Vitutusketju

  • 1 139 978
  • 8 636

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Miten tilanne on eri? Versus se, että meillä olisi Raju tai Edi ja tämä olisi myös jatkamassa ensi kaudella?

Seuran uskottavuus siis menee sinun silmissä, jos JYP ajattelee tulevaisuutta? Noh kaikki tavallaan ja toki omiin mielipiteisiin on oikeus, mutta ei noita sinun mielipiteitäsi nyt ainakaan järjellä voi perustella. Ikävää Ruusun kannalta, mutta tämä on ammattilaisurheilua ja myös Markus varmasti tämän tietää.

Itse olen puolustanut Ruusua pitkin kautta todella paljon, ei minulla herraa vastaan mitään ole, silti aina pitää ajatella seuran etu edellä. Yksikään pelaaja ei ole seuraa suurempi.
Siten, että Rajaniemi ja Laurikainen ovat selviä ykkösmaalivahteja joukkueessaan. Tulevaisuutta voi toki ajatella mutta en näe sitä hyvänä uskoa luovana merkkinä, jos kohtuullisesti pelaava maalivahti istuu loppukauden penkissä vaan sen takia mitä olen jo aikaisemmin maininnut.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Lisäksi noita pelaavia vahteja lyödään usein jo ennakkoon lukkoon, toki huomioiden varmasti myös pelivire ja siihenkin reagoidaan tarpeen mukaan.

Jos eilinen oli esimerkiksi Ruusun peli, niin miksi hänelle pitäisi nyt antaa uusi startti, jos oma ei mennyt ihan putkeen.

Helppoa se on täältä huudella omia turhia mielipiteitään, kun joukkue tekee kuitenkin parhaaksi näkee.
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Lisäksi noita pelaavia vahteja lyödään usein jo ennakkoon lukkoon, toki huomioiden varmasti myös pelivire ja siihenkin reagoidaan tarpeen mukaan.

Jos eilinen oli esimerkiksi Ruusun peli, niin miksi hänelle pitäisi nyt antaa uusi startti, jos oma ei mennyt ihan putkeen.
Se on sitten tietysti eri juttu, jos on PÄÄTETTY, että Parkkinen pelaa tänään, meni Ruusulla miten meni edellisessä pelissä. Ja miksi ei voisi antaa uutta mahdollisuutta? Tässähän vaihdettaisiin jatkuvasti maalivahteja, jos ”huonon” pelin jälkeen pitäis joku muu laittaa torjumaan.
 

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Jos eilinen oli esimerkiksi Ruusun peli, niin miksi hänelle pitäisi nyt antaa uusi startti, jos oma ei mennyt ihan putkeen.

Perustelkaa jos olen jotenkin väärässä, mutta mun käsitys maalivahdin vaihdon syyhyn oli herätellä päin persettä pelaava joukkue, ei niinkään veskarin vire. Noista kolmesta menneestä minusta vain yhtä saattoi pitää lapsuksena veskarilta, loput kyllä tunaroitiin huolella kentällä.

Miten lie JYP vahtipalettiiaan miettiikään, niin tällä kaudella siellä on aika tasavahva pari käytössä ja toivottavasti käytetään. Kuka jatkaa tai on jatkamatta ensikaudella on eri asia kuin peluutus kuluvalla kaudella. En ymmärrä lainkaan, niin kenttäpelaajien, kuin maalivahtien kohdalla täyshöperöä ajatuskulkua lopettaa peluutus pelaajalta, joka on sopimuksessa ja jolle maksetaan palkkaa. Joku mainitsi, että jatkavan peluuttaminen olisi rahaa pankkiin, olen täysin päinvastaista mieltä, se rahan heittämistä ojaan, jos niin menettelee.

Tietenkin, jos pelaajaan ei valmennuksella ole luottoa, ei häntä kentälle päästetä ja se on sitten utjn piikkiin hutihankinta. Muussa tapauksessa valmennuksen kannattaisi näyttää pallejaan ja luottoa pelaajaan laittamalla se heti uuteen starttiin, tsygolookista näes.

Hupaisaa, kuinka täällä velloo arpominen veskareista, kun kentällä kaikki menee päin prinkkalaa, eikä oikeen mikään vastaa huutoon liigan haasteesta. Oisko niin, että pienin ongelma on helpoin marmatettava, kun muuten pitäs perehtyä hiukka syvemmin kaikkeen mikä mättää, eikä sille yhtään mitään siltikään voi, seuraa vaan vierestä hiuksiaan haroen.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Perustelkaa jos olen jotenkin väärässä, mutta mun käsitys maalivahdin vaihdon syyhyn oli herätellä päin persettä pelaava joukkue, ei niinkään veskarin vire. Noista kolmesta menneestä minusta vain yhtä saattoi pitää lapsuksena veskarilta, loput kyllä tunaroitiin huolella kentällä.

Eikö se ole vähän joo ja ei.

Eilinen meni varmaan vähän enemmän sinne herättelyn piikkiin. Joskus taas maalivahti kirjaimellisesti imuroi kiekkoja selkänsä taakse ja silloin ei paljoa joukkueen herättely auta, jos vika on yksilössä. Eilen yksi meni maalivahdin piikkiin ja loput sitten voi laittaa kenttäpelaajien sähläämisen vastuulle.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Ratinen, tai ei suinkaan vituta että miehellä kulkee, sen sijaan vituttaa et JYP kasvatti miehen pitkäjänteisesti läpimurron kynnykselle ja päästi suosiolla muualle...
 

Coutinho

Jäsen
Joo, yksi kolmesta olisi parempana päivänä tarttunu. Sulla ei sitten silmä riittäny hoksaamaan kuinka "ykkönen" tunaroi pelin ratkaisun ja voittomaalin huonommin kuin d juniorit kännissä, mutta Ruusun vika, sen kirjottaa nopeemmin jos yksi tekee ja yhdeksän lepää.
Ja sinulla ei riitä silmä huomaamaan selvää faktaa, että JYPillä on sarjan paskimmat molarit.
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Tämä peli, kauden surkein. Ohipeliksi ei voi kutsua mutta ihan saatanan kauheata katsottavaa on tämä.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Minkäslaisen selkäsaunan jälkeen Jukurit pyyteli faneiltaan anteeksi surkeaa esitystä? Joko siellä joutuu Viitanen availemaan Wordia?
 

Valajas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Bolts, Yanni Gourde
Nyt on kyllä kolme niin karmeata kyykkäystä putkeen että joku ulostulo olisi ihan kohdallaan. Mitä vittua tuolla JYP-leirissä tapahtuu? Eihän tuolla pelillä mitä edelliset kolme on pelattu voittaisi Mestiksen jumboakaan.
 

Gorbatjovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, New Jersey Devils, JPS, Dream Theater. Ja #28
Jokohan kolkutellaan suurinumeroisinta tappiota?. Itse en ainakaan ihan hetkeen muista että kahdeksan maalia omiin olisi mennyt. Vielä voi tulla lisää eikä mikään 1-12 ole kaukana tuolla menolla.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Toisaalta JYPillä piti olla pieni etu paremmasta pelituntumasta johtuen, mutta KooKoo oli heti alusta lähtien valmiimpi ja terävämpi joukkue.

KooKoo kyllä hyödynsi aika hyvin tuon etunsa jonka levosta sai ja JYP ei missään kohti päässyt peliin mukaan. Tuossa myös selkeästi näkynyt tämän kauden osalta että kun vastustaja saa pari maalia niin vaikea enää nousta peliin mukaan, ei ole panosta ja tuskin valmentajallekaan tarvitsee täysillä pelata, tuskin hirveä piiskaus pelien jälkeen. Monella pelaajalla alkaa myös sopimuskuviot olemaan valmiit niin ei tarvitse henkilökohtaisia näyttöjä. Sinällään harmi kun selkeästi tässä oli hetken se kun joukkueen pelissä tuntui olevan järkeä ja nyt taas täysin kadonnut tuo idea, tosin osittain otteluruuhkan takia.
 

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kyllä JYP on jo luovuttanut tämän kauden osalta. Ei joukkue enää ota kaikkea itsestään irti. Kunhan pellaillaan.

Niin on. Onneksi enää 7 matsia jäljellä ja sitten saa alkaa ladata akkuja uuteen kauteen.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Jokohan kolkutellaan suurinumeroisinta tappiota?. Itse en ainakaan ihan hetkeen muista että kahdeksan maalia omiin olisi mennyt. Vielä voi tulla lisää eikä mikään 1-12 ole kaukana tuolla menolla.
2-10 JYP on ilmeisesti ainakin 2x hävinnyt joten vielä on matkaa.
 

Hiki-Pena

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tulin juuri asioilta. Sekuntiakaan näkemättä voinee sanoa, että siellä pelataan taas logolle, yhteisölle ja kannattajille. Oksennan.
 

Valajas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Bolts, Yanni Gourde
Tänään sitten tuli se todellinen taso esille. Aikaisemmin yksilöt ja tiukka oman alueen puolustuspeli kompensoi tuota pelitavan totaalista puutetta. Mutta kun Rooba ja Turkulainen ovat jäässä ja puolustaminen ei enää kiinnosta niin luvut ovat tulevissakin peleissä isoja. Tämän illan jälkeen varmaan aika moni muukin havahtuu viimeistään siihen miten sekaisin JYPIn peli on.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös