Vitutusketju

  • 931 752
  • 4 722

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ryan Lasch, #24
Kyllä jäi aivan luokattomaksi vika erä, ja koko ottelun hyökkäyspeli oli ihan surkeeta
 

Waltrex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Laukauksia tuolle KalPan veskarille pitää vaan saada paljon enemmän. Tehdään itse ilta hänelle helpoksi ja tänään Rahm voitti Bartosakin game savereissa.

Itse olisin haastanut tuon KalPan 2-2 tasoituksen. Siinä Kantola ajaa Bartosakia päin.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Tänään tarjottiin sitä ryöstön paikkaa, ei käytetty. Se vituttaa + hyökkäyspeli aivan syväjäässä.
 

nikez37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Vituttaa, että 1-2 johdossa 3 erässä ja mahdollisuus 3-1 mennä johtoon sarjassa, mutta aivan onnetonta paskaa peliä. Edelleen riittää tietysti kotipelien voitot, mutta Kalpa ollut paljon lähempänä sitä ryöstöä kuin me.
 
Suosikkijoukkue
Kärpäsen Karelin.
Laukauksia tuolle KalPan veskarille pitää vaan saada paljon enemmän. Tehdään itse ilta hänelle helpoksi ja tänään Rahm voitti Bartosakin game savereissa.

Itse olisin haastanut tuon KalPan 2-2 tasoituksen. Siinä Kantola ajaa Bartosakia päin.
En kyllä oikeen tiiä mikä noista 14 torjunnasta ois ollut sanan varsinaisessa merkityksessä " game saver ".
 

Arsi Haakana

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans
siinä oli meidän pakki selässä ja se oltais varmaan katsottu rikkovaksi ja siitä vielä jäähy.. Mutta mietin samaa ja nyt se olisi kannattanut katsoa
Kontakti tapahtui selkeästi maalivahdin alueen ulkopuolella, joten ei siitä mitenkään veskarin häirintää olisi saanut.
 

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ryan Lasch, #24
Kärkkäinen ilmeisesti palannut yhteistyökumppaniksi. Ainakin instagramin perusteella. Vittu mitä paskaa.
Tästähän oli yhessä vaiheessa Kärppien ketjussa ihan hirvee narina kun heilläkin oli/on Kärkkäinen sponsorina. Itteeni ei ressaa tippaakaan onneksi.
 

Nilkkarallia

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Valitettavasti ei edes yllätä. Pieni talousalue jne.

Sen verran kyllä polarisoiva firma, et toivottavasti ei karkoita muita potentiaalisia yhteistyökuvioita. Helppo kuvitella, että joku firma ei haluaisi tulla yhdistetyksi kärkkäiseen.
 

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Enemmän tässä huvittaa se kuinka Kärkkäinen tiputettiin kyydistä julkisen paineen takia ja sitten kun pöly oli laskeutunut niin heidän rahat kelpasi taas yllättäen.
Puolustamatta ketään, Kärkkäisen omistaja on myös pysynyt pois kohuista sen jälkeen. Itse en käy Kärkkäisellä koska en halua tukea sen omistajaa, mutten myöskään tuomitse ketään joka siellä käy. Parempi vaan että saataisi kaikki rahat siltä pois.

En jaa sitten yhtään Juha Kärkkäisen ajatusmaailmaa tai arvoja, pakko sanoa ettei tule väärinkäsityksiä.
 

play_on

Jäsen
Suosikkijoukkue
dirty dozen
Potentiaalinen vitutus... Aatu Jämsen jääaika tänään 13min, joka on vähän tuon kaliiberin kaverille.

Onko kyseessä varotoimenpide, vajaa kuntoisuus, vajaan peluutus, uusi luokkaantuminen?
 

Dr_Faustus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Potentiaalinen vitutus... Aatu Jämsen jääaika tänään 13min, joka on vähän tuon kaliiberin kaverille.

Onko kyseessä varotoimenpide, vajaa kuntoisuus, vajaan peluutus, uusi luokkaantuminen?
Pohdin tuota kanssa. Ehkä se on sellaista sisäänajoa tauon jälkeen. Ja ehkä se tuli myös sen koko ketjun saaman peliajan myötä. Aatu sentään näkyi kentällä. Kivenmäen ehkä kaksi kertaa havaitsin tekevän jotain.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Vituttaa jo valmiiksi jos historia toistaa itseään ja hävitää G7 tiistaina
 

Lahelainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat SaiPa
Ei välieriin tälläkään kaudella
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös