Vitutusketju

  • 215 838
  • 933

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Turpaan tulee oikealta ja vasemmalta, yleisöä ei kiinnosta ja kaikki muukin vituttaa.

Näin on.

Tämä ja ensi kausi liigaa lienee taattu vanhoilla happivarastoilla, mutta jotain pitää muuttua että tulevaisuus on pidempi liigassa. Nyt mollivoittoisuus on ollut pääasiallinen suunta viime kauden alusta lähtien.

Green iski muuten viime kaudella ekassa matsissa SaiPan verkkoon kaksi häkkiä ja sitten homma jumiutui. Keräsellä samaa vikaa, mutta toki tuo loukkaantuminen varmasti toi takapakkia.
 

Jorel

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Taas löysäiltiin tärkeät pisteet lähtökohtaisesti samoista sijoista pelaavalle joukkueelle! Lopun vielä kruunasi tuomarivirheestä seurannut Ilveksen voittomaali.
 

Minor

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Jossain vaiheessa voi alkaa vituttamaan oikein kunnolla nää hukatut pisteet. Nytkin jo vähän vituttaa.
 

yaremchuk

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo,Green,Strömwall, Caito, JP Haataja
Tänään nähtiin se, mistä Tuokkola on negatiivisesti kuuluisa. Täysi jäätyminen joka johtaa reagointikyvyttömyyteen. Ei ole Tuokkolan vahvuuksia tämmöset tilanteet ja pelit, ei sitten ollenkaan. Typeristä typerin tappio joka vituttaa oikein kunnolla. Shaatana!!!!
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Aikalisä ja mv-vaihto niin oltaisiin 2p rikkaampia.

Mutta kuten Mansikka aikanaan sanoi, niin pitkillä vaihdoilla saa saman edun kuin aikalisässä: ja myöhemmin otti ajassa 59:59 aikalisän vinoillakseen täällä hänen reagointiaan kritisoineille.
 

MurhaaMenoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo ja JokiPo sekä HyväPeli
En tiedä onko tämä nyt vitutuksen aihe, mutta suoraan voin sanoa että KooKoon inhokkipelaaja on Siim Liivik. Mielestäni hän tosiaan iskee joukkuetta tällä hetkellä kuin MÄRKÄ SUKKA. Hyvä on. Otetaan huomioon että minulla lienee värilasti tässä päässä kun hänen toilailujaan katselen. En tosin ole miehestä ollut mitään muuta mieltä ennen tätä kautta kuin että inhoan puhelauluja ja kaikkia sauovia poikia sekä masentavaa tahdon voimaa, tahdon voittaa... jne.

Ehkä Liivik oli alkukaudellla jotain muuta kuin nyt, mutta hän EI tällä hetkellä toimillaan juurikaan edistä joukkueen peliä, vaan enemmän haittaa sitä. Ehkä hän jollain osa-alueella on hyvä ja tärkeä, mutta minä en pysty näkemään sitä. Vika voi olla minussa.

Keskushyökkääjä: Aloituksia 275, 46,5% voittoja. Ei huono, mutta ei koviin hyväkään. Ehkä KooKoon mittapuulla. Edelle prosenteissa menevät Pitkänen, Björkstrand, Keränen (aloitusmäärissä toki eroja). Liivik on kuitenkin aloittanut kaikkein eniten.

Laukaukset: 40, 2maalia, torjuttuja 24, ohi 13 (tässä Liigan tilasto heittää, koska noista tulee yht. 39). Laukausmäärissä sijalla 10.

Pelannut paljon 1. ylivoimaa. Ylivoima-aika yhteensä 45:59. Vain pitkäsellä enemmän 46:32.

Liivikillä 2 YV syöttöä. Olkoonkin maalineduspelaaja, muttei mielestäni kovin hyvä siinäkään. Ylivoimapisteissä pisteissä sijalla 9. Valitettavasti alivoimista ei ole tilastoa.

Pelannut 15ottelua ja ollut jäällä keskimäärin 18:30

Mutta sitten ne minua eniten ärsyttävät PIKKUKAKKOSET !!!

Niitähän on sitten kertynyt 12x 2min. Näistä liian moni on Laiskan Miehen Jäähyjä tai helvetin huolimatonta mailankäyttöä.
Väkivaltaisuus: 2x 2min (ei laiskuutta)
Poikittainen maila: 1x 2min (ei kovin paha)
Kampitus: 1x 2min (mailakontrolli), tosin näitähän sattuu
Korkea maila (mailakontrolli). Näitä ei tarvi sattua kun pelaa kiekkoa eikä huiski
KOUKKAAMINEN: 6x 2min. Silkkaa LAISKUUTTA.

Livik on istunut jäähypenkillä 4kertaa kun vastustaja on tehnyt maalin. Siis 1/3 Liivikin jäähyistä on soittanut kelloja omassa päässä. 2 näistä on ollut koukkaaminen (tosin toisessa pelattiin tasavajaalla, kun Liivik hölmöili KooKoo ylivoiman). 1 kampitus on johtanut vastustajan maaliin kuten myös 1 korkea maila. Ei Liivik tosin ihan joka ottelussa ole jäähyä napannut, mutta sitten on niitä jossa niitä on useampia.

Kristenssen on pelannut 17 ottelua kesimääräisellä peliajalla 22:40 eli on ollut jäällä huomattavasti Liivikiä ennemmän ja on puolustaja. Hänellä on 9pikkukakkosta (en jaksanut koluta hänen jäähyjensä syitä, muuta kuin että muistan 1x mailan tai muun esineen heitto, 1x ilman kypärää pelaaminen).

Kertokaa joku minulle miksi nämä tilastot eivät saisi aiheuttaa tunnetta joka minulla tästä pelaajasta on. Ja jos joku voisi kertoa sen, mikä on Liivikin tämän hetkinen arvo joukkueelle pelillisesti niin olisin kiitollinen.

Minä en näe Liivikissä kovaa pelaavaa profiilipelaajaa. En näe paljon työtätekevää puurtajaa. En pelintekijää. En johtajatyyppiä. En hemmetti tiedä mitä hänessä pitäsi nähdä. Siis auttakaa minua ymmärtämään Siim Liivikiä ja hänen arvoaan. Ei ole mukava kun aina hänen tullessaan kentälle pulssi nousee ja addrenaliini kiehahtaa aivan väärällä tavalla. Ja aina saa odottaa että koska se tuomarin käsi nouseen. Me veikkaamme nykyään jo ennen ottelua että montakoa se Simo taas ottaa.

Mutta näin. Kommentoikaahan.

PS: Ei se 2ottelun jäähy- ja mailankäyttökontrollikurssi sitten ainakaan vielä ole tuottanut tulosta.
 

IceMaster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trashers, Flyers
Liivik on tärkeä maskipelaaja, hyvä sentteri ja tuomareidem silmätikku. Välillä kyllä saanut syystä, mutta toisinaan tuntuu saavan helposti jäähyjä.

Itse pidän Liivikistä ja vituttaa, että alivoima on nyt huonossa jamassa.
 

MurhaaMenoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo ja JokiPo sekä HyväPeli
Ei niin pahaa ettei jotain hyvääkin. Unohtui tuosta Liivik -tilastosta se, että hänellä on tehotilastossa (+/-) +3. Hän on jaetulla 3. sijalla Björkstrandin kanssa. Kähkönen +6, Kristensen +4.
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Virtanen olisi voinut tehdä. Ja tuo yv!
 

Patrick Star

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Virtanen olisi voinut tehdä.

Virtanen ei osu ladon seinään, vaikka pääsisi laukomaan ladon sisältä.

Vituttaa kyllä ihan kunnolla. Monta tärkeetä pistettä on ihan itse sössitty, kuten tänään. Toisaalta eilisen kaltaisella sitkeydellä on muutama ansaittu.

Sarjataulukkoa kun katsoo, täytyy silti olla tyytyväinen..

Vituttaa, kun porukka ei löydä hallille.
 

Eipou

Jäsen
Virtsi on itsellekin ollut tämän kauden osalta pieni pettymys. Mihin katosi se Mikko Virtanen, joka kaatoi Jypin toissakaudella upeilla rankkariosumilla? Nyt ei saa enää edes rankkarivastuuta, vaan ampumaan laitetaan, ööö, Emil Kristensen? Nyt ei tahdo verkko heilua enää ollenkaan. Siinä lauantaisessa läpiajotilanteessa näkyi kyllä itseluottamuksen puute, eikä tuon paikan tyriminen varmasti auttanut asiaa. Myös aloituksissa voitollinen kauhominen on jäänyt vähemmälle. Harmi kyllä. Lauantainen ei ollut ainoa suurehko epäonnistuminen tällä kaudella, muistan kyllä tältäkin kaudelta Virtsin pistäneen ohi useammastakin maukkaasta paikasta.

Mutta itse olen ollut jo pitkään Virtasen fani, enkä ole kantaani muuttamassa. Tsemppiä Mikolle! Kyllä se siitä.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Kuuteen päivään kolme kotipeliä. (ei vituta)

Ottelut, sarjataulukossa alempana olevia, "päävastustajia" vastaan. (ei vituta)

Katsojakeskiarvo 2729 noihin otteluihin, siis kaikenlaisten viikonlopun lipputempausten jälkeen. (vituttaa)

Kahdesta viimeisestä ottelusta olisi kolme pistettä ollut täysin otettavissa, mutta saldona lopulta 2/6. (vituttaa)

Eteenpäin. (ei vituta)
 
Viimeksi muokattu:

Funky Duck

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Käytännössä kolme lahjamaalia täysin omalla typeryydellä lahjoitettiin Kärpille. Tähän ynnättynä tuo maalivahdin häirintä -farssi niin kyllä voi taas vituttaa. Ihan sama saatiinko Kärpiltä yksi piste vai ei.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Viimeisen kuukauden saldo: 6 tappiota (joista 1 jatkoajalla) ja vaivaiset 2 voittoa. Kaiken lisäksi Hakulisen kausi on ohi.

Hieman on syytä vitutukseen, mutta pakko vain toivoa, että onni vielä kääntyy.
 

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Viimeisen kuukauden saldo: 6 tappiota (joista 1 jatkoajalla) ja vaivaiset 2 voittoa. Kaiken lisäksi Hakulisen kausi on ohi.

Hieman on syytä vitutukseen, mutta pakko vain toivoa, että onni vielä kääntyy.

Korjataan sen verran, että voittoja on kolme viimeisen kuukauden ajalta:

18.11.2017 KooKoo-Pelicans 6-1
28.11.2017 Lukko-KooKoo 2-4
1.12.2017 KooKoo-Jukurit 4-2
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Korjataan sen verran, että voittoja on kolme viimeisen kuukauden ajalta:

18.11.2017 KooKoo-Pelicans 6-1
28.11.2017 Lukko-KooKoo 2-4
1.12.2017 KooKoo-Jukurit 4-2

No niinpäs olikin. Ihme muistikatkos, kun olin vielä nuo molemmat kotivoitot näkemässä. Silti saldo kuulostaa paremmalta kuin se oikeasti on, sillä kaikki nuo voitot tulivat sellaisista joukkueista, joilla ei mennyt sillä hetkellä kovin vahvasti. Tottakai jokainen voitto on samanarvoinen, ainakin pisteissä laskettuna, mutta laskeva trendi on näkynyt kentällä ja toivottavasti se saadaan taittumaan viimeistään joulun jälkeen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös