Vitutusketju

  • 924 390
  • 4 672

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ryan Lasch, #24
Yhtälailla jäi paljon Ilves-jäähyjäkin viheltämättä. Et sanoisin sen suhteen mennyt aika 50/50.
Iloinen olen kuitenkin siitä, että nyt se ei ratkaissut peliä meidän kannalta huonosti.
Juu kyllä molemmilta jäi viheltämättä mutta tuntuu että me hyödyttiin tästä silti hieman enemmän, mutta pääasia että ollaan finaalissa.
 

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Jännä juttu kyllä, että ne pelin ratkaisseet huumorivihellykset tuossa sarjassa sattui juuri tälle Rantala-Fonselius kaksikolle. Ensin nelospelissä se Riihisen naurettava jäähy ja eilen puolestaan se Tikan huumorijäähy ensimmäisen erän lopussa. Ei voi olla sattumaa.
 

Jarna90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Jännä juttu kyllä, että ne pelin ratkaisseet huumorivihellykset tuossa sarjassa sattui juuri tälle Rantala-Fonselius kaksikolle. Ensin nelospelissä se Riihisen naurettava jäähy ja eilen puolestaan se Tikan huumorijäähy ensimmäisen erän lopussa. Ei voi olla sattumaa.
Kyllähän Tikka siinä itse hölmöili. Miten järkevää on tossa tilanteessa lähtee vetää toista nekkuun? Tuon Pennanenkin myönsi
 
Viimeksi muokattu:

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Jännä juttu kyllä, että ne pelin ratkaisseet huumorivihellykset tuossa sarjassa sattui juuri tälle Rantala-Fonselius kaksikolle. Ensin nelospelissä se Riihisen naurettava jäähy ja eilen puolestaan se Tikan huumorijäähy ensimmäisen erän lopussa. Ei voi olla sattumaa.

Sanotaan nyt näin että toisessa ei edes käytännössä annettu mahdollisuutta viheltää ja toisessa annettiin
 
Suosikkijoukkue
Pekon muuvit
Vituttaahan se, kun Tikka joutuu nyt harjoittelemaan swingiään golf-kentillä, eikä huitoa Ikosta.
Itse ajattelin eka, että siitä hanskaamisesta se sai jäähyn, mutta sehän oli se swingi mistä sakkoa tuli.
Ihan oikea vihellys oli. Vittuako huitoo mailallaan vihellyksen jälkeen.
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ketjun aiheeseen palatakseni, nyt kun taas on pärjätty niin kuinkahan isolla rosentilla lähtee ne loputkin kärkiäijät muille maille jo tiedettävien lisäksi..
 

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ryan Lasch, #24
Ketjun aiheeseen palatakseni, nyt kun taas on pärjätty niin kuinkahan isolla rosentilla lähtee ne loputkin kärkiäijät muille maille jo tiedettävien lisäksi..
Kyllä harmittaisi jos esim Jämsen ja Vilen(it) ei enää pelaisi täällä, mitä luulet Eliaksen mahiksiin saada jostain änäri sopparia?
 

Jarna90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ketjun aiheeseen palatakseni, nyt kun taas on pärjätty niin kuinkahan isolla rosentilla lähtee ne loputkin kärkiäijät muille maille jo tiedettävien lisäksi..
Nyt on tietysti tilanne hieman eri, kun viime kerralla kun oltiin finaaleissa. Siellä on KHL vei meiltä mm. Hodgmanin voimassaolevasta sopparista huolimatta. Nythän on voimassaolevien sopparein osalta käytännössä, NHL joka ukkoja voi viedä. Aatun osalta nyt varmaan ollut pitkään tiedossa, että tuo soppari voi tulla ja auki lähinnä missä ensikauden pelaa. Toppari tietenkin jo New Yersey pelaaja. Ketä muuta nyt sun mielestä sellaisia jotka sinne voisi jo ensikaudeksi lähteä? Minulle tulee korkeintaan Utunen mieleen.

Toki Brygmman, Blood, Mylläri, Kelleher joilla ei julkistettu sopparia. Jos heille sitä ei myöskään ole saatu sorvattua hinta/kysyntä muualla nousee ja jatkosta tulee epätodennäköisempää.
 

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Kyllähän Tikka siinä itse hölmöili. Miten järkevää on tossa tilanteessa lähtee vetää toista nekkuun? Tuon Pennanenkin myönsi
Vetää nekkuun vai huitaisee mailalla joka juuri ja juuri hipaisee? Antoi joo mahdollisuuden viheltää, mutta oliko tuo pelin hengen mukainen jäähy, aivan kuten se Riihisen jäähy nelospelissä? Ei, ei ollut. Samanlaisia vihellyksen jälkeisiä tilanteita meni pelin edetessä ohi enemmän ja vähemmän molemmilta puolilta.

Ihan oikea vihellys oli. Vittuako huitoo mailallaan vihellyksen jälkeen.
Niin. Samaan aikaan sitten kolmannessa erässä Mäntykivi vetäisee täysin puskista vihellyksen jälkeen Hirvosta nyrkillä suoraan kasvoihin, vaikka Hirvonen ei edes tee tilanteessa mitään muuta kuin seisoo paikallaan. Tuosta ei sitten jäähyä kuitenkaan tullut, vaikka olisi ollut enemmän aihetta verrattuna tuohon Tikkaan ja raitapaidat seisovat ihan vieressä.

Korostaa vain Rantala-Fonselius kaksikon heikkoa tasoa. Eiköhän nuokin sankarit finaaleissa kuitenkin vihellä, valitettavasti.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Face

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Kyllä harmittaisi jos esim Jämsen ja Vilen(it) ei enää pelaisi täällä, mitä luulet Eliaksen mahiksiin saada jostain änäri sopparia?
Mä luulen että E.Vilenin NHL-sopimus on aika kaukana, sen verran kaukana tutkasta se on liidellyt mutta A.Jämsenin sopimus on mun mielestä jopa todennäköinen, mutta Kidi luultavasti jää Lahteen pelaamaan sen ensimmäisen kauden isossa roolissa, jos ei jotenkin ihmeesti breikkaisi isosti leirillä.

E. Vilenin roolia NHL:ssa on vähän vaikea nähdä, se jää siihen väliinputoajan rooliin siinä kolmos-nelosketjun välissä, joka tarvitsisi kuitenkin playmakerin roolin jotta saisi parastaan irti. Vähän lisää rutiinia ja tasaisuutta, hyvää kokonaisvaltaista peliä, muutama maajoukkuepeli alle niin kenties joku änärijengi ottaa testiin.

Enemmän olen huolissani siitä mitä tekee Utunen, se on nyt ollut niin äijämäinen tällä kaudella että on ihme jos ei olisi merkitty mies ihan taalaliigaa myöden.
 

surfa

Jäsen
Itteä ei vituta, mutta työnantajaa ehkä, kun ei jouda tekemään hommia vaan joutuu lukemaan tätä päättymätöntä viestivirtaa koko työpäivän.
 

Jahva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Itteä ei vituta, mutta työnantajaa ehkä, kun ei jouda tekemään hommia vaan joutuu lukemaan tätä päättymätöntä viestivirtaa koko työpäivän.
Et ole yksin sillä myöskin työpäivä on mennyt lähinnä täällä palstalla. Itse olen sanaton siitä mitä eilen tapahtui mutta onneksi muilla runosuoni sykkii.
 

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Jotta ketjun aihe saataisi topicin mukaiseksi, niin hieman ihmettelen tuota mitä Pekko oikein ajattelee, nyt oli tallonut jonkun nuoren Ilves-fanin lippua maahan.

Ensinnäkin, ethän sä jumalauta ota lapselta sen kannattaman joukkueen lippua ja tallo sitä maahan.
Toisekseen, itse kunnioitan kaikkia niin paljon etten astuisi edes vastustajan logon päälle, sehän on kopissakin vanha sääntö.
Kolmanneksi, olisi ollut paljon hauskempi jos Pekko olisi vaikka ottanut lapsen Ilves-lipun ja yrittänyt antaa tilalle pientä Pelicans-lippua. Vaikka lapsi ei olisi sitä ottanut, olisi silti antanu molemmat liput sille tietenkin.

Itselleni on jäänyt hyvät muistot jo pelkästään siitä että joskus ammoisina aikoina joku HIFK-fani antoi mulle HIFK-tarroja kun oltiin Lahessa katsomassa peliä. Muistan sen näin nelikymppisenä vieläkin vaikka tästä on aikaa joku noin 30 vuotta tms. Siitä jäi myös hyvä fiilis ja jonkinlainen arvostus HIFK:n faneja kohtaan, vaikka kyseessä olikin selvä propaganda, mutta silti, ne merkitsi yllättävän paljon pienelle fanille.
 

surfa

Jäsen
Jotta ketjun aihe saataisi topicin mukaiseksi, niin hieman ihmettelen tuota mitä Pekko oikein ajattelee, nyt oli tallonut jonkun nuoren Ilves-fanin lippua maahan.

Ensinnäkin, ethän sä jumalauta ota lapselta sen kannattaman joukkueen lippua ja tallo sitä maahan.
Toisekseen, itse kunnioitan kaikkia niin paljon etten astuisi edes vastustajan logon päälle, sehän on kopissakin vanha sääntö.
Kolmanneksi, olisi ollut paljon hauskempi jos Pekko olisi vaikka ottanut lapsen Ilves-lipun ja yrittänyt antaa tilalle pientä Pelicans-lippua. Vaikka lapsi ei olisi sitä ottanut, olisi silti antanu molemmat liput sille tietenkin.

Itselleni on jäänyt hyvät muistot jo pelkästään siitä että joskus ammoisina aikoina joku HIFK-fani antoi mulle HIFK-tarroja kun oltiin Lahessa katsomassa peliä. Muistan sen näin nelikymppisenä vieläkin vaikka tästä on aikaa joku noin 30 vuotta tms. Siitä jäi myös hyvä fiilis ja jonkinlainen arvostus HIFK:n faneja kohtaan, vaikka kyseessä olikin selvä propaganda, mutta silti, ne merkitsi yllättävän paljon pienelle fanille.
Mitenkään puolustelematta, sillä onhan tuo hyväksynnän rajojen ulkopuolella todella pahasti, mutta.

Sinällään ymmärrän tapahtumaa, maailma on pullollaan lapsettomia ihmisiä, joiden omasta lapsuudesta on niin pitkä aika, ettei enää muista ja tiedä miten lasten kanssa voi tai kannattaa puuhata. Tuota tulee vastaan jatkuvasti. Eivätkä henkilöt useinkaan edes ymmärrä tuottavansa lapselle mielipahaa. Mutta tämä nyt on vaan seurausta siitä erityisen suomalaisesta kulttuurista, jossa lapset pitäisi aina piilottaa ja oikeastaan mihinkään niitä ei ainakaan saisi ottaa mukaan. Mutta jos olet hommissa tuollaisessa roolissa, jossa lapset on todennäköisesti se ykköskontaktiryhmä, niin onhan tuo aivan älytön veto.

Kuten tuossa kirjoitat, niin pienelle lapselle pienet ja yksinkertaisetkin asiat, tarrat liput tai mitä ikinä, on uskomattoman tärkeitä. Vielä enemmän, jos ne on "omia". Joku 50 sentin oma krääsäesine voi olla elämän tärkein asia ja se pitäisi aikuisten ymmärtää ja kunnioittaa.

Tuon tilanteen olisi kyllä voinut hoitaa hyvin pitkälti samalla tavalla ja lipun ottamisessakaan ei välttämättä minusta vielä ole mitään kovin pahaa, mutta se vitsi pitäisi kyllä sitten välittömästi tehdä selväksi lapselle antamalla lippu heti takaisin ja mieluusti vielä hyvitellä vaikka sillä kiekolla, minkä lahtelaiset kannattajat ansiokkaasti sitten lopulta hoitivat.
 

bastor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Vituttaa kun lähden ulkomaan työkeikalle 1. finaalin päivänä. Ja takaisin tulen juuri 5. finaalin päivänä, jolloin nippa nappa kerkiän kotiin katsomaan sitä.
Onneksi kerkiän sitä seuraavana päivänä sitten jo torille juhlimaan (tää olisi kyllä sitten posi kamaa)
 

Varsamattila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Vituttaa kun lähden ulkomaan työkeikalle 1. finaalin päivänä. Ja takaisin tulen juuri 5. finaalin päivänä, jolloin nippa nappa kerkiän kotiin katsomaan sitä.
Onneksi kerkiän sitä seuraavana päivänä sitten jo torille juhlimaan (tää olisi kyllä sitten posi kamaa)
Itsekin joudun työkeikalle, mutta Tampereelle. Liput keskiviikoksi taskussa.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Itsellä mennyt tuo Pekko-episodi ohi. Ihan älytöntä toimintaa, eikä sitä voi oikein edes selitellä millään.
Lähellä olleen kotiyleisön reaktiolle Lahti teemaan sopien Litti-peukkua.

Edit. Alla olevan postauksen suunnasta Litti-peukkua seuralle myös. Lipun tallomisen poika voi unohtaa, eikä tainnut siitä muutenkaan mieltään pahoittaa, mutta tuota ei. Tuo jää mieleen.
 
Viimeksi muokattu:

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Tappara vs Pelicans
  • 1.84
  • 3.85
  • 3.85
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös