No mitä muuta voit nistilaumalta odottaa?Pelsupääty huutelee vitun homoa ja melkein pahoinpiteli tönimällä pitkin penkkiä ja päätykaidetta viattoman SaiPa-fanin eksyessään heidän katsomoon vahingossa, edes poliisit ei heittäny pihalle. Vittu mitä kusipäitä saatana meni moti koko illasta
Olin tokan erän saunassa niin ehti vasta nyt tyhjentää pelitilin Pelicansin voitolle.
Varsinkin kun pelicans-fanien "tyylikkyydestä" saatiin taas oikein malliesimerkki, kuten @tonz@ viestistä ilmenee. Kasvattaisivat munat ja sysäisivät pelsut pleijareihin ilman kotietua. Sen verran SaiPalla kuitenkin on mahdollista vaikuttaa.VMP. Järkyttävää housuihin paskomista. Ikävä sanoa, mutta tää on just sitä, minkä osaa vain SaiPa. Ei mikään muu jengi, vain SaiPa. Saatana tupa täynnä ja 3-0 KOTIJOHTO ja nää ryssii senkin!!
Nyt pitäs jumalauta edes jatkoaika voittoon nousta, ettei täydelle hallille vedetä ripulipaskaa viimeiseen matsiin.
Ei niillä oo munaa tehdä yhtää vittu mitää.Oli tärkeä peli pestä kasvoja kotiyleisön edessä, ja näyttää että kaikki annettu kritiikki ei olisi ollut aiheeellista.
Rohkea johto tekisi nyt omat päätöksensä tulevaisuuden suhteen.
Mutta täähän oli seurajohdolle onnistunut kausi. Näitä lisää, niin hyvin pyyhkii jatkossakin. :)Oli tärkeä peli pestä kasvoja kotiyleisön edessä, ja näyttää että kaikki annettu kritiikki ei olisi ollut aiheeellista.
Rohkea johto tekisi nyt omat päätöksensä tulevaisuuden suhteen.
Haistakaa paska, ei mulla muuta. (hymiö)
Juuri näin. Anteeksi SaiPan puolesta.Haistakaa paska, ei mulla muuta. (hymiö)