan hinta ja pahimmillaan tähän lyödään vielä paperilappunen kätöseen joka toimittaa ns. " aitoustodistuksen " virkaa.
 

Jahva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Loppupeleissä kuinka moni aikuinen ostaa Pelicans-vaatteita ihan käyttöön, vai onko suurin osa merchin käyttäjiä ala-aste ikäisiä?
Käyttäisin jos olisivat tyylikkäitä eikä perus fanikaman näköistä. Joukkueen käytössä olevasta mustasta väristä saisi helpostikin missä vaan käytettävää tuotetta.

Muutama esimerkki Ilvekseltä.



 

Lahelainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat SaiPa
Tämä.

Haluan myös taas kerran varoittaa pelatuista pelipaidoista kiinnostuneita henkilöitä myös tämän lafkan toiminnasta, nuttujen osalta täytyy olla tarkkana. Pakasta vedettyjä syystä X käyttämättä jääneitä pelipaitoja myydään game worneina ilman mitään sen enempää tietoa paidasta muuta kuin, että " kopista se on tullut niin pelattu paita se on ".

Hinta toki on ns. pelatun paidan hinta ja pahimmillaan tähän lyödään vielä paperilappunen kätöseen joka toimittaa ns. " aitoustodistuksen " virkaa.
Olen paininut saman ongelman kanssa kuin tämä palstatoveri, joten komppaan tätä viestiä.

Jos on oikeasti jonkin sortin konsultointia tarvitsemassa, tai kiinnostaa asia, niin mulle voi vaikka yksityisviestiä laittaa.

Ja hei, vanhan logon aikaiset gameworn- paidat kiinnostaa minua aina, niitäkin saa myydä!
 
Suosikkijoukkue
Pelicans, Sharks, Rafael Nadal, Die Mannschaft
Erittäin hyvä nosto palstatovereilta tuo Ilves-fanikaman laatu verrattuna Pelicansin vastaavaan. Tampereella asuvana käytän ylpeänä mustavalkoista Pelicans-hupparia, mutta on myös tavallaan hienoa nähdä, miten Ilveksen keltavihreä fanikama täällä kaduilla näkyy - tähän myös Pelicansilla olisi tyylikkäillä fanituotteilla mahdollisuus (Lahen kaduilla toki).

Tämähän ei tarkoita sitä, etteikö Ilvekselläkin olisi tuota "bulkki"-fanikamaa, mutta niiden vastapainoksi on myös tyylikkäämpää fanikamaa vanhoilla ja vaihtoehtoisilla logoilla.

Vitutusketjun aiheeksi voisinkin todeta, että olen ihmetellyt, miten vähän pelaajien nimellä ja numerolla varustettuja t-paitoja on. Nuo olisivat kuitenkin halvempia ja käytännöllisempiä kuin varsinaiset pelipaidat, joita paljolti vain peleissä pitää, mutta nämä paidat olisivat myös tyylikkäämpiä kuin nuo, joissa rinnassa on pelaajan kuva, nimi ja numero.
 

Tounaii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Mua vituttaa se, että Pelicansin vanha snapback oli ihan helvetin hyvännäkönen ja se päässä tuli kierrettyä Suomen lisäks myös ympäri eurooppaa.
Logo oli laadukas, lippis oli laadukas ja kun mä sen kerran hävitin, niin fanikaupasta ei enään löydy yhtä laadukasta snäbärii ku toi oli.

Tämän takia on myös jäänyt lippis ostamatta.
 

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Jos joku asia vituttaa hyvin pelaavassa joukkueessa niin se että Lasch korostaa vastustajan rikkeitä ja valittaa jokaisen kamppailutilanteen jälkeen tuomaristolle, levittelee käsiään jne.
Lasch on ollut aiemmin hyvä hankkimaan jäähyjä, se on aina ollut osa sen peliä, mutta nyt se ihan liikaa ja liian selkeästi valittaa niistä ja Kerhoa vastaan kun olin paikalla katsomassa niin kiinnitin huomiota siihen että tuomarit kävi pelikatkolla pari kertaa sille ja kerran Niemelälle asiasta sanomassa.
 

Kankolan Kane

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Jos joku asia vituttaa hyvin pelaavassa joukkueessa niin se että Lasch korostaa vastustajan rikkeitä ja valittaa jokaisen kamppailutilanteen jälkeen tuomaristolle, levittelee käsiään jne.
Lasch on ollut aiemmin hyvä hankkimaan jäähyjä, se on aina ollut osa sen peliä, mutta nyt se ihan liikaa ja liian selkeästi valittaa niistä ja Kerhoa vastaan kun olin paikalla katsomassa niin kiinnitin huomiota siihen että tuomarit kävi pelikatkolla pari kertaa sille ja kerran Niemelälle asiasta sanomassa.

Välillä itseänikin ärsyttää, mutta eilinen oli niin järkyttävän huono esitys tuomareiltakin, että ymmärrän raikkaa. Kerholle jäi viheltämättä ainakin viisi aivan päivän selvää jäähyä, joista kaksi kohdistui Laschiin. Ylipäätään lasch kärsii tästä naurettavan sallivasta linjasta ja ei varmaan ole vieläkään siihen ihan tottunut.
 

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Välillä itseänikin ärsyttää, mutta eilinen oli niin järkyttävän huono esitys tuomareiltakin, että ymmärrän raikkaa. Kerholle jäi viheltämättä ainakin viisi aivan päivän selvää jäähyä, joista kaksi kohdistui Laschiin. Ylipäätään lasch kärsii tästä naurettavan sallivasta linjasta ja ei varmaan ole vieläkään siihen ihan tottunut.
Jäi joo muutama ainakin, mutta niinhän se vaan valitettavasti on että mitä enemmän Lasch niitä korostaa niin sitä vähemmän tuomarit niistä viheltää.
Se on vain valitettava fakta ja pätee vastaavissa lajeissa aina, niin salibandyssä kuin jalkapallossakin. Jos pelaajasta tiedetään että se ylikorostaa tilanteita, tuomarit miettivät sekunnin pidempään että menivätkö he lankaan jos nyt viheltävät jäähyn.
Ikuinen suosikkipelaajani Justin Hodgman teki tätä samaa ja sillä viimeisellä visiitillään täällä se meni jo liiallisuuksiin ja sotki liikaa sen peliä.

Poika joka huusi sutta -ilmiö pätee myös tähän.
 

Lahelainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat SaiPa
Arvasin heti, että tänään vastustajan erikoistilanteet toimii, kun ennen peliä ruudussa oli grafiikkaa juuri niiden isosta erosta kalenterivuoden 2024 aikana. JYP yv jotain 10% ja av 60% *hymiö*.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös