Vitutusketju

  • 1 349 810
  • 7 504

ForNever

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Anaheim Ducks, Linköping HC
SaiPa kun on kyntänyt, niin ainakin välillä on saanut vähän lohtua siitä, että eipä sitä Hämeenlinnassakaan kovin kovaa mene. Ei sillä, että olisi antipatioita HPK:ta kohtaan, vaan että ei se niin helppoa ole muuallakaan.

Ainoa vaan, että arvatkaapa, mikä joukkue on kahdeksan pelin otannalla Liigan kuntopuntarin kärjessä. Ei ole SaiPa, se on siellä jumbona siinäkin.

HPK on muuten tällä hetkellä pudotuspelipaikassa kiinni.
 

Huppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jussi on kyllä melko hyväuskoinen hölmö, kaikkea pitää vissiin kokeilla kolme kertaa ennen kuin voi todeta ettei tämä toimi. Villen päävalmentelut, rahojen makselu turkkilaisille, Lehterän jatkosopimukset...

Edit. Oleellinen unohtui listalta, eli oikeusasteissa laittomien lomautusten käsittely.
Markkanen tosiaan paljastunut aikamoiseksi tolloksi. Mikähän on olo olla sitten Liigan urheilujohtajana, ja mikähän muiden liigapäättäjien olo miehestä? Ja mitä kaikkea fuulaa Kallioniemi sai Liigapäättäjille syöttää että ottivat Jussin? Tuskin siellä millään Tersan suosituksilla nimittäin on väliä ollut.

Aikamoinen tonttujoukko se hallituskin ollut mutta se ei olekaan enää uutinen. "Ei me tästä tiedetty vaikka kolme miestä toimistolta laitettiin sinne keväällä ja Jussin kaikottua nyt sinne ollaan kyllä aika huolissamme, että missä ja kenen kanssa se mies oikeastaan onkaan? Mutta ei siis tiedetty mitään mistään."
 

rico

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Vituttaa, että JYP yrittää viedä SaiPan spotin liigan kriisiseurana ja sekoiluiden keskipisteenä. Onneksi ollaan huomattavasti etumatkalla, mutta pahasti alkaa tulla ne muutamat pleijariväännöt mieleen.

Do not steal our thunder!
Ei nyt liian huolissaan tarvitse olla, piste-ero JYPiin on kuitenkin pari pistettä suurempi kuin SaiPan koko kertynyt pistepotti. Eli Eero Taurun sanoin ”ei vakituista hätää”.
 

Spitfire

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, SJS
Vituttaa, että JYP yrittää viedä SaiPan spotin liigan kriisiseurana ja sekoiluiden keskipisteenä. Onneksi ollaan huomattavasti etumatkalla, mutta pahasti alkaa tulla ne muutamat pleijariväännöt mieleen.

Do not steal our thunder!
Ihan mukavahan se on että JYP keksii kausi toisen jälkeen keinot tulla meiän seuraksi peräpäähän vaikka olisivat ennakkoarvauksissa olleet arvioituna jopa top6 joukkueeksi.
 

Poro24

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ei ole varmasti näin välinpitämätöntä seurajohtoa nähty missään ikinä. Täysi mykistyminen ja reagoimattomuus on vaikea ymmärtää. Ikään kuin mitään koko Liigahistorian kamalinta kautta ei olisi menossa ja kaikki on aivan normaalisti. Viikoittaisista turpasaunoista pamahtaa nettiin tulokset ja muutama valokuva ja sitten seuraavan ottelun mainos tiskiin. Tulisiko kohta vielä kommenttia kuinka valmennuksen päivittäinen työnteko on hienoa katsottavaa ja heihin on täysi luotto?

Ei kukaan kaipaa mitään Jussi Markkasen tyylisiä anteeksipyytelyitä murskatappioiden jälkeen, mutta jotain vakuuttelua ja uskoa, että joku seuran johdossa vielä välittää touhusta. Livutaan vain hiljalleen kohti kuolemaa.
 

Don Sputnik

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Liverpool
Hyvin sanottu Porolta. Tää on niin ultimaattista paskaa, ettei voi edes käsittää. Ja se ihmetyttää, että seurajohto on vaihtunut, mutta sama ripuli jatkuu. Tersako on kieltänyt kaiken kommentoinnin?? Vai onko koko porukka jossain saatanan syväjäässä??
 

kunnonjykit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo
On vain yksi joukkueeeee!
Aina tukena!
Meidän pojat!
Ei saa koooskaan luovuttaa, loppuun asti taistellaaaaan.
Laitetaan liiga seekaaisiin!

Onpahan taas tehty SaiPalaista historiaa. JYP-sarjan ohella toinen ääripää otettu haltuun. Harmi että ei oo enää vihan tai epäuskon säikeitä jäljellä. Niin pahasti on mun fanitus tuhottu tässä viime vuosien räpellyksessä.

Jää aikakirjoihin sellaisena hetkenä että en vittu enää jaksa olla tukena. Ei vaan pysty enää.

Niin täydellistä munattomuutta kopissa, kaukalossa ja täydellistä välinpitämättömyyttä toimistossa.
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Mua ei ole enää aikoihin vituttanut vaan surettanut.

Mutta edelleen yksi asia vituttaa. Se että selvästi SaiPan hallitus ei edes ymmärrä hävetä.

Seura vetää kuin olisi ihan normipäivä toimistolla.

Ja tämä on se syy miksi minä en enää koske tuohon hommaan millään.

Mun käy vähän Valkeapäätä sääliksi.
 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Samoilla linjoilla olen kuin noissa edellisissä kommenteissa. Ei enää vituta vaan tilalla on jotenkin turtunut ja tyhjä tunne, kun jo ennen ottelun alkamista tietää jo kuinka siinä käy.

Mutta se vituttaa minuakin, että edelleen mennään kuin tämä olisi ihan normaalia toimintaa ja kukaan, korostan ei YHTÄÄN VITUN KUKAAN, tee millekään asialle mitään, että olisi edes jotain valonkajoa tulevaisuudessa.

Jotenkin koko organisaatiosta huokuu ulospäin se, että päätös olisi jo tehty ja toiminta ajetaan alas kaikessa hiljaisuudessa kevään aikana.

No, nämä viime kausien touhuilut ovat varmistaneet sen, että saattoväki SaiPa-nimisen organisaation "hautajaisissa" ei tule olemaan suuren suuri ja muiden surijoiden joukko on vieläkin pienempi.

Pitäkää minua kuinka tunteettomana /epäkannattajana tahansa, mutta minulle alkaa olemaan jo ihan se ja sama, vaikka SaiPa menisikin konkurssiin. Sitten jää vain yksi seurannassa oleva palloilujoukkue omasta elämästä pois, ei sen kummempaa.
 

jalperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa,sympatiat Itä-Kaakkois-Suomi-Turku akselille
Joo, ei sama kun edellisissä, ei ole vituttanut pitkään aikaa, ei oikeastaan edes ole kiinnostanut, kun kuitenkin tietää mikä on tilanne, ei ole mitään mitä jännittää. Muutenkin toki olen sitä porukkaa, että tappioita ei oteta niin vakavasti, vaikka parasta aina toivotaan. Mutta kyllähän tuo ketuttaa, että ei tehdä yhtään mitään tilanteen parantamiseksi, onko tuolla porukalla mitään tilannetajua? SaiPan tiedotuslinjakin on ollu päin persettä jo pitkään. Joo ihan kivoja oli viimeks ne Moro hassuttelut, mutta sen jälkeen ei oikeastaan yhtään mitään. Tuntuu, että päin viimeistä ehtoollista ollaan menossa koko porukka. Noh toivottavasti voidaan taas oikeasti joskus olla ylpeästi keltamustia, mutta siihen on kyllä piitkä matka.
 

Sandman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans
Samoilla linjoilla olen kuin noissa edellisissä kommenteissa. Ei enää vituta vaan tilalla on jotenkin turtunut ja tyhjä tunne, kun jo ennen ottelun alkamista tietää jo kuinka siinä käy.

Mutta se vituttaa minuakin, että edelleen mennään kuin tämä olisi ihan normaalia toimintaa ja kukaan, korostan ei YHTÄÄN VITUN KUKAAN, tee millekään asialle mitään, että olisi edes jotain valonkajoa tulevaisuudessa.

Jotenkin koko organisaatiosta huokuu ulospäin se, että päätös olisi jo tehty ja toiminta ajetaan alas kaikessa hiljaisuudessa kevään aikana.

No, nämä viime kausien touhuilut ovat varmistaneet sen, että saattoväki SaiPa-nimisen organisaation "hautajaisissa" ei tule olemaan suuren suuri ja muiden surijoiden joukko on vieläkin pienempi.

Pitäkää minua kuinka tunteettomana /epäkannattajana tahansa, mutta minulle alkaa olemaan jo ihan se ja sama, vaikka SaiPa menisikin konkurssiin. Sitten jää vain yksi seurannassa oleva palloilujoukkue omasta elämästä pois, ei sen kummempaa.
Mun on kyllä pakko sanoa Pelicansin kannattajana, että itse kuulun tuohon pieneen muiden surijoiden joukkoon. Toivottavasti Saipa selviää tästä kaudesta ja pitää itsensä hengissä.
 

Mctavish85

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ei kai tuossa mitään ihmeellistä ollut. Samaa kaavaa, kun pari peliä aikaisemmin.
Kyllä kyllä, mutta monesko kerta tällä kaudella kun viimeisellä sekunnilla pisteitä menetetään? Ainakin kolme kertaa tällä kaudella on varsinaisen peliajan viimeisillä sekunneilla SaiPaa vastaan vastustaja iskenyt loppusekunneilla maalin, joista kaksi kertaa voittomaalin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös