Mä näin Ilves pelissä vain 2 hyvää maalivahtia. Varmaan eri peliä katottu.Tänää nähtii mikä ero on hyvällä maalivahdilla ja ei hyvällä maalivahdilla.
Mä näin Ilves pelissä vain 2 hyvää maalivahtia. Varmaan eri peliä katottu.Tänää nähtii mikä ero on hyvällä maalivahdilla ja ei hyvällä maalivahdilla.
Joko näin tai sit toisella lepsumpi vaatimustaso jossa pari hörppyä ei vielä tunnu missää.Mä näin Ilves pelissä vain 2 hyvää maalivahtia. Varmaan eri peliä katottu.
Höpö höpö, kyllä siellä molemmilla joukkueilla oli huippukassarit. SaiPa kaatui tehottomuuteen, ylivoimainen esitys mutta ei maalia mistään paikasta kun oikeassa maailmassa pelin olisi kuulunut päättyä 1-7Joko näin tai sit toisella lepsumpi vaatimustaso jossa pari hörppyä ei vielä tunnu missää.
Jep SaiPa oli parempi ja paikat useaankin maaliin, lisäksi Ilves pidettiin poissa pahoilta maalipaikoilta.Höpö höpö, kyllä siellä molemmilla joukkueilla oli huippukassarit. SaiPa kaatui tehottomuuteen, ylivoimainen esitys mutta ei maalia mistään paikasta kun oikeassa maailmassa pelin olisi kuulunut päättyä 1-7
No kyllä mä koen että huippuveskarillekin voi mennä helppoja maaleja.Joko näin tai sit toisella lepsumpi vaatimustaso jossa pari hörppyä ei vielä tunnu missää.
Ainakin 50% todennäköisemmin Kivenmäki, Heikkilä, Kalapudas olisi tehnyt maalin rankkarista, huonompia tuskin olisi ainakin Granholm, Klintrup tai Strömberg. Kerran jo V. Petman epäonnistunut peliajan rankkarissa ja viimeksihän laitettiin kaikista vaihtoehdoista Siikonen epäonnistumaan.Voihan sitä sanoa, että Petmanin takia hävittiin kun perseili rankkarin.
Onneksi joukkue pelaa joukkueena. Voittaa joukkueena. Ja häviää joukkueena.Voihan sitä sanoa, että Petmanin takia hävittiin kun perseili rankkarin.
Siellä oli kaksi maalivahtia, jotka 60 minuutin aikana päästivät molemmat yhden maalin. Sillä pitäisi kyllä voittaa. Voittavista vahdeista puhuttiin.Joko näin tai sit toisella lepsumpi vaatimustaso jossa pari hörppyä ei vielä tunnu missää.
Voit olla sitä mieltä, mielestäni Petman oli joukkueen paras.Voihan sitä sanoa, että Petmanin takia hävittiin kun perseili rankkarin.
Onkohan ihan järjellistä jauhaa jostain yksittäisestä "rankkarista". Vasta jokin aika sitten vetivät 39 kertaa saamatta maalia. Suhteutettuna erityisesti siihen ja ylipäätään rankkareiden onnistumisprosenttiin melkoisin väkisin väännettyä jossittelua.Ainakin 50% todennäköisemmin Kivenmäki, Heikkilä, Kalapudas olisi tehnyt maalin rankkarista, huonompia tuskin olisi ainakin Granholm, Klintrup tai Strömberg. Kerran jo V. Petman epäonnistunut peliajan rankkarissa ja viimeksihän laitettiin kaikista vaihtoehdoista Siikonen epäonnistumaan.
Jep. Tässä nähtiin että SaiPa häviää kun tulee se ottelu jossa kiekot ei pompi sisään. Ja silti pelattiin tasuri. Näillä otteilla on hyvä jatkaa, seuraavassa taas uponnee.Vai että veskariin kaaduttiin. Hämmentää lukea noita kommentteja. Nyt ihan oikeesti...
En minä ole sitä mieltä. Vaan olen sitä mieltä ettei hävitty kenenkään yksittäisen pelaajan takia.Voit olla sitä mieltä, mielestäni Petman oli joukkueen paras.
Syytät noista maaleista veskaria. Ok.Saatte taas vetää hiekkaa sinne kuuluisaan, mut Hutch maanantaina 88%, tänää 83% tosi hyvin pelannu nämä pelit.