Mainos

Vitutusketju

• 1 462 600
  • 8 115

Trimmer

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
SaiPan yv on hirveää paskaa. Ja todellisuudessa kaksi viimeisintä vieraspeliä olisi hyvin voinut kääntyä tappioksi.

Joku tietysti sanoisi että ei voi vituttaa kun voittaa.
Vieraissa pelataan vieraskiekkoa, kuinka monesti vastustaja on hakenut männävuosina pisteet kisapuistosta vähän sellaisella puolihölmöllä otsaan läpyttelyllä.

Kari Tappio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Reippaat pojat
Vittuilu on taitolaji. Hävinneen joukkueen ketjuihin vittuileminen on vaan osoitus järjen köyhyydestä ja tyylitajun puutteesta. Aiheuttaa ainakin minulle myötähäpeää.
On kyllä vähän hämmentyneenä saanut seurata tuota touhua. Asiallisetkin kirjoittajat vaipuvat noin alas. Kai siinä sitten jotain viime vuosien patoutumia purkautuu, kun ei ole viiteen vuoteen tarvinnut vääntää yhdessäkään otteluketjussa.

Jugger77

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
On kyllä vähän hämmentyneenä saanut seurata tuota touhua. Asiallisetkin kirjoittajat vaipuvat noin alas. Kai siinä sitten jotain viime vuosien patoutumia purkautuu, kun ei ole viiteen vuoteen tarvinnut vääntää yhdessäkään otteluketjussa.
Sitten hyökätään heti jos joku tekee SaiPan ketjussa samaa. Tavallaan jopa säälittävää etenkin kun mielestäni TPS leiristä ei edes provottu mitenkään erityisen paljon.

Läts

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo
Sitten hyökätään heti jos joku tekee SaiPan ketjussa samaa. Tavallaan jopa säälittävää etenkin kun mielestäni TPS leiristä ei edes provottu mitenkään erityisen paljon.
Joo ja kun täällä on olemassa nuo yhteiset otteluketjut yms missä voi vähän kuitata ja se mielestäni sopiikin niihin tuollainen pieni vääntö. Mutta sitten ne joukkueiden omilla alueilla olevat ketjut kyllä pitää jättää rauhaan tältä. Vaikka siellä olisikin jotain vähän omasta mielestä erikoisia kirjoituksia.

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle

Rautanaamio

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, New Jersey Devils
Senkin voi tehdä yleisellä puolella, eikä mennä toisten omaan osioon.

Tähän on pakko tarttua.

Miksi tuonne otteluketjuun ei voi tulla vääntämään ? Onko se jotenkin hienompaa mennä aukomaan päätä toisten palstoille ?

Toivon, että tätä ei enempää harrasteta. Onneksi tuo yksi nimimerkki on varmasti ilmiannettu myös omien toimesta.

Oikea laituri

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Vittuilu on taitolaji. Hävinneen joukkueen ketjuihin vittuileminen on vaan osoitus järjen köyhyydestä ja tyylitajun puutteesta. Aiheuttaa ainakin minulle myötähäpeää.
Se on juuri näin. Oon pettynyt tähän toimintaan. Voitaisiko yhdessä sopia, että kukaan ei mene provoamaan muiden hiekkalaatikoille, vaan keskityttäisiin keskustelemaan täällä omalla alueella. Yleisessä otteluseurannassa sitten piikittelyt ja muu vittuilu, hyvän maun rajoissa toki.

KovaT

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, seurannassa TPS
Senkin voi tehdä yleisellä puolella, eikä mennä toisten omaan osioon.
Itse oon vähän kuvitellut, että tepsiläisillä tuo kyseinen ketju olis sellanen, että sinne vois mennä seuraamaan ja keskustelemaan pelistä, kun eivät taida oikeen yleisessä otteluseurannassa jutella, voin toki olla väärässäkin. Tuollaista typerää vittuilua nyt ei tietenkään pidä harrastaa, vaikka siellä saisi muuten keskustellakin.

Zolomy

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kuittailut kuuluu otteluketjufoorumille ja jotain parhaita paloja vastustajan ennakkokeulimisesta/jälkikäteen itkusta voi tuoda omaan osioon naureskeltavaksi, mutta ei mennä suoraan tökkimään sormella sitä kakkaa. Ja se että joku kirjoittelee tyhmiä internetissä on sen verran arkinen asia ettei siitäkään tarvitse aina tulla erikseen ilmoittamaan.

anthax

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Kai tämä pitäisi olla samalla tavalla, kuin itse ottelussa. Pelin aikana pelataan ja vedetään kuka mitäkin showta kaverin ärsytykseksi. Pilliin kun puhalletaan, niin korkeintaan jälkinahistelut laidassa ennen kättelyitä. Kättelyt kätellään ja sitten siirrytään omaan bussiin haukkumaan kaveri ja keulimaan (tai mököttämään).

Otteluille on otteluseurantaketjut yleisellä. Harmi, että kaikki eivät enää sinne nykyään tietään löydä, niin löylyt jäävät vähän miedoiksi usein. En ymmärrä mitään iloa näistä oman osion seurantaketjuista oikeastaan edes on.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy