Vitutusketju

  • 933 519
  • 4 722

Hemuli48

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans!
Voivoi ku ottaa välillä isosti kupoliin ku mistään ei voida olla tyytyväisiä. Tekee Pelicans mitä tahansa ni joku saa siitä väännettyä jotain negatiivista...
On se Lasch tai Tyrsky tai puhelinpeli ni loppujen lopuksi se on heti saatanasta seuraava paha. Liiottelinko? Ehkä. Ärsyttääkö se silti? Kyllä.
 

Jahva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Voivoi ku ottaa välillä isosti kupoliin ku mistään ei voida olla tyytyväisiä. Tekee Pelicans mitä tahansa ni joku saa siitä väännettyä jotain negatiivista...
On se Lasch tai Tyrsky tai puhelinpeli ni loppujen lopuksi se on heti saatanasta seuraava paha. Liiottelinko? Ehkä. Ärsyttääkö se silti? Kyllä.
Laschista ja Tyrskystä saa ihan perustellusti negatiivista. Palaa ajassa taaksepäin aikaan ennen kauden alkua niin kaikki oli ihanaa ja mestaruus varma.
 

Hemuli48

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans!
Laschista ja Tyrskystä saa ihan perustellusti negatiivista. Palaa ajassa taaksepäin aikaan ennen kauden alkua niin kaikki oli ihanaa ja mestaruus varma.
Toki, en sitä kieltänytkään. Harmittaa vaan, kun suurin osa tuntuu olevan negaa. Toivotaan asennetta joukkueeseen, saadaan Tyrsky. Paskaa.

Ja huonosti muotoiltu. Tarkotin siis sitä kun Laschin sopimus julkaistiin. Siitäkin nimittäin osa sai jollain tavalla negatiivisen uutisen. Toisaalta sekin osittain pitänyt paikkaansa.

All in all, itse olin innoissani Tyrskyn paluusta, meni suurilta osin maku, kun kaveri lytätään maanrakoon ennen yhtäkään peliä.
 

Kankolan Kane

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ei kyllä kauteen lähdettäessä käynyt mielessäkään, että ensimmäisellä maajoukkuetauolla voisi joutua pelon sekaisin tuntein odottelemaan uutisia siitä, että millä tavalla kriisiytynyt joukkue on päädytty räjäyttämään ja mihin suuntaan ovet milloinkin käyvät ja kenen osalta. Kyllä tässä kohtaa piti olla vähän eri fiilis...
 

Tounaii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ei kyllä kauteen lähdettäessä käynyt mielessäkään, että ensimmäisellä maajoukkuetauolla voisi joutua pelon sekaisin tuntein odottelemaan uutisia siitä, että millä tavalla kriisiytynyt joukkue on päädytty räjäyttämään ja mihin suuntaan ovet milloinkin käyvät ja kenen osalta. Kyllä tässä kohtaa piti olla vähän eri fiilis...

Älä menetä uskoas kuitenkaan, seurassa selvästi työstetään tätä isosti ja mä kyllä uskon, että Hölö seuran tuella vetää tän kotii.

Lähtijät vielä huhuja ja Lelun tuntien vaihdossa pitäs tulla ihan osaavaa pelimiestä tilalle.

Mä ite koen, että jos tässä nyt muovataan jengiä isommin, niin se kertoo siitä, että ongelma on hyvin tiedossa ja siihen on nyt pureuduttu.
 

aave

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans
All in all, itse olin innoissani Tyrskyn paluusta, meni suurilta osin maku, kun kaveri lytätään maanrakoon ennen yhtäkään peliä.

Älä suotta lannistu. Itsekin olen ihan iloinen Tyrskyn paluusta. Ainakin on munaa pistää vastustajaa seinälle ja hanskaushommatkin onnistuu jos rottailua tulee vastaan.

Hieno reagointi seuralta!

Nyt ollaan siellä napsun kaksi verran enemmän siellä moottorisahakiekon puolella, mitä toivoinkin. (ja en siis kaipaa niitä aikoja välttämättä takaisin sellaisenaan, vaan enemmänkin lisäulottuvuutta nykytilanteeseen, jossa meidän ykkösheppojen käsiä saa hakata vapaasti hajalle ja maalinedessä seistä ilman mustelmia.
 
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ei mikää enää yllätä tän meille rakkaan puulaakin osalta, mut onhan tää täysin irvokas näytelmä.

Eka päätetää et kausarilla ei pääse kattomaa pelii, joka ei vedä katsojia. Sitte nostettii lippujen hinnat Liigan tasolle, jotta vältytää varmasti katsojilta.

Nyt viel sit tää jääfarssi. Herranjumala. Luojan kiitos et päätin aamulla et katon tän kotona. Kyl ottaa päähän niiden 500 urhoollisen fanin puolesta, jotka tonne kaikesta huolimatta meni. Viel enemmän ottaa päähän jokaisen Tsekeistä tänne matkustaneen puolesta.

Jos tiedottaminen, some, markkinointi ja muu vastaava toiminta on mielikuvituksetonta, sekavaa ja vanhanaikasta eli kaiketi puuhapete-tasoo ni olkoo se sit niin, mutta tää on kyllä pohjat.
 

Tounaii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Nyt on kyllä alkanu viimeaikoina menemään mitta täyteen ihan huolella.
Nyt ei puhuta kuitenkaan seurasta tai sen toiminnasta, vaan tän palstan ylitsepursuavasta toksisuudesta.
Ollaan niin tekopyhiä ja olevinaan jotain, dissataan ja arvostellaan seuraa ja muistetaan jokaisessa vaiheessa tuoda esiin "puuhastelu" "suuri johtaja" tai jokin muu halventava sanamuoto seuramme toiminnasta.
Mä en väitä, että seuran toiminta olis sielä parhaassa A-ryhmässä, mutta täällä siis dissataan seuraa ja sen "suurta johtajaa" toksisuudesta, vaikka nimenomaan täällä sitä toksisuutta vasta onkin.

Voisin oikein mielelläni nyt sulkea tän koko vitun keskustelupalstan pois, sillä ei täältä saa enään mitään mielenkiintosta faktaa luetuks, pelkästään omaa mieltä myrkyttävää raskasta materiaalia.

Se on moro.
 
Nyt on kyllä alkanu viimeaikoina menemään mitta täyteen ihan huolella.
Nyt ei puhuta kuitenkaan seurasta tai sen toiminnasta, vaan tän palstan ylitsepursuavasta toksisuudesta.
Ollaan niin tekopyhiä ja olevinaan jotain, dissataan ja arvostellaan seuraa ja muistetaan jokaisessa vaiheessa tuoda esiin "puuhastelu" "suuri johtaja" tai jokin muu halventava sanamuoto seuramme toiminnasta.
Mä en väitä, että seuran toiminta olis sielä parhaassa A-ryhmässä, mutta täällä siis dissataan seuraa ja sen "suurta johtajaa" toksisuudesta, vaikka nimenomaan täällä sitä toksisuutta vasta onkin.

Voisin oikein mielelläni nyt sulkea tän koko vitun keskustelupalstan pois, sillä ei täältä saa enään mitään mielenkiintosta faktaa luetuks, pelkästään omaa mieltä myrkyttävää raskasta materiaalia.

Se on moro.
No kato nyt itte mitä tuolla jäällä tapahtuu! Ili kolaa järkkärin kanssa lunta kun on CHL pleijarit vissiin menossa. Missä Nupe?
 
Suosikkijoukkue
Pelicans
Nimenomaan, sitä ei voi tietää missä Nupe nyt on ja se on vähän turhaa spekuloida kun ei ole esittää faktapohjaa.
Olettaisin et Happy Hourilla myös. Nupella on tavallaa kaks jäähän liittyvää ongelmaa. Toinen ongelma estää joukkueen pelaamisen ja toinen ongelma on henkilökohtasempi ja sen ongelman pinnalla on useinmiten sateenvarjo ja jäätä.
 

Laheee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Carolina Hurricanes
Vähän vituttaa tämä puuhastelu, kun joutui maksamaan euron minuutti kiekon dumppailusta. Julkisten aikataulujen takia loput pelistä jää näkemättä. Kiitos Suuri Johtaja.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Voiko vika olla muualla?
Myöhään tulleissa mainoksissa esim? Tai siitä että ne näyttivät aika paksuilta?

Eikös syy maksamattomissa työeläkemaksuissakin ollut muissa (eivät olleet maksaneet laskujaan)? Eiköhän tälläkin kertaa vika löydy jostain muualta.
 

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Eikös syy maksamattomissa työeläkemaksuissakin ollut muissa (eivät olleet maksaneet laskujaan)? Eiköhän tälläkin kertaa vika löydy jostain muualta.
Tyhmintä on vetää budjetti siihen tilaan että joudutaan elämään kädestä suuhun, mutta toisaalta jos joukkue olisi suorittanut paremmin, meillä ei varmaan olisi ollut näin montaa tulijaa kesken kauden ja se on rasittanut budjettia. Mutta nuo summat ei vielä ole isoja.

Mutta tosiaan mä luulen että tässä on joku outo säädös ettei CHL-mainokset saa olla vielä muissa tapahtumissa jäässä tai ne on tullut tosiaan myöhässä ja on siksi vasta eilen asennettu.

Ainakin aikoinaan kun Hämenlinnassa oli junnujen lätkäkisat aikoinaan niin kenttämestari oli raivona kun joutui repimään mainoksia ja pistämään takaisin ja taas poistamaan, ihan siksi ettei niitä saanut näkyä muissa tapahtumissa jne.
 

Lemiöö66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelikanat, änärin Pingviinit ja kaikki lätkä...
Nyt on kyllä alkanu viimeaikoina menemään mitta täyteen ihan huolella.
Nyt ei puhuta kuitenkaan seurasta tai sen toiminnasta, vaan tän palstan ylitsepursuavasta toksisuudesta.
Ollaan niin tekopyhiä ja olevinaan jotain, dissataan ja arvostellaan seuraa ja muistetaan jokaisessa vaiheessa tuoda esiin "puuhastelu" "suuri johtaja" tai jokin muu halventava sanamuoto seuramme toiminnasta.
Mä en väitä, että seuran toiminta olis sielä parhaassa A-ryhmässä, mutta täällä siis dissataan seuraa ja sen "suurta johtajaa" toksisuudesta, vaikka nimenomaan täällä sitä toksisuutta vasta onkin.

Voisin oikein mielelläni nyt sulkea tän koko vitun keskustelupalstan pois, sillä ei täältä saa enään mitään mielenkiintosta faktaa luetuks, pelkästään omaa mieltä myrkyttävää raskasta materiaalia.

Se on moro.
@Tounaii - täysin samoilla linjoilla. Ymmärrän että muiden seurojen fanit arvostelee ja tietää paremmin asiat kuin seuramme johto itse mutten tätä jatkuvaa omien dissaamista jaksa. Lahti kiekko on ollut aina K-Reippaan ajoista elänyt jätkäpoika elämää ja huidellut omilla teillä versus muut. Mutta siinä se juju onkin ollut. Sitä kautta oli yhteisöllisyys mitä nykyään ei ole. On olevinaan muttei kuitenkaan ole sillä joka käänteessä haukutaan omat omilla tai muilla palstoilla. Kukkoillaan jonkun esmes fakin IPA lauman kanssa kilpaa ja se tuntuu olevan pääasia että älämölö voitetaan. Haiskahtaa että itse tuote eli Pelsut on monelle sivuseikka jonka siipien alla voi säätää egot kuntoon. Kun pärjätään niin oijoi että ollaan niin faneja mutta jos tulee pataan niin jumalauta miten haukutaan pelaajista johtoportaaseen kaikki miten paskaa duunia. Ilman noita vaikkei virheettömästi suorita tätä turkoosia tuotetta ei ole. En välitä paskan vertaa iltapäivä lehtien lööpeistä enkä htt: varmoista tiedoista. Sen verran kauan noita oranssista turkoosiin seurannut ja siellä itsekin aikoinaan touhunnut luotan siihen että tietävät mitä tekevät ja parhaansa jotta fanit viihtyvät sekä peli viihdyttää. Joka ilta ei onnistu ja se pitää hyväksyä...
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Pelicans, Sharks, Rafael Nadal, Die Mannschaft
Onko tämä se sama joukkue, jonka ympärillä on viimeiset vuodet ollut positiivinen pöhinä, ja jonka edesottamuksia sai jännittää keväällä finaaleissa saakka?

Tästä juuri oikeastaan kirjoitinkin aiemmin, kun puhuttiin siitä, mitä valmentajanvaihdos aiheuttaa Pelicansille tämän kauden jälkeen: jos organisaatio on kunnossa, uusi valmentaja ei ole liian dramaattinen muutos.

Organisaatio ei vaikuta olevan kunnossa.

VITTU!!!!
 

Boogy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Onko tämä se sama joukkue, jonka ympärillä on viimeiset vuodet ollut positiivinen pöhinä, ja jonka edesottamuksia sai jännittää keväällä finaaleissa saakka?

Tästä juuri oikeastaan kirjoitinkin aiemmin, kun puhuttiin siitä, mitä valmentajanvaihdos aiheuttaa Pelicansille tämän kauden jälkeen: jos organisaatio on kunnossa, uusi valmentaja ei ole liian dramaattinen muutos.

Organisaatio ei vaikuta olevan kunnossa.

VITTU!!!!
Mikään ei tule muuttumaan niin pitkään aikaan kun toimistolta löytyy eräs pitkäaikainen työharjoittelija joka luulee olevansa jonkinlainen seurajohtaja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös