Mainos

Vitutusketju

• 1 463 536
  • 8 084

Ferris

Jäsen
Perseestä tämönen lippupalvelu missä et itse saa valita paikkoja katsomokartasta kuin vasta reilut puoli tuntia myynnin alkamisesta. Umpisokkona suurin piirtein pitää liput ostaa heti ettei jää ilman, ja sitten myöhemmin kattella, että voi swiddu kun ois samassa katsomossa ollut paljon parempiakin paikkoja vapaana.

Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä, Bunch of Jerks
Suorastaan huvittavaa ja suorastaan huvittavaa. Kyllä sen joukkueen vaan pitää ansaita yleisönsä, ja sillä selvä. Ehkä jossain rinnakkaistodellisuudessa se meneekin niin, että kannattajat tulevat hallille silloin kun menee huonosti, jotta joukkue saisi rahaa. Kaunis ajatus, mutta ei noin tapahdu.

Ilveksellä kävi kyllä melko hyvin porukkaa heikkoinakin vuosina, mutta kuitenkin selvästi vähemmän kuin edeltävinä vuosina.

No onhan näitä rinnakkaistodellisuuksia olemassa, ainakin sellaisia joissa otteluihin tulemista ei puntaroida erikseen sen mukaan että kuinka peli on sujunut parissa edellisessä ottelussa. Se on tietysti toinen asia, että onko esimerkiksi britti-jalkapallon kannattajatoiminta kaikkine lieveilmiöineen hyvä tai tavoittelemisen arvoinen esimerkki. Mutta se on kuitenkin selvää, että siinä kultturissa ei takki käänny parin huonosti menneen ottelun tai edes pelikauden jälkeen.

SaiPan kohdalla on iso ongelma, kun vuosien korpivaelluksen jälkeen menestystä alkoi tulla juuri samaan aikaan kun kaikki ottelut alkoivat näkyä myös TV:stä ja nettistriimeistä. Muutama vuosi sitten harmiteltiin kun katsojamäärät jäivät pienemmiksi niissä muutamissa otteluissa, jotka näkyivät TV:stä. Nyt tämä sama tilanne on päällä kaikkien 60 runkosarjaottelun ja myös play offien aikana.

SaiPan organisaatiolle täytyy antaa isosti tunnustuista siitä, että siellä ei syyllistytä yleisökadiosta vinkumiseen. Erittäin ammattimaista toimintaa, kuten myös kaikilla muillakin osa-alueilla! Tämä näyttää olevan vitutus-ketju, joten otsikossa pysyäkseni tunnustan että minua vituttaa kaikenlainen yleisäkadosta vinkuminen, myös ja varsinkin se johon olen itsekin välillä syyllistynyt.

lautamies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Itäsuomalainen jääkiekko.
Swift ja minä olemme näköjään samaa mieltä Lasse Kukkosesta, vittumaisin pelaaja koko tuossa puolen suomen sopulilaumassa, löisi vaikka joku nokan poikki tuolta kukkopojalta.
Samaan kategoriaan menee myös se huitoja Huml, voisi vaikka hallille mennessä äijä liukastua ja katkaista jalkansa, olisi aivan oikein sille.

Derrick

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Perseestä tämönen lippupalvelu missä et itse saa valita paikkoja katsomokartasta kuin vasta reilut puoli tuntia myynnin alkamisesta. Umpisokkona suurin piirtein pitää liput ostaa heti ettei jää ilman, ja sitten myöhemmin kattella, että voi swiddu kun ois samassa katsomossa ollut paljon parempiakin paikkoja vapaana.

No, lauantaina oli 2800 katsojaa jotta eivät ne liput ihan heti näyttäisi loppuvan. Tuon systeemin tarkoituksena on myydä hätähousuille niitä lippuja jotka muuten eivät menisi ensimmäisten joukossa, joten niitä paremman paikan lippuja on sitten helpompi kaupitella.

Derrick

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Esimerkiksi Ilveksen otteluissa kävi melko hyvin väkeä heikkoinakin vuosina, ilman sitä ei varmaan talous ja pelit olisi kohentuneet.

On myös paljastunut semmoisia seikkoja että Ipassa niitä lippuja on jaeltu ns. puoli-ilmaiseksi sponsoreille ja muille sidosryhmille, joten sitä lipputuloa ei ole tullut samalla tavalla kuin seuroissa missä näin ei menetellä. Tästä myös osaltaan johtuu että Ilveksellä on noita talousongelmia kun perälauta vuotaa.

Lasse Kukkonen. Vituttaa nyt jo. Neljä peliä joutuu katselemaan sitä sikailua pelikatkoilla, mutta yritän keskittää ajatukset positiiviseen. Toivottavasti laitetaan Glenn nauttimaan pitkistä kesälomista ja lähetetään paketti nessua mukaan.

Vituttaa huolella, että niin loistavan runkosarjan pelannut ja itselleen huippusopimuksen(?) saanut ammattimies dyykkasi noin pahasti pudotuspeleissä, joissa jengi oli aika lähellä mitalia. Muilta sitä sydäntä löytyi voittamaan, mutta joukkue on aina kaikkien yksilöiden summa.
Juu... Kukkosta ei huolittaisi "Meidän poikiin" vaikka ilmaiseksi saatais ;-) Ja Kukkosen ja Glennin murolautaset voisi vaihtaa hotellissa huomaamatta päikseen... Huomaisi Kukkonenkin millaiselta maistuu, kun joku kusee omiin muroihin...

oukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikko Kaukokari
Hyvin on Kukkonen hommansa hoitanut kun on jo viisi päivää ennen sarjan ensimmäistä peliä vastustajan fanien ihon alla. Pyyhkiköön siis keltapaidoilla jäätä ja jos näin käy niin minä lupaan tarjota teille nessut.

Zolomy

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Muuten kauniissa ja lämpimässä kevätsäässä vituttaa se että kaiken maailman kärpäset sun muut paskansyöjät alkavat hyöriä ja surista riesana milloin missäkin. Sori tällainen offtopic-viesti tähän väliin.

Derrick

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Hyvin on Kukkonen hommansa hoitanut kun on jo viisi päivää ennen sarjan ensimmäistä peliä vastustajan fanien ihon alla. Pyyhkiköön siis keltapaidoilla jäätä ja jos näin käy niin minä lupaan tarjota teille nessut.

Jasså där, Kukkone mitää oo hoitanu, ensin vetää poikittaisella selkään ja sitten mussuttaa tuomarille että vihelsi pelin poikki kun ''hänellä oli vielä hommat kesken''. Multa ei löydy Kukkoselle mitään rispektiä, ja jos meiltä ei kukaan tajua vetää sitä pystyyn niin valittakoon poika mömmöm kisoihin missä joku itäihminen vetää sen kylmäksi kuten sen Jormakan vai mikä lie ''tässä-mä-pyörin''.

Glennille vaan semmoisia terkkuja että kuulosuojaimet mukaan, täysi tupa viheltää sulle kun pääset kiekolle. No, tuskin edes pelaa.

Don Sputnik

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Liverpool
Kyllähän se vähän vituttaa saada juuri Kärpät vastaan, on kuitenkin omissa ja varmaan aika monen muidenkin papereissa se pahin mahdollinen vastus ja mestarisuosikki. No, ei voi mitään, kun ei edes se sija 7. maistunut siinä runkosarjan lopussa. Kyllähän se on, jollei mahdotonta, niin ainakin helvetin vaikeaa kaataa Kärpät neljä kertaa, mutta yritetään! Kunhan näen kunnon yritystä ja maalille ajoa, niin se on jo puoli voittoa. Kulmissa hiihtelyä ja nolla maalia taululle, on taas jotain, mitä en halua nähdä. Noh, nyt pelataan pleijareita, joten eiköhän sieltä tule sitä ryminää automaattisesti. Ainakin toivon ja uskon niin.

Niin ja tuo Lasse Kukkonen. Hyvä pelaaja kyllä, sitä ei voi kieltää. Mutta samaa mieltä olen siitä, että vittumainen on muuten. Kokoajan tulee poikkaria ja tuomarit yleensä viheltää jäähyn arvoisista hakkaamisista ehkä joka viidennen Lasselle, jos sitäkään. Ossi Väänänen oli toinen samanlainen pelaaja. Ilmeisesti nhl/maajoukkue statuksen pelaajilla on omat säännöt. Siltä aika usein vaikuttaa...Kukkoselle pitää antaa sitä keppiä ja kaikkea muutakin kaksinverroin takaisin. Toivottavasti tuomareilla vaan pysyy sitten linja.

atsku

Jäsen
Tuohon puolityhjään halliin lauantaina.. Itse en ainakaan mene ravintolaan syömään kovin montaa kertaa uudestaan, jossa melko kallis annos suosikkiruokaani, onkin suuri pettymys. Vasta sitten, kun toisin taas todistetaan, on aika palata aterian pariin. Tämä johtuu nimenomaan siitä, että asia vituttaa niin paljon, ettei meinaa saada henkeä. Poissa silmistä, poissa mielestä. Joukkue itse hankkii faninsa halliin. Ymmärrän kyllä tuon toisenkin kannan, mutta meitä on moneen junaan. Kaikki samalla viivalla, mitä faniuteen tulee.

Kari Tappio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Reippaat pojat
Olihan sille lauantain yleisömäärälle ihan pätevät syyt. Neljä kotiottelua putkeen, kaksi viimeisintä niistä ennen playoffeja meni täysin penkin alle ja siitä johtuva pettymys, kun ei kuuden joukkoon päästy. Myös hinnat olivat suhteellisen korkeat. Mutta hallissa oli silti erinomainen tunnelma läpi ottelun. Eiköhän laiteta Kärppiä vastaan sama ralli päälle, mutta täydellä hallilla tällä kertaa. Kyllä nuo jätkät taas Ässiä vastaan näytti, että osaavat jääkiekkoakin pelata.

Frank. B

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Devils
Ne jotka hallilla riekkuu illasta toiseen ovat enemmän tai vähemmän kiinnostuneita pelistä tai menestyksestä.

Hei, miulla on yksinkertainen resepti. Kerää kamasi ja muuta helsinkiin, kerkeät vielä hykertelemään täksi kevääksi muiden kanssa miten jänskää on kun näkee Radulovin livenä. Siellä on varmaankin paremmat eväät menestykseen.

Ihan totta, ei miulla se menestys olekaan ensimmäisenä mielessä kun istahdan kisapuiston penkkiin, koska olen helvetin paljon enemmän kiinnostunut SaiPasta kuin siitä, että minkälaiset on mahdollisuudet että tänään voi tulla tappio. Miusta se vaan tuntuu hyvältä että menen sinne rankimmankin työpäivän jälkeen ja annan tukeani miulle tärkeälle joukkueelle.

Mutta täällä suunnallahan ei osata olla vittu yhtään YLPEITÄ omasta joukkueesta. Oksettaa kuunnella huonosta kaudesta ja huonommista ajoista syynä jäädä pois pelistä. Ei ole ihan hirmusen pitkä aika kun oikeasti vitutti lopettaa kautta useaan kertaan kun homma jää yhdestä pisteestä kiinni runkosarjaan. Ja luultavasti näiden paskojen pelien takia kotiinjääneiden on myös hauska vähän naureskella vaikka Lahteen päin kun siellä ei pelatakaan keväällä.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raimon Rakuunat
Ja Helsingin Jokeritkin myivät aina Liigassa tuvan täyteen, vaikka monesti kontattiinkin? Ja moni muukin joukkue tekee samaa vieläkin Liigassa, vaikkei kuljekaan?

Suurimmalla osalla liigajoukkueista tullee olemaan puolivälierämatseissa hallit puolillaan tai maksimissaan 4/5 täynnä.

Joten kun SaiPa pelasi viikkoon jo aiemmin kolme kotipeliä ja otti niissä tylysti kuonoon, on aivan puhdasta paskaa, kun ei halli tulekaan täyteen? Edelleen, yllätyin katsojalukemasta, mutta toisaalta, mitenkään se ei kyllä mielestäni eroa muiden liigapaikkakuntien menosta. Aivan samalla tavoin olisi käynyt missä tahansa muuallakin.

Ja kyllä, olen käynyt katsomassa irtolipuilla SaiPan matseja joskus parhaimpina vuosina noin viitisentoista matsia kaudessa kotona. Ja tuolloin SaiPa ei voittanut paskan latia mistään ja ehkä lähinnä myi parhaat pelaajansa sen entisen autokauppiaan toimesta kirkkaammille areenoille. Silti kävin. Koska SaiPa on oikeastaan ainoa urheiluseura, joka minua todella on aina kiinnostanut.

Mutta silti käsitän varsin hyvin sen, jos noilla viime viikon esityksillä jengiä ei hallille löydy. Kyllä joukkueenkin on tehtävä oma osansa asian eteen, kun puhutaan massoista.

Gennadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, R.I.P M-juna, Ketterä
Mutta täällä suunnallahan ei osata olla vittu yhtään YLPEITÄ omasta joukkueesta.

En tiedä mistä suunnasta puhut, mutta täällä suunnassa kyllä nyt keväällä joka aamu M-junassa matkustaa paljon ylpeitä SaiPa-faneja (ainakin mitä huiveihin ja juttuihin on uskomista). Ja parempi mun mielestä olla nöyrä, kuin länsi-suomalainen keuliva rotsiauki-bensalenkkari.

Keltainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lautp, Saipa ja Veiterä. Ja Hakalin vosut
Kyllä itselläni halliin menoa rajoittavat hinta ja aika, nimenomaan tässä järjestyksessä. Jokaisella tulee kipuraja vastaan jossain kohtaa, minun kohdallani ollaan ihan siinä rajalla. Kun runkosarjan loppua/säälien alkua ajatellaan, niin reiluun viikkoon neljään peliin ei ole mitään mahdollisuuksia, etenkin kun lippuja pitäisi ostaa useampi.
Ihan yhtä innokkaasti meillä Hakalissa SaiPaa kannustetaan, mutta huudetaan kotona kun hallille ei vaan panokset riitä. 5-7 peliä kaudessa hallilla. Kun perhelippu oli vielä tuntuvasti edullisempi kuin irtoliput, niin tilanne oli toinen. Toissa kaudella irtolippu C1 katsomoon 19e ja perhelippu neljä paikkaa 40e, tällä kaudella perhelippu käsittelykuluineen 60e. Ettei mene aiheesta ohi, niin tämä vituttaa.

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Itse olen tällä kaudella käynyt katsomassa tasan yhden pelin. Se oli ihan niitä kauden ensimmäisiä kotipelejä ja saattoi itse asiassa olla ihan se eka.

Normaalisti on tullut varmaan tuommoinen 3-6 peliä / kausi katsottua paikan päällä.

Kyllä sillä oli osavaikutusta silloin, kun syksyllä pelasivat niin huonosti sen yhden jakson ettei ole useampaan tullut mentyä. Matkaa täältä tulee n. 90km suuntaansa, mutta ei se mulle ole ikinä semmoinen este ollut lähteä peleihin.

Ruudun kauttakin on sitten kuitenkin varmaan semmoinen 50 peliä tältä kaudelta SaiPaa nähtynä.

Also Starring

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Pitihän se arvata, Niinimaa kommentaattorina. Näinköhän alkaa taas nauraa röhöttämään kun Kärpät tekee maalin.
Muutenkin tuo puhetyyli/ääni ottaa pattiin.

Ribals

Jäsen
Pitihän se arvata, Niinimaa kommentaattorina. Näinköhän alkaa taas nauraa röhöttämään kun Kärpät tekee maalin.
Aion katsoa tänään Kärpät - SaiPa pelin ja itseäni vituttaa myös, että Niinimaa on taas kommentaattorina Kärppien pelissä. Puolueellinen kommentaattori (Kärpille) ja on aina Kärppien tv-peleissä.

PePo_17

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, KooKoo
Näinköhän Niinimaa saa saa tuplapalkan tuplapalkan kun toistaa toistaa lähes joka sanan sanan.

Todellakin tuo jankuttaminen ja änkyttäminen sai raivon partaalle. Minä en myöskään pidä Jalon selostuksesta. Tämän kaksikon insatsi yhdistettynä lievään jännitykseen pelin kulusta ei tehnyt ottelun seurannasta nautintoa.

Gennadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Todellakin tuo jankuttaminen ja änkyttäminen sai raivon partaalle. Minä en myöskään pidä Jalon selostuksesta. Tämän kaksikon insatsi yhdistettynä lievään jännitykseen pelin kulusta ei tehnyt ottelun seurannasta nautintoa.

Hitto kun saataisiin Ritari laulamaan, mies josta on kasvanut SaiPa:n mies. Tai mikä parasta, Tauru ensivuonna neloselle, sitten on leipä ja sirkushuvit tyydetetty koko suomella!

Kari Tappio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Reippaat pojat
Niin joo ja se heppu selostamossa oli Alkio. Ei Alkiossa mitään vikaa ole, mutta Niinimaa on aivan saatanan ärsyttävä kommentaattori.

PePo_17

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, KooKoo
Niin joo ja se heppu selostamossa oli Alkio. Ei Alkiossa mitään vikaa ole, mutta Niinimaa on aivan saatanan ärsyttävä kommentaattori.

No hitto. Oikein piti tarkistaa , mutta näinhän se oli. Tuli haukuttua väärää puuta. Anteeksi J-P. Mutta kylläpä kuulostaa tämä Alkio Jalolta. Pyllystä siis yhtä kaikki ja molemmat.

En tiedä oliko tuo Gennadin viesti joku piikki minulle, mutta Houru selostamassa aiheuttaisi itsetuhoisia ajatuksia.

Gennadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
En tiedä oliko tuo Gennadin viesti joku piikki minulle, mutta Houru selostamassa aiheuttaisi itsetuhoisia ajatuksia.

Ei ollut piikki, leikittelin vaan ajatuksella että Tauru televisiossa. Se olisi yhtä absurdia ja demokraattista kuin nuo Niinimaan höpötykset Kärppien kotipeleissä, joten miksi ei?

Lisätään vielä että saa kauhulla odottaa kun Lars "muussinaama" Kukkonen lyö putket klitsuun, niin se korvaa Niinimaan studiossa. Voi sitä peräpohjolan verbaalista lahjakkuutta! Siinä tarjotaan kunnon "olematon elämä takana, itsemurha edessä" -dialektiikkaa.

Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy