En tiedä uskotko itsellään noiden poissaolojen olevan se perimmäinen syy? Kyllähän se on tosiasia että jaloilla SaiPa ei ole mikään raketti, fyysisyydestä puhumattakaan. Oli tuolla kuka tahansa niin ainoastaan 173cm pitkä Morley saa minun kohdalta puhtaat paperit, kaveri on ainoa joka edes jossakin tapauksessa laitakahinasta tulee voittajana esiin. Muut kierretään kuin pujottelukepit ja kiekko jää vastustajalle. Vaikka Kunyk teki maalin tänään, niin on kyllä aika orpo tuolla kentällä eikä kuulu minun kategoriassa kantamaan joukkueen ns ykkössentterin viittaa. Taitaa vaan olla niin että Koho ja Morley on ainoat jotka tällä hetkellä on niitä jotka omalla esimerkillään kykenee saamaan edes jollakin tavalla joukkueen pelaamaan voitosta. Kyllä kannattaisi laittaa pakka ihan uusiksi... Jos ei tuo valkovenäjän ihme rupee saamaa mitään aikaiseksi, niin kannattaisi laittaa vilttiin... Eikä nuo Nättisen miinusmerkinnät ole kaunista katseltavaa,,, Veeti Vainio? Kookoon porukat jo nauroi partaansa kun tänne hankittiin... Voi viddu eikö tänne kyetä ketään muita saamaan... Annetaan vielä pari peliä anteeksi harvahampaalle, mut jos vielä parin pelin jälkeen kierretään ku pujottelukeppi, niin sitten avaudun ihan kunnolla... Tällä hetkellä vain rightin ja ahl tasoinen pujottelukeppi... No nyt olen purkautunut tarpeeksi taas tälle illalle, et odotellaan huomista ihmettä ja peli ilmettä tapahtuvaksi......