Selvä :D
Tasapaino pettää = hyppäsi.
Selvä :D
No ei tuo kyllä mikään tahaton horjahdus tai tasapainon menetyskään ole, niinkuin Blood itsekin Twitterissä sanoo. Tuossa Tappara-HIFK lähetyksen alussa oli useammasta kuvakulmasta tuo tilanne ja tuo on yhtä paljon vahinko kun minä olen Roope-Ankka.”Hyppääminen on ponnahtamista lihasvoimalla tai muulla voimalla ylöspäin ja joskus samalla myös eteenpäin niin, että jalat ovat yhtäaikaisesti irti alustasta.” toi hyppy sanan käyttö on aika voimakas ilmaisu tässä tapauksessa
Se ei todellakaan ole yhdentekevää miten sitä kukakin haluaa kutsua. Jos Ben hyppäisi koko massalla toisen pelaajan selkään niin se olisi toisen törkeä vahingoittamis yritys ja seuraukset voisi olla aika kamalat pahimmillaan.No ei tuo kyllä mikään tahaton horjahdus tai tasapainon menetyskään ole, niinkuin Blood itsekin Twitterissä sanoo. Tuossa Tappara-HIFK lähetyksen alussa oli useammasta kuvakulmasta tuo tilanne ja tuo on yhtä paljon vahinko kun minä olen Roope-Ankka.
Se, miksi tuota kukakin haluaa kutsua on kyllä oikeastaan yhdentekevää. Hyppy, pudottautuminen, mitä ikinä. Tahallinen mikä tahallinen.
Se, onko tuollainen sitten pelikiellon arvoinen, jätettäköön muiden päätettäväksi. Luulisi olevan helppo vetää joka tapauksessa linja, kun paljon tulkinnanvaraa tuossa tapauksessa ei ole.
Oikeasti kyllä on aika sama sen sanavalinnan kanssa. Hyppy se on sentinkin hyppy ja jos siitä tulee ratkaiseva tekijä niin joku 160 senttinen pelaaja saa hypätä jo ihan huolella päästäkseen samaan korkeuteen mistä 2 metrinen vain kaatuu.Se ei todellakaan ole yhdentekevää miten sitä kukakin haluaa kutsua. Jos Ben hyppäisi koko massalla toisen pelaajan selkään niin se olisi toisen törkeä vahingoittamis yritys ja seuraukset voisi olla aika kamalat pahimmillaan.
Ei.Eiks oikeesti saa pätevämpää ukkoa selostaa kuin joku Saukkonen...
Ninomaan. Itse kaipailen lähinnä kuittivihkoa vaikka rehellisten ja painavien taklausten muodossa. Pelikielloista päättää ihan muut, itse lähinnä protestoin jos naurettavuuksiin meinataan mennä.Suunnilleen vastaavaa toimintaa Tikka harrastaa lähes illasta toiseen eikä täällä olla pelikieltoa ulisemassa.
Vaan eipä tämä ketään yllättänyt. Tää on meidän liiga.Ei mennyt kyllä linjan mukaan viimeisen erän vihellykset. Hohhoijaa
Mikäs siinä oli helppoa?Ei tätä peliä tuomareiden takia hävitty. Saatiin aika hepposesti 5-3 yv. Ilves oli parempi tänään.
Mikäs siinä oli helppoa?
Korkea maila joka osui Aatua naamaan?
Sen kerran kun oltiin pelillisesti tasaväkisiä, niin Ilves on parempi. Muissa peleissä oltu aivan altavastaajana mutta voitettu..Ei tätä peliä tuomareiden takia hävitty. Saatiin aika hepposesti 5-3 yv. Ilves oli parempi tänään.
Kyllä vituttaa, että tässä vaiheessa kautta tuolla jäällä pörrää jotkut helvetin Saku Salmiset.
Tää on ihan haistavittu-hommia taas liigalta.Eikö ne oikeasti saaneet ketään muuta kuin joku helvetin Rantala - Fonselius "tuomaroimaan" tuonne?!
Liiga haluaa 7. pelin Tampereelle ja Ilvekselle viimeisen mahdollisuuden tamperelaiseen Liiga-unelmaan.Eikö ne oikeasti saaneet ketään muuta kuin joku helvetin Rantala - Fonselius "tuomaroimaan" tuonne?!
Eikö ne oikeasti saaneet ketään muuta kuin joku helvetin Rantala - Fonselius "tuomaroimaan" tuonne?!