Vitutusketju

• 997 167
  • 4 921

surfa

Jäsen
Hyppääminen on ponnahtamista lihasvoimalla tai muulla voimalla ylöspäin ja joskus samalla myös eteenpäin niin, että jalat ovat yhtäaikaisesti irti alustasta.” toi hyppy sanan käyttö on aika voimakas ilmaisu tässä tapauksessa
No ei tuo kyllä mikään tahaton horjahdus tai tasapainon menetyskään ole, niinkuin Blood itsekin Twitterissä sanoo. Tuossa Tappara-HIFK lähetyksen alussa oli useammasta kuvakulmasta tuo tilanne ja tuo on yhtä paljon vahinko kun minä olen Roope-Ankka.

Se, miksi tuota kukakin haluaa kutsua on kyllä oikeastaan yhdentekevää. Hyppy, pudottautuminen, mitä ikinä. Tahallinen mikä tahallinen.

Se, onko tuollainen sitten pelikiellon arvoinen, jätettäköön muiden päätettäväksi. Luulisi olevan helppo vetää joka tapauksessa linja, kun paljon tulkinnanvaraa tuossa tapauksessa ei ole.

Veath_86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
No ei tuo kyllä mikään tahaton horjahdus tai tasapainon menetyskään ole, niinkuin Blood itsekin Twitterissä sanoo. Tuossa Tappara-HIFK lähetyksen alussa oli useammasta kuvakulmasta tuo tilanne ja tuo on yhtä paljon vahinko kun minä olen Roope-Ankka.

Se, miksi tuota kukakin haluaa kutsua on kyllä oikeastaan yhdentekevää. Hyppy, pudottautuminen, mitä ikinä. Tahallinen mikä tahallinen.

Se, onko tuollainen sitten pelikiellon arvoinen, jätettäköön muiden päätettäväksi. Luulisi olevan helppo vetää joka tapauksessa linja, kun paljon tulkinnanvaraa tuossa tapauksessa ei ole.
Se ei todellakaan ole yhdentekevää miten sitä kukakin haluaa kutsua. Jos Ben hyppäisi koko massalla toisen pelaajan selkään niin se olisi toisen törkeä vahingoittamis yritys ja seuraukset voisi olla aika kamalat pahimmillaan.

surfa

Jäsen
Se ei todellakaan ole yhdentekevää miten sitä kukakin haluaa kutsua. Jos Ben hyppäisi koko massalla toisen pelaajan selkään niin se olisi toisen törkeä vahingoittamis yritys ja seuraukset voisi olla aika kamalat pahimmillaan.
Oikeasti kyllä on aika sama sen sanavalinnan kanssa. Hyppy se on sentinkin hyppy ja jos siitä tulee ratkaiseva tekijä niin joku 160 senttinen pelaaja saa hypätä jo ihan huolella päästäkseen samaan korkeuteen mistä 2 metrinen vain kaatuu.

Sanakirjalla teon analysointi ei tosiaan tuota yhtään parempaa lopputulosta. Mutta kuten sanottu, mulle on ihan sama millä sanalla kukakin tuota haluaa kutsua. Saa nähdä mitä pajatsosta tulee pihalle, se on ainoa mikä merkitsee.

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ryan Lasch, #24
Eiks oikeesti saa pätevämpää ukkoa selostaa kuin joku Saukkonen...

play_on

Jäsen
Suosikkijoukkue
dirty dozen
Suunnilleen vastaavaa toimintaa Tikka harrastaa lähes illasta toiseen eikä täällä olla pelikieltoa ulisemassa.
Ninomaan. Itse kaipailen lähinnä kuittivihkoa vaikka rehellisten ja painavien taklausten muodossa. Pelikielloista päättää ihan muut, itse lähinnä protestoin jos naurettavuuksiin meinataan mennä.

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ryan Lasch, #24
On kyllä aivan saatanan surullista että tuomarit päättää viheltää ottelun lopussa noin kevyesti jäähyn ja antaa kaverille mahiksen ratkaista pelin. Rantala on ollut muutenkin aina iha helvetin oksettava tuomari, ei mitään hyvää sanottavaa ikinä. Ja muutenkin joutu kuunnella koko pelin Saukkosen ja Saravon ilmiselvää Ipan semi puolueellista hypetystä

Rademoottori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Lahesta
Eikö ne oikeasti saaneet ketään muuta kuin joku helvetin Rantala - Fonselius "tuomaroimaan" tuonne?!
Liiga haluaa 7. pelin Tampereelle ja Ilvekselle viimeisen mahdollisuuden tamperelaiseen Liiga-unelmaan.
Aleksi Lantala on siihen sapluunaan sopiva kökkäre.

EDIT: Pahuksen Pelikaani, kun ei ymmärrä hävitä pois häiritsemästä.

Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy