Vitutusketju

  • 935 987
  • 4 724

masa90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Nhl
Tyhmintä on vetää budjetti siihen tilaan että joudutaan elämään kädestä suuhun, mutta toisaalta jos joukkue olisi suorittanut paremmin, meillä ei varmaan olisi ollut näin montaa tulijaa kesken kauden ja se on rasittanut budjettia. Mutta nuo summat ei vielä ole isoja.

Mutta tosiaan mä luulen että tässä on joku outo säädös ettei CHL-mainokset saa olla vielä muissa tapahtumissa jäässä tai ne on tullut tosiaan myöhässä ja on siksi vasta eilen asennettu.

Ainakin aikoinaan kun Hämenlinnassa oli junnujen lätkäkisat aikoinaan niin kenttämestari oli raivona kun joutui repimään mainoksia ja pistämään takaisin ja taas poistamaan, ihan siksi ettei niitä saanut näkyä muissa tapahtumissa jne.

Onko tuolla siis tauon aikana ollut muita tapahtumia?
 

Vlade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Onko tuolla siis tauon aikana ollut muita tapahtumia?

Toimitusjohtaja Pöyhönen kommentoi Iltalehdelle näin.

– Kaksi vuorokautta on ollut aikaa jäätä tehdä. Sunnuntai-iltana kello 23 on päättynyt viimeinen jäävuoro. Sen jälkeen jäätä on saman tien lähdetty tekemään CHL-peliä varten, jotta on mahdollisimman pitkä aika tehdä jää kuntoon kaikilta osin.

Tuo nyt ei suoranaisesti anna vastausta siihen että olisiko ollut mahdollista asentaa mainokset jo aikaisemmin viikolla, mutta sellainen kuva kommentista jää että heti aloitettiin kun vain suinkin oli mahdollista.

Linkki artikkeliin: Pettynyt Pelicans-pomo kommentoi Lahden jääfiaskoa
 

Jakas Lusek

Jäsen
Suosikkijoukkue
Antti Tyrväinen
Nyt on kyllä alkanu viimeaikoina menemään mitta täyteen ihan huolella.
Nyt ei puhuta kuitenkaan seurasta tai sen toiminnasta, vaan tän palstan ylitsepursuavasta toksisuudesta.
Ollaan niin tekopyhiä ja olevinaan jotain, dissataan ja arvostellaan seuraa ja muistetaan jokaisessa vaiheessa tuoda esiin "puuhastelu" "suuri johtaja" tai jokin muu halventava sanamuoto seuramme toiminnasta.
Mä en väitä, että seuran toiminta olis sielä parhaassa A-ryhmässä, mutta täällä siis dissataan seuraa ja sen "suurta johtajaa" toksisuudesta, vaikka nimenomaan täällä sitä toksisuutta vasta onkin.

Voisin oikein mielelläni nyt sulkea tän koko vitun keskustelupalstan pois, sillä ei täältä saa enään mitään mielenkiintosta faktaa luetuks, pelkästään omaa mieltä myrkyttävää raskasta materiaalia.

Se on moro.
Faneilla on kaikki oikeus ”dissata” seuraansa ja Suurta Johtajaa. Vai luuletko oikeasti, että tälläsen jälkeen kaikki vaan lähettelis täällä jaxuhaleja toisilleen? Tämä on keskustelupalsta eikä mikään vitun Huomenta Suomi. Tottakai täällä on välillä vähän toksinen meno. Itseänikin vituttaa välillä lukea joitain viestejä täältä, mutta jokasella fanilla on oikeus ilmaista mielipiteensä ja siitä tämä paikka onkin hieno. Ei kukaan omasta lähipiiristä ainekaan jaa samaa intohimoa kyseistä lajia saati tätä paskakas.. joukkuetta kohtaan, joten tänne sitä vaan tulee avauduttua.

Kannattaa miettiä, että jos seuraa ja sen Johtajaa jatkuvasti arvostellaan, niin voisiko mitenkään, voisiko yhtääm mitenkään olla mahdollista, että sille on joku ihan pätevä syy olemassa? Ettei täällä vaan dissaamisen ilosta dissata kaikkea liikkuvaa.

Ja niin, minusta ”jatkuva” nillitys ja dissaaminen on täysin ymmärrettävää. Kuka jaksaa pysyä positiivisena, kun sama paska jatkuu vuodesta toiseen?
 

Jaksaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, NHL
Nyt on kyllä alkanu viimeaikoina menemään mitta täyteen ihan huolella.
Nyt ei puhuta kuitenkaan seurasta tai sen toiminnasta, vaan tän palstan ylitsepursuavasta toksisuudesta.
Ollaan niin tekopyhiä ja olevinaan jotain, dissataan ja arvostellaan seuraa ja muistetaan jokaisessa vaiheessa tuoda esiin "puuhastelu" "suuri johtaja" tai jokin muu halventava sanamuoto seuramme toiminnasta.
Mä en väitä, että seuran toiminta olis sielä parhaassa A-ryhmässä, mutta täällä siis dissataan seuraa ja sen "suurta johtajaa" toksisuudesta, vaikka nimenomaan täällä sitä toksisuutta vasta onkin.

Voisin oikein mielelläni nyt sulkea tän koko vitun keskustelupalstan pois, sillä ei täältä saa enään mitään mielenkiintosta faktaa luetuks, pelkästään omaa mieltä myrkyttävää raskasta materiaalia.

Se on moro.
Aika ihme avautuminen, sehän nyt olisi jos fanit eivät saisi olla vittuuntuneita oman seuran toiminnasta ja naureskella sille, vaan pitäisi muka hymyillä, nyökkäillä ja pyytää uusi annos paskaa syötäväksi.
 

Puupaavola

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat
Sori tyhmä kysymys, mutta oliko Ili Varmavuo oikeasti kolaamassa lunta kentältä?

Jos oli niin hel..tin iso respect, että yritti kaikkensa, vaikka ei varsinaisesti hänen hommansa olekaan.
 

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ryan Lasch, #24
Sori tyhmä kysymys, mutta oliko Ili Varmavuo oikeasti kolaamassa lunta kentältä?

Jos oli niin hel..tin iso respect, että yritti kaikkensa, vaikka ei varsinaisesti hänen hommansa olekaan.
Oli, ja siellä oli yks järkkäri myös yhessä vaiheessa kentällä :D
 

Radiomäki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans...ja aiemmat Kiekkoreippaan jälkeläiset
Voiko vika olla muualla?
Myöhään tulleissa mainoksissa esim? Tai siitä että ne näyttivät aika paksuilta?
Jos näin on, niin sitten isoa laskua CHL:n suuntaan. Jos taas luvattu homma hoitaa liian lyhyessä ajassa, niin päitä pölkylle lupaajien osalta. Jään teosta kokemusta Curlingin ja siihen liittyvän koko kaukalon letkutuksen (jään oikaisu) osalta. 12 tuntia riittää kevyeen letkutuksen ohuella (alle 1 cm) letkutuksella optimiolosuhteissa. Liikaa vettä/liian korkea lämpötila ja jää ei ehdi edes jäätyä. Liigakiekkoilijan luistimien terän täydessä vauhdissa kaaroksessa aiheuttama rasitus on niin suuri vs. Curlingkengän/ -kiven aiheuttama suoraan alaspäin tuleva massa, etten edes ihmettele jään hajoamista. Minä en tiedä mistään juuri mitään, mutta jään ehjänä pysyminen tällä aikataululla olisi ollut suuri ihme. Hajoaminen oli todennäköinen lopputulos.
Vituttaa, että minulta uupelolta kysyttäessä olisi tämä farssi ollut vältettävissä ja jäätä olivat kuitenkin tekemässä "ammattilaiset"...
 

Tounaii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Aika ihme avautuminen, sehän nyt olisi jos fanit eivät saisi olla vittuuntuneita oman seuran toiminnasta ja naureskella sille, vaan pitäisi muka hymyillä, nyökkäillä ja pyytää uusi annos paskaa syötäväksi.
Tämähän nyt lähinnä kertoo sun mentaliteetista, että sä mieluummin naurat tälläsissä tilanteissa.
Mä olen itse ainakin aidosti harmissani, mutta kun mulla ei ole kaikkia faktoja hallussa, niin mun on tosi vaikea alkaa tässä nyt huutamaan vittuperkelettä ja alkaa halventamaan ihmisiä vastuuasemoissaan.

Nämä asiat voi hoitaa paljon nätimmin.
 

Tounaii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Faneilla on kaikki oikeus ”dissata” seuraansa ja Suurta Johtajaa. Vai luuletko oikeasti, että tälläsen jälkeen kaikki vaan lähettelis täällä jaxuhaleja toisilleen? Tämä on keskustelupalsta eikä mikään vitun Huomenta Suomi. Tottakai täällä on välillä vähän toksinen meno. Itseänikin vituttaa välillä lukea joitain viestejä täältä, mutta jokasella fanilla on oikeus ilmaista mielipiteensä ja siitä tämä paikka onkin hieno. Ei kukaan omasta lähipiiristä ainekaan jaa samaa intohimoa kyseistä lajia saati tätä paskakas.. joukkuetta kohtaan, joten tänne sitä vaan tulee avauduttua.

Kannattaa miettiä, että jos seuraa ja sen Johtajaa jatkuvasti arvostellaan, niin voisiko mitenkään, voisiko yhtääm mitenkään olla mahdollista, että sille on joku ihan pätevä syy olemassa? Ettei täällä vaan dissaamisen ilosta dissata kaikkea liikkuvaa.

Ja niin, minusta ”jatkuva” nillitys ja dissaaminen on täysin ymmärrettävää. Kuka jaksaa pysyä positiivisena, kun sama paska jatkuu vuodesta toiseen?
Faneilla tottatosiaan on oikeus esittää kritiikkiä seuraansa kohtaan, mä en ole missään vaiheessa puhunut sanallakaan mistään "jaxuhaleista", vai olenko?
Tämä tosiaankin on keskustelupalsta, eikä mikään Ilta-Sanomat.

Mielestäni tuossa jo nähdään hienosti, että sulle intohimo ja joukkue on paskakasa.

Seuran johtoa on kritisoitu paljonkin ja ihan syystäkin, mutta on myös ihan kauhean paljon asioita, joissa me toimitaan vahvistamattomien faktojen pohjalta ja mä kyllä ymmärrän miten helppoa se negatiivinen lähestymistapa on ottaa sen hieman konservatiivisemman ja kyseenalaistavamman lähestymistavan sijaan.
Toimisto on kyllä vuosien varrella myös tehnyt hyviä päätöksiä.
Tää palsta on mun mielestä siitä hyvä, että täällä oikeasti pääsee lukemaan erilaisia mielipiteitä, huhuja ja välillä ihan faktojakin, mutta sielä seassa on aina sellasia nimimerkin takaa heitettyjä helvetin epäreiluja huuteluita, mitkä ei mun mielestä kuulu millään tavalla terveeseen tapaan keskustella.
Mä en esimerkiks mun kavereiden kesken ikinä puhu tolla tavalla mistään asiasta (toivottavasti et säkään), mutta nimimerkin takaa näköjään lähtee ihan kunnolla.
Tottakai tässä nyt sitten vedotaan tunteisiin, rakkauteen tätä "paskakasaa" kohtaan ja kaikenlaisia puolustuksiahan löytyy, mitä ei varmana oteta esiin muutaman voitetun matsin jälkeen.
Mä jaksan pysyä positiivisena ja joukkueen selän takana vaikka tätä samaa "paskaa" hopeamitalia lukuunottamatta jatkuu vuodesta toiseen, mutta mä myös yleisestikkin tarkastelen asioita hieman rakentavammalla tavalla, jossa mä haluan ymmärtää sen ongelman juurisyyn, enkä heitellä mitään helppoja ratkasuja ja tämän takia mun mielestä on hassua heittää suoraan jotain halventavaa tai muuten toksista kommenttia.
Olet sä täällä keskustelupalstalla tai et, niin mun mielestä kaikkien pitää kantaa vastuu omista arvoistaan ja mä todellakin toivon ettei toksisuus kuulu sun tai kenenkään muun arvoihin.
Kohtele muita, kuten haluat itteäs kohdeltavan ja niin edelleen.
Se mikä mua täällä vituttaa on enemmänkin sitä, että katsotaan tilanteita kauhean mustavalkoisesti, ne harmaan kaikki sävyt on jotenkin sellasia asioita, mitä ei haluta missään nimessä tarkastella, sillä on vaan helpompaa heittää jotain arvostelua, jonka perusteella voin kuvitella kirjoittelijan ajattelevan, että "minä tekisin tämän vitusti paremmin".

Tollanen on mun mielestä kaikkien mielipidekirjoituksien sijaan toksista toimintaa.
 

Le Deal

Jäsen
Tuolla someissa tulee naureskelu kuvia, videoita ja kommentteja siitä kun Ili kola käsissä tekee hommia jäällä. Monissa jutuissa sanotaan, ”muistakaa Iliä joukkueen pikkujouluissa :DD” ”siinä ottelun mvp :D” ”Ilille on joku bisset pystyssä”

Nuo vituttaa itseäni suuresti.

Ei hirveesti naurata kun asiat on siinä pisteessä että kuuluttajan täytyy vetää luistimet jalkaan ja kola käteen että voi pelastaa seuran luovutushäviöltä CHL pudotuspeleissä.
Ili on hieno mies mutta kyllä tällä tasolla pitäisi jonkun muun sielä niitä hommia paiskoa ja hoitaa puitteet kuntoon. Kertoo jostain että kuuluttaja on se joka yrittää pelastaa koko organisaation täys farssilta.
Euroopan mestaruus kyseessä ja ammattiorganisaatio jossa pyörii miljoonat eurot ja ollaan siinä pisteessä että omistaja tekee mainoshommat ja kuuluttaja yrittää pelastaa jälkikäteen. Kysympä vaan että mitä helvettiä?

Vituttaa ja hävettää, ei naurata.
 

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Olisihan sieltä katsomosta voinut talkoohengessä muutaman ahkeran kolaajan ottaa hommiin. Varmasti olisi apukäsiä löytynyt.

