Kyllä joukkueen johtavat pelaajat olisi ihan kiva nähdä johtamassa joukkoja edestä. Ne vaikka, joilla kirjaimia on rinnassa, niin luulisi taistelevan hampaat irvessä.
Sama!! Ei osaa olla ittensä kanssa. Onneksi tuomarit vituttaa. Ja Mertsi..Vitutaa se, että pitkästä aikaa ei vituta! :)
Olihan tuo nyt todella nolo sulaminen eikä ollut kaukana, että ois mennyt kaikki pisteet. Ihan sama mitä mieltä muut on.Saatiinhan tämäkin ketju nostettua tälläsen pelin jälkeen
Älä viitsi liioitella.Tuskin riittää 5-0 voittokaan ja täydellinen dominointi, ettei joku asia vaan vituta.
Mutta ei mennyt? Kaksi pistettä tuli ja voitto? Kauden paras peli ja varmaan paras peli JYPiltä mitä oon nähny moneen vuoteen. Mut onneks oli paskaa ja noloa.Olihan tuo nyt todella nolo sulaminen eikä ollut kaukana, että ois mennyt kaikki pisteet. Ihan sama mitä mieltä muut on.
En tiedä mistä tuo hyvin poikkeuksellisen syvä pessimismi kumpuaa.Jypinfani ja tämän ketjun nostaminen, kauden ylivoimaisesti parhaan pelin jälkeen. Toki tapahtui oho, tuossa lopussa, mutta siitäkään ei lannistuttu vaan raavittiin voitto. Mestarillista pelaamista.
Tämä ketju ja eräs käyttäjä juuri nyt.
Aivan. Sä taisit katsoa sit tuota SHL matsia mikä jatkui subilla JYPin peliin. Ei siinä.Kauden parasta peliä tuo nyt ei ollut nähnytkään… Sellainen oli ehkä Tampereella.
Suvusta. Et kestäisi päivääkään mun perhettä, jos et kestä muakaan.En tiedä mistä tuo hyvin poikkeuksellisen syvä pessimismi kumpuaa.
Toki tiedostan mahdollisia vaikuttimia, mutta tietää ei voi, kun ei lainkaan tunne ja kyllä minä kestän, vaikka kieltämättä hämmentävää välillä onkin. Elämässä on koettu ja koetaan paljon isompiakin pettymyksiä, kuin ne mitä täällä Jatkoajassa tai jääkiekossa vastaan tulee.Suvusta. Et kestäisi päivääkään mun perhettä, jos et kestä muakaan.
Kauden parasta peliä tuo nyt ei ollut nähnytkään… Sellainen oli ehkä Tampereella.
Toinen erä oli kyllä hyvä mutta muuten peli oli lähinnä pelkkiä virheitä täynnä. Mutta edelleen jokainen näkee asiat siten miten ne näkee.Kyllä tämä ottelu helvetin vahva 55min oli ja tuota voisi purkaa atomeiksi alkaen maalivahtipelistä, jatkuen viisikkopelin rakenteeseen&luotuihin maalipaikkoihin&pelirohkeuteen ja päättyen siihen että JYP osasi kääntää todellisen vaikeuden voitoksi.
Toinen erä oli kyllä hyvä mutta muuten peli oli lähinnä pelkkiä virheitä täynnä. Mutta edelleen jokainen näkee asiat siten miten ne näkee.
No en kyllä ja osittain voi niistäkin johtua mutta kyllähän JYP lopulta ihan itse vei itseltään sen pisteen. Mutta toisaalta kaikista tärkeintä, että tuli voitto ja pelaajat tuskin miettii tuota sulamista voiton jälkeen.Otitko huomioon että nuo virheet puolin ja toisin saattoivat johtua siitä että kumpikin joukkue aiheutti niitä toisilleen? Ei tuo Pelicans sattumalta ole sarjassa sillä sijalla jolla on.
Jokainen tulkitkoon peliä miten haluaa, mutta JYP esitti tänään sitä mistä Nieminen puhui ennakossa. Eli miten joukkue kunnioittaa edellistä voittoa ja miten se heijastuu seuraavaan.
Lopputulos: voitto ja kolmen putki.
Aamen. Vituttas jos voittasKauden paras peli pelattu ja vitutusketjussa eniten viestejä. Yrittäkää edes!