Silmä käteen nyt
Nyt jo kolmannen kerran: Jatkoajan keskustelupalsta - Yksittäisen viestin lukeminen - Miksi kausikortti?
(linkki viestiin jossa linkki viestiin jossa kerron omalta osaltani tämän niin, kuin se on)
Jokohan menisi jakeluun, kohtahan tässä melkein alkaa vituttamaan. Kirjoitusteni vääristeleminen ei paranna uskottavuuttasi. Laita seuraavaksi yv, niin ei tarvitse tällaisia henkilökohtaisia vitutusjorinoita tänne levitellä.
Puhut nyt soopaa. Minulle tärkeintä EI ole korostaa, että kaikki kritiikki on pelkkää itkemistä ja mielten pahoittamista. Näyttää siltä, että itse nimimerkki K-A-L-I ei lue palstaa järin tarkasti.Kummitus ja muutama muu eri mieltä oleva nimimerkki tuomitsee kukakuinkin kaiken kritiikin itkemiseksi ja herkän sielun pahaksi mieleksi, mutta perustelevat omat näkemyksensä vain tyyliin "asia ei minun mielestäni ole näin". Jos oikein pinnistelevät, saattavat juuri ja juuri saada sanotuksi, että jokin asia ei heitä haittaa, eikä sille ole heille mitään väliä. Mutta tärkeintä on korostaa, että kaikki kritiikki on pelkkää itkemistä ja mielten pahoittamista.
Nyt jo kolmannen kerran: Jatkoajan keskustelupalsta - Yksittäisen viestin lukeminen - Miksi kausikortti?
(linkki viestiin jossa linkki viestiin jossa kerron omalta osaltani tämän niin, kuin se on)
Jokohan menisi jakeluun, kohtahan tässä melkein alkaa vituttamaan. Kirjoitusteni vääristeleminen ei paranna uskottavuuttasi. Laita seuraavaksi yv, niin ei tarvitse tällaisia henkilökohtaisia vitutusjorinoita tänne levitellä.