Mainos

Vitutusketju

• 1 490 621
  • 8 184

kunnonjykit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo
On vain yksi joukkueeeee!
Aina tukena!
Meidän pojat!
Ei saa koooskaan luovuttaa, loppuun asti taistellaaaaan.
Laitetaan liiga seekaaisiin!

Onpahan taas tehty SaiPalaista historiaa. JYP-sarjan ohella toinen ääripää otettu haltuun. Harmi että ei oo enää vihan tai epäuskon säikeitä jäljellä. Niin pahasti on mun fanitus tuhottu tässä viime vuosien räpellyksessä.

Jää aikakirjoihin sellaisena hetkenä että en vittu enää jaksa olla tukena. Ei vaan pysty enää.

Niin täydellistä munattomuutta kopissa, kaukalossa ja täydellistä välinpitämättömyyttä toimistossa.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raimon Rakuunat
Mua ei ole enää aikoihin vituttanut vaan surettanut.

Mutta edelleen yksi asia vituttaa. Se että selvästi SaiPan hallitus ei edes ymmärrä hävetä.

Seura vetää kuin olisi ihan normipäivä toimistolla.

Ja tämä on se syy miksi minä en enää koske tuohon hommaan millään.

Mun käy vähän Valkeapäätä sääliksi.

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Samoilla linjoilla olen kuin noissa edellisissä kommenteissa. Ei enää vituta vaan tilalla on jotenkin turtunut ja tyhjä tunne, kun jo ennen ottelun alkamista tietää jo kuinka siinä käy.

Mutta se vituttaa minuakin, että edelleen mennään kuin tämä olisi ihan normaalia toimintaa ja kukaan, korostan ei YHTÄÄN VITUN KUKAAN, tee millekään asialle mitään, että olisi edes jotain valonkajoa tulevaisuudessa.

Jotenkin koko organisaatiosta huokuu ulospäin se, että päätös olisi jo tehty ja toiminta ajetaan alas kaikessa hiljaisuudessa kevään aikana.

No, nämä viime kausien touhuilut ovat varmistaneet sen, että saattoväki SaiPa-nimisen organisaation "hautajaisissa" ei tule olemaan suuren suuri ja muiden surijoiden joukko on vieläkin pienempi.

Pitäkää minua kuinka tunteettomana /epäkannattajana tahansa, mutta minulle alkaa olemaan jo ihan se ja sama, vaikka SaiPa menisikin konkurssiin. Sitten jää vain yksi seurannassa oleva palloilujoukkue omasta elämästä pois, ei sen kummempaa.

jalperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa,sympatiat Itä-Kaakkois-Suomi-Turku akselille
Joo, ei sama kun edellisissä, ei ole vituttanut pitkään aikaa, ei oikeastaan edes ole kiinnostanut, kun kuitenkin tietää mikä on tilanne, ei ole mitään mitä jännittää. Muutenkin toki olen sitä porukkaa, että tappioita ei oteta niin vakavasti, vaikka parasta aina toivotaan. Mutta kyllähän tuo ketuttaa, että ei tehdä yhtään mitään tilanteen parantamiseksi, onko tuolla porukalla mitään tilannetajua? SaiPan tiedotuslinjakin on ollu päin persettä jo pitkään. Joo ihan kivoja oli viimeks ne Moro hassuttelut, mutta sen jälkeen ei oikeastaan yhtään mitään. Tuntuu, että päin viimeistä ehtoollista ollaan menossa koko porukka. Noh toivottavasti voidaan taas oikeasti joskus olla ylpeästi keltamustia, mutta siihen on kyllä piitkä matka.

Thombson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна

Sandman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans
Samoilla linjoilla olen kuin noissa edellisissä kommenteissa. Ei enää vituta vaan tilalla on jotenkin turtunut ja tyhjä tunne, kun jo ennen ottelun alkamista tietää jo kuinka siinä käy.

Mutta se vituttaa minuakin, että edelleen mennään kuin tämä olisi ihan normaalia toimintaa ja kukaan, korostan ei YHTÄÄN VITUN KUKAAN, tee millekään asialle mitään, että olisi edes jotain valonkajoa tulevaisuudessa.

Jotenkin koko organisaatiosta huokuu ulospäin se, että päätös olisi jo tehty ja toiminta ajetaan alas kaikessa hiljaisuudessa kevään aikana.

No, nämä viime kausien touhuilut ovat varmistaneet sen, että saattoväki SaiPa-nimisen organisaation "hautajaisissa" ei tule olemaan suuren suuri ja muiden surijoiden joukko on vieläkin pienempi.

Pitäkää minua kuinka tunteettomana /epäkannattajana tahansa, mutta minulle alkaa olemaan jo ihan se ja sama, vaikka SaiPa menisikin konkurssiin. Sitten jää vain yksi seurannassa oleva palloilujoukkue omasta elämästä pois, ei sen kummempaa.
Mun on kyllä pakko sanoa Pelicansin kannattajana, että itse kuulun tuohon pieneen muiden surijoiden joukkoon. Toivottavasti Saipa selviää tästä kaudesta ja pitää itsensä hengissä.

Mctavish85

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ei kai tuossa mitään ihmeellistä ollut. Samaa kaavaa, kun pari peliä aikaisemmin.
Kyllä kyllä, mutta monesko kerta tällä kaudella kun viimeisellä sekunnilla pisteitä menetetään? Ainakin kolme kertaa tällä kaudella on varsinaisen peliajan viimeisillä sekunneilla SaiPaa vastaan vastustaja iskenyt loppusekunneilla maalin, joista kaksi kertaa voittomaalin.

Housley

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saipa, Ketterä, NY Rangers
Kyllä kyllä, mutta monesko kerta tällä kaudella kun viimeisellä sekunnilla pisteitä menetetään? Ainakin kolme kertaa tällä kaudella on varsinaisen peliajan viimeisillä sekunneilla SaiPaa vastaan vastustaja iskenyt loppusekunneilla maalin, joista kaksi kertaa voittomaalin.
Valmennus suli kolmannessa erässä taas totaalisesti. Olisi pitänyt ottaa aikalisä kun peli pyöri omissa pitkiä jaksoja. Ei tästä vaan mitään tule…

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Eihän tämän pitäisi mennä enää ihon alle, mutta eihän nyt saatana mikään joukkue pelaa noin päin persettä viimeisiä sekunteja kuin SaiPa. Ja kun tämä ei ollut edes ensimmäinen eikä toinenkaan kerta tällä kaudella, kun näin tapahtui.

SaiPa tekee kyllä sellaista korkeakulttuuria tästä häviämisestä, että tämä pitäisi jo palkita jollain taideapurahalla.

Miten helvetissä noille ei ole mennyt jakeluun, että pelin viimeisillä sekunneilla tehdään kaikki mahdollinen ettei vastustaja pääse maalintekoon. Eikä seistä kuin poikamiesten m***ut häissä, niin kuin tänäänkin.

Edit. Olisihan tuossa Pelikaanien voittomaalissa ollut toki kaikki hylsyn ainekset kasassa, mutta koska vastustaja oli vain SaiPa, niin maali, tottakai, hyväksyttiin. Toisessa päässä, vastaavassa tilanteessa hylsy olisi ollut ihan 100% varma.

Viimeksi muokattu:

Kalapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Eihän tämän pitäisi mennä enää ihonalle, mutta eihän nyt saatana mikään joukkue pelaa noin päin persettä viimeisiä sekunteja kuin SaiPa. Ja kun tämä ei ollut edes ensimmäinen eikä toinenkaan kerta tällä kaudella, kun näin tapahtui.

SaiPa tekee kyllä sellaista korkeakulttuuria tästä häviämisestä, että tämä pitäisi jo palkita jollain taideapurahalla.

Miten helvetissä noille ei ole mennyt jakeluun, että pelin viimeisillä sekunneilla tehdään kaikki mahdollinen ettei vastustaja pääse maalintekoon. Eikä seistä kuin poikamiesten m***ut häissä, niin kuin tänäänkin.

Edit. Olisihan tuossa Pelikaanien voittomaalissa ollut toki kaikki hylsyn ainekset kasassa, mutta koska vastustaja oli vain SaiPa, niin maali, tottakai, hyväksyttiin. Toisessa päässä, vastaavassa tilanteessa hylsy olisi ollut ihan 100% varma.
Kyllähän tuossa oli aivan selkeä maalivahdin häirintä. Ja sen mutta hylätty maali. Ei kahta sanaa. Valittelut.

rico

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Minusta tuo tilanne näytti siltä, että Pelsun pelaaja tönäistiin kohti Piiroista, ja maila osui vahingossa Piiroisen mailaan. En kyllä osaa sanoa, oliko tuomio oikea. Pelin lopputuloksella ei sinänsä ole mitään merkitystä.

T1uhgs

Jäsen
Siis miten nuo tuomarit taikoi tuon 2+2 väkivaltaisuuden samasta mähinästä vaan toiselle??? Tuo jäähyjen tasaus tuossa oli kyllä taas ihan naurettava vitsi. Joku voisi tutkia tuomarien vedonlyönti historian.

T1uhgs

Jäsen
Kyllä tuon voi nähdä noin. Pelaaja törttöilee, gooni hyppää niskaan, nuhjataan ja jäähyt 2min ja 2+2 aloittajalle. Vainikaiselta erittäin hieno ele osoittaa karaktääriä vaikka tässä jäähyt sitten tasoittuivatkin, mutta joskus on tärkeämpää osoittaa sitä luonnetta kuin vain excelillä kattoa mitä milloinkin kannattaa tehdä.

Turkulainen on taas saanut pelata liian kauan rähinättömässä liigassa kun ei sen verran tajua, että kolmantena et hyppää tanssiparin toisen osapuolen kaulaan. Tää sääntö pätee kiekkokaukalossa, diskossa ja festareilla. Ainakin ennen päti. Onneksi Karvinen tuli poken ominaisuudessa viskaamaan ylimääräisen hyppelijän helvettiin.

Laitataklauksesta tällä kertaa 2min jypiläiselle. SaiPalainen olisi viskattu pihalle ilman videoita. Tällä kaudella nähty niin monesti. SaiPa ei ole saanut muuten kertaakaan muistini mukaan 5min ylivoimaa.
Kävin nyt tarkastamassa sääntöjä. Aloitteen tekevä osapuolelle ei kyllä mun ymmärryksen mukaan toista kakkosta anneta vaan harkinta menee sitten vitosen tai sen kakkosen välillä toki varmasti tilanne mistä nahina alkaa vaikuttaa. Aivan älytön tuomio edelleen minusta.

Huppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Siis taklaaja sai tuosta videotarkastuksen jälkeen 2min laitataklauksesta, mikä on perseestä kun enemmän olisi voinut kerrankin kaataa.

Vainikaisen hypättyä taklaajan kimppuun sain hän härdellin aloittamisesta 2+2 ja vastaanottaja (se taklaaja) pelkän 2min väkivaltaisuudesta.

Eikö nykyään siis "tappelun" aloittajaa enää rangaistakaan lisäkakkosella?
Voi antaa lisäkakkosen vitosen kaveriksi, kun siis ihan oikeasti annetaan jäähyt tappelusta, nythän näin ei ollut. Tällaisessa tilanteessa taas ei katsota olevan mitään aloittajaa kun tilanne ei alkanut Vainikaisesta.

T1uhgs

Jäsen
Siis taklaaja sai tuosta videotarkastuksen jälkeen 2min laitataklauksesta, mikä on perseestä kun enemmän olisi voinut kerrankin kaataa.

Vainikaisen hypättyä taklaakan kimppuun sain hän härdellin aloittamisesta 2+2 ja vastaanottaja (se taklaaja) pelkän 2min väkivaltaisuudesta.

Eikö nykyään siis "tappelun" aloittajaa enää rangaistakaan?
Niin taklaaja sais 2 väkivaltaisuudesta ja toisen kakkosen laitataklauksesta. Vainikainen 2+2 väkivaltaisuudesta.

Kun säännöissä puhutaan tappelun aloittajasta/yllyttäjästä on mahdollista viheltää siis 2+5+20 tai 2+2+5+20 kumpikaan ei siis päde tässä, kun ei tuomareiden mukaan ollut tulkintana kun pieni nahina eikä tappelu. Säännöt ei ainakaan minusta missään mainitse väkivaltaisuus vihellyksissä aloittajaa. Se on merkityksellinen vain jos on kyse tappelusta. Nyt siis tästä tulkittiin vain "nyhjääminen".

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

• 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Ilves vs HIFK
  • 1.74
  • 4.75
  • 4.25
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy