Vitutusketju

  • 1 126 510
  • 8 557

Aito Taisto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei pitäisi sortua tähän, mutta kuulin aika huolestuttavan jutun.
JYP-Akatemialaisen vanhemmilta lähtenyt tieto liittyen Case Jonne Virtanen:
Ei sopinut päävalmentaja Virtasen suunnitelmiin, joten Jonnelle ilmoitettiin että ei mahdu liigarinkiin ja lähetettiin Akatemian harjoitusrinkiin. -> savustettiin ulos -> löytyi kummasti yhteisymmärrystä purkaa sopimus..

Jostämä pitää paikkaansa, niin antipatiani Volmari Kuulapäätä kohtaan senkuin kasvavat!

Siltikään me ei olla vielä hävitty ensikautta ja kaikki ole kusta ja verta..

Joku roti näiden huhujen viljelyyn! JYPin ilmoittamassa harjoitusringissä Jonne on/oli liigaringissä mukana. Samaa tukevat näköhavainnot joukkueen harjoituksista alkukuussa.
 

Hurricane

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers, Suomi.
Niin

Joku roti näiden huhujen viljelyyn! JYPin ilmoittamassa harjoitusringissä Jonne on/oli liigaringissä mukana. Samaa tukevat näköhavainnot joukkueen harjoituksista alkukuussa.

Paitsi että kyseessähän ei ollut huhu, vaan puheita joita levitteli kiekkoilijan (jätän nimet pois) vanhemmat. Mutta olen erittäin tyytyväinen mikäli tieto osoittautuu perättömäksi.
 

snake70

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins
Tapaus Jonne Virtanen. Turha tuon turhakkeen perään on huutaa, mies ei ole viiden vuoden JYP historiansa aikana antanut pelillisesti yhtikäs mitään. ja sittenhän nämä pelaajien vanhemmat nimiä mainitsematta on just näitä hevostallilta kuultua juttua. Nehän tietääkin parhaiten mitä tapahtuu. Ja jos vaikka olisikin päätetty tässä vaiheessa pudottaa akatemian rinkiin, niin syynähän voi olla myös itse Jonne Virtanen eikä pelkästään JYPN valmennuksen yksivaltainen päätös. Meneekö kukaan vannomaan Jonnen viattomuuden puolesta ettei itse ole omilla tekemisillään aiheuttanut. Tai sitten ne faktat minkä takia tämä olisi tapahtumassa.
Jospa siellä nyt ihan oikeasti tehdään sitä että ne omaan pesään kusioita ullkoistetaan. ja saataisiin sellainen joukkue jotka pelaa muullekin kuin itselleen.
 

Vino

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei pitäisi sortua tähän, mutta kuulin aika huolestuttavan jutun.
JYP-Akatemialaisen vanhemmilta lähtenyt tieto liittyen Case Jonne Virtanen:
Ei sopinut päävalmentaja Virtasen suunnitelmiin, joten Jonnelle ilmoitettiin että ei mahdu liigarinkiin ja lähetettiin Akatemian harjoitusrinkiin. -> savustettiin ulos -> löytyi kummasti yhteisymmärrystä purkaa sopimus..

Kas kummaa, joku muukin on kuullut saman jutun. Minullekin tämä sama tarina kerrottiin ja vielä tämän lisäksi, että Jonne ja Fippo vaihtavat päikseen seuroja.

Tuosta jälkimmäisestä en sano mitään, en usko mihinkään mikä Jyppiin liittyy, varsinkaan tulopuolella olevaan. En oota seuralta yhtään mitään..
 
Suosikkijoukkue
Arsenal
Jonnen twiitti: "90 min jäätä takana, luistelin enemmän ku koko viime kaudel. Mistä se sit kertoo?"

Niin, mistä se sitten kertoo? Meidän valmennuksen osaamisen suuntaan tuo tuskin oli kehu, vai pystyykö joku sen niin näkemään?
 

opelix

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
Jonnen twiitti: "90 min jäätä takana, luistelin enemmän ku koko viime kaudel. Mistä se sit kertoo?"

Niin, mistä se sitten kertoo? Meidän valmennuksen osaamisen suuntaan tuo tuskin oli kehu, vai pystyykö joku sen niin näkemään?

Kylläpä Jonnenkin pisteet laskee kohtuullisen kovaa vauhtia jos nyt ovat korkealla olleetkaan. Kannattaakohan tuollainen poltetun maan taktiikka?
 

Tj

Jäsen
Suosikkijoukkue
Melchester Rovers
Varmaan motivaation puutteesta omalta osaltaan, valmennuksen suuntaan ja myös siitä että valmennukselta ei Virtaselle kauheasti odotuksia/motivointia ole tullut? Oli taustalla mitä tahansa niin kyllähän tuo nimenomaan oli molemmille oikea ratkaisu purkaa sopimus, jos ei haluja tai motivaatiota yhteistyöhön ole ollut.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Kylläpä Jonnenkin pisteet laskee kohtuullisen kovaa vauhtia jos nyt ovat korkealla olleetkaan. Kannattaakohan tuollainen poltetun maan taktiikka?
Liigakiekkoiljalle löytyy kyllä muitakin liigaseuroja josta pelipaikka irtoaa. Enemmänkin tälläinen poltetun maan taktiikka pelaajaa kohtaan on seuralla huono idea sillä pelaajat ovat yleensä aika yhtenäistä porukkaa ja siellä yhteisössä nämä jutut liikkuu. Voisin kuvitella sen vaikeuttavan seuran kohdalla pelaajien palkkaamista.
 

snake70

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins
Niin tai siitä mitä Jonne teki viime vuonna, mahtaisko siinäkin olla syynsä sopimuksen purkuun, En minäkään olisi miestä pitänyt joukkueessa jos 90min treenien jälkeen on jo tehnyt enemmän kuin viime vuonna.
Tuskinpa silti hänestä tulee Lukon tärkein avainpelaaja tai kärkiketjujen sentteri
 

Nypsi

Jäsen
Jonnen twiitti: "90 min jäätä takana, luistelin enemmän ku koko viime kaudel. Mistä se sit kertoo?"

Niin, mistä se sitten kertoo? Meidän valmennuksen osaamisen suuntaan tuo tuskin oli kehu, vai pystyykö joku sen niin näkemään?
Kertoo lähinnä siitä, että Virtaselle on jäänyt hampaankoloon, kun ei saanut niin isoa roolia, mitä oli itse kuvitellut. Kyllähän Aleksi Saarelakin kritisoi hyvin suoraan Risto Dufvaa samalla kun siirtyi Ässiin, mutta en minä tuon perusteella lähtisi Dufvaa huonoksi valmentajaksi sanomaan. Ei tainnut Juuso Ikonenkaan tulla parhaalla mahdollisella tavalla toimeen Ahon kanssa. Mitä se kertoo Ahon valmennuksesta?
 

Sudan1

Jäsen
Kertoo lähinnä siitä, että Virtaselle on jäänyt hampaankoloon, kun ei saanut niin isoa roolia, mitä oli itse kuvitellut. Kyllähän Aleksi Saarelakin kritisoi hyvin suoraan Risto Dufvaa samalla kun siirtyi Ässiin, mutta en minä tuon perusteella lähtisi Dufvaa huonoksi valmentajaksi sanomaan. Ei tainnut Juuso Ikonenkaan tulla parhaalla mahdollisella tavalla toimeen Ahon kanssa. Mitä se kertoo Ahon valmennuksesta?

Se voi kertoa Ahon valmennuksesta vaikkapa sitä, että siellä joudutaan paiskimaan hommia joka ei Juusolle maistunut. Virtasen alaisuudessa taas homma maistuu, josta jatkosopimus kertoo. Toivottavasti olen väärässä.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Tässähän täytyy jo kaivaa Rautakanslerin tekemä vitutusketju esiin, kun negaketju ei tunnu enää riittävän omille tunteilleni.

- Peli on aivan sekaisin. Esitykset saattavat muuttua yhden erätauon aikana totaalisesti.

- Tarkki. 3,5 erää. 27 torjuntaa, 11 päsätettyä maalia. Rajaniemeä ei tänään päästetty edes kokeilemaan, vaikka peli oli jo ratkennut. Marko penkittänyt mahdollisesti seurasta lähtevän Rajun?

- Perrinin ja Rajun "hölmöily" ulos seurasta.

- Markon aivan liian aikaisin julkaistut jatkot. Spekuloidaan vielä, että Ahoahan oltiin vissiin jo syksyllä potkimassa ulos Espoosta. Jos Markolla ei olisi ollut jo tuolloin jatkosopimusta, niin olisiko meillä ollut mahdollisuus kaapata Jykä takaisin?

- Tästä kaudesta tulossa melko varmasti rahallisesti takkiin, mutta näillä näkymin myös pelillisesti. Pelit loppunevat tällä menolla sääleihin.

- Hännikäinen ja Tuppurainen poistuvat oman loistavuudensa takia. Tähän päälle jos Perrin vaihtaa maisemaa. Jos ja kun tulee rahallisesti jo toista kautta putkeen tappiota niskaan, niin pakko näkyä budjetissa. Mistä rahat korvaajiin?

- Ensi kaudelle heikentyvä + rahahuolet + Marko + Liigan sähläämiset valokuvaajien porttikieltoineen. Katsojamäärät saattavat pudota entisestään ensi kaudeksi. Valtran pääsponsorisopimus päättyy ensi kauden jälkeen. Liekö vuoden päästä edessä uuden pääsponsorin etsiminen? Ei ole helppoa tässä taloudellisessa tilanteessa.
 

jukiapina

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP valitettavasti
- Paluu virkamieskiekkoon alkanut.
- Parhaat pelaajat poistuvat suurimmalla todennäköisyydella ensi kaudella.
- Omat moket menetetään maailmalle.
- Valmennus kokonaisuudessaan ja taktinen kyvyttömyys. Tästä saadaan nauttia vielä tämän kauden jälkeenkin.
 
Ihmettelen tätä Marko Virtasta vastaan kohdistettua vihamielisyyttä.
Parhaansahan mies siellä aitiossa varmaan tekee, mutta joillekin se ei vaan näytä riittävän. Itse uskon, että Markon reagointihockey tulee saamaan tänä keväänä kultaisen suihkun.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ihmettelen tätä Marko Virtasta vastaan kohdistettua vihamielisyyttä.
Parhaansahan mies siellä aitiossa varmaan tekee, mutta joillekin se ei vaan näytä riittävän. Itse uskon, että Markon reagointihockey tulee saamaan tänä keväänä kultaisen suihkun.

Tämähän ei Virtasen vika ole vaan ylemmän johdon, mutta minulle ei riitä Virtasen paras. Samalla tavalla minulle ei riittäisi, jos penkin taakse raahattaisiin vaikka Musti-koira, ja todettaisiin sen yrittävän parhaansa. Jo viime keväänä minulla oli toive ja kova usko siihen, että Virtanen saa lähteä. Eipä käynyt toive toteen. Pyrin olemaan kauden alussa positiivinen ja ajatella pelin kehittyvän edes tällä kaudella. Nojoo, onhan se sen erän silloin tällöin jopa loistavaa kiekkoa, mutta sen jälkeen tuleekin kaksi seuraavaa erää sellaista kuraa normaalisti, ettei kestä katsella. Samalla Virtanen seisoskelee kädet taskussa penkin takana, eikä viitsi edes yrittää ryhdistää joukkuetta. Aikalisät, maalivahtien vaihdot? Ei mitään. Luotetaan ennen pelin alkua päätettyyn kokoonpanoon ja muutoksia ei tule, vaikka peli olisi 0-12 toisen erän kolmannella minuutilla.

Minulla on tällä hetkellä usko täysin nollissa kevään suhteen. Kesken parhaidenkin hetkien se usko ei ole ollut hirveän kovaa, koska tuo ailahtelu on ollut niin rajua. Lisäksi, JYPin pelisysteemi on helposti murrettava, kuten muutamat joukkueet viime aikoina ovat näyttäneet. Playoffeissa tämä korostuu, kun vastustaja pystyy keskittymään ainoastaan yhteen vastustajaan kerralla.

Olen erittäin mielelläni väärässä playoff-uskomuksieni suhteen. Tällä hetkellä päällimäinen ajatus kuitenkin on, että "vielä yksi vuosi kestettävänä Virtasen JYPiä".
 

Hurraa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, FCV, Flames, Happee, JyP, Lohi
Itse uskon, että Markon reagointihockey tulee saamaan tänä keväänä kultaisen suihkun.

Tähän ääneenrepeäminen :D Näin saattaa tosiaan käydä, enää tarvii arvailla että kenen toimesta.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Tähän ääneenrepeäminen :D Näin saattaa tosiaan käydä, enää tarvii arvailla että kenen toimesta.
Jaa, vihjaatko että käy niinkuin eräälle kokkolalaiselle erätuomarille aikoinaan kun jollain "innokkaalla fanilla" oli vähän asiaa.
 

Hurraa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, FCV, Flames, Happee, JyP, Lohi
Jaa että näin on sitten oikeasti käynyt. Noh, rannikkokaupungissa - kaippa sen ymmärtää. Lienee Bemari Ekin sukua siellä päin!
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Onneksi "Veltsu" on helvetin hyvä valmentaja, faneilla on menestymisen pakko, Tyntsä osaa kirjoittaa faneille haukkumakirjeet ja kauden jälkeen vedotaan siihen että olisi pitänyt vielä kuukausi olla aikaa että peli olisi loksahtanut paikalleen.
 
Suosikkijoukkue
JYP, GKS TYCHY, Puolalainen lätkä, Boston Bruins
Viikkoon kolme isoa peliä(Kärpät,Tappara,Blues) nämä siis poimin siksi että näissä on taisteltu "päävastustajia" vastaan. Kaksien ensimmäisien erien maaliero 5-15. Vituttaahan se.
 

MiksaK

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei vaan jaksa. Haistakaa paska koko seurajohto. Ihan käsittämätöntä, että tuollaisen valmentajan irvikuvan kanssa tehtiin jatkosopimus. Keväällä niitetään saldoa tästä, kun osa kärkipelaajista ei osta vieläkään kuulapään pelityyliä.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tulkaa nyt vielä tosifanit ja Tynin JYP-perhe -kaverit sanomaan että huonoja pelejä sattuu ja sarjasijoitus on loistava. On tää regointilätkä komeeta katsottavaa kun pelaajatkaan ei tunnu tietävän mitä siellä pitäis tehdä. 7-1, 6-2 kahden erän jälkeen... Voi ristus mitä paskaa sanon mä.
 

dafjkl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Diskos ja JYP
Marko Virtanen taitaa olla ainoa jyväskyläläisen jääkiekkoseuran valmentaja, jonka potkuja olen toivonut. Ja Toivon. Viime keväänä ketutti niin paljon, että meinasin jättää kausikortit ostamatta. Nyt mietin vahvasti ostanko niitä pleijareihin. Mikäli niihin Markon johdolla mennään, tulisi seuran myydä pleijarikausareita alennuksella.

Mainoslausetta, "varmista paikkasi " ei ole kyllä Jyväskylässä tarvetta käyttää. Paitsi jos lähdettäisiin mitalijahtiin Siekkisen johdolla. Ei se ainakaan huonompaan voisi johtaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös