Mainos

Vitutusketju

• 1 007 916
  • 4 982

surfa

Jäsen
Kyl mä muistan, kun silloin viimeksi joskus vuonna 80 tai 90 jotain joku tuomari vahingossa vihelsi pelin hyvin ja joku katsoja oli tyytyväinen. Sen jälkeen on kaikki ollu yhtä alamäkeä.

Turhaa napinaa sanon minä.

laituri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hockey Reipas, Charlestown Chiefs
Kyl mä muistan, kun silloin viimeksi joskus vuonna 80 tai 90 jotain joku tuomari vahingossa vihelsi pelin hyvin ja joku katsoja oli tyytyväinen. Sen jälkeen on kaikki ollu yhtä alamäkeä.

Turhaa napinaa sanon minä.

Kyllä sä nyt muistat väärin.

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Tälläkin kaudella ollut monta hyvää vihellettyä peliä, ja eilinen meni yllättävän vähän huonosti kun ottaa huomioon ketkä vihelsi.

Suosikkijoukkue
Pekon muuvit
Meidän kannalta kyllä, koska kyllä jäi aika monta jäähyä viheltämättä meille, eli eipä se nyt putkeen mennyt vieläkään.
Yhtälailla jäi paljon Ilves-jäähyjäkin viheltämättä. Et sanoisin sen suhteen mennyt aika 50/50.
Iloinen olen kuitenkin siitä, että nyt se ei ratkaissut peliä meidän kannalta huonosti.

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ryan Lasch, #24
Yhtälailla jäi paljon Ilves-jäähyjäkin viheltämättä. Et sanoisin sen suhteen mennyt aika 50/50.
Iloinen olen kuitenkin siitä, että nyt se ei ratkaissut peliä meidän kannalta huonosti.
Juu kyllä molemmilta jäi viheltämättä mutta tuntuu että me hyödyttiin tästä silti hieman enemmän, mutta pääasia että ollaan finaalissa.

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Jännä juttu kyllä, että ne pelin ratkaisseet huumorivihellykset tuossa sarjassa sattui juuri tälle Rantala-Fonselius kaksikolle. Ensin nelospelissä se Riihisen naurettava jäähy ja eilen puolestaan se Tikan huumorijäähy ensimmäisen erän lopussa. Ei voi olla sattumaa.

Jarna90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Jännä juttu kyllä, että ne pelin ratkaisseet huumorivihellykset tuossa sarjassa sattui juuri tälle Rantala-Fonselius kaksikolle. Ensin nelospelissä se Riihisen naurettava jäähy ja eilen puolestaan se Tikan huumorijäähy ensimmäisen erän lopussa. Ei voi olla sattumaa.
Kyllähän Tikka siinä itse hölmöili. Miten järkevää on tossa tilanteessa lähtee vetää toista nekkuun? Tuon Pennanenkin myönsi

Viimeksi muokattu:

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans

Sanotaan nyt näin että toisessa ei edes käytännössä annettu mahdollisuutta viheltää ja toisessa annettiin

Suosikkijoukkue
Pekon muuvit
Vituttaahan se, kun Tikka joutuu nyt harjoittelemaan swingiään golf-kentillä, eikä huitoa Ikosta.
Itse ajattelin eka, että siitä hanskaamisesta se sai jäähyn, mutta sehän oli se swingi mistä sakkoa tuli.
Ihan oikea vihellys oli. Vittuako huitoo mailallaan vihellyksen jälkeen.

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ketjun aiheeseen palatakseni, nyt kun taas on pärjätty niin kuinkahan isolla rosentilla lähtee ne loputkin kärkiäijät muille maille jo tiedettävien lisäksi..

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ryan Lasch, #24
Ketjun aiheeseen palatakseni, nyt kun taas on pärjätty niin kuinkahan isolla rosentilla lähtee ne loputkin kärkiäijät muille maille jo tiedettävien lisäksi..
Kyllä harmittaisi jos esim Jämsen ja Vilen(it) ei enää pelaisi täällä, mitä luulet Eliaksen mahiksiin saada jostain änäri sopparia?

Jarna90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Nyt on tietysti tilanne hieman eri, kun viime kerralla kun oltiin finaaleissa. Siellä on KHL vei meiltä mm. Hodgmanin voimassaolevasta sopparista huolimatta. Nythän on voimassaolevien sopparein osalta käytännössä, NHL joka ukkoja voi viedä. Aatun osalta nyt varmaan ollut pitkään tiedossa, että tuo soppari voi tulla ja auki lähinnä missä ensikauden pelaa. Toppari tietenkin jo New Yersey pelaaja. Ketä muuta nyt sun mielestä sellaisia jotka sinne voisi jo ensikaudeksi lähteä? Minulle tulee korkeintaan Utunen mieleen.

Toki Brygmman, Blood, Mylläri, Kelleher joilla ei julkistettu sopparia. Jos heille sitä ei myöskään ole saatu sorvattua hinta/kysyntä muualla nousee ja jatkosta tulee epätodennäköisempää.

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Kyllähän Tikka siinä itse hölmöili. Miten järkevää on tossa tilanteessa lähtee vetää toista nekkuun? Tuon Pennanenkin myönsi
Vetää nekkuun vai huitaisee mailalla joka juuri ja juuri hipaisee? Antoi joo mahdollisuuden viheltää, mutta oliko tuo pelin hengen mukainen jäähy, aivan kuten se Riihisen jäähy nelospelissä? Ei, ei ollut. Samanlaisia vihellyksen jälkeisiä tilanteita meni pelin edetessä ohi enemmän ja vähemmän molemmilta puolilta.

Ihan oikea vihellys oli. Vittuako huitoo mailallaan vihellyksen jälkeen.
Niin. Samaan aikaan sitten kolmannessa erässä Mäntykivi vetäisee täysin puskista vihellyksen jälkeen Hirvosta nyrkillä suoraan kasvoihin, vaikka Hirvonen ei edes tee tilanteessa mitään muuta kuin seisoo paikallaan. Tuosta ei sitten jäähyä kuitenkaan tullut, vaikka olisi ollut enemmän aihetta verrattuna tuohon Tikkaan ja raitapaidat seisovat ihan vieressä.

Korostaa vain Rantala-Fonselius kaksikon heikkoa tasoa. Eiköhän nuokin sankarit finaaleissa kuitenkin vihellä, valitettavasti.

(1)
  • Tykkää
Reactions: Face

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Kyllä harmittaisi jos esim Jämsen ja Vilen(it) ei enää pelaisi täällä, mitä luulet Eliaksen mahiksiin saada jostain änäri sopparia?
Mä luulen että E.Vilenin NHL-sopimus on aika kaukana, sen verran kaukana tutkasta se on liidellyt mutta A.Jämsenin sopimus on mun mielestä jopa todennäköinen, mutta Kidi luultavasti jää Lahteen pelaamaan sen ensimmäisen kauden isossa roolissa, jos ei jotenkin ihmeesti breikkaisi isosti leirillä.

E. Vilenin roolia NHL:ssa on vähän vaikea nähdä, se jää siihen väliinputoajan rooliin siinä kolmos-nelosketjun välissä, joka tarvitsisi kuitenkin playmakerin roolin jotta saisi parastaan irti. Vähän lisää rutiinia ja tasaisuutta, hyvää kokonaisvaltaista peliä, muutama maajoukkuepeli alle niin kenties joku änärijengi ottaa testiin.

Enemmän olen huolissani siitä mitä tekee Utunen, se on nyt ollut niin äijämäinen tällä kaudella että on ihme jos ei olisi merkitty mies ihan taalaliigaa myöden.

surfa

Jäsen
Itteä ei vituta, mutta työnantajaa ehkä, kun ei jouda tekemään hommia vaan joutuu lukemaan tätä päättymätöntä viestivirtaa koko työpäivän.

Jahva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Itteä ei vituta, mutta työnantajaa ehkä, kun ei jouda tekemään hommia vaan joutuu lukemaan tätä päättymätöntä viestivirtaa koko työpäivän.
Et ole yksin sillä myöskin työpäivä on mennyt lähinnä täällä palstalla. Itse olen sanaton siitä mitä eilen tapahtui mutta onneksi muilla runosuoni sykkii.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy