Mitäs/ketäs nyt syytettäs kun Veiniä ja Heiskasta ei ole enää kivitettäväksi? Ruusun syytä.
keskiviikko klo 22.56 #10 101 I Ikijää Jäsen Suosikkijoukkue JYP, Toronto Maple Leafs JJLehto kirjoitti: Mitäs/ketäs nyt syytettäs kun Veiniä ja Heiskasta ei ole enää kivitettäväksi? Laajenna klikkaamalla Ruusun syytä.
JJLehto kirjoitti: Mitäs/ketäs nyt syytettäs kun Veiniä ja Heiskasta ei ole enää kivitettäväksi? Laajenna klikkaamalla Ruusun syytä.
keskiviikko klo 22.57 #10 102 J jypinfani Jäsen Suosikkijoukkue JYP, SaPKo, D-Kiekko <3 JJLehto kirjoitti: Mitäs/ketäs nyt syytettäs kun Veiniä ja Heiskasta ei ole enää kivitettäväksi? Laajenna klikkaamalla - Makkaran vähyyttä - Turun jään kokoa - Viktor Perssonia
JJLehto kirjoitti: Mitäs/ketäs nyt syytettäs kun Veiniä ja Heiskasta ei ole enää kivitettäväksi? Laajenna klikkaamalla - Makkaran vähyyttä - Turun jään kokoa - Viktor Perssonia
keskiviikko klo 22.57 #10 103 B Buuroust Jäsen Suosikkijoukkue JYP JJLehto kirjoitti: Mitäs/ketäs nyt syytettäs kun Veiniä ja Heiskasta ei ole enää kivitettäväksi? Laajenna klikkaamalla Toivon, että Seppänen liittyis myös tuohon "ketä nyt syytetään, kun ei oo X" listaan...
JJLehto kirjoitti: Mitäs/ketäs nyt syytettäs kun Veiniä ja Heiskasta ei ole enää kivitettäväksi? Laajenna klikkaamalla Toivon, että Seppänen liittyis myös tuohon "ketä nyt syytetään, kun ei oo X" listaan...
eilen klo 13.25 #10 104 J jypinfani Jäsen Suosikkijoukkue JYP, SaPKo, D-Kiekko <3 opelix kirjoitti: Vieläkö täällä kyseenalaistetaan tekoälyn data. Sija 14 ja pisteitä tulee olemaan se 73. Laajenna klikkaamalla No en mä pelkästään JYPiä kyseenalaistanut vaan koko kokonaisuutta. Esim tuon mukaan HPK ottaisi enää yhden pisteen (!) runkosarjasta.
opelix kirjoitti: Vieläkö täällä kyseenalaistetaan tekoälyn data. Sija 14 ja pisteitä tulee olemaan se 73. Laajenna klikkaamalla No en mä pelkästään JYPiä kyseenalaistanut vaan koko kokonaisuutta. Esim tuon mukaan HPK ottaisi enää yhden pisteen (!) runkosarjasta.
eilen klo 14.35 #10 105 O opelix Jäsen Suosikkijoukkue JYP, JJK jypinfani kirjoitti: No en mä pelkästään JYPiä kyseenalaistanut vaan koko kokonaisuutta. Esim tuon mukaan HPK ottaisi enää yhden pisteen (!) runkosarjasta. Laajenna klikkaamalla Kyllä HPK meni vihkoon, on jo perjantain jälkeen kaksi pistettä ennusteen edellä.
jypinfani kirjoitti: No en mä pelkästään JYPiä kyseenalaistanut vaan koko kokonaisuutta. Esim tuon mukaan HPK ottaisi enää yhden pisteen (!) runkosarjasta. Laajenna klikkaamalla Kyllä HPK meni vihkoon, on jo perjantain jälkeen kaksi pistettä ennusteen edellä.