Hmm, en mielestäni ole sanonut missään, ettei SaiPa kiinnosta enää lainkaan? Tai jos jossain niin on/on olevinaan, niin siinä on kyllä sitten pienimuotoinen virhe. Kuten tuossa edelläkin tuli mainittua, "oma joukkue" kiinnostaa väkisinkin. Kun on taaperosta asti 80'alusta hallilla puörinyt enemmän ja vähemmän, ei kokonaan pääse eroon. Ei toki ole tarvekkaan ei sitä tarkoita.
Pyörin täällä siksi, koska jollain tapaa tosiaan varsinkin joukkue, mutta tää mitä asian tiimoilta puhutaan noin Liigankin osalta kiinnostaa. Anonyymi ja avoin keskustelupalsta ja kiinnostava aihe, niin tulee seurailtua.
Vastakysymys. Miksi ja miten yksi kirjoittaja voi närästää niiiiiiin paljon, että olet taas lautamies minut ottanut hampaisiin? Täällä on nyt aika paljon kritisoitu ja moitittu menoa ja mitä kaikkea - lähes kaikkien muiden toimesta paitsi minun. Olen posia laitellut viimeiset viestit, kun mielestäni sille on aihetta. Kukaan, toistan kukaan ei ole puuttunut noihin muiden sanomisiin, sinä mukaan lukien, mutta nyt kun satun mainitsemaan tuolla tavoin kuten edellä Liigan kiinnostavuuden laskusta, niin avot jo ollaan kimpussa?
Voin ihan rehellisesti sanoa, että alkaa jo olla aika huvittavaa, kun kaikki tekee samaa mutta vain yhdelle (joka ei ees välttämättä tee samaa kuten viimeaikoina) vain auotaan päätä toistuvasti.
Noh, sama se minulle jos se näin pitää olla niin sitten on, valuu kuin vesi hanhen selästä.. En vain oikein ymmärrä..