Mitä vittua SaiPa? Mitä tuo tuollainen on?
Ei tällä hetkellä vituta edes se, että ollaan tappiolla paskalle jengille, joka pitäisi voittaa vaikka silmät kiinni, vaan sille, että oma peli on aivan karmeaa.. Herätys!!
Mitä vittua SaiPa? Mitä tuo tuollainen on?
Paskajengin? Voi jessus.Millähän tän paskajengin saisi pelaamaan sen 60 minuuttia? Ei oikeasti auta jos pelataan kolmas erä hyvin, kun kaksi ekaa koomaillaan miten sattuu. Nyt Lehterä ota jengi haltuun ja yritä saada se pelaamaan heti alusta. Vituttaa vaikka yksi piste tulikin.
No menkööt tuo paskajengi haukkumanimi ison vitutuksen piikkiin, mutta onhan tuo ihan käsittämätöntä että jälleen kerran arvasin että SaiPa on häviöllä pelin alussa. Tänään se oli jopa 2-0 eikä 1-0. Nyt ne pelien alut pitäisi pelata edes nollanollaa.SaiPa nousi 4-0 -tilanteesta tasoihin. Ilman kultakypärää. Paskajengi? Minun mielestäni ei.
Tästä ollaan ihan samaa mieltä.No menkööt tuo paskajengi haukkumanimi ison vitutuksen piikkiin, mutta onhan tuo ihan käsittämätöntä että jälleen kerran arvasin että SaiPa on häviöllä pelin alussa. Tänään se oli jopa 2-0 eikä 1-0. Nyt ne pelien alut pitäisi pelata edes nollanollaa.
Tästäkin ihan samaa mieltä. Kuitenkin se, että joukkue ei luovuta ja nousee onnettoman alun jälkeen peliin mukaan, on todella positiivinen merkki. Merkki joukkueesta, jolla on mahdollisuudet aika isoihin asioihin, kunhan tuo pelien alkuja vaivaava jäykistely saadaan pois. Saatan olla naivi optimisti, mutta minun mielestäni vielä ei ole nähty mitään oikeasti hälyttävää.Vaikka miten olis vääryyksiä ja tuureja nuo maalit niin 4-0 vastustajalle ei ole sitä. Viikko sitten ihan sama homma Jypille. Ei tuo ihan sattumaa ole vaikka nousut on miten hienoja.
Tästäkin ihan samaa mieltä. Kuitenkin se, että joukkue ei luovuta ja nousee onnettoman alun jälkeen peliin mukaan, on todella positiivinen merkki. Merkki joukkueesta, jolla on mahdollisuudet aika isoihin asioihin, kunhan tuo pelien alkuja vaivaava jäykistely saadaan pois. Saatan olla naivi optimisti, mutta minun mielestäni vielä ei ole nähty mitään oikeasti hälyttävää.
Liigan kurinpito antaa varmuudeks Morleylle yhden pelin pannan. Prkl!
Liigan twitterissä on video. En saa puhelimella linkattua nyt mutta sieltä voi käydä vilkaisemassa. Linkkiäkin löytyy kurinpitopäätösketjusta.Mulla kun meni peli puoliksi ohi, niin minkälainen tämä tilanne oli? Löytyykö videota? Jotenkin vaikea uskoa SaiPan ukoilta tahallista sikailua, pelitilanteesta ilmeisesti?