Ili on hieno mies, aito turkoosisydän joka tekee mitä vaan tuon seuran eteen. Toivottavasti se työ vielä palkitaan.
 

Jaksaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, NHL
Tämähän nyt lähinnä kertoo sun mentaliteetista, että sä mieluummin naurat tälläsissä tilanteissa.
Mä olen itse ainakin aidosti harmissani, mutta kun mulla ei ole kaikkia faktoja hallussa, niin mun on tosi vaikea alkaa tässä nyt huutamaan vittuperkelettä ja alkaa halventamaan ihmisiä vastuuasemoissaan.

Nämä asiat voi hoitaa paljon nätimmin.
Naurattaa sen takia ettei voi uskoa tätä menoa, ei sen takia että olisi kovin hauska meno päällä, ihan niin kuin tässä ei oikeasti muita harmittaisi myöskään.

Joku dramaattinen "Miksi porukkaa vituttaa, mä lähen menee täältä" viesti tänne kun porukka purkaa vitutustaan siihen tarkoitetussa ketjussa pisti naurattamaan tosin ihan oikeasti.
 

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ryan Lasch, #24
Nyt kun on hieman pöly laskeutunut, niin ei edes hirveästi vituta enää tuo eilinen koomailu. Itse parhaaseen uskoen olin loppuun asti hallilla, vaikka aika varmalta se heti jo näytti, että ei enää pelata. Vaikka tulokset ovat luokkaa katastrofi tässä ja Saipa pelissä, on ollut silti hauskaa molemmissa, saanut nauraa ja jubailla random Pelsufanien kanssa, hauskaa porukkaa. Varsinkin SaiPa pelissä käytiin kyllä niin ylikierroksilla sen paskan keskellä että huhhuh. Hienoa porukkaa, ovat kummasti piristäneet päivää, vaikka kotiin ei ole kauheasti jäänyt kertomista. Itse en kovin sosiaalinen ole, mutta kun on yhteinen rakkaus ja kiinnostuksen kohde, niin hyvää keskustelua saa aikaan. No, perjantaina uusi yritys taas, toivottavasti edes Liigan puolella alkaisi toimimaan homma.
 
Viimeksi muokattu:

Tounaii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Naurattaa sen takia ettei voi uskoa tätä menoa, ei sen takia että olisi kovin hauska meno päällä, ihan niin kuin tässä ei oikeasti muita harmittaisi myöskään.

Joku dramaattinen "Miksi porukkaa vituttaa, mä lähen menee täältä" viesti tänne kun porukka purkaa vitutustaan siihen tarkoitetussa ketjussa pisti naurattamaan tosin ihan oikeasti.

Hyvä, että sain jotain positiivista aikaan sunkin iltaas, mun oma vitutus ei nyt ollut vain yhden illan juttu, vaan puhuttiin pidemmästä ajanjaksosta, joka nyt sattui purkautumaan eilen.
 

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ryan Lasch, #24
Vieläkään ei saatu tietoa, miten rahojen palautus toimii. Vaan epämääräistä jargonia, kuka tosta oli vastuussa, ei tullut selväksi.
 

Jacky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Seksi-Lasse, Pittsburgh Penguins
”Koska kuluttajaoikeudelliset periaatteet pätevät myös yhdistysten tapahtumiin, kuluttajalla on oikeus saada rahansa takaisin, jos yhdistys peruu tapahtuman. Sama sääntö pätee lähtökohtaisesti myös silloin, kun tapahtuma perutaan ylivoimaisen esteen takia. Yhdistys ei siis voi rajoittaa kuluttajan oikeutta saada rahat takaisin, jos tapahtuma perutaan”

Niille ketkä rahojaan hamuaa takaisin niin sähköpostia konttorille ”Teillä on 14 päivää aikaa hyvittää kyseisen tapahtuman lipun hinta. Mikäli asia ei ratkea annetun ajan sisällä niin asia siirtyy kuluttajariitalautakunnalle.”
 

Lihamuki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Mikään ei onneks oo yllättänyt enää hetkeen seuramme puolelta, mut kyllähän toi viimenen tiedote kaivaa lähinnä omaa kuoppaa syvemmäksi. Naurettavaa paskaa.
 

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Vieläkään ei saatu tietoa, miten rahojen palautus toimii. Vaan epämääräistä jargonia, kuka tosta oli vastuussa, ei tullut selväksi.
"Paikan päällä tiistai-illan jääfarssia oli todistamassa tuhatkunta katsojaa. Jääkiekkoa he näkivät vain vilaukselta.
–Totta kai yleisö voi olla meihin yhteydessä, ja hyvitämme ja korvaamme asiat. Se on päivänselvää, Pöyhönen sanoo."

Eli itse pitää olla yhteydessä toimistolle asian tiimoilta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös