Vitutusketju

  • 930 420
  • 4 722

Rademoottori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liigan tippumuspelit
Eikö ne oikeasti saaneet ketään muuta kuin joku helvetin Rantala - Fonselius "tuomaroimaan" tuonne?!
Liiga haluaa 7. pelin Tampereelle ja Ilvekselle viimeisen mahdollisuuden tamperelaiseen Liiga-unelmaan.
Aleksi Lantala on siihen sapluunaan sopiva kökkäre.

EDIT: Pahuksen Pelikaani, kun ei ymmärrä hävitä pois häiritsemästä.
 
Viimeksi muokattu:

surfa

Jäsen
Kyl mä muistan, kun silloin viimeksi joskus vuonna 80 tai 90 jotain joku tuomari vahingossa vihelsi pelin hyvin ja joku katsoja oli tyytyväinen. Sen jälkeen on kaikki ollu yhtä alamäkeä.

Turhaa napinaa sanon minä.
 

laituri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hockey Reipas, Charlestown Chiefs
Kyl mä muistan, kun silloin viimeksi joskus vuonna 80 tai 90 jotain joku tuomari vahingossa vihelsi pelin hyvin ja joku katsoja oli tyytyväinen. Sen jälkeen on kaikki ollu yhtä alamäkeä.

Turhaa napinaa sanon minä.

Kyllä sä nyt muistat väärin.
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Tälläkin kaudella ollut monta hyvää vihellettyä peliä, ja eilinen meni yllättävän vähän huonosti kun ottaa huomioon ketkä vihelsi.
 
Suosikkijoukkue
Pekon muuvit
Meidän kannalta kyllä, koska kyllä jäi aika monta jäähyä viheltämättä meille, eli eipä se nyt putkeen mennyt vieläkään.
Yhtälailla jäi paljon Ilves-jäähyjäkin viheltämättä. Et sanoisin sen suhteen mennyt aika 50/50.
Iloinen olen kuitenkin siitä, että nyt se ei ratkaissut peliä meidän kannalta huonosti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös