Mutta eivät kääntyneet. Ennemmin tällä puolella kolikkoa.SaiPan yv on hirveää paskaa. Ja todellisuudessa kaksi viimeisintä vieraspeliä olisi hyvin voinut kääntyä tappioksi.
No jos joku lievä vitutuksen aihe on keksittävä, niin yv on kyllä ihan kuraa tällä hetkellä. Pitäis sitä petrata, tai puraisee ennen pitkää omasta nilkasta.Vituttaa, kun ei vituta mikään SaiPan pelissä.
Vieraissa pelataan vieraskiekkoa, kuinka monesti vastustaja on hakenut männävuosina pisteet kisapuistosta vähän sellaisella puolihölmöllä otsaan läpyttelyllä.SaiPan yv on hirveää paskaa. Ja todellisuudessa kaksi viimeisintä vieraspeliä olisi hyvin voinut kääntyä tappioksi.
Joku tietysti sanoisi että ei voi vituttaa kun voittaa.
Periaatteessa joo, mutta ajoitus meni nyt vihkoon.Höpöhöpö, pienet kuittailut kuuluu asiaan.
On kyllä vähän hämmentyneenä saanut seurata tuota touhua. Asiallisetkin kirjoittajat vaipuvat noin alas. Kai siinä sitten jotain viime vuosien patoutumia purkautuu, kun ei ole viiteen vuoteen tarvinnut vääntää yhdessäkään otteluketjussa.Vittuilu on taitolaji. Hävinneen joukkueen ketjuihin vittuileminen on vaan osoitus järjen köyhyydestä ja tyylitajun puutteesta. Aiheuttaa ainakin minulle myötähäpeää.
Sitten hyökätään heti jos joku tekee SaiPan ketjussa samaa. Tavallaan jopa säälittävää etenkin kun mielestäni TPS leiristä ei edes provottu mitenkään erityisen paljon.On kyllä vähän hämmentyneenä saanut seurata tuota touhua. Asiallisetkin kirjoittajat vaipuvat noin alas. Kai siinä sitten jotain viime vuosien patoutumia purkautuu, kun ei ole viiteen vuoteen tarvinnut vääntää yhdessäkään otteluketjussa.
Joo ja kun täällä on olemassa nuo yhteiset otteluketjut yms missä voi vähän kuitata ja se mielestäni sopiikin niihin tuollainen pieni vääntö. Mutta sitten ne joukkueiden omilla alueilla olevat ketjut kyllä pitää jättää rauhaan tältä. Vaikka siellä olisikin jotain vähän omasta mielestä erikoisia kirjoituksia.Sitten hyökätään heti jos joku tekee SaiPan ketjussa samaa. Tavallaan jopa säälittävää etenkin kun mielestäni TPS leiristä ei edes provottu mitenkään erityisen paljon.
Senkin voi tehdä yleisellä puolella, eikä mennä toisten omaan osioon.Höpöhöpö, pienet kuittailut kuuluu asiaan.
Senkin voi tehdä yleisellä puolella, eikä mennä toisten omaan osioon.
Se on juuri näin. Oon pettynyt tähän toimintaan. Voitaisiko yhdessä sopia, että kukaan ei mene provoamaan muiden hiekkalaatikoille, vaan keskityttäisiin keskustelemaan täällä omalla alueella. Yleisessä otteluseurannassa sitten piikittelyt ja muu vittuilu, hyvän maun rajoissa toki.Vittuilu on taitolaji. Hävinneen joukkueen ketjuihin vittuileminen on vaan osoitus järjen köyhyydestä ja tyylitajun puutteesta. Aiheuttaa ainakin minulle myötähäpeää.
Itse oon vähän kuvitellut, että tepsiläisillä tuo kyseinen ketju olis sellanen, että sinne vois mennä seuraamaan ja keskustelemaan pelistä, kun eivät taida oikeen yleisessä otteluseurannassa jutella, voin toki olla väärässäkin. Tuollaista typerää vittuilua nyt ei tietenkään pidä harrastaa, vaikka siellä saisi muuten keskustellakin.Senkin voi tehdä yleisellä puolella, eikä mennä toisten omaan osioon.