Kauden paras peli pelattu ja vitutusketjussa eniten viestejä. Yrittäkää edes!
No kyllä tässä itse yritän ainakin viljellä ajatusta että JYP on menossa hyvää tietä kohti. Saa tällaisista peleistä toki vittuuntua, mutta ihmettelen tarvetta.
Kauden paras peli pelattu ja vitutusketjussa eniten viestejä. Yrittäkää edes!
Tämän pelin tahdittamana vissiin Jatkoajan sivut kaatuvat kun tulee oikeasti paska peli ja viestejä tulee samassa suhteessa :DKauden paras peli pelattu ja vitutusketjussa eniten viestejä. Yrittäkää edes!
Jos ryhmä X aloittaa chantilla ja ryhmä Y rupee vetämään jotain muuta siihen päälle +10sec viiveellä, niin on hyvinkin haastavaa pysyä oikeassa tahdissa... ja sama pätee myös toisinpäin, jos ryhmä Y aloittaa tahdituksen rummulla, olisi ihan kiva että itsekin pysyttäisiin siinä tahdissa/tempossa mikä on aloitettu, eikä sooloilla omia tilutuksia siihen väliin.Kannustukset ja laulut menevät sikinsokin päällekkäin, eivätkä eri puolten rumpalit tunnu löytävän samaa tahtia edes tasaisessa paukutuksessa.
Katsoitkohan peliä? Vai tuijotitko lasittunut katse päällä Myrskyn showta??;) Virheitä toki oli vieläkin mutta peli oli kaikenkaikkiaan kuosissa.Toinen erä oli kyllä hyvä mutta muuten peli oli lähinnä pelkkiä virheitä täynnä. Mutta edelleen jokainen näkee asiat siten miten ne näkee.
Mä en oo ikinä ymmärtänyt ideaa kahdesta eri faniryhmästä - miksi ne ei vaan voi yhdistää voimiaan?? Kumminkin kannustetaan samaa joukkuetta eikä pitäis kilpailla siitä kumpi kannustaa ”paremmin”. Ihan älytöntä.Se kyllä vituttaa että hallilla olevat kaksi faniryhmää luo lähinnä hirvittävän melusaasteen eikä upeaa tunnelmaa.
Ja kyllä, se varmasti siellä ryhmän sisällä kuulostaa hyvältä mutta ei ulospäin.
Paikan päällä päädyssä istuminen oli aivan kauheaa kun toinenkin ryhmä on hankkinut rummun. Kumpikaan ryhmä ei kuuntele tai kuule mitä toinen huutaa ja laulaa ja soittaa niin tuloksena on aivan hirveä älämölö.
Tänään kiinnitin TV-lähetyksessä oikein asiaan huomiota ja hirveän kuuloista se oli edelleen.
Parasta olisi jos seisomakatsomo sijoittuisi vain yhteen nurkkaan niin että rumpuryhmän ja hurrikaanisydämen olisi olosuhteiden pakosta löydettävä yhteinen sävel.
Myrsky lähinnä vain ahdistaa… Eli ei, en katsonut ;) Ja virheitä toki sattuu mutta kun ne kostautuu niin se onkin sitten paskempi homma. Ja se hyvä 60 min vielä odottaa JYPiä.Katsoitkohan peliä? Vai tuijotitko lasittunut katse päällä Myrskyn showta??;) Virheitä toki oli vieläkin mutta peli oli kaikenkaikkiaan kuosissa.
Okei! Peace!Myrsky lähinnä vain ahdistaa… Eli ei, en katsonut ;) Ja virheitä toki sattuu mutta kun ne kostautuu niin se onkin sitten paskempi homma. Ja se hyvä 60 min vielä odottaa JYPiä.
Nyt ihan yritän kysyä ystävällisesti ja aidosti ihmetellen. Jos joukkueen maskotiksi ja lasten/nuorten iloksi luotu maskottikin aiheuttaa sinulle ahdistusta, niin onko siellä hallilla sinulle mitään sellaista, mikä aiheuttaisi iloa, valoa ja hyvää mieltä? Miten JYPin maalilaulu? Vetääkö oijoijoikin mielen surun murtamaksi vaikka JYP olisi juuri siirtynyt pelissä johtoon?Myrsky lähinnä vain ahdistaa…
Aiheuttaa ahdistusta sosiaalisten tilanteiden pelon takia. Inhottaa, jos se tulee viereen istumaan tai yrittää ”jutella”. Mut kai tämäkin on jonkun mielestä epänormaalia. Ja ei, ne vieressä istuvat ihmiset ei ahdista ellei siihen ole aihetta.Nyt ihan yritän kysyä ystävällisesti ja aidosti ihmetellen. Jos joukkueen maskotiksi ja lasten/nuorten iloksi luotu maskottikin aiheuttaa sinulle ahdistusta, niin onko siellä hallilla sinulle mitään sellaista, mikä aiheuttaisi iloa, valoa ja hyvää mieltä? Miten JYPin maalilaulu? Vetääkö oijoijoikin mielen surun murtamaksi vaikka JYP olisi juuri siirtynyt pelissä johtoon?
No nyt ymmärrän jo paljon paremmin. Ei ihminen tuollaisille "ongelmille" kuitenkaan itse mitään voi. Paitsi yrittää päästä niistä ahdistuksista eroon tavalla tai toisella. Keinoja on olemassa kuitenkin monia jos vain osaa hakea apua. Hallille meneminen tietysti tuollaisen "ongelman" kanssa on sangen rohkeaa. Hakeutua tilanteisiin joissa tietää ahdistuvansa. Siedätyshoitokin on tietysti yksi mahdollisuus päästä tuosta eroon.Aiheuttaa ahdistusta sosiaalisten tilanteiden pelon takia. Inhottaa, jos se tulee viereen istumaan tai yrittää ”jutella”. Mut kai tämäkin on jonkun mielestä epänormaalia. Ja ei, ne vieressä istuvat ihmiset ei ahdista ellei siihen ole aihetta.
Aiheuttaisiko esim. Panda-karhu maskotti saman tunteen??? Ja oli hyvä ettei Pekko-Pelikaani ollut messissä. Siinä olisi ollut varmasti painajaisesi. Mutta ymmärrän toki pointtisi.Aiheuttaa ahdistusta sosiaalisten tilanteiden pelon takia. Inhottaa, jos se tulee viereen istumaan tai yrittää ”jutella”. Mut kai tämäkin on jonkun mielestä epänormaalia. Ja ei, ne vieressä istuvat ihmiset ei ahdista ellei siihen ole aihetta.
Kokeiltu kyllä on… Mut toisaalta ei mun henkilökohtaiset asiat tänne tämän enempää kuulu. Ja toisaalta se, että mun kimppuun hyökätään täällä todella pienestä ei ainakaan auta siinä, että tämä ”ongelma” pienenisi. Alkaa tuntumaan silloin siltä, että vain minussa on ongelma.No nyt ymmärrän jo paljon paremmin. Ei ihminen tuollaisille "ongelmille" kuitenkaan itse mitään voi. Paitsi yrittää päästä niistä ahdistuksista eroon tavalla tai toisella. Keinoja on olemassa kuitenkin monia jos vain osaa hakea apua. Hallille meneminen tietysti tuollaisen "ongelman" kanssa on sangen rohkeaa. Hakeutua tilanteisiin joissa tietää ahdistuvansa. Siedätyshoitokin on tietysti yksi mahdollisuus päästä tuosta eroon.
No kyllä aiheuttaisi mut jos itsellä ei tätä ongelmaa ole niin mahdotontahan se on ymmärtää.Aiheuttaisiko esim. Panda-karhu maskotti saman tunteen??? Ja oli hyvä ettei Pekko-Pelikaani ollut messissä. Siinä olisi ollut varmasti painajaisesi. Mutta ymmärrän toki pointtisi.
Tsemppiä sulle, tiedän tuon tunteen. Ja nyt kyllä ymmärrän hyvin tuon "värimaailman", jolla suodatat pelien tapahtumia. Hienoa, että sinulla kuitenkin riittää rohkeutta tulla hallille.Aiheuttaa ahdistusta sosiaalisten tilanteiden pelon takia. Inhottaa, jos se tulee viereen istumaan tai yrittää ”jutella”. Mut kai tämäkin on jonkun mielestä epänormaalia. Ja ei, ne vieressä istuvat ihmiset ei ahdista ellei siihen ole aihetta.
Tää kysymys on kaikella kunnioituksella samaa tasoa kuin "no miksi toinen ajaa toyotalla ja toinen mersulla". Faniryhmiä on monenlaisia. Toiset haluaa olla mukana luomassa tunnelmaa omalla tavallaan rytmikkäällä samballa, toiset taas laulaen ja värikkyyttä katsomoon tuoden lippujen, kakskeppisten yms muodossa...Mä en oo ikinä ymmärtänyt ideaa kahdesta eri faniryhmästä - miksi ne ei vaan voi yhdistää voimiaan?? Kumminkin kannustetaan samaa joukkuetta eikä pitäis kilpailla siitä kumpi kannustaa ”paremmin”. Ihan älytöntä.
Ei kai itse määrällä olekaan mitään väliä. Mutta onhan tuo tällä hetkellä, no anteeksi vaan, mutta aivan järkyttävän kuuloista tuubaa kun kumpikin paukuttaa ja huutaa toistensa päälle.Hieno kirjoitus yllä @Captain Slow.
Ainoa jonka lisään tähän keskusteluun on, rehellinen kysymys mitä ihmeen väliä sillä on onko kannattajajärjestöjä yksi vai tuhat? Kaikki kannattajajärjestöt pyrkii omalla tavallaan kannattamaan rakasta seuraa ja yhteistyöhön lienee kaikilla pyrkimys. Yleisimmin niitä kannattajajärjestöjä onkin isommilla seuroilla kymmeniä ellei jopa satoja, ja tämä itsessään ei ole minkäänlainen ongelma.
Ei kai itse määrällä olekaan mitään väliä. Mutta onhan tuo tällä hetkellä, no anteeksi vaan, mutta aivan järkyttävän kuuloista tuubaa kun kumpikin paukuttaa ja huutaa toistensa päälle.
Ja ei, en kaipaa tähän sitä iänikuista vääntöä siitä mikä on kenenkin syy.
Mutta onhan tuo tällä hetkellä, no anteeksi vaan, mutta aivan järkyttävän kuuloista tuubaa kun kumpikin paukuttaa ja huutaa toistensa päälle.
Myönnän kyllä itsekin et asia on näin. Paska homma suoraansanottuna mutta what you can do?Valitettavasti olen samaa mieltä asiasta vaikka arvostan fanikulttuuria ja vaivannäköä todella paljon. Mutta tämä on vaan kylmä totuus eikä ole yksi tai kaksi ihmistä jotka ovat samaa mieltä.
Tällaista on ulkopuolisena todella surullista lukea. En tiedä mitä kulisseissa on tapahtunut, kuinka paljon rauhaa on yritetty saavuttaa ja miksi sitä ei ole saavutettu, mutta tilanne tuntuu todella käsittämättömältä, kun tämä on jatkunut jo ihan liian kauan.Muutenkin ihmetyttää tää joidenkin rivienvälistä luettavissa oleva lyijynraskas olettamus siitä et eri ryhmittymät oikein haluamalla ovat halunneet sen et eripuraa on menossa jonka myötä toinen ryhmittymä on päädyn vas. reunassa ja toinen taas oikeassa. Sen mitä tiedän niin rauhanpiippua on yritelty poltella kyllä, mutta laihoin tuloksin, ja sen näkee kyllä nykymenossakin.
IFK pelin kävin katsomassa ja kieltämättä melkoista sekoilua tuo on. Itse en ole mikään intoilija näissä asioissa, mutta onhan se selvä ettei lopputulos voi olla kovin hyvä tuolla tavalla.Ei kai itse määrällä olekaan mitään väliä. Mutta onhan tuo tällä hetkellä, no anteeksi vaan, mutta aivan järkyttävän kuuloista tuubaa kun kumpikin paukuttaa ja huutaa toistensa päälle.
Ja ei, en kaipaa tähän sitä iänikuista vääntöä siitä mikä on kenenkin syy.
Oma kokemukseni kanssa vain tuosta Tappara -matsista.IFK pelin kävin katsomassa ja kieltämättä melkoista sekoilua tuo on. Itse en ole mikään intoilija näissä asioissa, mutta onhan se selvä ettei lopputulos voi olla kovin hyvä tuolla tavalla.