FeedTheMule
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Pelicans, Detroit Red Wings
Ei liity peliin mitenkään ja mitäs siitä nyt valittamaankaan kun homma kulkee mutta pakko jostain määkiä. Vituttaa tuo tän hetkinen pelicans storen meininki. Toinen toistaan rumempia rävellyksiä tuutataan ulos. Nytkin oli tullut joku "Aatun veivi" paita joka oli luvalla sanoen ihan saatanan ruma. En edes aio sanoa mitään tosta nimestä, voi luoja sentään:D.
Kauas on tultu niistä ajoista kun oli Sinne Storen kanssa yhteistyötä ja tuotteet oli semmosia mitä oikeasti kehtasi käyttää. Ihan huvikseen selasin fanikaupan instagram sivua vuoteen 2019 ja kaiholla totesin että noita kledjuja joku oikeasti voisikin käyttää.
Ymmärrän että rahaa ei ole kellään ja on niin sanotusti helppo ratkaisu printata jostain pakistanista tilatulle paskalle paidalle viidessä minuutissa kehitelty printti. Itse vaan haluaisin nähdä että noi tuotteet tehtäisiin oikeasti laadukkaasti ja aikaa kestävästi silleen että niillä luotaisiin arvoa niin seuralle kuin vaatteen käyttäjällekin.
Mallia voisi ottaa vaikka Ilveksestä tai ihan oman kaupungin rajojen sisältä Labasta ja Fc Lahdesta.
Mielestäni molemmilla todella tyylikkäitä tuotteita. Toki lahella oma graafikko kukaka suurin piirtein ruokapalkalla rakkaudesta lajiin suunnittelee noita tuotteita mutta silti.
Kaiken a ja o olisi pitää homma simppelinä, pelsulla kuitenkin upeet värit joilla oikeesti sais hienoja tuotteita aikaan. Nyt nuo fanikaupan söherrykset aiheuttaa lähinnä myötähäpeää enkä ainakaan itse ostaisi niitä muuta kuin tukemismielessä.
Erittäin hyvä huomio ja tosiaan Sinne Storen yrittäjistä toinen oli ammatiltaankin graafikko joten tuo selittänee sen mitä tarkoittaa kun ammattilainen suunnittelee grafiikan ja paljon on myös siitä kiinni, kuinka laadukas tuo itse vaate on mihin painatus tulee.
Nuo nykyiset Cliguen ja Craftin vaatteet ovat kuin Seppälän kuvastosta 2000-luvun alkupuolelta ja sitä ei hyvätkään grafiikat konvehdiksi tee.
Yksinkertainen on kaunista ja siihen yhdistettynä oikeasti itse vaatteen laatu vrt. IFK ja J. Lindeberg niin kuluttaisin mielelläni rahaa ihan myös vapaallakin pidettäviin Pelicans -asusteisiin.